Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
41
Rejestracja
14 maja 2013, 12:51
Lokalizacja
Warszawa
Połączenie z infolinią nie wliczają się do limitu podobnie jak:mPablo pisze:Poczekam na wypowiedź kogoś z nju mobile. Zgodnie z cennikiem nju:divhashmorex pisze:]Nie, w żadnej sieci komórkowej, numery na infolinie, czy numery specjalne nie wliczają się no limitu, a w sieciach komórkowych obowiązuje w nich inne stawki, niż standardowe.mPablo pisze:Pytam tylko po to, żeby się upewnić - czy połączenia na numery zaczynające się na 801 (infolinie) zaliczają się do no limit w nju mobile?
"opłata za minutę połączenia liczona zgodnie z opłatą do sieci stacjonarnej w posiadanym przez Abonenta planie taryfowym lub w posiadanej przez Użytkownika taryfie".
Zgodnie zaś z cennikiem promocji:
"Limit głosowy nie może być wykorzystany na połączenia z numerami specjalnymi, 501 80 80 80, *888, 501 800 800, z numerami skróconymi *610, *620, *630, przekierowanie połączeń, rozmowa na koszt odbiorcy, połączenia międzynarodowe, połączenia w roamingu, rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. „Rozmowy Premium”) oraz na wideorozmowy, które są naliczane zgodnie z Cennikiem usług nju mobile".
Jeśli chcesz przyśpieszyć proces aktywacji numeru to możesz to zrobić na stronie www.njumobile.pl/aktywacjeOrlik666 pisze:Witam,
ile czekaliście na aktywację karty w NJU z numerem tymczasowym ? Dostałem maila o aktywacji karty jednak telefon nadal nie może zarejestrować karty SIM w sieci. Sprawdzałem kartę na kilku telefonach, efekt ten sam - karta nie jest aktywna.
Kartę SIM odebrałem w środę i jeszcze tego samego dnia dostałem informację o aktywacji na maila.
Lista połączeń powinna już być dostępna.Rambus pisze:Pytanie do użytkowników nju z rachunkiem. Czy po zalogowaniu na stronie internetowej macie dostępną opcję 'lista połączeń'![]()
Jeszcze ze 3 dni temu było teraz nie ma...
Na 100% już jest. Dostępna od razu po zalogowaniu u góry strony.nju mobile pisze: Rambus napisał/a:
Pytanie do użytkowników nju z rachunkiem. Czy po zalogowaniu na stronie internetowej macie dostępną opcję 'lista połączeń'
Jeszcze ze 3 dni temu było teraz nie ma...
Lista połączeń powinna już być dostępna.
Z tym nie wliczaniem do limitu połączeń przekierowanych to moim zdaniem lekka przesada. Przecież jak przekierowuje swój nr dajmy na to na nr z T-Mobile to tak jakbym wykonywał połączenie wychodzące na ten nr więc co za różnica czy to połączenie wykonuje fizycznie ja czy też realizowane jest przez system ? Czyżby wasz system billingowy nie pozwalał na zautomatyzowanie procesu wliczania do limitu połączeń bilingowanych po numerze B ?nju mobile pisze: Połączenie z infolinią nie wliczają się do limitu podobnie jak:
- połączenia, SMS-y i MMS-y specjalne i stacjonarne ( tym numery *610, *620, *630)
- połączenia i SMS-y na numery międzynarodowe,
- przekierowanie połączeń,
- połączenia wykonane w roamingu,
- rozmowę na koszt odbiorcy,
- wideorozmowę,
Zlecenia włączenia Usługi można dokonać na jeden z poniżej podanych sposobów:
wysłanie SMS-a pod numer 354 w treści wpisując komendę AKT 350 lub AKT 700 w zależności od wybranej przez Abonenta opcji Pakietu, (koszt jak za wysłanie SMS-a zgodny z obowiązującym Abonenta Cennikiem usług),
wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu do nju mobile On-line na stronie www.njumobile.pl/online,
skorzystanie z menu karty SIM w telefonie (koszt jak za wysłanie SMS-a zgodny z
obowiązującym Abonenta Cennikiem usług).
Odpowiem sobie sam na pytanie: pakiet jest ważny tylko w danym okresie rozliczeniowym, więc aktywuję sobie pakiet 700 mb za 7 zł dopiero 15 lipca.Jak włączyć ten pakiet 700 MB w nju buzz, bo nie mogę nigdzie tego znaleźć?
+Hehe już mam. Moje konto- Prawie na samym dole, po prawej stronie-Dodatkowe pakiety danych-w kraju.
Okres rozliczeniowy mam od 14-06-2013 do 13-07-2013, jak włącze pakiet dzisiaj, to mam 2 dni na jego wykorzystanie?
Chyba musieli wysłać pocztą skoro po zalogowaniu się nie ma możliwości pobrania fakturyKryniczanin pisze:Rozwiązałem umowę z Nju. Ostatni rachunek 8,99 i przysłali pocztą!