• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 202 z 244
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 244

 #472775  autor: play4you2
 26 kwie 2011, 21:39
Fazzi pisze:W każdym razie dzięki za puszczenie tego dalej, mam nadzieję że będzie to sprawdzone,
Nie ma sprawy. Z pewnością to zweryfikują :wink:.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #472787  autor: politykier
 26 kwie 2011, 22:20
a tutaj błąd na stronie logowania do play 24 - pod hasłem "zasięg" jest link do bramki sms, jak widać niżej:
błędne linkowanie

 #472791  autor: qper
 26 kwie 2011, 22:29
politykier pisze:a tutaj błąd na stronie logowania do play 24 - pod hasłem "zasięg" jest link do bramki sms, jak widać niżej:
błędne linkowanie
Już to zgłaszałem 2 razy... i nic

 #472812  autor: potargany
 26 kwie 2011, 23:49
p4 - to jest tak

że daje telefon jako HOTSPOT - żeby móc ściągnąć czasem plik , wysłać ( tak też nie można ? )
i właśnie wtedy rozłącza po 56MB

jak by co zgloszenie nr 29934802

Pieniądze to nie wszystko ...

 #472813  autor: playonline
 26 kwie 2011, 23:56
qper pisze:Już to zgłaszałem 2 razy... i nic
Jak juz sie tak czepiamy to tutaj jest literowka (brak "y").. ;)
 #472814  autor: Maciej Zdeb
 26 kwie 2011, 23:56
Witam

Mam taki problem z pocztą głosową. Powiadomienia z poczty głowej a najczęsciej odbieram je na emaila i działa to bardzo sprawnie zawierają następujące informacje VM Numer nieznany [[email protected]] dla nieznanego zastrzeżonego numeru oraz VM xxx xxx xxx [[email protected]] dla numeru nie zastrzeżonego z podaniem dokładnej daty oraz godziny połaczenia, od kilku tygodni otrzymuję z mojej poczty głosowej wiadomości w formie delikatnie mówiąc głupich żartów z tym że nie mogę namierzyć kto te żarty sobie robi ponieważ w miejsu numeru telefonu widnieje mój własny prywatny numer. Do tej pory nigdy się nie zdażyło by poczta głosowa przesyłała mi wiadomości z moim numerem telefonu. ponieważ forma otrzymywanych wiadomości jest podobna sądzę że robi to od jakiegoś czasu ta sama osoba, jak to możliwe by na tych wiadomościach winiał mój numer telefonu. Przyznam że jestem tą sytuacją nieco zaniepokojony. Prosże o pomoc w tej sprawie, może mi ktoś wyjaśni dlaczego tak się dzieje. Pozdrawiam

Zawrat

 #472815  autor: Pajuch
 27 kwie 2011, 00:06
play4you2 pisze:potargany napisał/a:
A to ja robię sobie z telefonu ROUTER , żeby mieć na kompie.


Wiesz, że zgodnie z Regulaminem, możemy za to wyłączyć Ci Pakiet Społecznościowy? Zapoznaj się proszę z pkt. 11 Regulaminu Promocji. Co do samej usługi, jeżeli nie działa Ci ona prawidłowo z pozyci TELEFONU (nie jako router lub modem) wówczas zgłoś to indywidualnie do technicznego.
http://komorkomania.pl/2011/02/22/route ... minem-play
Kod: Zaznacz cały
Rzeczywiście, zapis o tetheringu mamy w regulaminie i stanowi on zabezpieczenie przed bezpośrednim podłączeniem telefonu do komputera. 

Wykorzystywanie funkcji telefonu, oferującego router wifi jest dopuszczalne, bo byłoby to zaprzeczeniem swobody korzystania z cech użytkowych telefonu. To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem do komputera i proste korzystanie z Internetu zamiast Play Online. To zjawisko marginalne, ale postanowiliśmy umieścić taki zapis w regulaminie.
co jest i tak debilnym zapisem czy to wi-fi czy bt czy kabel wszystko to funkcjie telefonu ;) mam nawet w telefonie funkcje MODEM klik i po podlaczeniu do jaiegokolwiek komputera mam od razu neta bez konfiguracji

wywody wywodami Człowiek nie wysyła pliku o takiej wielkosci na FB czy NK wiec zapis z regulaminu go nie dotyczy a nawet jesli sie myle grucha potwierdził, ze mozna uzywac wi-fi - cytat na zielono słow wszechwiedzacego gruchy, wiec moze zglaszac bez obaw "ZE MOGA CI WYLACZYC" hehe

 #472825  autor: Quetzal
 27 kwie 2011, 03:13
http://komorkomania.pl/2011/02/22/route ... minem-play
Kod: Zaznacz cały
Rzeczywiście, zapis o tetheringu mamy w regulaminie i stanowi on zabezpieczenie przed bezpośrednim podłączeniem telefonu do komputera. 

Wykorzystywanie funkcji telefonu, oferującego router wifi jest dopuszczalne, bo byłoby to zaprzeczeniem swobody korzystania z cech użytkowych telefonu. To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem do komputera i proste korzystanie z Internetu zamiast Play Online. To zjawisko marginalne, ale postanowiliśmy umieścić taki zapis w regulaminie.
Oto logika Play - połączenie bezprzewodowe jest cechą użytkową, a połączenie kablem nie.

 #472842  autor: pakierhakierxd
 27 kwie 2011, 10:00
Ja tam używam routera wifi w abonamencie all inclusive 79 -250 mb.Jak wyłączą pakiet społecznościowy to trudno,rzecznik się wypowiedział że można więc można

 #472846  autor: Tcharec
 27 kwie 2011, 10:26
play4you2 pisze:
Tcharec pisze:Chodzi o zgłoszenie nr 28013105.
Z tego co widzę, w najbliższym czsie powinieneś otrzymać informację zwrotną w tym temacie.
Traktuję to jako dyplomatyczną odpowiedź. A o jakieś konkrety mogę prosić? Np. co to znaczy "w najbliższym czasie"? Nie żebym naciskał, ale od lutego płacę dwa razy wyższe rachunki niż powinienem.

There is only one way through life... Sideways!

 #472855  autor: sahib
 27 kwie 2011, 10:57
Gratuluję Play-owi doprowadzenia do zamknięcia na fejsbuku grupy obnażającej ich praktyki naciągania klientów. Gratuluję również nasłania na tę grupę speców od marketingu, którzy klientów wyzywali od idiotów/kertynów i rozpisywali się o "spuszczaniu". Przykra (dla Play-a) prawda jest taka, że grupa powróci, zapewne z większym poparciem niż wcześniej, jak to zwykle w takich wypadkach bywa.

Cienko u was z tym PR, nie?

 #472857  autor: user_delete19
 27 kwie 2011, 11:01
sahib pisze:Gratuluję Play-owi doprowadzenia do zamknięcia na fejsbuku grupy obnażającej ich praktyki naciągania klientów. Gratuluję również nasłania na tę grupę speców od marketingu, którzy klientów wyzywali od idiotów/kertynów i rozpisywali się o "spuszczaniu". Przykra (dla Play-a) prawda jest taka, że grupa powróci, zapewne z większym poparciem niż wcześniej, jak to zwykle w takich wypadkach bywa.
Są jakieś zrzuty ekranu z korespondecji? Zawsze to ciekawiej ;)

 #472859  autor: sahib
 27 kwie 2011, 11:09
Nikt niestety o zrzutach nie pomyślał :)

Cała sytuacja miała miejsce wczoraj, więc google pewnie nie zdążył zaindeksować, ale ogólnie to ciekawie było. Najmilej było jak ktoś podesłał cały życiorys "specjalistki" od marketingu, po którym ta ostatnia dziwnie umilkła :)

 #472861  autor: pakierhakierxd
 27 kwie 2011, 11:33
Szkoda ;)

Pozdrawiam :)

 #472897  autor: evolucja
 27 kwie 2011, 14:57
play4you2 pisze:Data ważności danych minut z danego Pakietu zawsze jest określana na podstawie ostatnich minut, przyznanych na konto.
Napisałem więc zgłoszenie z prośbą o aktywowanie pakietu ważnego 30 dni. Otrzymałem odpowiedź, że pakiet ten zostanie mi włączony dnia 1 maja czyli po wygaśnięciu poprzednich minut.

Napisałem kolejne zgłoszenie, tym razem z zapytaniem dlaczego akurat ten pakiet zostanie mi włączony 1 maja skoro WSZYSTKIE INNE zawsze aktywowane były od razu.
Odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że pakiet 10 minut został Pani przyznany od dnia 1 maja ze względu na fakt, iż gdyby został on podłączony w trybie natychmiastowym, straciłby on ważność wraz z dniem 1 maja br. W związku z tym, że został on aktywowany od 1 maja br, jest on ważny aż do 31 maja.
Może mi to w końcu ktoś wytłumaczyć? Przecież mam Fresza i nie obowiązuje mnie okres rozliczeniowy...

 #472909  autor: pakierhakierxd
 27 kwie 2011, 15:44
Dziwne;)

Pozdrawiam :)

 #472928  autor: KC-KARLOS
 27 kwie 2011, 18:02
evolucja pisze:
play4you2 pisze:Data ważności danych minut z danego Pakietu zawsze jest określana na podstawie ostatnich minut, przyznanych na konto.
Napisałem więc zgłoszenie z prośbą o aktywowanie pakietu ważnego 30 dni. Otrzymałem odpowiedź, że pakiet ten zostanie mi włączony dnia 1 maja czyli po wygaśnięciu poprzednich minut.

Napisałem kolejne zgłoszenie, tym razem z zapytaniem dlaczego akurat ten pakiet zostanie mi włączony 1 maja skoro WSZYSTKIE INNE zawsze aktywowane były od razu.
Odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że pakiet 10 minut został Pani przyznany od dnia 1 maja ze względu na fakt, iż gdyby został on podłączony w trybie natychmiastowym, straciłby on ważność wraz z dniem 1 maja br. W związku z tym, że został on aktywowany od 1 maja br, jest on ważny aż do 31 maja.


Może mi to w końcu ktoś wytłumaczyć? Przecież mam Fresza i nie obowiązuje mnie okres rozliczeniowy...
Ewolucja - świetnie Cię rozumiem, bo mam identyczny problem
Też mam aktywację rekompensaty 1 maja. Na 260. podstronie tego tematu również ten problem poruszałem i odpowiedź identyczna. Pozwól, że przypomnę moje odpowiedzi z Play24:

:arrow: zgłoszenie nr 29268125:
Szanowny Panie,


W odpowiedzi na zgłoszenie, które otrzymałam dnia 29 marca 2011 roku, za pośrednictwem strony internetowej, dotyczące zlej jakości połączeń, uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z opisaną sprawą.

Obecnie na terenie Malborka nie powinny występować trudności w nawiązaniu połączenia i zła jakość rozmów. Z okresu opisywanego przez Pana dnia 27 marca, rzeczywiście mogły występować nieprawidłowości.

Odnosząc się do kwestii Handoveru, zawiadamiam, że na terenie Malborka ta funkcjonalność nie jest włączona, w związku z czym nie ma możliwości płynnego przełączenia się między nadajnikami sieci macierzystej a siecią Plus.

Warto zaznaczyć, ze dokładamy wszelkich starań w kwestii rozwoju i rozbudowy sieci, tak by udostępnić jak najbardziej optymalne warunki do korzystania z sieci naszym Klientom.

Pragnę przy tym przeprosić za wszelkie niedogodności związane ze sprawą. W ramach rekompensaty, proponuję jednorazowy, bezpłatny pakiet 30 minut do wszystkich krajowych sieci telekomunikacyjnych, który można wykorzystać przez 30 dni od momentu jego aktywacji. Dyspozycję włączenia może Pan zgłosić Obsłudze Klienta powołując się na numer zgłoszenia 29268125.


Ufam, że udzielona odpowiedź okazała się pomocna w rozwiązaniu zagadnienia.
W razie jakichkolwiek pytań, bądź jeśli pozostawiłam którąś z kwestii poruszonych w zgłoszeniu niejasną zapraszam do ponownego kontaktu poprzez serwis Play24 lub pod adresem e-mail [email protected]


Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.


:arrow: zgłoszenie nr 29780041:
ja - Szczegółowy opis sprawy: Dziękuję za odpowiedź na moje zgłoszenie nr 29268125. Powołując się na powyższe zgłoszenie zgadzam się na aktywację na moim koncie, w ramach rekompensaty, bezpłatnego pakietu 30 minut do wszystkich sieci, ważnego 30 dni. Cieszę się, że udoskonalenie przez Was zasięgu sieci własnej Play, pozwoli na owocną współpracę. Pozdrawiam!
Karol Cz

Odpowiedź BOK: Witam, informuję, że rekompensata została aktywowana. Będzie można z niej korzystać od nowego okresu rozliczeniowego

:arrow: zgłoszenie nr 29853939 - ja:
Wpisz dokładny opis: Witam,
pomimo odpowiedzi na zgłoszenie nr 29268125 w którym przyznano mi w ramach rekompensaty bezpłatny pakiet 30 minut do wszystkich sieci w Polsce ważny 30 dni, "rzekomego" przyznania mi pakietu w następnym miesiącu rozliczeniowym (Witam, informuję, że rekompensata została aktywowana. Będzie można z niej korzystać od nowego okresu rozliczeniowego (zgłoszenie nr 29780041)), co jest nieprawdą, gdyż ja nie mam oferty abonamentowej, tylko Play Fresh na Kartę - proszę o niezwłoczne włączenie pakietu na moim koncie i nie wprowadzenie mnie w błąd.
Z poważaniem
Karol Cz.

Odpowiedź BOK: Szanowny Panie,

w odpowiedzi uprzejmie informuję, iż rekompensata przyznana w zgłoszeniu 29268125 będzie aktywna od 1 maja 2011 roku. W przypadku gdyby została aktywowana od dnia dzisiejszego, nie otrzymałby Pan pełnej ilości minut z pakietu 30 minut na połączenia głosowe, które zostały przyznane, stąd wynika data 1 maja, a nie 12 kwietnia, czyli dzień rozwiązania zgłoszenia 29780041, które zostało potwierdzone wiadomością SMS.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.


Tak więc zostałem tak samo potraktowany jak ty... No nic - trzeba po prostu czekać do 1 maja :) Po 1 maja możemy sprawdzić, do kiedy rekompensata będzie ważna.

[ Dodano: 2011-04-27, 18:04 ]
Aha, i ja również mam Fresh'a - od 01-12-2010 :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #472930  autor: pakierhakierxd
 27 kwie 2011, 18:18
Ciekawe czy we freshu wprowadzą kiedyś coś takiego jak w abo że usługi będą włączane cyklicznie co miesiąc jak ma się kase na koncie+będzie można parę razy włączyć usługę + w każdym planie taryfowym będzie internet all inclusive(lejek)
Jakby tak było to może za rok bym się przeniósł na fresha
Nie lubię pilnować ważności pakietów
i włączać co miesiąc średnio jest to wygodne;(
Przyzwyczaiłem się że w abo wszystko jest aktywne cały czas
ale jak było te włączanie cykliczne to by było super
Powinniście zrobić obok każdej usługi w play 24 wybór
czy chce ktoś cyklicznie czy inaczej;)
Klientów może byście trochę przez to zyskali:-)
Ja mam abo ale bym mógł mieć fresha
bo dużo nie dzwonię,więcej piszę smsów i korzystam z netu
Z abo wykorzystuje tak do 120 minut maksymalnie
+100/200 sms+na net mam pakiet 250 mb ale przydał by się 1 gb na miesiąc:P
Wychodzi dla mnie że idealną ofertą będzie przy przedłużeniu za rok
All Inclusive Max 45 + pakiet 250 sms za 5zł
A jak fresh to tak
Pakiet 30 za 10 + może 10 za 5 +1 gb za 25zł + 1000 sms przy doładowaniu(All Inclusive sms)
Szkoda że w all inclusive internet nie zrobicie oprócz przy doładowaniu 300 mb możliwości wykupienia 25,100,500,1gb
wtedy bym to wziął i dokupił pakiety 30 za 10 + może 10 za 5+ 600 sms za 6zł
w poprzedniej taryfie play fresh internet było to dobre.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 18:29 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 2 razy.

 #472931  autor: evolucja
 27 kwie 2011, 18:23
Karlos20, no takiej głupoty jak ta:
W przypadku gdyby została aktywowana od dnia dzisiejszego, nie otrzymałby Pan pełnej ilości minut z pakietu 30 minut na połączenia głosowe, które zostały przyznane, stąd wynika data 1 maja, a nie 12 kwietnia, czyli dzień rozwiązania zgłoszenia 29780041, które zostało potwierdzone wiadomością SMS.
to ja już dawno nie czytałem.

Nie chodzi mi o te 3 czy 4 dni do 1 maja. Mi zależało na przedłużeniu poprzedniego pakietu bo nie chcę stracić tych 20 minut których nie wykorzystałem. Stąd robię wszystko aby pakiet aktywowali przed 30 kwietnia.

Wysłałem więc kolejne zgłoszenie:
Dziękuję za odpowiedź na zgłoszenie numer 30264445. Pragnę przypomnieć, iż jestem użytkownikiem oferty Play Fresh na kartę. Zgodnie z regulaminem oraz powszechną wiedzą w ofercie tej nie występuje tak zwany okres rozliczeniowy. W związku z tym, wszystkie pakiety są ważne 30 dni od dnia aktywacji.
Idąc dalej, wszystkie pakiety(i rekompensaty) które aktywowałam dotychczas były aktywne równy miesiąc od dnia aktywacji a nie od początku miesiąca, dlatego decyzja o przyznaniu mi pakietu od dnia 1 maja wynika z niekompetencji pracowników.

Mając na uwadze powyższe kwestie proszę ponownie o aktywowanie pakietu 10 minut ważnego 30 dni od dnia aktywacji nie później jak od dnia 30 kwietnia i o poinformowanie mnie o aktywacji w/w pakietu poprzez SMS.
Jednocześnie mając na uwadze niekometencję pracowników i fakt iż jestem zmuszona pisać w tej sprawie trzecie zgłoszenie wnoszę o przyznanie 30 minut rekompensaty.
Prosiłbym P4U o zajęcie stanowiska w sprawie aktywacji tych pakietów i okresów rozliczeniowych w Play Fresh.

 #472932  autor: KC-KARLOS
 27 kwie 2011, 18:24
pakierhakierxd, to byłby dobry pomysł we Freshu, jak i również w Mixturze - np. pakiet netowy z lejkiem, który co miesiąc się odnawia, jak i również z możliwością wykupywania kolejnego szybciej z pełną prędkością... Albo taki sam system byłby z Pakietem Złotówek promocyjnych, które zbijają cenę minuty nawet do 10 gr i poniżej... Oczywiście przedłużenie możliwe przy posiadaniu odpowiedniej kwoty z doładowań.
Może kiedyś...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 202 z 244
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 244
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 244