• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 216 z 244
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 244

 #476283  autor: Sig
 17 maja 2011, 10:49
To już tak zostanie? Cały czas billing zatrzymał mi się na 11 maja (12 chyba nigdzie nie dzwoniłem), od tego czas odebrałem/wykonałem ponad 30 połączeń i ich nie widać... Co ciekawe, pierwszy raz zobaczyłem to o czym wspominaliście - też mi powstała wyrwa, bo mam połączenia z 11 i teraz jakieś z dziś (17). Co ciekawe, widać tylko jedno, a już wykonałem trzy :-). Co jeszcze ciekawsze, naliczanie Zebranych Minut, jak i taryfikacja działa jak najbardziej prawidłowo, czyli jest pewnie problem z "wizualizacją" tych danych.
Moje pytanie - mamy na stałe pożegnać dane z 12-16/7, czy one wrócą? Są mi potrzebne do statystyki, ale jakoś przeżyję bez nich...

 #476284  autor: play4you2
 17 maja 2011, 10:58
Ok, jeżeli macie kłopoty z netem na 2G, zróbcie proszę zgłoszenia techniczne i podajcie mi ichnumery. Przekażę je do odpowiednich osób w celu sprawdzenia. Generalnie nie zauważyliśmy, aby było coś nie tak, ale być może warto to zweryfikować. Bez waszych zgłoszeń, nie będziemy w stanie tego sprawdzić. Więc jeżeli macie kłopoty z netem na 2G, zróbcie zgłoszenia i dajcie mi ich numery. Pzdr.

P.S. kwestie z bilingiem na Play24 już zleciłem do weryfikacji (pisałem o tym powyżej).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476287  autor: potargany
 17 maja 2011, 11:09
Trzymamy za słowo :)

Ale dlaczego zawsze urywa połączenie przy 56 mb ( równo )
Ciekaw jestem co technicy magicy napiszą ( 31wszy dzień )

urywa tylko przy wysyłaniu
przy pobieraniu ( andro market ) jest OK

Pieniądze to nie wszystko ...

 #476292  autor: konradmc
 17 maja 2011, 11:32
pakierhakierxd zgadza się 2g play dostęp do internetu nie działa

GA628 > M35 > Mitsubishi Trium Mars > NEC E228 > C350 > OT301 > E365 > V3 > A920 > V6 MAXX > 6100 > K800i > D880 > ME75 > K750i > Omnia > 5310 > N70 > 3650 > VE66 > Milestone > 8700 > E71 > B7350 http://www.infomoto.info Strona o telefonach Motorola

 #476295  autor: pakierhakierxd
 17 maja 2011, 12:00
Nie pisz nawet do boku bo ci odpiszą coś takiego jak dla mnie, pisałem 2 zgłoszenia i 1 reklamację
Do tego w 1 jest całkowicie nie na temat odpowiedź
Ps. w kontakcie telefonicznym dostałem informację że wg nich wszystko jest ok i że na kolejne zgłoszenia będzie taka sama odpowiedź czyli jednym słowem mówiąc nic mi one nie dadzą temu nie zamierzam już w tej sprawie interweniować będę musiał jakoś z tym żyć.
Gorzej będzie jak całkowicie zrezygnują z zasięgu plusa wtedy to chyba jeśli netu na 2g nie będzie to może zmienię siec ale jeszcze do tego żeby play przeszedł całkowicie na własny zasięg dużo czasu musi upłynąć.

Cytuję swoje zgłoszenia i odpowiedzi:
17.03.2011
Data zamknięcia:
17.03.2011
Opis:
Model urządzenia: Samsung Wave S8500
Lokalizacja: Supraśl
Data lub okres występowania problemu: 17.03.2011
Kod lub opis błędu: Brak internetu na 2g playa
Szczegółowy opis sprawy: Witam mam problem z Internetem na zasięgu 2g play,na 3g playa i 2g plusa się łączy a na 2g nie, wcześniej działał normalnie a dzisiaj patrzę i nie działa, nie wiem czemu tak jest ustawienia itp. mam dobrze skonfigurowane ponieważ by wcale net nie działał ani na 3g play ani 2g plusa. Nie chcę ustawiać na ręczny plusa 2g bo tak się dzieje a tym bardziej nie chcę na stałe ustawić 3g bo bateria mi krócej trzyma, postanowiłem że będę włączać 3g tylko wtedy kiedy będę chciał korzystać z internetu poza miejscem zamieszkania tak to chcę mieć 2g mam wifi w domu więc przeglądam strony najczęściej przez wifi ale przez internet komórkowy pobiera mi pogodę, synchronizuje kontakty itp. Mam nadzieję że da się coś z tym zrobić
Pozdrawiam

Szanowna Pani, uprzejmie informuje, że istnieje możliwość założenia blokady w konsekwencji której telefon nie będzie mógł się łączyć z Internetem będąc poza strefą zasięgu 3G. Jeżeli zdecyduje się Pani na założenie takiej blokady, wystarczy, że w korespondencji zwrotnej złoży Pani odpowiednią dyspozycję. Jednocześnie informuję, że działanie w zasięgu 3G nie zwiększa poboru energii w telefonie.

Status zamknięcia:
31.03.2011
Data zamknięcia:
31.03.2011
Opis
Model urządzenia: Samsung Wave S8500

Lokalizacja: Supraśl
Data lub okres występowania problemu: 17-19 marca 2011
Kod lub opis błędu: Brak internetu na 2g playa
Szczegółowy opis sprawy: Witam mam problem z Internetem na zasięgu 2g play,na 3g playa i 2g plusa się łączy a na 2g nie, wcześniej działał normalnie a dzisiaj patrzę i nie działa, nie wiem czemu tak jest ustawienia itp. mam dobrze skonfigurowane ponieważ by wcale net nie działał ani na 3g play ani 2g plusa. Nie chcę ustawiać na ręczny plusa 2g bo tak się dzieje a tym bardziej nie chcę na stałe ustawić 3g bo bateria mi krócej trzyma, postanowiłem że będę włączać 3g tylko wtedy kiedy będę chciał korzystać z internetu poza miejscem zamieszkania tak to chcę mieć 2g mam wifi w domu więc przeglądam strony najczęściej przez wifi ale przez internet komórkowy pobiera mi pogodę, synchronizuje kontakty itp. Mam nadzieję że da się coś z tym zrobić
Pozdrawiam

Szanowna Pani, dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 19 marca 2011 roku, dotyczące Internetu w telefonie. Informuję, że w podanej przez Panią lokalizacji nasza sieci pracuje w oparciu o zasięg zarówno 2G jak i 3G UMTS. Proszę aby zmieniła Pani ustawienia wyboru sieci i operatora na automatyczny, dzięki temu telefon będzie sam wybierał sygnał najsilniejszy i najlepszej jakości.

Status zamknięcia:
07.04.2011
Data zamknięcia:
07.04.2011
Opis:
Model urządzenia: Sony Ericsson D750i
Lokalizacja: Supraśl
Data lub okres występowania problemu: 19.03.2011-2.04.2011
Kod lub opis błędu: Nie ładuje się strona na zasięgu 2g sieci play
Szczegółowy opis sprawy: Witam chcę złożyć reklamację dotycząca zgłoszenia nr 28924997 z 19.03.2011,odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje. Internet na zasięgu playa 2g wg was działa normalnie w Supraślu a u mnie nie działa
tu macie zdjęcia to pokazujące + film wideo
http://pakierhakierxd.fotosik.pl/albumy/825957.html
http://www.youtube.com/watch?v=Y0A_OLHq ... ideo_title
Na filmie i zdjęciach widać że działa na 2g plusa ale nie działa na 2g playa
Mam nadzieję że coś z tym w końcu zrobicie
wszędzie indziej działa !!

Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 2 kwietnia 2011 roku, dotyczące trudności z zasięgiem. Uprzejmie informuję, że sprawa została wyjaśniona podczas kontaktu telefonicznego w dniu 7 kwietnia 2011 roku. Nasz dział techniczny nie odnotował żadnych nieprawidłowości po stronie sieci.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 12:10 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 1 raz.

 #476296  autor: potargany
 17 maja 2011, 12:09
to jesteś Pan czy Pani ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #476297  autor: pakierhakierxd
 17 maja 2011, 12:12
Telefon jest na moją mamę ale ja płacę rachunki po prostu nie pracuję i nie mogłem wziąć na siebie ale gdybym chciał to chyba teraz bym mógł zrobić cesję na siebie z indeksem szkoły policealnej ale jakoś nie mam takiej potrzeby narazie.Cesję może zrobię przy przedłużaniu umowy lub jeśli będę chciał przejśc na fresha tak myślę ale do końca umowy pozostał 1 rok i 3 miesiące :D

 #476300  autor: play4you2
 17 maja 2011, 12:41
pakierhakierxd pisze:Cytuję swoje zgłoszenia i odpowiedzi:
Podaj mi numery tych zgłoszeń.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #476319  autor: pakierhakierxd
 17 maja 2011, 14:14
Ok proszę :
28817864,28924997,29427535

Pozdrawiam :)

 #476320  autor: Quetzal
 17 maja 2011, 14:19
Internet (w pakietach Fresha) w telefonie pod 2g Playa jak najbardziej działa.
Sam korzystałem kilka minut temu.

Play4you a co z tymi bilingami?

 #476323  autor: pakierhakierxd
 17 maja 2011, 14:28
Widocznie nie wszędzie działa a że ludzie pewnie częściej na 3g korzystają lub ustawiają na ręczny plusa lub mają tylko zasięg plusa to tego nie zauważają

Pozdrawiam :)

 #476353  autor: qper
 17 maja 2011, 17:25
5 dzień nie działają bilingi.

Nie wierzy, że w Play-u nikt o tym nie wie.

Możemy prosić o jakieś informacje?!

 #476381  autor: Ricki1980
 17 maja 2011, 19:00
Quetzal pisze:Internet (w pakietach Fresha) w telefonie pod 2g Playa jak najbardziej działa.
Sam korzystałem kilka minut temu.

Play4you a co z tymi bilingami?
W miastach, gdzie nie ma U900 nie powinno być problemu, ale w mniejszych miasteczkach i wsiach, gdzie maksymalnie przycięto GSM do dwóch kanałów takie rzeczy to normalka.

 #476385  autor: forum_tg
 17 maja 2011, 19:45
Karlos20 pisze:
yancovitz pisze:ok. czyli mogę być pewny, że ten 200 MB za 9 PLN - *111*214*1# działa na 100 % na nadajniku plusa no i oczywiscie playa?

W takim razie nie wiem co Pani z biura obsługi mi za rzeczy napisała. To ona powinna najlepiej znać się na rzeczy :|
Tak, możesz być pewien tym informacjom, które Tobie przekazałem :)
Dla potwierdzenia, poczytaj o nich na tej stronie: http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html

no to coś jest nie tak, ja napisałem zgłoszenie do PLAY poprzez play 24, nr zgłoszenia: 29797325:
moje zgłoszenie pisze: Wpisz dokładny opis: Dzień dobry,
mam do Państwa dwa pytanie odnośnie usług w sieci Play, otóż chciałbym się dowiedzieć następujących rzeczy:
1. (tutaj pytanie dotyczącej zupełnie innej rzeczy)
2. czy kupując pakiet Internetu dostępne w play fresh (oferta dostępna na stronie: http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html ) można z niego korzystać niezależnie czy jest aktualnie w sieci Play, czy też w roamingu w sieci Plus, tzn. bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Pozdrawiam i oczekuję możliwie szybkiej odpowiedzi.


uzyskana odpowiedź:
odpowiedź A.F. z play24 pisze: Witam,
(tutaj odpowiedz na pierwsze pytanie)
Nawiązując do kolejnego pytania, pakiet internetowy zgodnie z regulaminem może być wykorzystywany tylko w zasięgu sieci Play, po połączeniu z zasięgiem sieci Plus naliczane będą dodatkowe koszta.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na nuer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.

Z poważaniem
A. F.
konsultant back office ds. obsługi klienta

to są dwie inne rzeczy, więc może wyjaśnisz wprost o co chodzi? Karlos20 zobacz ze mi też powiedziano że w plusie nie można korzystać. co lepsze to oboje podajemy ten sam link!!!




A najlepiej jak by do tej sprawy odniósł się play4you2.


play4you2 zapoznaj sie proszę z wyżej wymienionym zgłoszeniem i powiedz mi czy konsultantka dobrze udzieliła mi odpowiedzi, czy wprowadziła w błąd.

Z góry dziękuje.

 #476389  autor: playonline
 17 maja 2011, 20:00
tomektg pisze:to są dwie inne rzeczy, więc może wyjaśnisz wprost o co chodzi? Karlos20 zobacz ze mi też powiedziano że w plusie nie można korzystać. co lepsze to oboje podajemy ten sam link!!!
Jak na moje to mozna korzystac i w Play i w Plus. ;) PS Niezle rozstrzelili ten tekst w tym regulaminie...

 #476394  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2011, 20:27
tomektg pisze:
Karlos20 pisze:
yancovitz pisze:ok. czyli mogę być pewny, że ten 200 MB za 9 PLN - *111*214*1# działa na 100 % na nadajniku plusa no i oczywiscie playa?

W takim razie nie wiem co Pani z biura obsługi mi za rzeczy napisała. To ona powinna najlepiej znać się na rzeczy :|
Tak, możesz być pewien tym informacjom, które Tobie przekazałem :)
Dla potwierdzenia, poczytaj o nich na tej stronie: http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html

no to coś jest nie tak, ja napisałem zgłoszenie do PLAY poprzez play 24, nr zgłoszenia: 29797325:
moje zgłoszenie pisze: Wpisz dokładny opis: Dzień dobry,
mam do Państwa dwa pytanie odnośnie usług w sieci Play, otóż chciałbym się dowiedzieć następujących rzeczy:
1. (tutaj pytanie dotyczącej zupełnie innej rzeczy)
2. czy kupując pakiet Internetu dostępne w play fresh (oferta dostępna na stronie: http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html ) można z niego korzystać niezależnie czy jest aktualnie w sieci Play, czy też w roamingu w sieci Plus, tzn. bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Pozdrawiam i oczekuję możliwie szybkiej odpowiedzi.


uzyskana odpowiedź:
odpowiedź A.F. z play24 pisze: Witam,
(tutaj odpowiedz na pierwsze pytanie)
Nawiązując do kolejnego pytania, pakiet internetowy zgodnie z regulaminem może być wykorzystywany tylko w zasięgu sieci Play, po połączeniu z zasięgiem sieci Plus naliczane będą dodatkowe koszta.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na nuer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.

Z poważaniem
A. F.
konsultant back office ds. obsługi klienta

to są dwie inne rzeczy, więc może wyjaśnisz wprost o co chodzi? Karlos20 zobacz ze mi też powiedziano że w plusie nie można korzystać. co lepsze to oboje podajemy ten sam link!!!




A najlepiej jak by do tej sprawy odniósł się play4you2.


play4you2 zapoznaj sie proszę z wyżej wymienionym zgłoszeniem i powiedz mi czy konsultantka dobrze udzieliła mi odpowiedzi, czy wprowadziła w błąd.

Z góry dziękuje.
Tomektg: pisałem wyraźnie, że nowe pakiety netowe działają na PLAY i Plus. CZY TO TAK TRUDNO POSZUKAĆ??! Ja mam teraz 7,4 MB pakietu do 25 maja. A jak wpisuję kod: *111*212*1# - dostaje info, że mam pakiet aktywny.
Oto link do pakietów internetowych w oferctach: PLAY FRESH (Opcja podstawowa), PLAY FRESH All Inclusive Darmowe Rozmowy i SMSy w PLAY, PLAY FRESH All Inclusive Darmowe SMSy do wszystkich sieci -> http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html
A oto regulamin, który wyjaśnia wszystko: http://www.play.pl/resources/pdf/regula ... ternet.pdf

UWAGA! Powtarzam! Pakiet „Internet w Telefonie”, „Pakiety Play Online w telefonie” dla Oferty Play Fresh i „Tani Internet w Play Fresh” zostały wyłączone 30.03.2011.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #476400  autor: ppp1ppp
 17 maja 2011, 20:48
Internet w telefonie i Pakiety Play Online w telefonie wciąż są w longplay, szkoda, że nie zastąpią ich jednym pakietem plus/play

 #476402  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2011, 20:52
ppp1ppp pisze:Internet w telefonie i Pakiety Play Online w telefonie wciąż są w longplay, szkoda, że nie zastąpią ich jednym pakietem plus/play
Taryf LongPlay (Play Cenowy II) Play już nie wspiera i nie będzie wspierał. Pakiety netowe na Play'u i Plusie, są w nowszych taryfach.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #476408  autor: ppp1ppp
 17 maja 2011, 21:10
Karlos20 pisze:Taryf LongPlay (Play Cenowy II) Play już nie wspiera i nie będzie wspierał
- przecież play cenowy II to jest właśnie nowa oferta.

 #476409  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2011, 21:14
ppp1ppp pisze:
Karlos20 pisze:Taryf LongPlay (Play Cenowy II) Play już nie wspiera i nie będzie wspierał
- przecież play cenowy II to jest właśnie nowa oferta.
Mylisz się - aktualne oferty z nazwą "All Inclusive" to już inny plan cenowy LongPlay'a (III) - również oferta "Stan Darmowy" to też LP III

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 216 z 244
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 244
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 244