• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 241
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 241

 #488017  autor: Agencik
 09 lip 2011, 20:27
No właśnie w sprawie tego roamingu, w linku który podesłałem: http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... ay-online/ NIE JEST DOMYŚLNIE WŁACZONY I TRZEBA GO AKTYWOWAĆ !!!!!!! Być może się mylę ;-) Wiec właśnie to mie zastanowiło, dlaczego tak jest????? Czy roaming jest aktywny czy należy go aktywować???? W ustawieniach modemu ustawiłem manualne wykrywanie sieci więc powinno być ok !!!! :-)

 #488019  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2011, 20:31
Agencik pisze:No właśnie w sprawie tego roamingu, w linku który podesłałem: http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... ay-online/ NIE JEST DOMYŚLNIE WŁACZONY I TRZEBA GO AKTYWOWAĆ !!!!!!! Być może się mylę ;-) Wiec właśnie to mie zastanowiło, dlaczego tak jest????? Czy roaming jest aktywny czy należy go aktywować???? W ustawieniach modemu ustawiłem manualne wykrywanie sieci więc powinno być ok !!!! :-)
Kto ma abonament w Play'u, roaming międzynarodowy jest uruchamiany po pierwszych 3 miesiącach od aktywacji numeru - 3 pierwsze faktury muszą byc opłacone. W opcjach mix i prepaid jest AKTYWNY od ręki bez żadnych operacji klienta.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #488020  autor: mkowalski
 09 lip 2011, 20:38
Karlos20 pisze:No dokładnie, w tym jest problem, bo jakbyśmy wyłączyli ten roaming, moglibyśmy stracić łączność z partnerem roamingowym w Polsce. Ja podejrzewam, że wszystkie karty SIM z Play'a tak zostały zaprogramowane, aby domyślnie miały włączony trwale roaming. Mnie to nie przeszkadza, ale gdybym pojechał do rodziny na weekend na wieś, a byłbym pozbawiony roamingu jakiegokolwiek, mój telefon byłby bezużyteczny...
Nie ma możliwości, żeby karta SIM miała trwale zaprogramowany roaming. Zawsze można go włączyć lub wyłączyć. Kwestia tego, czy operator chce to zrobić.

Od strony technicznej jest to jednak możliwe - skoro w ofercie na abonament przez pierwsze 3 miesiące roaming międzynarodowy jest wyłączony, a krajowy działa bez problemu, to powinno być to możliwe także we Freshu.

[ Dodano: 2011-07-09, 20:40 ]
Znalazłem informację na www.play.pl - wyłączenie roamingu międzynarodowego jest możliwe:
Aby dezaktywować usługę należy skontaktować się z Obsługą Klienta pod numerem *500.

 #488023  autor: Llordus
 09 lip 2011, 20:52
Takie szybkie pytanie.

Zastanawiam się nad przejściem do Play-a (z T-Mobile) i czytam sobie właśnie regulamin promocji All Inclusive Max HTC:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 7-2011.pdf

Co mnie lekko zirytowało, to treść punktu 2:
Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest ... zakup ... pakietu Play Online w telefonie zgodnie z pkt 5 ...
Czytając dalej tenże punkt 5 - wychodzi na to, że zależnie od abonamentu zmuszony będę jednorazowo (?) zapłacić 48/28 pln. Sama kwota nie jest może porażająca (pod warunkiem, że to faktycznie 1 raz), ale wkurza fakt, że zgodnie z dalszymi zapisami, te durne Play Online ma pierwszeństwo przed pakietem Smartfon, a do tego Play Online można używać tylko w sieci opartej o własną infrastrukturę P4.

Tym sposobem to jakiś obłęd jest - mając na początku nowy smartfon, zmuszony będę ustalać najpierw, czy aby jestem "w zasięgu" sieci P4, żeby korzystać z sieci, a dopiero po zużyciu odpowiednio 1,5GB /3GB dostanę w końcu możliwość nieskrępowanego dostępu do sieci, nieważne czy na urządzeniach P4 czy też operatorów z P4 współpracujących ?!

A już najśmieszniejsze jest, że jak na razie klikam sobie na stronie play-a oferty, patrzę w koszyk i nigdzie ani słowa o tych durnych pakietach Play Online.

O co z tym biega?

 #488029  autor: KamaZ
 09 lip 2011, 21:52
Roaming da się wyłączyć jedynie poprzez kontakt z Biurem Obsługi a szkoda, że nie da się kodem jak w Plusie czy Erze.
Za każdym razem przed wyjazdem trzeba dzwonić i aktywować i przy okazji zapłacić 1,50 zł.
Logowanie do Plusa działa dobrze a do zagranicznych sieci da się zalogować niby, ale po chwili wraca do Plusa lub Play jak jest.
Na ręcznym ustawieniu sieci zagranicznej jak się dzwoni to abonent jest niedostępny. Tak to wygląda w praktyce :wink:

 #488032  autor: mkowalski
 09 lip 2011, 22:02
Llordus pisze:Czytając dalej tenże punkt 5 - wychodzi na to, że zależnie od abonamentu zmuszony będę jednorazowo (?) zapłacić 48/28 pln. Sama kwota nie jest może porażająca (pod warunkiem, że to faktycznie 1 raz), ale wkurza fakt, że zgodnie z dalszymi zapisami, te durne Play Online ma pierwszeństwo przed pakietem Smartfon, a do tego Play Online można używać tylko w sieci opartej o własną infrastrukturę P4.

Tym sposobem to jakiś obłęd jest - mając na początku nowy smartfon, zmuszony będę ustalać najpierw, czy aby jestem "w zasięgu" sieci P4, żeby korzystać z sieci, a dopiero po zużyciu odpowiednio 1,5GB /3GB dostanę w końcu możliwość nieskrępowanego dostępu do sieci, nieważne czy na urządzeniach P4 czy też operatorów z P4 współpracujących ?!

A już najśmieszniejsze jest, że jak na razie klikam sobie na stronie play-a oferty, patrzę w koszyk i nigdzie ani słowa o tych durnych pakietach Play Online.

O co z tym biega?
Zamiast opłaty aktywacyjnej jest obowiązek zakupu tego właśnie pakietu. Odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów - nie masz się czego obawiać, bo "pakiet Smartfon" dostęp będziesz miał od samego początku. Oba będą aktywne równolegle, więc z Twojego punktu widzenia nie będzie żadnej różnicy.

Także nie masz się czym martwić ;) Jeśli będzie Ci tak łatwiej, możesz przyjąć, że nie ma tego obowiązkowego pakietu i wtedy korzystać tak jak chcesz.

 #488083  autor: play4you2
 10 lip 2011, 09:27
radoslawz pisze:Możecie zobaczyć taki numer reklamacji: 32705866 ?
Widzę, że jesteś nowy, więc tak tylko dla przypomnienia. Zazwyczaj ingeruję w sprawy, które są rozwiązywane dłużej niż 1,5 - 2 tygodnie. Tą reklamacje zgłosiłeś dopiero wczoraj. Na jej rozpatrzenie mamy ustawowo 30 dni kalendarzowych, licząc od wczoraj. Ja generalnie nie zajmuję się ponaglaniem i weryfikacją spraw, które są zgłoszone właśnie w tak krótkim czasie. Zawsze proszę o podsyłanie do mnie numerów zgłoszeń, które są właśnie rozpatrywane dużej, niż termin który podałem. Tak więc, jeżeli nie rozwiążą Ci tego do 1,5 - 2 tygodni, wówczas przypomnij mi proszę numer tego zgłoszenia.
Karlos20 pisze:No niestety, nie można dezaktywować roamingu - ta usługa jest już wszyta w kartę SIM (działa już po jej aktywacji - pierwszym jej włożeniu do aparatu / modemu), to samo jest z transmisją danych (Internet).
Widzę, że przeprowadziliście ciekawą dyskusję :). Ok, więc może wyjaśnię co nieco :wink:.
Jeżeli chodzi o usługę "NA Kartę", rzeczywiście w każdym przypadku jest ona aktywna automatycznie. Jednym ze sposobów "blokady roamingu", jest ręczny wybór Operaotra.
Jeżeli chodzi o usługi "Na Abonament", to tu można lzecić stosowną dyspozycję, aby zablokować roaming zagraniczny. W przypadku Oferty "Play Online", roaming zagraniczny jest zablokowany od samego początku. Jak ktoś wybiera się zagranicę i chce korzystać z naszego internetu, powinien odpowiednio wcześniej zlecić nam aktywację tego roamingu.
Co do logowania się kart do poszczególnych sieci, to najbliżej prawdy z wyjaśnieniami jest "mkowalski". Karta SIM danego Operaotra rzeczywiście ma pewne ustawienia wczytane w jej identyfikator (tzw. IMSI), które to ustawienia dokonują wyboru kodu odpowiedniego Operaotra, za pomocą jak wiadomo fal przekazywanych z poszczególnych nadajników. Polega to na tym, że pewne kody sieci na karcie są blokowane, aby wyłapywała ona tylko tą sieć, do której karta SIM należy. Te kody, które nie są zablokowane, będą mogły być dopuszczone do uzytku i dlatego właśnie, jak jesteśmy zagranicą, zaraz po uruchomieniu telefonu istnieje mozliwośc wyboru konkretnej sieci, będącej w danym kraju.
Jest to stosunkowo proste i od strpny sieci nie jest jakimś wyjątkowym problemem. Myslę, że udało mi się teraz wyjaśnić wszelkie wątpliwości :P.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488088  autor: mkowalski
 10 lip 2011, 10:00
play4you2 pisze:
Karlos20 pisze:No niestety, nie można dezaktywować roamingu - ta usługa jest już wszyta w kartę SIM (działa już po jej aktywacji - pierwszym jej włożeniu do aparatu / modemu), to samo jest z transmisją danych (Internet).
Widzę, że przeprowadziliście ciekawą dyskusję :). Ok, więc może wyjaśnię co nieco :wink:.
Jeżeli chodzi o usługę "NA Kartę", rzeczywiście w każdym przypadku jest ona aktywna automatycznie. Jednym ze sposobów "blokady roamingu", jest ręczny wybór Operaotra.
Jeżeli chodzi o usługi "Na Abonament", to tu można lzecić stosowną dyspozycję, aby zablokować roaming zagraniczny. W przypadku Oferty "Play Online", roaming zagraniczny jest zablokowany od samego początku. Jak ktoś wybiera się zagranicę i chce korzystać z naszego internetu, powinien odpowiednio wcześniej zlecić nam aktywację tego roamingu.
Okej, w takim razie proszę o krótką, rzeczową odpowiedź ;)
Czy wysłanie dyspozycji wyłączenia roamingu międzynarodowego dla Fresha zakończy się sukcesem?

 #488092  autor: play4you2
 10 lip 2011, 10:11
mkowalski pisze:Czy wysłanie dyspozycji wyłączenia roamingu międzynarodowego dla Fresha zakończy się sukcesem?
Nie

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488094  autor: muchakk
 10 lip 2011, 10:32
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:Czy wysłanie dyspozycji wyłączenia roamingu międzynarodowego dla Fresha zakończy się sukcesem?
Nie
To jakim cudem został mi wyłączony roaming międzynarodowy?

 #488095  autor: mkowalski
 10 lip 2011, 10:34
W takim razie jeszcze dwa pytania odnośnie kwestii roamingu.

1) Czy jest możliwa blokada transmisji danych wyłącznie dla roamingu międzynarodowego? Chodzi o to, żeby nie pozbawić się łączności w sieci Plusa.

2) Ograniczenie transmisji danych przez Play24 do "Strefy Taniego Internetu" blokuje łączność w sieci Plusa. Czy blokuje ją także u zagranicznych operatórów?

 #488097  autor: play4you2
 10 lip 2011, 10:41
muchakk pisze:To jakim cudem został mi wyłączony roaming międzynarodowy?
Wybaczcie, mała korekta informacji, dla Fresh równiez można zablokować roaming zagraniczny na żądanie, jeżeli otrzymamy takie zgłoszenie.

Przepraszzam za mój błąd. Muchakk, dzięki za zwrócenie na to uwagi.
mkowalski pisze:1) Czy jest możliwa blokada transmisji danych wyłącznie dla roamingu międzynarodowego?
Tak
mkowalski pisze:2) Ograniczenie transmisji danych przez Play24 do "Strefy Taniego Internetu" blokuje łączność w sieci Plusa.
Tak

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488101  autor: pakierhakierxd
 10 lip 2011, 11:10
Ja u siebie napisałem zgłoszenie o wyłączenie transmisji danych w roamingu i to zrobili wcześniej miałem zablokowany roaming ale blokowało to też rozmowy za granice w tym też chyba wysyłanie smsów za granicę a to czasem może się przydać więc to wyłączyłem w porównaniu koszty połączenia w roamingu są o wiele mniejsze niż koszty internetu w roamingu bo one są strasznie wysokie do tego jak ja mam telefon z androidem to on zawsze jest połączony z netem i nie będę za każdym razem jak będę blisko granicy wyłączać neta więc tak zrobiłem,połączenia i smsy mogę kontrolować bo pisze nazwa sieci.

Pozdrawiam :)

 #488105  autor: qper
 10 lip 2011, 11:35
play4you

widzę, że cześć błędów, które znalazłem na waszej stronie została już poprawiona.
Nadal jednak brakuje regulaminów w play24 przy zmianie taryf play fresh.

Znalazłem jeszcze błędne podlinkowanie do oferty Play Fresh darmowy Internet

Klikając na baner
Obrazek

jesteśmy przenoszeni do zupełnie innej ofert - Nowy Play online na kartę

dokładnie pod link http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html

 #488106  autor: Robaas
 10 lip 2011, 11:39
play4you2 nie wiem czy pamiętasz mój problem ze skracaniem czasu pakietu złotówek - właśnie znowu to się stało i w tych samych okolicznościach (doładowanie w promocji z nakrętek). Po doładowaniu 2 zł system znowu skrócił ważność z połowy września do 09.08.2011. Czy mam ponownie napisać zgłoszenie?
pozdrawiam

 #488107  autor: pakierhakierxd
 10 lip 2011, 11:39
Już dawno to widziałem :P

Pozdrawiam :)

 #488108  autor: qper
 10 lip 2011, 11:39
play4you2 pisze:Zazwyczaj ingeruję w sprawy, które są rozwiązywane dłużej niż 1,5 - 2 tygodnie.
to ja poproszę o pomoc w sprawi ujemnego salda MB


numer zgłoszenia 31071706 z dnia 20.05.2011 które jest odwołaniem do zgłoszenia 29422152 z 02.04.2011.

Obrazek


Trochę to trwa ;)

[ Dodano: 2011-07-10, 11:42 ]
Robaas pisze:Czy mam ponownie napisać zgłoszenie?
pozdrawiam
Jasne, że pisz tylko wspomnij, że podobny przypadek miał już miejsce i podaj w jakim zgłoszeniu. Mają ewidentnie jakiś błąd systemowy, że pobierana jest data z tych 2 zł a nie środków które są już na koncie promocyjnych zł i mają dłuższą ważność.

 #488113  autor: play4you2
 10 lip 2011, 12:36
qper pisze:Znalazłem jeszcze błędne podlinkowanie do oferty Play Fresh darmowy Internet
Przekazano.

[ Dodano: 2011-07-10, 14:04 ]
Robaas pisze:Po doładowaniu 2 zł system znowu skrócił ważność z połowy września do 09.08.2011. Czy mam ponownie napisać zgłoszenie?
Ok, już wszystko wiem. Sprawa jest następująca, że jeżeli miałeś ważny Pakiet na określony czas, to w przypadku gdy np. otrzymasz jakikolwiek inny bonus w postaci tego pakietu, to liczony jest już czas od tego bonusu, ale jeden miesiąc. Jednak czas nie liczy się od daty, jaka była ostatnio uwzględniona na koncie, ale od daty rzeczywistej, czyli od tej, w którym dniu jest przyznany ten bonus (nie wiem, czy prawidłowo to wytłumaczyłem). Oznacza to, że jeżeli miałeś ustawiona datę np. do końca września, to w przypadku gdy doładowałeś promocyjne środki dzisiaj, to całe saldo będzie tym samym ważne przez mesiąc, ale od dzisiaj, czyli do 10 sierpnia, a nie do 10 października. To nie jest błąd systemu, tylko jego prawidłowe działanie.

Dodam tylko, że przy migracji oferty o której wtedy mówiłeś, to rzeczywiście nastąpił tam błąd i czas ten Ci się nie wydłużył, ale już po świadomym doładowaniu promocyjnymi środkami, czas ten się skraca i tu błędu nie ma. Podobnie jest przy promocyjnych doładowaniach np. z Facebooka, gdzie również otrzymujesz promocyjny Pakiet Złotówek.
qper pisze:numer zgłoszenia 31071706 z dnia 20.05.2011 które jest odwołaniem do zgłoszenia 29422152 z 02.04.2011.
Ok, przekazałem prośbę o szybszą realizację.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #488135  autor: playonline
 10 lip 2011, 15:06
Masz jakies informacje, ze bramka sms moze dzialac nieprawidlowo? SMSy nie docieraja...

 #488136  autor: mkowalski
 10 lip 2011, 15:12
Czy jest dostępny inny numer do Biura Obsługi niż 790 500 500? Chodzi mi o to, aby dzwonić np. z nielimitowanego pakietu na stacjonarne. Inni operatorzy z reguły mają takie numery, ale nie podają ich na stronie internetowej.
  • Strona 22 z 241
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 241
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 241