• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 29
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 29

 #644027  autor: nju mobile
 02 lip 2013, 12:23
mPablo pisze:
divhashmorex pisze:]
mPablo pisze:Pytam tylko po to, żeby się upewnić - czy połączenia na numery zaczynające się na 801 (infolinie) zaliczają się do no limit w nju mobile?
Nie, w żadnej sieci komórkowej, numery na infolinie, czy numery specjalne nie wliczają się no limitu, a w sieciach komórkowych obowiązuje w nich inne stawki, niż standardowe.
Poczekam na wypowiedź kogoś z nju mobile. Zgodnie z cennikiem nju:
"opłata za minutę połączenia liczona zgodnie z opłatą do sieci stacjonarnej w posiadanym przez Abonenta planie taryfowym lub w posiadanej przez Użytkownika taryfie".
Zgodnie zaś z cennikiem promocji:
"Limit głosowy nie może być wykorzystany na połączenia z numerami specjalnymi, 501 80 80 80, *888, 501 800 800, z numerami skróconymi *610, *620, *630, przekierowanie połączeń, rozmowa na koszt odbiorcy, połączenia międzynarodowe, połączenia w roamingu, rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. „Rozmowy Premium”) oraz na wideorozmowy, które są naliczane zgodnie z Cennikiem usług nju mobile".
Połączenie z infolinią nie wliczają się do limitu podobnie jak:

- połączenia, SMS-y i MMS-y specjalne i stacjonarne ( tym numery *610, *620, *630)
- połączenia i SMS-y na numery międzynarodowe,
- przekierowanie połączeń,
- połączenia wykonane w roamingu,
- rozmowę na koszt odbiorcy,
- wideorozmowę,
Orlik666 pisze:Witam,

ile czekaliście na aktywację karty w NJU z numerem tymczasowym ? Dostałem maila o aktywacji karty jednak telefon nadal nie może zarejestrować karty SIM w sieci. Sprawdzałem kartę na kilku telefonach, efekt ten sam - karta nie jest aktywna.

Kartę SIM odebrałem w środę i jeszcze tego samego dnia dostałem informację o aktywacji na maila. :(
Jeśli chcesz przyśpieszyć proces aktywacji numeru to możesz to zrobić na stronie www.njumobile.pl/aktywacje

Rambus pisze:Pytanie do użytkowników nju z rachunkiem. Czy po zalogowaniu na stronie internetowej macie dostępną opcję 'lista połączeń' :?:

Jeszcze ze 3 dni temu było teraz nie ma...
Lista połączeń powinna już być dostępna.



Co do pakietu internetowego w nju z rachunkiem to rozliczanie odbywa się w paczkach po 100 kB (wysłanych i odebranych danych łącznie).

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #644249  autor: orson_dzi
 03 lip 2013, 00:04
nju mobile pisze: Rambus napisał/a:
Pytanie do użytkowników nju z rachunkiem. Czy po zalogowaniu na stronie internetowej macie dostępną opcję 'lista połączeń' :?:

Jeszcze ze 3 dni temu było teraz nie ma...


Lista połączeń powinna już być dostępna.
Na 100% już jest. Dostępna od razu po zalogowaniu u góry strony.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #644273  autor: Merafil
 03 lip 2013, 07:48
nju mobile pisze: Połączenie z infolinią nie wliczają się do limitu podobnie jak:

- połączenia, SMS-y i MMS-y specjalne i stacjonarne ( tym numery *610, *620, *630)
- połączenia i SMS-y na numery międzynarodowe,
- przekierowanie połączeń,
- połączenia wykonane w roamingu,
- rozmowę na koszt odbiorcy,
- wideorozmowę,
Z tym nie wliczaniem do limitu połączeń przekierowanych to moim zdaniem lekka przesada. Przecież jak przekierowuje swój nr dajmy na to na nr z T-Mobile to tak jakbym wykonywał połączenie wychodzące na ten nr więc co za różnica czy to połączenie wykonuje fizycznie ja czy też realizowane jest przez system ? Czyżby wasz system billingowy nie pozwalał na zautomatyzowanie procesu wliczania do limitu połączeń bilingowanych po numerze B ?

Czy samo przekierowanie rozmowy na pocztę głosową (bo sama poczta jest bezpłatna) jest dodatkowo płatne i rozliczane poza limitem ?

Obrazek

 #646523  autor: nju mobile
 12 lip 2013, 12:51
Przekierowanie połączeń jest to oddzielna usługa, która nie jest uwzględniana w danej promocji, której zasady szczegółowo określa regulamin. Poczty Głosowej to nie dotyczy.

 #646552  autor: macc
 12 lip 2013, 14:26
Już niedługo przenoszę drugi numer z plusa do nju. Usługa działa poprawnie.

 #646599  autor: miki4g
 12 lip 2013, 18:19
Jak włączyć ten pakiet 700 MB w nju buzz, bo nie mogę nigdzie tego znaleźć?
+Hehe już mam. Moje konto- Prawie na samym dole, po prawej stronie-Dodatkowe pakiety danych-w kraju.
Okres rozliczeniowy mam od 14-06-2013 do 13-07-2013, jak włącze pakiet dzisiaj, to mam 2 dni na jego wykorzystanie?

 #646601  autor: Blank
 12 lip 2013, 18:23
miki4g,
Zlecenia włączenia Usługi można dokonać na jeden z poniżej podanych sposobów:

wysłanie SMS-a pod numer 354 w treści wpisując komendę AKT 350 lub AKT 700 w zależności od wybranej przez Abonenta opcji Pakietu, (koszt jak za wysłanie SMS-a zgodny z obowiązującym Abonenta Cennikiem usług),

wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu do nju mobile On-line na stronie www.njumobile.pl/online,

skorzystanie z menu karty SIM w telefonie (koszt jak za wysłanie SMS-a zgodny z
obowiązującym Abonenta Cennikiem usług).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #646602  autor: miki4g
 12 lip 2013, 18:28
Jak włączyć ten pakiet 700 MB w nju buzz, bo nie mogę nigdzie tego znaleźć?
+Hehe już mam. Moje konto- Prawie na samym dole, po prawej stronie-Dodatkowe pakiety danych-w kraju.
Okres rozliczeniowy mam od 14-06-2013 do 13-07-2013, jak włącze pakiet dzisiaj, to mam 2 dni na jego wykorzystanie?
Odpowiem sobie sam na pytanie: pakiet jest ważny tylko w danym okresie rozliczeniowym, więc aktywuję sobie pakiet 700 mb za 7 zł dopiero 15 lipca.

 #646633  autor: Blank
 12 lip 2013, 20:59
miki4g,
Nie widziałem tego pytania (musiałeś edytować wypowiedź tuż przed tym jak ja dodałem swoją ;))
Oczywiście, masz rację. Najlepiej poczekąć do 14-go i wtedy będziesz mieć 31 dni na jego wykorzystanie.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #649952  autor: armator11
 25 lip 2013, 13:40
Zastanawia mnie jak wybierane są numery do puli dostępnych numerów prezentowanych na stronie. Przed 10 minutami sprawdzałem i co mnie bardzo zdziwiło było kilkadziesiąt numerów z prefiksem 501. Przed chwilą sprawdzałem został tylko jeden. Raczej nie jest możliwe ze w 5 minut zniknęło tyle numerów z prefiksem 501. Co się z nimi stało? Może jest jakiś system który co jakiś czas wrzuca numery do puli a część zabiera. Nie orientuje się ktoś?

 #649973  autor: Kryniczanin
 25 lip 2013, 14:26
Rozwiązałem umowę z Nju. Ostatni rachunek 8,99 i przysłali pocztą!

 #650095  autor: orson_dzi
 26 lip 2013, 00:30
armator11 pisze: Co się z nimi stało?
Numery prawie na pewno są wrzucane losowo jak leci. Dlatego za każdym razem mogą być inne.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #650683  autor: martini
 28 lip 2013, 12:35
Kryniczanin pisze:Rozwiązałem umowę z Nju. Ostatni rachunek 8,99 i przysłali pocztą!
Chyba musieli wysłać pocztą skoro po zalogowaniu się nie ma możliwości pobrania faktury

Swoją drogą nie dziwi Cię, że kwota faktury jest mniejsza od 9 zł.

Mi przyszło w obu miesiącach około 2 PLN :)

 #650692  autor: ChuckyCiechanow
 28 lip 2013, 13:20
W Nju dostępna jest usługa ,,Zakaz połączeń" ?

 #650793  autor: Kryniczanin
 28 lip 2013, 19:52
ChuckyCiechanow, Płatne ekstra.

 #650809  autor: ChuckyCiechanow
 28 lip 2013, 20:44
O jakich kosztach mówimy ?

 #650907  autor: sosen
 29 lip 2013, 11:24
Jeśli masz na myśli blokady połączeń czyli "5 blokad indywidualnie wybieranych z klawiatury telefonu , poprzez wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu do nju moje konto na stronie
www.njumobile. pl/mojekonto bądź poprzez wybór odpowiedniej opcji w automatycznej obsłudze klienta nju pod numerem *620: blokada wszystkich połączeń
wychodzących, blokada wszystkich połączeń przychodzących; blokada połączeń międzynarodowych; blokada połączeń przychodzących w roamingu;
blokada połączeń wychodzących w roamingu z wyjątkiem połączeń lokalnych i do Polski."

to jest to usługa bezpłatna w nju. Więcej tutaj http://www.njumobile.pl/b/articles/cenn ... unkiem.pdf

 #650915  autor: Kryniczanin
 29 lip 2013, 11:37
sosen, W Orange i w nju blokady zawsze były płatne. Nie pamiętam ile w nju ale w Orange 15 netto.

 #650940  autor: Ventussi
 29 lip 2013, 12:27
Jeśli wezmę ofertę z rachunkiem i do tego od razu pakiet 350MB za 5zł, i jeśli nie wygadam/wyesemesuję tych 9zł, tylko np. 3zł, to rachunek wtedy wyniesie 9zł (bo 3zł + 5zł za pakiet = 8zł, ale rachunek jest za minimum 9zł), czy może to 5zł zostanie wliczone dodatkowo, poza tym abonamentem i rachunek wyniesie minimum 9zł + 5zł za pakiet = 14zł?
  • Strona 22 z 29
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 29
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 29