Nie pisz nawet do boku bo ci odpiszą coś takiego jak dla mnie, pisałem 2 zgłoszenia i 1 reklamację
Do tego w 1 jest całkowicie nie na temat odpowiedź
Ps. w kontakcie telefonicznym dostałem informację że wg nich wszystko jest ok i że na kolejne zgłoszenia będzie taka sama odpowiedź czyli jednym słowem mówiąc nic mi one nie dadzą temu nie zamierzam już w tej sprawie interweniować będę musiał jakoś z tym żyć.
Gorzej będzie jak całkowicie zrezygnują z zasięgu plusa wtedy to chyba jeśli netu na 2g nie będzie to może zmienię siec ale jeszcze do tego żeby play przeszedł całkowicie na własny zasięg dużo czasu musi upłynąć.
Cytuję swoje zgłoszenia i odpowiedzi:
17.03.2011
Data zamknięcia:
17.03.2011
Opis:
Model urządzenia: Samsung Wave S8500
Lokalizacja: Supraśl
Data lub okres występowania problemu: 17.03.2011
Kod lub opis błędu: Brak internetu na 2g playa
Szczegółowy opis sprawy: Witam mam problem z Internetem na zasięgu 2g play,na 3g playa i 2g plusa się łączy a na 2g nie, wcześniej działał normalnie a dzisiaj patrzę i nie działa, nie wiem czemu tak jest ustawienia itp. mam dobrze skonfigurowane ponieważ by wcale net nie działał ani na 3g play ani 2g plusa. Nie chcę ustawiać na ręczny plusa 2g bo tak się dzieje a tym bardziej nie chcę na stałe ustawić 3g bo bateria mi krócej trzyma, postanowiłem że będę włączać 3g tylko wtedy kiedy będę chciał korzystać z internetu poza miejscem zamieszkania tak to chcę mieć 2g mam wifi w domu więc przeglądam strony najczęściej przez wifi ale przez internet komórkowy pobiera mi pogodę, synchronizuje kontakty itp. Mam nadzieję że da się coś z tym zrobić
Pozdrawiam
Szanowna Pani, uprzejmie informuje, że istnieje możliwość założenia blokady w konsekwencji której telefon nie będzie mógł się łączyć z Internetem będąc poza strefą zasięgu 3G. Jeżeli zdecyduje się Pani na założenie takiej blokady, wystarczy, że w korespondencji zwrotnej złoży Pani odpowiednią dyspozycję. Jednocześnie informuję, że działanie w zasięgu 3G nie zwiększa poboru energii w telefonie.
Status zamknięcia:
31.03.2011
Data zamknięcia:
31.03.2011
Opis
Model urządzenia: Samsung Wave S8500
Lokalizacja: Supraśl
Data lub okres występowania problemu: 17-19 marca 2011
Kod lub opis błędu: Brak internetu na 2g playa
Szczegółowy opis sprawy: Witam mam problem z Internetem na zasięgu 2g play,na 3g playa i 2g plusa się łączy a na 2g nie, wcześniej działał normalnie a dzisiaj patrzę i nie działa, nie wiem czemu tak jest ustawienia itp. mam dobrze skonfigurowane ponieważ by wcale net nie działał ani na 3g play ani 2g plusa. Nie chcę ustawiać na ręczny plusa 2g bo tak się dzieje a tym bardziej nie chcę na stałe ustawić 3g bo bateria mi krócej trzyma, postanowiłem że będę włączać 3g tylko wtedy kiedy będę chciał korzystać z internetu poza miejscem zamieszkania tak to chcę mieć 2g mam wifi w domu więc przeglądam strony najczęściej przez wifi ale przez internet komórkowy pobiera mi pogodę, synchronizuje kontakty itp. Mam nadzieję że da się coś z tym zrobić
Pozdrawiam
Szanowna Pani, dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 19 marca 2011 roku, dotyczące Internetu w telefonie. Informuję, że w podanej przez Panią lokalizacji nasza sieci pracuje w oparciu o zasięg zarówno 2G jak i 3G UMTS. Proszę aby zmieniła Pani ustawienia wyboru sieci i operatora na automatyczny, dzięki temu telefon będzie sam wybierał sygnał najsilniejszy i najlepszej jakości.
Status zamknięcia:
07.04.2011
Data zamknięcia:
07.04.2011
Opis:
Model urządzenia: Sony Ericsson D750i
Lokalizacja: Supraśl
Data lub okres występowania problemu: 19.03.2011-2.04.2011
Kod lub opis błędu: Nie ładuje się strona na zasięgu 2g sieci play
Szczegółowy opis sprawy: Witam chcę złożyć reklamację dotycząca zgłoszenia nr 28924997 z 19.03.2011,odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje. Internet na zasięgu playa 2g wg was działa normalnie w Supraślu a u mnie nie działa
tu macie zdjęcia to pokazujące + film wideo
http://pakierhakierxd.fotosik.pl/albumy/825957.html
http://www.youtube.com/watch?v=Y0A_OLHq ... ideo_title
Na filmie i zdjęciach widać że działa na 2g plusa ale nie działa na 2g playa
Mam nadzieję że coś z tym w końcu zrobicie
wszędzie indziej działa !!
Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 2 kwietnia 2011 roku, dotyczące trudności z zasięgiem. Uprzejmie informuję, że sprawa została wyjaśniona podczas kontaktu telefonicznego w dniu 7 kwietnia 2011 roku. Nasz dział techniczny nie odnotował żadnych nieprawidłowości po stronie sieci.