• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 203 z 244
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 244

 #472934  autor: pakierhakierxd
 27 kwie 2011, 18:26
Może,pomarzyć można:D

Pozdrawiam :)

 #472935  autor: KC-KARLOS
 27 kwie 2011, 18:29
evolucja pisze:Prosiłbym P4U o zajęcie stanowiska w sprawie aktywacji tych pakietów i okresów rozliczeniowych w Play Fresh
To znaczy, że ja rekompensatę będę miał ważną niecałe 2 tygodnie?? Sprawę mi komplikuje posiadanie promocyjnych minut z usługi "Zbieraj Minuty".

evolucja, wiesz co? Przyłączam się do twojego pytania. PLAY4YOU - pomocy!

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #472950  autor: evolucja
 27 kwie 2011, 19:57
Karlos20, to co robią jest okropne. Zmienili status zgłoszenia na "Rozpatrywane", który widnieje już od ponad godziny. Mam nadzieję, że nie wpadli na taki debilny pomysł i nie wrócą do niego po 1 maja bo to będzie już całkowite przegięcie.

 #472951  autor: KC-KARLOS
 27 kwie 2011, 20:06
evolucja pisze:Karlos20, to co robią jest okropne. Zmienili status zgłoszenia na "Rozpatrywane", który widnieje już od ponad godziny. Mam nadzieję, że nie wpadli na taki debilny pomysł i nie wrócą do niego po 1 maja bo to będzie już całkowite przegięcie.
Zauważyłem również, ze mam zablokowane zarządzanie usługami 'Blokada transferu danych', 'ACR' oraz 3 opcje poczty głosowej - ich status to 'W TRAKCIE ZMIANY'. Rzeczywiście, to jest nie do przyjęcia, że przez te dziwne zasady przyznawania rekompensat, blokują zarządzanie jednych z podstawowych usług na koncie w PLAY24. To skandal.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #472961  autor: qper
 27 kwie 2011, 21:13
Karlos20 pisze:
evolucja pisze:Prosiłbym P4U o zajęcie stanowiska w sprawie aktywacji tych pakietów i okresów rozliczeniowych w Play Fresh
To znaczy, że ja rekompensatę będę miał ważną niecałe 2 tygodnie?? Sprawę mi komplikuje posiadanie promocyjnych minut z usługi "Zbieraj Minuty".

evolucja, wiesz co? Przyłączam się do twojego pytania. PLAY4YOU - pomocy!
Panowie już o tym pisałem wcześniej.

Ten ich system nie potrafi sobie odliczać 30 dni od daty aktywacji pakietu we Freshu.
Taka już jest ta platforma. Ostatnio się sprzeczałem z playonline na forum odnośnie aktywacji rekompensat we Freshu. Jak widać inni tez mają z tym problem.

Tak na marginesie. Może zróbcie zgłoszenie jako sugestie dotyczące automatycznego odnawiania pakietów. Im więcej tym lepiej.

Dodam jeszcze, że po przyznaniu rekompensaty na termin w przyszłości w play24 w zakładce usługi kilka usług zmienia status na klepsydry i do czasu aktywacji rekompensaty nic nie można w nich modyfikować.

[ Dodano: 2011-04-27, 21:25 ]
Obrazek

Play4you - poprawki do admina

 #472968  autor: piotros.org
 27 kwie 2011, 22:19
play4you2 pisze:Tak naprawdę, datę oddania numeru zawsze ustala Operator, który posiada dany numer. Szczerze powiedziawszy, nie ma na to reguły, do której złożysz wniosek, ale rzeczywiście, masz większe szanse jak np. złożysz go do 12 danego dnia roboczego (weekendy nie są brane pod uwagę).
No i nie do końca tak jest w praktyce, mi się zdarzyło jeden z numerów przenosić w sobotę tak po 15tej i myślałem, że numer zostanie przeniesiony najwcześniej w poniedziałek, a tu dostałem SMS'a, że Operator odda numer w niedzielę i od niedzieli faktycznie byłem w Play... :) Czyli niecałe 24h od złożenia wniosku w weekend... :) Przenoszenie dotyczyło przeniesienia karta-karta...

[ Dodano: 2011-04-27, 22:37 ]
Karlos20 pisze:Zauważyłem również, ze mam zablokowane zarządzanie usługami 'Blokada transferu danych', 'ACR' oraz 3 opcje poczty głosowej - ich status to 'W TRAKCIE ZMIANY'. Rzeczywiście, to jest nie do przyjęcia, że przez te dziwne zasady przyznawania rekompensat, blokują zarządzanie jednych z podstawowych usług na koncie w PLAY24. To skandal.
Ooooooo... ciekawe...
Ja tak mam na jednym numerze i nawet zgłoszenie zrobiłem w tym celu, że nie mogę zmienić usług przez Play24, a potem drugie zgłoszenie, że też przez krótkie kody USSD nie mogę... :( Akurat ACR'a chciałem sobie włączyć i nie mogę...
Teraz by to wyjaśniało całą sytuację...
Na drugim numerze, który też ma dostać rekompensatę również pozmieniał się status 5 usługom na "w trakcie zmiany"...

Play4You... czy tak faktycznie powinno być? Czy ustawienie przez konsultantów rekompensat do włączenia powinno powodować blokadę 5 usług na danym numerze? Może szepnij słówko tam gdzie trzeba, żeby to poprawili w systemie, bo trochę to jest denerwujące, jakby co moje zgłoszenia w sprawie Play24 i USSD (29979005,30176569)...

piotros

 #472972  autor: oem82
 27 kwie 2011, 22:59
Play4you nie tak dawno pisałeś, że temat złej jakości połączeń w roamingu na śląsku został przekazany czy wiadomo kiedy nastąpi poprawa? Bo w powiecie tarnogórskim, gliwickim nadal jest problem z jakością połączeń i ich inicjowaniem u waszego partnera roamingowego. Zróbcie w końcu z tym coś bo korzystanie z waszych usług w ostatnim okresie to jakiś koszmar.

 #472977  autor: avt31
 27 kwie 2011, 23:13
pakierhakierxd pisze:Ciekawe czy we freshu wprowadzą kiedyś coś takiego jak w abo że usługi będą włączane cyklicznie co miesiąc jak ma się kase na koncie+będzie można parę razy włączyć usługę + w każdym planie taryfowym będzie internet all inclusive(lejek)
Jakby tak było to może za rok bym się przeniósł na fresha
Nie lubię pilnować ważności pakietów
i włączać co miesiąc średnio jest to wygodne;(
Oby nie wpadli na taki pomysł jak piszesz, bo wtedy trzeba pilnować wyłączania, a nie włączania.
Poza tym jak sobie wyobrażasz w takim przypadku przedłużanie ważności pakietów?
Samoodnawiające się pakiety to jest szatański pomysł przy skomplikowaniu i dużej ilości pakietów w PF.
Tak trudno sprawdzać zużycie pakietów i ich ważność? Jak za trudne lub ktoś jest wygodny to ma abonament, gdzie przepłaca za wygodę i brak kontroli nad wydatkami.
Osobiście mówię zdecydowane NIE takim innowacjom w PF.

 #472981  autor: DanielR
 27 kwie 2011, 23:39
avt31 pisze:
pakierhakierxd pisze:Ciekawe czy we freshu wprowadzą kiedyś coś takiego jak w abo że usługi będą włączane cyklicznie co miesiąc jak ma się kase na koncie+będzie można parę razy włączyć usługę + w każdym planie taryfowym będzie internet all inclusive(lejek)
Jakby tak było to może za rok bym się przeniósł na fresha
Nie lubię pilnować ważności pakietów
i włączać co miesiąc średnio jest to wygodne;(
Oby nie wpadli na taki pomysł jak piszesz, bo wtedy trzeba pilnować wyłączania, a nie włączania.
Poza tym jak sobie wyobrażasz w takim przypadku przedłużanie ważności pakietów?
Samoodnawiające się pakiety to jest szatański pomysł przy skomplikowaniu i dużej ilości pakietów w PF.
Tak trudno sprawdzać zużycie pakietów i ich ważność? Jak za trudne lub ktoś jest wygodny to ma abonament, gdzie przepłaca za wygodę i brak kontroli nad wydatkami.
Osobiście mówię zdecydowane NIE takim innowacjom w PF.
A to przeczytałeś
pakierhakierxd pisze:Powinniście zrobić obok każdej usługi w play 24 wybór
czy chce ktoś cyklicznie czy inaczej;)
Też jestem za możliwością wyboru sposobu aktywacji danej usługi czy też pakietu. :wink:

 #472984  autor: avt31
 28 kwie 2011, 00:01
DanielR pisze: A to przeczytałeś
pakierhakierxd pisze:Powinniście zrobić obok każdej usługi w play 24 wybór
czy chce ktoś cyklicznie czy inaczej;)
Też jestem za możliwością wyboru sposobu aktywacji danej usługi czy też pakietu. :wink:
Po pierwsze nie ma wszystkich usług w P24 dla PF.
Po drugie nie wierzę, że jest możliwe wprowadzenie w systemie PF wyboru aktywacji dla WSZYSTKICH usług i pakietów. Część super korzystnych pakietów jest dla tych bardziej aktywnych i tak pewnie pozostanie.
Po trzecie, jeżeli jednak mieliby wprowadzić wybór to jestem za.

 #473023  autor: horas
 28 kwie 2011, 09:37
witam wszystkich :)

pokrótce opiszę o co mi chodzi, mam na tą chwilę dwa abo w Play'u, oba zarejestrowane są na mnie, zamierzam otworzyć działalność gospodarczą i przepisać te dwa nr na moją firmę.

Co powinienem zrobić ?? jakie kroki przedsięwziąć ?? czy muszę migrować na taryfy businessowe ?? jeżeli tak no na jakie ?? (na oby dwu obecnie numerach mam LP 99 ze zniżkami na abo)

czy mogę przy migrowaniu wziąć nowe telefony ?? czy w momencie migracji 24 miesiące zaczynają się liczyć od nowa (nowa umowa) ??

proszę o podpowiedzi życzliwych userów ;)

pozdr.
horas

 #473030  autor: qper
 28 kwie 2011, 09:58
horas pisze:witam wszystkich :)

pokrótce opiszę o co mi chodzi, mam na tą chwilę dwa abo w Play'u, oba zarejestrowane są na mnie, zamierzam otworzyć działalność gospodarczą i przepisać te dwa nr na moją firmę.

Co powinienem zrobić ?? jakie kroki przedsięwziąć ?? czy muszę migrować na taryfy businessowe ?? jeżeli tak no na jakie ?? (na oby dwu obecnie numerach mam LP 99 ze zniżkami na abo)

czy mogę przy migrowaniu wziąć nowe telefony ?? czy w momencie migracji 24 miesiące zaczynają się liczyć od nowa (nowa umowa) ??

proszę o podpowiedzi życzliwych userów ;)

pozdr.
horas
Jeżeli chodzi o zmianę na firmę to swobodnie idziesz do pierwszego lepszego salonu i robisz cesję na firmę. Musisz zabrać dowód osobisty, wpis do ewidencji gosp., NIP, regon.
Przy cesji w taryfach nic nie musisz zmieniać.

Jeżeli kończą ci się abonamenty wtedy możesz sobie podpisać aneksy i wybrać nowy telefon i nową taryfę.
Po cesji też możesz sobie zmienić taryfę ale telefonu raczej nie dostaniesz.

 #473035  autor: horas
 28 kwie 2011, 10:07
qper pisze:
horas pisze:witam wszystkich :)

pokrótce opiszę o co mi chodzi, mam na tą chwilę dwa abo w Play'u, oba zarejestrowane są na mnie, zamierzam otworzyć działalność gospodarczą i przepisać te dwa nr na moją firmę.

Co powinienem zrobić ?? jakie kroki przedsięwziąć ?? czy muszę migrować na taryfy businessowe ?? jeżeli tak no na jakie ?? (na oby dwu obecnie numerach mam LP 99 ze zniżkami na abo)

czy mogę przy migrowaniu wziąć nowe telefony ?? czy w momencie migracji 24 miesiące zaczynają się liczyć od nowa (nowa umowa) ??

proszę o podpowiedzi życzliwych userów ;)

pozdr.
horas
Jeżeli chodzi o zmianę na firmę to swobodnie idziesz do pierwszego lepszego salonu i robisz cesję na firmę. Musisz zabrać dowód osobisty, wpis do ewidencji gosp., NIP, regon.
Przy cesji w taryfach nic nie musisz zmieniać.

Jeżeli kończą ci się abonamenty wtedy możesz sobie podpisać aneksy i wybrać nowy telefon i nową taryfę.
Po cesji też możesz sobie zmienić taryfę ale telefonu raczej nie dostaniesz.
OK, sprawa jasna, a czy mogę przy cesji z osoby fizycznej na firmę zmienić wysokość abo ?? np. na niższe ??

 #473040  autor: qper
 28 kwie 2011, 10:15
horas pisze:OK, sprawa jasna, a czy mogę przy cesji z osoby fizycznej na firmę zmienić wysokość abo ?? np. na niższe ??
Cesja to tylko przepisanie aktualnych obowiązków (taryfy, czasu umowy itp.) na innego abonenta.
Nie można sobie zmniejszyć abonamentu.

Jak wygasną umowy, dopiero możesz zrobić aneks i myśleć o niższym abonamencie.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 10:39 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #473041  autor: KC-KARLOS
 28 kwie 2011, 10:20
horas pisze:OK, sprawa jasna, a czy mogę przy cesji z osoby fizycznej na firmę zmienić wysokość abo ?? np. na niższe ??
W żadnej ofercie abonamentowej (indywidualni i biznesowi) nie ma możliwości zmniejszenia kwoty zobowiązania w trakcie trwania kontraktu. Można tylko zwiększyć kwotę zobowiązania.
Taki przywilej jest tylko przy podpisywaniu nowej umowy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #473042  autor: ppp1ppp
 28 kwie 2011, 10:21
Włączyłem pakiet internetowy w zasięgu playa - ale transfer niski - raptem 1mb - i gdzie ten szybki internet w play?

 #473044  autor: horas
 28 kwie 2011, 10:24
qper pisze:
horas pisze:OK, sprawa jasna, a czy mogę przy cesji z osoby fizycznej na firmę zmienić wysokość abo ?? np. na niższe ??[/quo

Cesja to tylko przepisanie aktualnych obowiązków (taryfy, czasu umowy itp.) na innego abonenta.
Nie można sobie zmniejszyć abonamentu.

Jak wygasną umowy, dopiero możesz zrobić aneks i myśleć o niższym abonamencie.
ok, dzięki za info, czy ta cesja jest płatna ??

 #473046  autor: KC-KARLOS
 28 kwie 2011, 10:26
ppp1ppp pisze:Włączyłem pakiet internetowy w zasięgu playa - ale transfer niski - raptem 1mb - i gdzie ten szybki internet w play?
A jaki masz plan taryfowy? Bo ponoć wszystkim obecnym i nowym abonentom Play w taryfach głosowych PLAY zdjął kaganiec z prędkością "do 1 mbit/s".

[ Dodano: 2011-04-28, 10:27 ]
horas pisze:ok, dzięki za info, czy ta cesja jest płatna ??
Cesja jest DARMOWA :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #473049  autor: ppp1ppp
 28 kwie 2011, 10:38
Karlos20 pisze:A jaki masz plan taryfowy? Bo ponoć wszystkim obecnym i nowym abonentom Play w taryfach głosowych PLAY zdjął kaganiec z prędkością "do 1 mbit/s".
mam LP69 bez fona, kaganiec jak widać nie zdjęty :(

 #473051  autor: KC-KARLOS
 28 kwie 2011, 10:49
ppp1ppp pisze:mam LP69 bez fona, kaganiec jak widać nie zdjęty
Wygląda na to, że nie... U mnie we Freshu (Malbork), mając kiedyś pakiet Play Online w telefonie (teraz go już nie ma, są pakiety Internet All Inclusive) miałem prędkość nawet 2,5 mbit/s. A tak to przeważnie jest od 1 do ok. 2 mbit/s.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 203 z 244
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 244
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 244