• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 33
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33

 #401669  autor: bleckwarrior
 29 kwie 2010, 16:27
Marens pisze:My tak sobie tylko wymyślamy problemy których nie ma...
Nie potrafimy napisać zgłoszenia, reklamacji. Jesteśmy kompletnymi laikami w telekomunikacji.
ja nie powiedziałem(nie napisałem) i tego nie stwierdzę, że wasze problemy są wymyślone- nie przypominam sobie,żeby ktoś inny również tak stwierdził. Zawsze wam piszemy, mówimy prosimy to zgłaszać- myślisz,że w jakim celu? abyś się odczepił tak? Każdy z nas pracuje i wykonuje swoje obowiązki w zakresie którym może.
Marens pisze: Jestem w stanie przeboleć różne niespodzianki. Widać postęp, że jest lepiej niż kiedyś, choć do ideału jeszcze sporo nam brakuje.
a postępy są w dużej mierze dzięki wam i chyba o to chodzi? Nie da się w ciągu kilku miesięcy zrobić czegoś w 100 %. Awarie, niedopatrzenia, różne sytuacje są wszędzie i tylko o to mi chodziło. Zgłaszać, zgłaszać, zgłaszać - ja też jestem klientem, też chcę aby wszystko działało bez zarzutu.

ukefake możemy podyskutować, tylko tak w zasadzie co Ci to da? . pawelpp Twoje zgłoszenia znam dobrze i tak jak wspominałem- nie mówię,że każda odpowiedź, jest dobra - ale nie zgodzę się,że każda jest zła. Czasami uważam,że po prostu trochę za dużo oczekujesz, no ale masz do tego pełne prawo jako klient - podoba mi się tyle,że mimo wszystko piszesz to w sposób żądań-ale z przymrużeniem oko, tak przynajmniej częściowo Twoje zgłoszenia odbieram i dlatego uważam, że dobrze robisz - ponieważ właśnie o to chodzi, abyście wy działali - a my byliśmy coraz lepsi

 #401676  autor: pawelpp
 29 kwie 2010, 17:02
bleckwarrior pisze:pawelpp Twoje zgłoszenia znam dobrze i tak jak wspominałem- nie mówię,że każda odpowiedź, jest dobra - ale nie zgodzę się,że każda jest zła. Czasami uważam,że po prostu trochę za dużo oczekujesz, no ale masz do tego pełne prawo jako klient - podoba mi się tyle,że mimo wszystko piszesz to w sposób żądań-ale z przymrużeniem oko, tak przynajmniej częściowo Twoje zgłoszenia odbieram i dlatego uważam, że dobrze robisz - ponieważ właśnie o to chodzi, abyście wy działali - a my byliśmy coraz lepsi
Chyba dlatego, że bardziej mnie to bawi niż denerwuje. Owszem - bywają dobre odpowiedzi, ale zauważ ile trzeba na nie czekać i ile razy wysyłać to samo pytanie :). Czy za dużo oczekuję? Może, ale z drugiej strony oczekiwanie od sprzedawcy usług tego, żeby wykonywał je prawidłowo nie jest chyba wygórowanym żądaniem? Co do funkcjonalności Play24 macie po prostu pecha - aktualnie zawodowo zajmuję się testowaniem takich portali. Wiem na temat Play24 więcej niż wam się wydaje i mógłbym wam podpowiedzieć trochę więcej niż piszę tutaj i w zgłoszeniach. Ale nikt mi za to nie zapłaci. No chyba, że mnie zatrudnicie? Z przyjemnością pomogę (mówię poważnie). Piszę "żądania" bo słowo "proszę" zwykle jest obce dla konsultantów :(.
Z resztą muszę was trochę poddenerwować - lepiej się wam będzie pracować :). Przypomina mi się taka scena z jednego z pierwszych odcinków The better off Ted z nowym materiałem na krzesła biurowe :). Obejrzyjcie - polecam.

 #401679  autor: ukefake
 29 kwie 2010, 17:14
bleckwarrior, dzięki za merytoryczną wypowiedź - od razu lepiej się ją czyta.
bleckwarrior pisze:Każdy z nas pracuje i wykonuje swoje obowiązki w zakresie którym może.
otóż to - źródłem problemów z obsługą jest system który generuje takie a nie inne zachowania pracowników. a cierpią na tym klienci.
bleckwarrior pisze: Nie da się w ciągu kilku miesięcy zrobić czegoś w 100 %.
Sieć wystartowała w 2007 więc jeśli umiem liczyć to staracie się tak od 3 lat. Jeśli bylibyście pierwszą siecią to problemy są zrozumiałe. Gdy play wystartował to na rynku działały już inne firmy które miały swoje CC i doświadczenia z tym związane. Pracują u was osoby z W3 i zapewne znają tajniki takiej pracy. Obecnie działalnośc bok przypomina odkrywanie ameryki. Pomysły które tu się przewijają funkcjonują z powodzeniem u konkurencji. Dlaczego czekacie z ich wdrożeniem u siebie?
bleckwarrior pisze:Zgłaszać, zgłaszać, zgłaszać - ja też jestem klientem, też chcę aby wszystko działało bez zarzutu.
Skoro pracownicy wiedzą od klientów co się dzieje to chyba mogą też sami zgłosić wszelkie anomalie które są później analizowane i jeśli trzeba poprawiane- tak to powinno funkcjonować (moim zdaniem). jeśli wy zgłaszacie te problemy a one nadal występują to mogę tylko wyrazić ubolewanie...
bleckwarrior pisze:Awarie, niedopatrzenia, różne sytuacje są wszędzie i tylko o to mi chodziło.
OK, pełna zgoda. Nikt z nas nie ma pretensji o awarie. Problemem jest sposób jak play sobie radzi z ich rozwiązaniem. A ten jest jaki jest. Fakty są jakie są i możesz twierdzić że czarne jest białe - to twoje konstytucyjne prawo.
bleckwarrior pisze:ukefake możemy podyskutować, tylko tak w zasadzie co Ci to da?
Skoro jednak się wycofujesz to szanuję twoją decyzję. Co było to było. Liczę na dalszą konstruktywną wymianę zdań

 #401749  autor: Sławek
 30 kwie 2010, 00:15
Dobra, przyznali sie do pomylki i aktywuja mi pakiet... uwaga: za problemy z przeniesieniem numeru do Fresh, dostalem rekompensate na stary numer abonamentowy i to w dodatku dopiero od nowego okresu rozliczeniowego. Po prostu pelen profesjonalizm. Juz nie wiem czy sie smiac czy plakac, ale niech im bedzie. I tak mam obie karty w jednym fonie :)

 #401752  autor: play4you2
 30 kwie 2010, 02:47
Witam Państwa po małej nieobecności :-). Widzę, że czeka mnie spoooro selektywnego cytowania, ale to dobrze. Oznacza to, że nie zapominacie o nas i tym samym z miłą chęcią mogę Wam odpowiadać :-). Mówiąc już jednak na poważnie, dobrze, że dyskusja trwa, gdyż poprzez dialog można dokonać przełomów. Zresztą już mnie znacie i wiecie, że akurat dialog z wami z całą pewnością nie jest mi obcy (byle konstruktywny :-) ).
Zanim przejdę do "cytatów", pragnę przypomnieć szalenie ważną rzecz. Pamiętajcie proszę, że forum Telepolis nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym, a więc zwracajcie uwagę na to, jakie informacje podajecie i komu. Pamiętajcie, ujawnienie pewnych danych (zwłaszcza haseł w pw) może być przyczyną wielu nieprzyjemnych zdarzeń, na które już nie będziemy mieli wpływu. Osoby, które miały ze mną (lub p4y1) kontakt otrzymują ewentualnie dalsze instrukcje postępowania, o czym są informowane indywidualnie. Informacje, które możemy przekazać bez konieczności weryfikacji, udzielamy, natomiast te, które wymagają weryfikacji, są odpowiednio rozwiązywane, o czym niektórzy już mogli się przekonać. Pozwólcie, że szczegóły pozostawię do wiadomości mojej i osób zainteresowanych. Powtarzam raz jeszcze, starajcie się unikać pisania waszych haseł abonenckich w pw, tym bardziej, że ja ani p4y1 od Was tego NIE WYMAGAMY.

Piszę o tym, abyście mieli świadomość własnych poczynań i tego, jakie informacje przekazujecie (lub możecie przekazać) w pw.

Ok, teraz czas na "cytowania".
Vira pisze:W play blokada faktycznie jest nakładana szybko.
Hmm, już kiedyś wyjasniałem tą sprawę, ale ok, napiszę raz jeszcze. Powiem szczerze, nie wiem, jak jest w innych sieciach, a nawet jakbym wiedział, doskonale pamiętacie zapewne, że bym tego nie skomentował. Co do Play.. Pozwól, że nie do końca się z tym zgodzę. Otóż zgodnie z Reg. par. 13 ust 5, moglibyśmy nalożyć blokadę już po 14 dniach braku wpływu płatności na konto już za 1 fv. Mimo wszystko, nie robimy tego. Owszem, blokada jest zakładana, ale po braku płatności za 2 fv (po tym jak minie jej termin płatności). Jak już wspomniałem o Regulaminie, przypomnę jeszcze tylko jeden paragraf.. par. 13 ust.1, tam jest informacja, że Abonent powinien dokonywać płatności w terminie. Ok, nie podpieram się Regulaminem, aby "coś" udowodnić, ale chcę przez to powiedzieć, że są pewne wzajemne założenia (nasze i wasze) wobec których powinniśmy się kierować. Przecież podpisując umowę, zgodziliście się na przestrzeganie zapisów występujących w Regulaminach i Cennikach, a tym samym zobowiązaliście się do ich niełamania. Myślę, że moją wypowiedź odbierzecie ze zrozumieniem, a nie na zasadzie "odczepnego", gdyż doskonale wiecie, że tak nie jest.
Vira pisze:Faktury faktycznie przychodziły zawsze na styk, myślę, że warto byłoby pomyśleć o przesunięciu (wydłużeniu) terminu płatności
Wybacz, ale tą sprawę omawiałem na poprzednich stronach. Sprawdź proszę moje wypowiedzi z ok. 20 strony (chyba, nie sprawdzałem dokładnie).
Vira pisze:Dopóki są to pakiety, ujdzie - ale aktywowanie stanu darmowego kodem który koniecznie trzeba wpisać przed doładowaniem jest czystym żerowaniem na niewiedzy niektórych klientów
Hmm, rozumiem Twoją wypowiedź, ale pozwól, że rzucę trochę światła na tą sprawę. Jak slusznie zauważyłeś SD jest promocją, a tym samym "usługą dodaną". W takim razie, nie jest usługą podstawową, zdefiniowaną np. w Regulaminie dla Użytkowników (taką, jak np. SMS lub poł. głosowe). Jeżeli jest to promocja, należy stworzyć do niej oddzielny Regulamin, a więc i uruchomienie jej odbywa się w dodatkowy sposób. Ok, być może sam kod jest za długi, ale to się nie zmieni. Przyznasz jednak chyba, że jeżeli ktoś chce skorzystać z danej oferty, powinien raczej choć w minimalnym stopniu zapoznać się z jej szczegółasmi. Sposób działania SD i co należy zrobić w tym temacie był wielokrotnie omawiany przez nas (Rzecznik, strona internetowa, ulotki, Salony), więc nie zgodziłbym się ze stwierdzeniem, że było na ten temat mało informacji, a tym samym, że celowo chcemy "wyszarpnąć" gotówkę od naszych Klientów. Jest to zdecydowanie nieprawda i pozwól proszę, że całkowicie się z Tobą nie zgodzę w tej kwestii.
Sławek pisze:aby aktywowac, trzeba napisac dodatkowe zgloszenie (co za nonsens).
Ok, moglibyśmy Ci je włączyć od razu, ale co by było, jakbyś nie zgodził się na nie? Wówczas mógłbyś oskarżyć nas o samowolne podejmowanie decyzji (i miałbyś rację). Dlatego składamy propozycje, co do których możesz (choć przecież nie musisz) się ustosunkować. Przypomnę tylko, że jeżeli jest to reklamacja, Możesz się od niej odwołać, jeżeli odwołanie, Możesz skorzystać z pomocy odpowiednich urzędów. W każdej chwili, zgodnie z prawem, Możesz również oddać sprawę do sądu, właściwego dla twojego miejsca zamieszkania. Daltego właśnie nie przyznajemy tych pakietów "od razu". Czy nadal sądzisz, że to nonsens? Chyba, jak przeanalizujesz moją wypowiedź, dojdziesz do merytorycznej analizy sytuacji i zgodzisz się z moją wypowiedzią, choć oczywiście masz całkowicie prawo do swojego poglądu, co w zupełności szanuję.
Co do sposobu aktywacji Pakietu, niekoniecznie należy napisać zgłoszenie, Możesz również zadzwonić i podać nr tego zgłoszenia i Pakiety zostaną przyznane na tej podstawie. Uwierz mi, sposób, w jaki zdedcydujesz się na ich podłączenie zależy tylko od Ciebie.
kuwejt pisze:Nieszczęsne i fatalne jak widać procedury które w mojej opinii są zupełnie nieżyciowe
Ja bym raczej powiedział coś innego. Te procedury są prawidłowe, jednak czasami zawodzi ich interpretacja. Z procedurami (nieważne już jakimi i w jakiej sieci) jest jak z przepisami prawa. Każda osoba może inaczej interpretować pewien zapis, ale każda zgodzi się co do tego, że zapis ten powinien istnieć. Tutaj jest podobnie. to nie procedury są złe, tylko w niektórych sytuacjach sposób ich interpretowania. Podkreślam tu stanowczo wypowiedź W NIEKTÓRYCH SYTUACJACH. Uwierzcie mi, że doskonale znam nasze procedury i zapewniam Was, że są one bardzo życiowe (używając kolokwializmu), tylko nalezy je odpowiednio stosować.
Szczegółów Wam nie podam, gdyż są tajne i nie proście mnie o to. Jedno co mogę Wam powiedzieć, to to, że z całą pewnością nie są wymierzone w Was, Klientów.
pawelpp pisze: Play w reklamach mówił, że ma taką przejrzysta ofertę, bez kruczków, gwiazdek, itp.
Te kruczki, to raczej chyba ktoś inny :-). Ale mówiąc poważnie, nie sądzę, aby nasza oferta była skomplikowana. Wskaż mi proszę tą komplikację i postaram się Ci to wyjaśnić, skoro jakaś prawna formuła jest dla Ciebie niezrozumiała. Nie potraktuj proszę tego pytania jak "docinki", ale mówię absolutnie poważnie. Jeżeli jest coś niezrozumiałe, daj mi info na ten temat, to postaram Ci się to wyjaśnić. Pomijam już SD, gdyż odpowiedź jest powyżej.
pawelpp pisze:nie było cyrków z rozliczaniem faktur, wszystko działało
I nadal działa prawidłowo. Rozmawialiśmy już n/t temat w pw i (jak dobrze pamiętam) otrzymałeś oficjalne pismo w tej sprawie. Sam też analizowałem Twoje rozliczenia i nie widzę absolutnie żadnych nieprawidłowości. Fv masz wystawiane w oparciu o stan faktyczny użycia. Szczegółów nie podam, gdyż jest to Tajemnica Telekomunikacyjna dostępna tylko dla Ciebie w komunikacji kanałem oficjalnym.
pawelpp pisze: Po prostu nie zgadzam się z tym jak traktujecie klientów oraz w jaki sposób na nich zarabiacie.
Ok, co do pierwszej części rozumiem, że Możesz miec subiektywne spostrzeżenia i opinie w tym temacie. Nie zgodzę się jednak z stwierdzeniem dotyczącym zarabiania. Wszystkie usługi są rozliczane uczciwie i zgodnie z Regulaminem. jeżeli nastąpi pomyłka, dokonywana jest fv korygująca lub sami nawet to robimy, zanim Klient sam by to zauważył i przepraszamy za zdarzenie. Chcę od razu zdementować ewentualne domysły, że takich "pomyłek" jest baaaardzo mało i nie piszcie proszę, że to norma, gdyż jest to absolutne kłamstwo.
pawelpp pisze:Z resztą mam wielu znajomych w Play i mają dokładnie te same problemy, tylko szkoda im czasu na pisanie na forach.
Podawaj proszę konkrety, fakty. Tylko to się liczy. Niech Ci znajomi nam to zgłaszają. Jak powiedział nasz Rzecznik, zgłaszajcie każde sprawy. Jeżeli jest rzeczywiście jakiś problem, to oczekujemy zgłoszeń i konkretów. Nie zrozum mnie źle, ale w tej sytuacji mógłbym odbierać to jako ogólniki, które nie wnoszą nic do sprawy. Proszę Was wszystkich za każdym razem, jeżeli jest coś nie tak, to tylko zgłoszenia mogą być tego konstruktywną wykładnią.
Sławek pisze:transfer i uslugi premium naliczane dodatkowo
Ojoj, chyba coś nie tak. Jeżeli chodzi o usługi PREMIUM, one NIGDY nie były rozliczane z Pakietu Złotówek, lub w ramach Abonamentu. Ani w taryfach na kartę, ani w abonamentach. Transfer owszem, w "starych" taryfach był rozliczany w ramach "abonamentu" (tzw. Pakietu Złotówek).
Sławek pisze:One Play PRO to byl krok w dobra strone, ale ostatnie namieszanie w ofertach abonamentowych cofnelo siec o trzy kroki i przebilo wszystkich innych operatorow.
Powiedzmy sobie szczerze, na całym świecie nie ma takiego Operatora, ktróry stworzyłby idealną taryfę dla całej populacji. Jest to najnormalniej niemożliwe. Niemniej jednak, jeżeli jakiś Operator pokaże pewne możliwości, które są choćby zalążkiem ideału, to już można powiedzieć, że jest ok. Powiem może nieskromnie, ale uważam, że na chwilę obecną, nasze Oferty, takim zalążkiem właśnie są (przynajmniej w Polsce). Ok, wiem, że część z Was się ze mną nie zgodzi, ale zanim "zacytujecie" tą wypowiedź, przeczytajcie jeszcze raz całą odpowiedź.
ukefake pisze:ten wątek dotyczy sposobu rozwiązywania zgłoszeń przez bok.
Dziękuję Ci za przypomnienie tematu wątku. Zgadzam się z tym w zupełności. Dodam może jeszcze tylko jedno, pod warunkiem, że przedstawiona argumentacja jest merytoryczna i ukazująca rzeczywisty obraz sytuacji. Od razu wyjaśniam, pisząc to nie miałem na myśli kogokolwiek z Was, tylko "dodałem" taki "mały" przecinek.
pawelpp pisze:Opowiedzenie o procedurach wniosłoby bardzo dużo (postów) w tym temacie .
Na ten temat już Ci udzieliłem odpowiedzi powyżej. To jest tajne i w tym temacie nie uzyskasz żadnych informacji. Ok, wiem, że pytanie kierowałeś do kogoś innego, jednak pozwoliłem sobie na to odpowiedzieć jako oficjalny przedstawiciel P4.
pawelpp pisze:I wydaje mi się, że w większości przypadków nie jest to jednak (pozornie) wina waszego lenistwa, tylko po prostu macie takie zadanie
Obowiązkiem konsultanta jest rzetelne rozpatrzenie zgłaszanej sprawy, w oparciu o istniejące informacje. W związku z tym, pozwolę się nie zgodzić z tą wypowiedzią. Ok, czasami zdarzają się "wpadki" i mimo wszystko mam świadomość tego, że ta ocena jest w zupełności subiektywna. Niemniej jednak, prawda wygląda zupełnie inaczej, niż ją przedstawiasz w tej wypowiedzi.
ukefake pisze:Szkoda, że ty również wpisujesz się w kreowanie wizerunku sieci play
Z całym szacunkiem, ale kolega o którym piszesz być może jest konsultantem, jednak osobiście nie mogę potwierdzić że to jest prawdą (z całym szacunkiem dla kolegi). W związku z tym, trudno powiedzieć, czy wpisuje się w wizerunek firmy czy też nie. Niemniej jednak, jako dyskutant i użytkownik forum, ma przecież absolutnie (jak każdy z nas) prawo do wyrażania własnych opinii i poglądów. Pragnę tylko po krótce przypomnieć, że oficjalnymi pracownikami sieci Play, zgłoszonymi do kontaktów z wami są play4you1 i play4you2 (czyli ja :mrgreen: ). Uff, ale wazeliną poleciało :D. Nie no, żart, oczywiście chciałem tylko przypomnieć pewne ważne szczegóły, co "prezentowania" wizerunku firmy.
Ruben pisze:Dziwna jest też dla mnie sytuacja, że problem, którego BOK nie potrafi zrozumieć od kilku miesięcy, po pierwszym zgłoszeniu do P4Y zostaje rozwiązany szybko.
Nie ma tu żadnej magii. Jesteśmy (p4y1 i p4y2) tacy sami jak pozostali konsultanci i działamy tak samo. Generalnie stosujemy się do tych samych procedur i takich samych rozwiązań. Te sprawy są rozwiązywane w takim samym tempie, jak i pozostałe tego rodzaju, co do nas zgłaszacie. Sądzę tylko, że problem polega na tym, że w waszych przypadkach, kilka razy "sparzyliście" się może na tej obsłudze i teraz, jak napiszecie do nas, to po rozwiązaniu sprawy macie takie a nie inne spojrzenie na całą sytuację. Prawda jest jednak taka, że równie dobrze moglibyście jeszcze raz złożyć tą sprawę do BOK, a zająłby się tym ktoś inny i w identyczny sposób by tą sprawę rozwiązał jak i my. Ot i cała tajemnica.. Po prostu nie ma żadnej tajemnicy..
niespodziewanie pisze:staral sie mi pomoc Play4you ale mam poczucie ze idą wolne dni majowe, i juz chyba sie znow nikt moja sprawą nie zajmie…
Spokojnie, pamiętam o Tobie. Rzeczywiście, "majówka" może trochę wydłużyć sprawę, ale nie oznacza to, że nie będzie ona rozwiązana. Jak zasięgniesz opinii będących tu na forum, chyba Ci potwierdzą, że zawsze dotrzymywałem słowa. Po prostu poczekaj chwilę na rozwiązanie. Pewnych rzeczy nie jesteśmy w stanie zrobić "za jednym" dotknięciem. Mam nadzieję, że to rozumiesz.
Marens pisze:My tak sobie tylko wymyślamy problemy których nie ma...
No proszę, wyczuwam "szczyptę" ironii :wink:. Ok, żartuję, mam nadzieję, że się nie obraziłeś 8). Spoko, nie "wcinam" się już w dyskusję między kolegami :P. Pozdrawiam.
pawelpp pisze: Przypomina mi się taka scena z jednego z pierwszych odcinków The better off Ted z nowym materiałem na krzesła biurowe . Obejrzyjcie - polecam.
Wybaczcie spam, ale scenka rzeczywiście jest fajna :lol:. Zresztą serial jest ok. Co prawda nie widzę analogii z naszą firmą, ale poprzez pryzmat humoru i finezji można by to było podciągnąć chyba pod każde przedsiębiorstwo :wink:.
Sławek pisze:Dobra, przyznali sie do pomylki i aktywuja mi pakiet...
A jednak nie jest tak źle 8).
Sławek pisze:uwaga: za problemy z przeniesieniem numeru do Fresh, dostalem rekompensate na stary numer abonamentowy i to w dodatku dopiero od nowego okresu rozliczeniowego.
Wszystko zależy od tego, jaka była odpowiedź w piśmie. Jeżeli tak to miało wyglądać, to tak zrobiono. ZASTRZEGAM jednak, że odpowiedzi nie czytałem, a więc moja wypowiedź jest TYLKO i wyłącznie hipotetyczna.


Ufff, chyba wszystko 8). Normalnie chyba jeszcze nie zamieściłem aż tylu cyctatów w jednej odpowiedzi. No cóż, mimo wszystko zapraszam do zadawania pytań. Z chęcią postaram się Wam odpowiedzieć na każde pytanie (jeżeli nie będzie to żadna tajemnica :wink:)

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie,

Wasz play4you2 ;-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401755  autor: Sławek
 30 kwie 2010, 08:04
play4you2 pisze:
Vira pisze:Dopóki są to pakiety, ujdzie - ale aktywowanie stanu darmowego kodem który koniecznie trzeba wpisać przed doładowaniem jest czystym żerowaniem na niewiedzy niektórych klientów
Hmm, rozumiem Twoją wypowiedź, ale pozwól, że rzucę trochę światła na tą sprawę. Jak slusznie zauważyłeś SD jest promocją, a tym samym "usługą dodaną". W takim razie, nie jest usługą podstawową, zdefiniowaną np. w Regulaminie dla Użytkowników (taką, jak np. SMS lub poł. głosowe). Jeżeli jest to promocja, należy stworzyć do niej oddzielny Regulamin, a więc i uruchomienie jej odbywa się w dodatkowy sposób.
Blablabla... Mydlenie oczu! Darmowe smsy tez sa promocja, a nikt nie wymyslil do nich na szczescie zbednego kodu. Nie dales na razie zadnego merytorycznego argumentu za jego utrzymaniem, w zwiazku z tym, podtrzymuje swoje dotychczasowe zdanie.
play4you2 pisze:Przyznasz jednak chyba, że jeżeli ktoś chce skorzystać z danej oferty, powinien raczej choć w minimalnym stopniu zapoznać się z jej szczegółasmi.
To prawda, szczegolnie, ze na kruczkach zeruje nie tylko Play, ale wszyscy operatorzy.

play4you2 pisze:Co do sposobu aktywacji Pakietu, niekoniecznie należy napisać zgłoszenie, Możesz również zadzwonić [...]
I nabic wam kase za polaczenie z OK, z powodu Waszego bledu. Dobre sobie.
kuwejt pisze:Nieszczęsne i fatalne jak widać procedury które w mojej opinii są zupełnie nieżyciowe
play4you2 pisze:Ja bym raczej powiedział coś innego. Te procedury są prawidłowe [...]
Oczywiscie. Play jest niewinny. To taka glupia moda na odbijanie pileczki w nieskonczonosc. Najlepiej umyc rece.
play4you2 pisze:nie piszcie proszę, że to norma, gdyż jest to absolutne kłamstwo.
My jestesmy tacy niedobrzy, uwzielismy sie na Play. Porownaj sobie ten temat z takimi samymi tematami dot. innych operatorow... ilosc wypowiedzi o czyms swiadczy.
play4you2 pisze:Powiedzmy sobie szczerze, na całym świecie nie ma takiego Operatora, ktróry stworzyłby idealną taryfę dla całej populacji.
Ale bywaja tacy, ktorzy jej nie komplikuja :-) Wy tacy byliscie na poczatku, ale to juz historia.

EDIT:
play4you2 pisze:Te kruczki, to raczej chyba ktoś inny :-). Ale mówiąc poważnie, nie sądzę, aby nasza oferta była skomplikowana. Wskaż mi proszę tą komplikację i postaram się Ci to wyjaśnić, skoro jakaś prawna formuła jest dla Ciebie niezrozumiała.
Sa trzy wyjscia:
a) jestes naiwny
b) usilujesz zepchnac temat na inne tory
c) nie znasz najnowszej oferty abonamentowej Play, ktora jako CALOSC jest skomplikowana.

Interesuje sie ofertami opow o wiele bardziej, niz przecietny zjadacz chleba, moi znajomi mowia nawet ,ze mam lekkiego fiola na tym punkcie i nawet ja w pierwszym momencie po ogloszeniu nowych taryf, nie moglem sie polapac o co w tym wszystkim chodzi, a co dopiero przeciety zjadacz chleba, ktory prosto z ulicy wejdzie do salonu i spyta o oferte. A tu minuty te wymienne na smsy, te nie, tu pakiet zlotowek, tu pakiet smsow, tu pakiety, ale poza pakietem zlotowek, tu taryfa z smsami, tu ze stanem darmowym, ale w najnizszej taryfie SD jest krotko darmowy, troche dluzej w taryfie 49, a w innych jest naprawde za darmo! (wow!)
A bez telefonu to sa o polowe tansze, ale SD nie jest darmowy, jest drozszy niz w ofercie z telefonem... uff... spocilem sie piszac to, a to przeciez nie wszystko.
Przykro mi to mowic, ale w moich oczach po prostu osmieszyles sie ta odpowiedzia.

EDIT2: Ja mysle, ze UKE powinno zrobic porzadna calosciowa kontrole P4, moze wtedy cos by sie poprawilo. Ceny to w koncu nie wszystko.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 11:29 przez Sławek, łącznie zmieniany 3 razy.

 #401769  autor: jay
 30 kwie 2010, 10:14
Sławek pisze:To prawda, szczegolnie, ze na kruczkach zeruje nie tylko Play, ale wszyscy operatorzy.
Ale tylko play przedstawial sie jako firma ktora brzydzi sie kruczkami, ale to bylo kiedys zapewne.Teraz leca na starej opinii o uczciwosci oferty i ludzie sie dziwia ze nie jest tak jak kiedys.


Dobra mina do zlej gry to jest zadanie p4y, pokazac ze sie staraja i nie odpowiadac na zadne powazne pytania, zaslaniac sie tajemnica "spowiedzi" :lol:
P4Y nie mozesz byc wiarygodny w swoich wypowiedziach bo jestes pracownikiem P4 i dzialasz na tym forum z ramienia firmy, nie jestes osoba prytwatna i nie udawaj ze czesto PiaR to nie klamanie w zywe oczy. Twoje tezy tez mozna spokojnie podciagnac pod klamstwo bo nie dajesz zadnych dowodow a wszystkiemu winna tajemnica telekomunikacyjna :lol:

 #401776  autor: niespodziewanie
 30 kwie 2010, 11:09
PLAY4YOU NAPISAL

Spokojnie, pamiętam o Tobie. Rzeczywiście, "majówka" może trochę wydłużyć sprawę, ale nie oznacza to, że nie będzie ona rozwiązana. Jak zasięgniesz opinii będących tu na forum, chyba Ci potwierdzą, że zawsze dotrzymywałem słowa. Po prostu poczekaj chwilę na rozwiązanie. Pewnych rzeczy nie jesteśmy w stanie zrobić "za jednym" dotknięciem. Mam nadzieję, że to rozumiesz.


Niestety nie rozumiem! Dwa tygodnie temu ktoś się tym miał zająć. TROCHE WYDLUZYC SPRAWE? Czy to jest powazne? Tydzien temu dzwoniła do mnie pani i nic sie nie dzieje, a zgloszenie znikło z systemu. Jak mam byc spokojny? Idzie nastepny miesiac a ja dalej nie wiem jaką będę miał taryfę od pierwszego maja, To wygląda na jakiś żart ze strony sieci, odejdę od Was poprostu i jeszcze rozpocznę sprawę prawną którą wygram w takiej sytuacji.

 #401778  autor: Sławek
 30 kwie 2010, 11:31
niespodziewanie, prawdopodobnie sprawa "jest o wiele bardziej skomplikowana, niz to sie moze wydawac z punktu widzenia abonenta". Pewnie zmiana taryfy wymaga dwoch miesiecy grzebania w kodzie bardzo wielu programow, stad ta zwloka. Spokojnie, do wakacji sie wyrobia :evil:

Moja rada: napisz maila do rzecznika, bo tylko on tam ma glowe na karku. W moim przypadku podzialalo i juz na drugi dzien od maila wszystko gralo.

 #401781  autor: niespodziewanie
 30 kwie 2010, 11:40
Na to wyglada. Pokrotce: 20 marca napisalem prosbe ze prosze o zmiane taryfy na LongPlay200 (czy podobną nazwe juz nie pamietam). Dostalem odpowiedz ze informujemy ze od pierwszego kwietnia zgodnie z moim zyczeniem zostanie zmieniona. Niestety w kwietniu i do tej pory nadal mam starą. Napisalem reklamacje. Odpowiedz dostalem nie na temat choc siec sie przyznala do bledu poinformowano mnie ze moge zmienic jak podpisze aneks do umowy ktora mi sie wlasnie konczy (ja prosilem o zmiane taryfy tylko). Reklamacja do dzisiaj jest w toku. Tak to działa, tydzien temu dzwonila do mnie pani w tej sprawie a teraz informacja ze mogą się nie wyrobic bo rzeczywiscie idą wolne maje. Dodam tylko ze gdyby nie Play4You to by nikt do mnie nie zadzwonił pewnie, za to dziękuję. Ale niestety dalej sprawa została zostawiona.... Co mam o tym myslec, moze jakies pomysły?

 #401785  autor: Marens
 30 kwie 2010, 12:10
play4you2 pisze:No proszę, wyczuwam "szczyptę" ironii :wink:
Było to troszkę uszczypliwe, ale mam nadzieję, że zostało to dobrze zinterpretowane.
Nikt nikogo nie przecież nie zmusza do korzystania z PLAY. Sam korzystam, bo chce korzystać i prędko to się nie zmieni.

Cenie Was za ofertę pokroju Stara Play Karta, Play Fresh - zawsze wprowadzały przełom na rynku. (bez wazeliniarstwa). Tutaj było magiczne 0,49zł/min i 0,29zł/min.
Pamiętam doskonale czasy kiedy nie było P4 na rynku i miałem Tak Tak SMS Fan (SMS 0,29zł, min 1,99zł), potem Happy (SMS 0,22zł, min 0,77zł). W tamtych czasach koszty użytkowania telefonu nie spadały tak szybko jak dziś.

Od pewnego czasu w kółko poruszmy te same problemy (przynajmniej ja):
:arrow: BOK
:arrow: Prędkość transmisji danych w 3G

Aby je rozwiązać wystarczy chcieć i pół roku intensywnej pracy w tej materii.
Przecież udało się poprawić 2G, a była istna tragedia w tamtym roku.
play4you2 pisze:Ok, żartuję, mam nadzieję, że się nie obraziłeś 8) .
"Obrażalski" jestem :-D

PS. Zaintrygowało mnie
http://www.playmobile.pl/pl/play-abonam ... index.html
Kod: Zaznacz cały
Kupując ofertę Play Premium z telefonem Motorola Milestone lub HTC Desire do dnia 31 maja 2010 r.,
otrzymasz możliwość korzystania z nowej usługi osobisty konsultant przez cały okres trwania umowy. 
Możesz rozwinąć co to za "osobisty konsultant" :P

 #401790  autor: pawelpp
 30 kwie 2010, 13:03
play4you2 pisze: Jak slusznie zauważyłeś SD jest promocją, a tym samym "usługą dodaną".
W tej kwestii mnie nie przekonasz - są promocje, które są włączane automatycznie po doładowaniu i to wasza w tym głowa, żeby ułożyć regulamin tak, aby korzystanie z promocji było wygodne dla klienta. Poza tym ja w reklamach ani artykułach nie widziałem ani słowa o tym, że aby aktywować SD, trzeba robić jeszcze coś oprócz doładowania konta. Pamiętam, że kiedyś miała wejść lub weszła w życie ustawa zakazująca "kłamstwa" w reklamie. Chodzi o podawanie niepełnych lub nieprawdziwych informacji o ofercie. Dla mnie reklamy Play w których jest hasło typu "jesteś w play - rozmawiasz ze wszystkimi w play bez ograniczeń" (zaznaczam: podobne w rozumieniu, bo oczywiście w tych hasłach są użyte takie sformułowania, aby nikt się nie mógł przyczepić) jest KŁAMSTWEM, bo ja jestem w Play a SD nie mam. Przynajmniej nie za darmo. I tu kolejna rzecz o której chyba już pisałem - klient, który regularnie opłaca rachunki i ma abonament jest dla was mniej ważny niż klient, który kupił fresha na miesiąc po to żeby korzystać tylko z SD. Miło być docenianym klientem.
Przy okazji - przeglądałem ostatnio jakiś regulamin na stronach Play. Wiem, że wątek był już poruszany, ale po kilku miesiącach obowiązywania promocji/usługi wstydzilibyście się zamieszczać informacji, że macie prawo do błędów w druku. Wstyd i hańba.
play4you2 pisze:
Sławek pisze:aby aktywowac, trzeba napisac dodatkowe zgloszenie (co za nonsens).
Ok, moglibyśmy Ci je włączyć od razu, ale co by było, jakbyś nie zgodził się na nie? Wówczas mógłbyś oskarżyć nas o samowolne podejmowanie decyzji (i miałbyś rację).
Tutaj w 100% popieram P4Y. A co do samowolnego podejmowania decyzji - mogę podać przykład wyłączania i włączania usług niezgodnie ze zleceniem przez konsultantów Play.
play4you2 pisze:
Ja bym raczej powiedział coś innego. Te procedury są prawidłowe, jednak czasami zawodzi ich interpretacja.
[/quote]
hahaha niektórych sytuacjach? hahaha bez komentarza. To, że są tajne, to się wcale nie dziwię, bo gdyby klient przeczytał je przed podpisaniem umowy, pewnie by się rozmyślił.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze: Play w reklamach mówił, że ma taką przejrzysta ofertę, bez kruczków, gwiazdek, itp.
Te kruczki, to raczej chyba ktoś inny :-).
Ktoś po was spapugował :). Oferta jest skomplikowana - przykład kilka postów wyżej. Powoli zaczynacie robić oferty takie jak w Orange - promocje, prezenty, pakiety i klient z czasem nie wie z którego konta, pakietu czy promocji korzysta podczas danej rozmowy a na orangeon-line tego też nie znajdzie. Im plan bardziej zagmatwany, tym większe prawdopodobieństwo, że klient nie zorientuje się, że jest nieprawidłowo rozliczany.
Przykład? Czepiłem się SD. Mój plan taryfowy ma dojść ograniczony wybór pakietów, bo promocji nie mam żadnych. Ahh... mogę przypomnieć motyw z Play Online kiedy sam nie wiedziałeś czy można korzystać z niego w sieci 2G. Kolejny - kiedy weszły wasze nowe taryfy zadzwoniłem do OK z pytaniem czy mogę zmienić swoją taryfę na nową i jakie są warunki (było to chyba 2-3 dzień po premierze). Zadzwoniłem, ponieważ na stronie www nie było regulaminów. Pan w OK mi powiedział, że nie może mi udzielić szczegółowych informacji, ponieważ na stronie jeszcze nie są dostępne regulaminy i on nie może ich sobie przeczytać :D.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:nie było cyrków z rozliczaniem faktur, wszystko działało
I nadal działa prawidłowo. Rozmawialiśmy już n/t temat w pw i (jak dobrze pamiętam) otrzymałeś oficjalne pismo w tej sprawie.
Chodziło z tego co pamiętam o rozliczanie danych (mogę się mylić)... Jeżeli uważasz, że powinienem płacić za transfer, który został naliczony tylko dlatego, że konsultant źle zrealizował moją dyspozycję, to wszystko było rozliczony ok. Nie odpowiedziałem wtedy bo po prostu nie chce mi się kłócić o parę złotych. Kolejny przykład: możesz mi odpowiedzieć dlaczego na moim koncie codziennie zmniejsza się kwota poza abonamentem, mimo iż normalnie wykonuję połączenia (poza pakietem złotówek)? :)
FV zapewne są zgodne ze stanem faktycznym, tylko już nie raz była sytuacja, że pod *101# i Play24 były prezentowane błędne kwoty (i nie mówię tutaj o rozliczaniu roamingu).
play4you2 pisze:
Nie zgodzę się jednak z stwierdzeniem dotyczącym zarabiania.
Nie zgodzę się z tobą :). Jesteś w o tyle gorszej pozycji, że nie możesz podeprzeć swojego stanowiska konkretnymi przykładami. Ja mogę (patrz wcześniejsze posty i zgłoszenia). Pokazuję na forum zarówno treści moich zgłoszeń jak i odpowiedzi na nie. Każdy może sobie wyrobić zdanie na ten temat.
Czy opłaty są naliczane uczciwie? Czy uczciwe jest naliczanie opłaty z OK jeżeli połączenie jest zrywane z waszej winy? Przynajmniej moglibyście klientowi zrekompensować nerwy, które marnuje na tłumaczeniu 10 konsultantom o co mu chodzi. Pewnie odpowiesz, że rekompensujecie w postaci minut. Wiesz co na ich temat sądzę.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Z resztą mam wielu znajomych w Play i mają dokładnie te same problemy, tylko szkoda im czasu na pisanie na forach.
Podawaj proszę konkrety, fakty.
Przykład? Piątek wieczór, centrum Warszawy. Jadę z koleżanką na ważną kolację biznesową. Nie wiemy gdzie jest dokładnie restauracja, więc obydwoje próbujemy się dodzwonić do znajomych. Obydwoje jesteśmy w Play i widzimy na wyświetlaczu "sieć zajęta". Niech zgłaszają? Po co? Żeby otrzymać odpowiedź kopiuj/wklej? Przykro mi, ale nie wierze, że przez głoszenia da się poprawić jakość sieci (gdyby się dało, to już dawno nie miałbym problemów z połączeniami). Da się to zrobić tylko jeżeli góra da kasę na nowe nadajniki i łącza. Ja zgłaszam prawie wszystko i obyście mnie mieli dosyć w tym OK :)
Przy okazji - ostatnio zauważyłem, że dzwoniąc przez skype z telefonu mam wiele lepszą jakość połączeń (w porównaniu z rozmową telefoniczną). To oczywiście dlatego, że są zastosowane inne kodeki, ale bardziej mnie zastanawia fakt, że przeprowadzenie 30 min rozmowy w tej samej lokalizacji przez skype jest możliwe, a przez telefon nie.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:I wydaje mi się, że w większości przypadków nie jest to jednak (pozornie) wina waszego lenistwa, tylko po prostu macie takie zadanie
Obowiązkiem konsultanta jest rzetelne rozpatrzenie zgłaszanej sprawy, w oparciu o istniejące informacje. W związku z tym, pozwolę się nie zgodzić z tą wypowiedzią. Ok, czasami zdarzają się "wpadki" i mimo wszystko mam świadomość tego, że ta ocena jest w zupełności subiektywna. Niemniej jednak, prawda wygląda zupełnie inaczej, niż ją przedstawiasz w tej wypowiedzi.
Proszę... po raz kolejny - nie pisz takich rzeczy. Czy po analizie moich zgłoszeń, na moim miejscu, byłbyś przekonany, że "wpadki" zdarzają się czasami? Przy czym za "wpadki" rozumiem - odpowiedzi nie na temat, brak odpowiedzi, odpowiedź kopiuj/wklej z "przepraszamy" "zapewniamy" "dołożymy wszelkich starań" czyli takie które nie wnoszą nic konstruktywnego.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze: Przypomina mi się taka scena z jednego z pierwszych odcinków The better off Ted z nowym materiałem na krzesła biurowe . Obejrzyjcie - polecam.
Wybaczcie spam, ale scenka rzeczywiście jest fajna :lol:. Zresztą serial jest ok. Co prawda nie widzę analogii z naszą firmą, ale poprzez pryzmat humoru i finezji można by to było podciągnąć chyba pod każde przedsiębiorstwo :wink:.
Ale nie zgodzisz się, żeby ciebie zamrozili? ;) Ja w tym serialu widzę analogie z każdą (nawet małą) firmą.

 #401797  autor: play4you2
 30 kwie 2010, 13:44
Sławek pisze:Blablabla... Mydlenie oczu! Darmowe smsy tez sa promocja, a nikt nie wymyslil do nich na szczescie zbednego kodu.
Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje. Zauważ, że tu chodziło o pewne komplikacje, a nie o to, że jest jakiś kod lub nie. Jest to usługa dodana a szczegóły jej oferty są ujęte w Regulaminie. Czy to nie jest argument?? Co w takim razie argumentem by było?? Wybacz, ale uważam moją wypowiedź za pełną i merytoryczną. W mojej opinii nie ma żadnych komplikacji, a jak są, powtarzam raz jeszcze, poproszę o nie. Co do kodów, zamieściłem zresztą moją wypowiedź, zapoznaj się jeszcze raz z postem, który napisałem i ewentualnie ponownie skomentuj tą wypowiedź.
Sławek pisze:To prawda, szczegolnie, ze na kruczkach zeruje nie tylko Play, ale wszyscy operatorzy.
A jak to się ma do mojej wypowiedzi?? W końcu chodziło o coś innego prawda?? Napisałem, że warto by było się zapoznać z Regulaminem, gdyż omawia on działanie usługi. Mając taki tok myślenia, możemy dojść do wniosku, że zwykłe otwieranie drzwi w samochodzie może być skomplikowane, gdyż wymaga pewnych działań. Proszę Cię, odnoś się do moich wypowiedzi zgodnie z ich założeniem merytorycznym.
Sławek pisze:I nabic wam kase za polaczenie z OK, z powodu Waszego bledu. Dobre sobie.
Pragnę zauważyć, że w swojej pierwotnej wypowiedzi "negowałeś" propozycję napisania zgłoszenia.Ja Ci tylko powiedziałem, że MOŻESZ zadzwonić, co nie oznacza, że musisz prawda? Powiedziałem także, że masz WIELE możliwości do zlecenia aktywacji Pakietów. Znajdź CHOĆBY jedną moją wypowiedź, w której powiedziałem, że NALEŻY zadzwonić, aby aktywować te Pakiety. Jednak, jeżeli mimo wszystko nadal uważasz, że każdy sposób jest zły, co według Ciebie by było najlepszym wyjściem?? Jaki widzisz sposób na aktywację Pakietów?
Sławek pisze:Porownaj sobie ten temat z takimi samymi tematami dot. innych operatorow... ilosc wypowiedzi o czyms swiadczy.
Na ten temat już się wypowiadałem. Znajdź proszę odpowiedź na którejś ze stron.
Sławek pisze:Ale bywaja tacy, ktorzy jej nie komplikuja Wy tacy byliscie na poczatku, ale to juz historia.
Ok, to Twoja subiektywna ocena sytuacji, do której masz absolutnie prawo i ja to szanuję. Niemniej jednak ZDECYDOWANIE nie jest tak, jak to przedstawiasz.
Sławek pisze:Sa trzy wyjscia:
a) jestes naiwny
b) usilujesz zepchnac temat na inne tory
c) nie znasz najnowszej oferty abonamentowej Play, ktora jako CALOSC jest skomplikowana.
Ad. a) zapewniam Cię, że naiwność nie leży w mojej naturze, ale skoro tak sądzisz...
Ad. b) gdyby tak było, nie podejmowałbym dyskusji. Temat w końcu sam by ucichł. Nie sądzisz?
Ad. c) chyba bardzo się pomyliłeś w tej ocenie. Przypomnę Ci, że pracuję w obsłudze Klienta, a więc znajomość Ofert jest moim PODSTAWOWYM obowiązkiem.
Sławek pisze:Przykro mi to mowic, ale w moich oczach po prostu osmieszyles sie ta odpowiedzia.
Ok, jak już napisałem, masz prawo do własnej oceny, nie oznacza to jednak, że z tego powodu wycofuję się ze złożonych deklaracji. Podkreślam raz jeszcze, w żaden sposób nie widzę skomplikowania Ofert. Pytam raz jeszcze, z czym masz konkretnie problemy?? Podaj mi konkrety, a nie ogólniki, jak w zamieszczonej odpowiedzi. W ten sposób możemy powiedzieć, że wszystko jest skomplikowane, jeżeli przytoczymy wszystkie mozliwe oferty wraz z Pakietami. A, i jeszcze jedno. Pakiety NIE SĄ w podstawowej ofercie, tylko jako DODATEK do oferty, a więc porozmawiajmy o SAMEJ ofercie. A więc raz jeszcze. Gdzie jest tu komplikacja??
jay pisze:pokazac ze sie staraja i nie odpowiadac na zadne powazne pytania, zaslaniac sie tajemnica "spowiedzi"
Pwoiedz, czy nie udzielam odpowiedzi?? Jeżeli ktoś mnie pyta o nowe oferty, albo o wewnętrzne procedury, jest to tajemnica telekomunikacyjna i na to nigdy nie udzieliłem odpowiedzi. Podobnie jest z odpowiedziami, jakie udzieliliśmy do konkretnych Klientów. Nie oczekujcie ode mnie, że będę zamieszczał tu jakie odpowiedzi są dedykowane do Klientów. Jeżeli robicie to sami, we własnym zakresie, nie mam na to wpływu, ale to też jest i Wasz wybór, jak chcecie je ujawniać. Z mojej strony z całą pewnością nie dowiecie się o tym wszystkim, co jest definiowane pod klauzulą poufności lub tajności. Jeżeli z tego powodu uważacie, że uchylam się od odpowiedzi, wybaczcie, ale to nie jest wtedy żaden argument.
jay pisze:jestes pracownikiem P4 i dzialasz na tym forum z ramienia firmy
Nigdy tego nie ukrywałem.
jay pisze:P4Y nie mozesz byc wiarygodny
Ok, szanuję Twoje zdanie. Niemniej jednak, pozwól że ja się z nim nie zgodzę. Ani razu nie okłamałem Was w swojej wypowiedzi. Czym innym jest fakt, że możecie mieć inne zdanie n/t moich wypowiedzi, a czym innym, że to prawda i tak już jest.
jay pisze:Twoje tezy tez mozna spokojnie podciagnac pod klamstwo bo nie dajesz zadnych dowodow
Wskaż mi proszę moją wypowiedź, którą uważasz za kłamstwo.
niespodziewanie pisze:Dwa tygodnie temu ktoś się tym miał zająć.
I się zajął
niespodziewanie pisze:Tydzien temu dzwoniła do mnie pani i nic sie nie dzieje
Z tego co mi wiadomo, otrzymałeś stosowne informacje. Sprawa póki co jest nadal rozwiązywana. Szczegółów nie mogę tu podać. One są dostępne tylko dla Ciebie w kanale oficjalnym. Jeżeli zechcesz, odpowiedź zamieścisz tu sam, jak ją otrzymasz. Podkreślam jednak, że te informacje są poufne i z mojej strony z całą pewnością nie będe ich komentował w tym miejscu.
niespodziewanie pisze:zgloszenie znikło z systemu.
Na ten temat również się wypowiadałem. Znajdź proszę moją wypowiedź na którejś ze stron. Teraz powiem tylko tyle, że ono nie znikło i ma się dobrze. Z całą pewnością jest. Jak będzie rozwiązane, odpowiedź będziesz mógł przeczytać na Play24.
niespodziewanie pisze:odejdę od Was poprostu i jeszcze rozpocznę sprawę prawną którą wygram w takiej sytuacji.
Zawsze masz do tego prawo. Nigdy nie negowałem takich decyzji. Niemniej jednak, znasz sprawę, ponieważ zajmuje się tym nasz specjalista. Znam osobiście tą osobe i otrzymuję na bieżąco informacje o postępach w sprawie. Wybacz, ale więcej nie dodam. Jak wspomniałem powyżej, szczegółowe inf.będą dostępne dla Ciebie po zakończeniu sprawy.
Sławek pisze:napisz maila do rzecznika, bo tylko on tam ma glowe na karku.
Jeżeli jest taka Twoja wola, oczywiście Możesz to zrobić, jednak nie przyspieszy to rozwiązania sprawy.
Sławek pisze:W moim przypadku podzialalo i juz na drugi dzien od maila wszystko gralo.
Akurat w tym przypadku, był to zbieg okoliczności. Niemniej jednak masz prawo do takiej opinii.
niespodziewanie pisze:Dodam tylko ze gdyby nie Play4You to by nikt do mnie nie zadzwonił pewnie, za to dziękuję. Ale niestety dalej sprawa została zostawiona....
Jeżeli mogę mieć do Ciebie prośbę, to prosze o chwile cierpliwości. Znam i monitoruję sprawę. Zapewniam Cię, że nam również zależy na szybkim rozwiązaniu tej sprawy. Osoba, która się tym zajmuje jest bardzo dobrym specjalistą. Zaufaj jej. Jestem przekonany, że się nie zawiedziesz.
Marens pisze:"Obrażalski" jestem
Taak, oczywiście :-D.
Marens pisze:Możesz rozwinąć co to za "osobisty konsultant"
W zasadzie sam to już rozwinąłeś. Jeżeli będą abonenci, którzy zawrą konkretne Umowy na konkretne modele telefonów, ich sprawami bedzie zajmowała się jedna osoba, wyznaczona do kontaktu. Osoby te (Klienci) otrzymają możliwość komunikacji tylko z tym konsultantem, który bedzie do nich dedykowany. Obsługa zgłoszeń Klienta będzie wyglądała tak samo, ale z tym wyjątkiem, że nie będzie się tym już zajmować obojętnie kto, tylko konkretny konsultant, który bedzie kontaktem dla Klienta do firmy i na odwrót.
Hmm, mam pytanie, co o tym sądzicie?? Czy podoba się wam ten pomysł?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401798  autor: user_delete19
 30 kwie 2010, 13:52
play4you2 pisze:Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje. Zauważ, że tu chodziło o pewne komplikacje, a nie o to, że jest jakiś kod lub nie. Jest to usługa dodana a szczegóły jej oferty są ujęte w Regulaminie. Czy to nie jest argument?? Co w takim razie argumentem by było?? Wybacz, ale uważam moją wypowiedź za pełną i merytoryczną. W mojej opinii nie ma żadnych komplikacji, a jak są, powtarzam raz jeszcze, poproszę o nie. Co do kodów, zamieściłem zresztą moją wypowiedź, zapoznaj się jeszcze raz z postem, który napisałem i ewentualnie ponownie skomentuj tą wypowiedź.
Się wtrącę - komplikacje są. Bez komplikacji by było gdyby SD był aktywowany z automatu za każdym razem jak doładujemy za 30zł (vide sms w play / sd w heyah). Teraz trzeba pamiętać o wklepaniu kodu i nie ma możliwości używania stałych doładowań z konta na przykład..

Swoją drogą - jakie były powody wprowadzania takiego 'udogodnienia' z kodem? :roll:

 #401802  autor: pawelpp
 30 kwie 2010, 14:08
play4you2 pisze:Mając taki tok myślenia, możemy dojść do wniosku, że zwykłe otwieranie drzwi w samochodzie może być skomplikowane, gdyż wymaga pewnych działań.
ale do otworzenia drzwi w samochodzie nie jest potrzebna instrukcja obsługi, bo jest to oczywiste. W Play nie wszystko co jest oczywiste nie wymaga przeczytania instrukcji obsługi.

 #401803  autor: play4you2
 30 kwie 2010, 14:11
pawelpp pisze: Chodzi o podawanie niepełnych lub nieprawdziwych informacji o ofercie. Dla mnie reklamy Play w których jest hasło typu "jesteś w play - rozmawiasz ze wszystkimi w play bez ograniczeń"
A co jest kłamstwem w tym stwierdzeniu?? Ok, dalej złozyłeś wyjasnienia, jednak one nie odnoszą się do wspomnianej przez Ciebie ustawy.
pawelpp pisze:To, że są tajne, to się wcale nie dziwię, bo gdyby klient przeczytał je przed podpisaniem umowy, pewnie by się rozmyślił.
Nie sądzę, aby tak było.Tym bardziej nieprawdziwym jest zamieszczona przez Ciebie teza, gdyż jak nie znasz procedur (z tytułu tajności) to skąd możdesz wiedzieć, co by zrobił Klient?
pawelpp pisze:mogę przypomnieć motyw z Play Online kiedy sam nie wiedziałeś czy można korzystać z niego w sieci 2G
To określa Regulamin. Przecież chyba dałem Ci odpowiedź (jak dobrze sobie przypominam).
pawelpp pisze:Pan w OK mi powiedział, że nie może mi udzielić szczegółowych informacji, ponieważ na stronie jeszcze nie są dostępne regulaminy i on nie może ich sobie przeczytać .
pawelpp pisze:zielił Ci błędnych informacji?? Chyba lepiej, jak powiedział w ten sposób, a nie zmyślał. Nie do końca rozumiem co w tej chwili oczekujesz. Raz stwierdzasz, że żądasz uczciwości, teraz, jeżeli konsultant odpowiedział zgodnie ze stanem faktycznym, podważasz jego działanie. O co tak na prawdę chodzi?
pawelpp pisze:możesz mi odpowiedzieć dlaczego na moim koncie codziennie zmniejsza się kwota poza abonamentem,
Tutaj nie. Stwórz zgłoszenie i otrzymasz odpowiedź.
pawelpp pisze:FV zapewne są zgodne ze stanem faktycznym, tylko już nie raz była sytuacja, że pod *101# i Play24 były prezentowane błędne kwoty (i nie mówię tutaj o rozliczaniu roamingu).
Zapewniam Cię raz jeszcze, że wszystko jest prawidłowo rozliczane. Co do sposobów rozliczania, jak wspomniałem, tu nie udzielę Ci na to odpowiedzi.
pawelpp pisze:Czy opłaty są naliczane uczciwie? Czy uczciwe jest naliczanie opłaty z OK jeżeli połączenie jest zrywane z waszej winy? Przynajmniej moglibyście klientowi zrekompensować nerwy, które marnuje na tłumaczeniu 10 konsultantom o co mu chodzi. Pewnie odpowiesz, że rekompensujecie w postaci minut. Wiesz co na ich temat sądzę.
Tak, są naliczane uczciwie i nie wycofam się z tego stwierdzenia. Co do dalszej części Twojej wypowiedzi, traktuję ją jako subiektywną ocenę, która niestety nie przekłada się na stan faktyczny.
pawelpp pisze:Nie zgodzę się z tobą .
Oczywiście, masz do tego prawo a ja to szanuję.
pawelpp pisze:Jesteś w o tyle gorszej pozycji, że nie możesz podeprzeć swojego stanowiska konkretnymi przykładami.
Wiesz doskonale, że mógłbym to zrobić, ale musiałbym np. komentować pewne działania lub zamieszczać informacje poufne, czego nie zrobię. Niemniej jednak, jeżeli posiadasz takie zdanie n/t temat, ja go nie mam zamiaru zmieniać. Jak powiedziałem już kiedyś, przekonanych przekonywać nie trzeba, niezdecydowani sami podejmą decyzje a nieprzekonani pójdą własną drogą. Tak samo jest i tutaj. Mógłbym zamieszczać tysiące dowodów i argumentów, jednak małoprawdopodbnym byłby fakt, że zmienisz zdanie. Zresztą, z kim bym wtedy dyskutował :wink:?
pawelpp pisze:Przykład? Piątek wieczór, centrum Warszawy[...].
Niestety, jak już wspomniałem, oczekujemy zgłoszeń. Inne przypadki (mimo, że ich nie neguję) nie są dla mnie wiarygodne. Co do zgłoszeń od Ciebie, jeżeli tylko są merytoryczne, zawsze są dla nas cenne. Nawet jak nie są, to też otrzymasz od nas odpowiedź.
pawelpp pisze:Ale nie zgodzisz się, żeby ciebie zamrozili? Ja w tym serialu widzę analogie z każdą (nawet małą) firmą.
W zasadzie co do analogii, tu chyba się z Tobą zgodzę, niemniej jednak, serial jest fajny. Ok, koniec spamu, bo robi sie to niemerytoryczne :-D.
pawelpp pisze:Proszę... po raz kolejny - nie pisz takich rzeczy.
Akurat Twoje zgłoszenia znam doskonale. Otrzymałem na ich temat szczegółowy opis. Przyznam, że niektóre odpowiedzi są rzeczywiście niewłaściwie. Co do tego nie powiesz mi chyba, że poddawałem to w wątpliwość kiedykolwiek. Nie zgodzę się jednak, że wszystko jest niewłaściwe. Na większość reklamacji otrzymywałeś odpowiedzi zgodne z informacjami. Wybacz, ale nie mogę rozwinąć tej myśli z wiadomych powodów, jednak chyba domyślasz się, co chcę powiedzieć.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-04-30, 14:18 ]
lwiczek pisze:Bez komplikacji by było gdyby SD był aktywowany z automatu za każdym razem jak doładujemy za 30zł
Rozumiem, jednak ta oferta jest tak skonstruowana a nie inaczej. Trudno powiedzieć, czy to komplikacja, czy też nie. Myślę, że sprawiedliwym będzie stwierdzenie, że każdy ma wyrobione zdanie na ten temat, a wiadomo już od dawna, że z gustami się nie dyskutuje. W moim subiektywnym odczuciu, nie widzę tu żadnych komplikacji, jednak mam świadomość, że dla poszczególnych Klientów mogą one takimi być.
lwiczek pisze:Swoją drogą - jakie były powody wprowadzania takiego 'udogodnienia' z kodem?
Odpowiem Ci szczerze, że nie mam takich informacji. Osobiście nie odpowiadam za tworzenie ofert. Niemniej jednak, jeżeli taką ona powstała, to widocznie nie mogła powstać w innej formie. Zaznaczam jednak, że to moje prywatne zdanie i nie jest oficjalnym stanowiskiem sieci.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 14:36 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401805  autor: Marens
 30 kwie 2010, 14:21
play4you2 pisze:otrzymają możliwość komunikacji tylko z tym konsultantem, który bedzie do nich dedykowany
play4you2 pisze:bedzie kontaktem dla Klienta do firmy i na odwrót.
play4you2 pisze:Czy podoba się wam ten pomysł?
Rozwiązanie jest dobre, gdyż cały czas naszymi problemami zajmuje się jedna konkretna osoba. Ma to sens pod warunkiem, że jest kompetentna, może to ułatwić sposób obsługi klienta gdyż taki konsultant będzie kojarzył klienta i jego problemy.
Zastanawiam się jak to jest u Was rozwiązane, klient otrzymuje służbowy numer takiego konsultanta, czy automat na *500 przekierowuje połączenie do odpowiedniej osoby?
Tego typu dodatki są standardem w Plusie, Orange, Erze przy taryfach dla specyficznej grupy klientów. Jednak odbiorców takich taryf jest dosyć mało.

Może lepiej pozostańmy przy formie "dedykowanych" konsultantów jakimi jesteście Wy, czyli Play4You1 i Play4You2. Na pewno jest to wygodne, bo mamy pewność, że postaracie się rozwiązać nasze problemy bez zbycia tematu. Podejrzewam, że kojarzysz problemy różnych osób które się tutaj wypowiadają więc nie trzeba się powtarzać tłumacząc każdemu od początku w czym problem.

Poruszę też kwestie narzekajstwa na Stan Darmowy, wystarczy przeczytać regulamin i już wiadomo jak z tego korzystać. Myślę, że wprowadzanie kodu przed doładowaniem nie jest jakoś specjalnie uciążliwe. Jest też sposób na przedłużenie ważności niewykorzystanych darmowych SMSów. Więc po co sobie szukać problemów tam gdzie ich nie ma.
"kruczki" są wszędzie, nie ma znaczenia sieć. Właśnie o to w tym biznesie chodzi, że jest oferta podstawowa i promocyjna.

 #401806  autor: play4you2
 30 kwie 2010, 14:31
Marens, co do technicznych kwestii, nie wiem do końca jak to wygląda. Postaram się dowiedzieć dokładnie jak jest to rozwiązane i dam Ci znać. Teraz nie chcę nic mówić, gdyż powiecie, że Was wprowadziłem w błąd ;).

Co do kojarzenia problemów... No tak, pozostawmy to bez komentarza.. Wiecie doskonale jak jest, więc sądzę, że moja wypowiedź jest zbędna w tej akurat kwestii.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401807  autor: niespodziewanie
 30 kwie 2010, 14:45
PLAY4You napisał

"Jeżeli mogę mieć do Ciebie prośbę, to prosze o chwile cierpliwości. Znam i monitoruję sprawę. Zapewniam Cię, że nam również zależy na szybkim rozwiązaniu tej sprawy. Osoba, która się tym zajmuje jest bardzo dobrym specjalistą. Zaufaj jej. Jestem przekonany, że się nie zawiedziesz"

Moja niecierpliwosc wynika stąd że dziś się konczy okres rozliczeniowy i ciekawe czy dostanę fakturę uwzględniającą zmiane taryfy. Ja doceniam oczywiscie najbardziej ze Play4You stara się dbac o dobry wizerunek sieci i prawda ze wpadki sie zdarzają kazdemu. Wydaje mi się że sprawa jest oczywista dlatego się dziwię że tyle trwa, ale być może takie decyzje może podejmowac jedna lub dwie osoby nadrzedne w firmie i dlatego tyle to trwa....

 #401808  autor: pawelpp
 30 kwie 2010, 14:46
play4you2, przyznam, że nie znam szczegółów tej ustawy, ale skoro w reklamach sugerujecie bardzo wyraźnie, że użytkownicy sieci Play rozmawiają między sobą za darmo to chyba tak faktycznie powinno być. Wiem, że nie jest i tak nie będzie, bo zbyt dużo informacji musiałby się znajdować w treści reklamy. Musiałaby ona brzmieć mniej więcej tak: użytkownicy Play Fresh po doładowaniu kwotą X, nowi klienci i, posiadający plan Y dostaną przez Z miesięcy stan darmowy...
Z resztą to głupota i nie widzę sensu dalej na ten temat dyskutować.
Nie znam procedur, ale po bogatej historii moich zgłoszeń domyślam się jak wyglądają i dlaczego są tajne. Koniec tematu :)
Play Online - temat był ogólnie poruszany na forum. Chciałem Tobie tylko pokazać, że nawet ty (i inni konsultanci) gubisz się w ofercie. Prosiłeś o przykład, więc podałem. Koniec tematu :)
Stan kąta: złożyłem i czekam i czekam i czekam... i pewnie dostanę kolejną odpowiedź, że wszystko jest w porządku (już jedna taka była). Ciekawe...
Źle zrozumiałeś moją wypowiedź dot. podparcia przykładami swoich tez. Chodziło mi o to, że nie możesz tego zrobić ze względu na poufność danych, a nie dlatego, że nie masz takich przykładów. Jestem przekonany, że masz, ale ja nie potrafię sobie przypomnieć takiej sytuacji, która by mnie dotyczyła.
Nie jestem uparty. Jeżeli coś się zmieni na lepsze możesz być pewien, że to docenię. Potrafię zmienić zdanie, tylko muszę mieć ku temu racjonalne powody.
Moja zgłoszenia zwykle są merytoryczne (nie zawsze :P ) tylko zwykle niezbyt merytoryczne są (głównie pierwsze) odpowiedzi na nie. Dopiero po kilku zgłoszeniach można dostać konkretną odpowiedź. I nie wiem czy merytoryczną można nazwać odpowiedź, w której używa się szablonów i ogólnych sformułowań bez podawania żadnych konkretów.
Swoją drogą byłbym bardzo zadowolony, gdybyś to ty odpowiadał na moje zgłoszenia na Play24 :). Przynajmniej odpowiedzi byłby sensowne.
I nie twierdzę, że wszystkie odpowiedzi na zgłoszenia są niewłaściwe, ale jest ich zdecydowana większość.
Niestety nie wiem co chcesz powiedzieć - napisz albo rozwiń an PW :)
  • Strona 22 z 33
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33