Ricki1980 pisze:O.K. dałem już reklamacje. Numer zgłoszenia 30187609.
Ok, widzę, że jest jeszcze rozpatrywane, więc poczekajmy na jej koniec.
Marens pisze:Potwierdzam problem echa z TP przy niektórych połączeniach.
Niestety, sprawa ta była już wielokrotnie przekazywana do TP. Nic więcej nie można zrobić w tym temacie.
potargany pisze:A to ja robię sobie z telefonu ROUTER , żeby mieć na kompie.
Wiesz, że zgodnie z Regulaminem, możemy za to wyłączyć Ci Pakiet Społecznościowy? Zapoznaj się proszę z pkt. 11 Regulaminu Promocji. Co do samej usługi, jeżeli nie działa Ci ona prawidłowo z pozyci TELEFONU (nie jako router lub modem) wówczas zgłoś to indywidualnie do technicznego.
Fazzi pisze:play4you mam do Ciebie prośbę abyś przyjrzał się pewnej kwestii. Zauważyłem problem z logowaniem do sieci Plusa w górach (Karkonosze).
Generalnie górzysty teren jest i był zawsze dość "specyficzny", ale nie słyszałem, aby byly jakieś kłopoty z logowaniem się do naszej sieci lub choćby sieci Plus. Co do tego zagrożenia, już moi poprzednicy to wytłumaczyli, że nie ma żadnego, gdyż telefon alarmowy 112 dostępny jest nawet bez karty SIM i zapewniam Cię, że miałbyś mozliwość połączenia z nim, choć nigdy Ci tego nie życzę (abyś nie usiał z niego korzystać, zwłaszcza w górach). Rozumiem jednak, że chciałeś podkreślić wagę sytuacji, więc ok, przekazałem info do odpowiednich osób

.
oem82 pisze:Mam małe pytanie do play4you2 jak wygląda sprawa z komercyjnym wdrażaniem funkcjonalności jaką jest handover między Polkomtelem, a P4
Na to pytanie ewentualnie może odpowiedzieć Ci nasz Rzecznik. Jeżeli już, zadaj mu je na jego blogu.
yancovitz pisze:I co ja mam zrobić ?
Zgłoś reklamację.
qper pisze:Nie wiem dlaczego Play wprowadza ludzi w błąd.
Ok, juz to przekazałem.
qper pisze:Play4You nie działa wam od dłuższego czasu usługa "sms na stacjonarny", a opłaty za takie smsy pobieracie.
No to dość dziwne, ponieważ ja dziś "stestowałem" u siebie, na mojej prywatnej usłudze i normalnie doszedł. Zgłoś to może indywidualnie do weryfikacji.
pakierhakierxd pisze:skoro reklamację uznano za zasadną to powinni mi jakoś zwrócić 12zł,czy tak się nie da ?
Zrób odwołanie od tej reklamacji i podaj mi numer tego zgłoszenia. Zobaczymy co da się zrobić.
kuwejt pisze:Muszą
Kwestia jest "dyskusyjna", gdyż Cennik przewiduje możliwość realizowania połączeń w roamingu, no ale nie chce mi się dyskutować ostro na ten temat

. Powiedzmy, że sprawa będzie raz jeszcze zbadana (o ile będzie odwołanie) i zobaczymy, co da się zrobić w tej kwestii

.
Pijo pisze:Pytanie do Play4You: Czy w Play jest możliwość zablokowania dostępu do konkretnych APN-ów , np. czy konsultant może zablokować, na moje życzenie, dostęp do APN: WAP i Internet ?
Niestety, blokowana jest cała usługa. Nie ma możliwości blokady na "poszczególne" lub wybrane APN.
pakierhakierxd pisze:Napisałem nowe zgłoszenie nr 30237688
Ok, przekazano
playonline pisze:Nie zgadzam sie. Klient ZOBOWIAZANY jest do uiszczenia kwoty rachunku!
Potwierdzam, wynika to z Regulaminu. Tylko złożenie reklamacji na kwotę sporną (wykluczając kwotę Abonamnetu) obliguje do wstrzymania blokady w przypadku jej nieuregulowania. Warunek jest jednak taki, że jednym z żądań w rekklamacji będzie właśnie wstrzyumanie blokady ze względu na nieprawidłową kwotę na fv. Brak takiego żądania oznacza, że Klient opłaci fv i dalszych praw będzię dochodził w reklamacji lub dwołaniu albo wybraną drogą urzędową. Samo zgłoszenie reklamacji na wysokość fv nie oznacza, że następuje automatycznie wtrzymanie np. blokady połączeń.
playonline pisze:Nie, to nie Play a osoba co rozpatruje to. Ma taka mozliwosc to proponuje "prezent".
Potwierdzam.
qper pisze:Nie zdarzyło mi się aby konsultant kiedykolwiek zaproponował sam fakturę korygującą.
Wszystko zależy od tego, jak sformułujesz reklamację. Jeżeli stanowczo żądasz korekty, to raczej ją dostaniesz (w przypadku uznania reklamacji za zasadna i potwierdzenia błędu). No ale fakt, często proponowane są np. Pakiety.
qper pisze:w abonamencie jest to cykl rozliczeniowy
a w karcie - 30 dni od aktywacji
Potwierdzam.
evolucja pisze:Tak, we Freshu. A jakby aktywować kolejną rekompensatę, to dołoży się do poprzednich minut + przedłuży ważność?
Data ważności danych minut z danego Pakietu zawsze jest określana na podstawie ostatnich minut, przyznanych na konto.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.