• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 21 z 244
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 244

 #413750  autor: pawelpp
 29 cze 2010, 15:22
P4Y, skoro masz kontakt z osobą rozpatrującą zgłoszenie 18176760, to napisz mi chociaż kiedy mogę się spodziewać jego rozwiązania.
A co do braku komentarza... ja nie przypominam sobie jasnej i jednoznacznej odpowiedzi na te pytania. Inaczej bym ich w kółko nie zadawał. Chcę uzyskać odpowiedź wskazującą na konkretne akty prawne. Zawsze odpowiadacie ogólnikami albo ustawami, które mówią że w wypadku kiedy wy nie przestrzegacie prawa, konsument może iść do sądu.

 #413853  autor: lukas63
 29 cze 2010, 23:04
W jaki sposób mogę złożyć wypowiedzenie umowy w play? czy jest możliwość w punkcie play?

jeżeli nie to tylko przez pocztę? na adres P4 Sp. z o.o. ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa?? czy możę na jakiś inny

 #413859  autor: Raul
 29 cze 2010, 23:19
play4you2 pisze:pawelpp i Marens, jeszcze zdążyłem przeczytać wasze wpisy o tym, że was ignorujemy.
Mój za to zignorowaliście.

 #413862  autor: play4you2
 29 cze 2010, 23:47
pawelpp pisze:P4Y, skoro masz kontakt z osobą rozpatrującą zgłoszenie 18176760, to napisz mi chociaż kiedy mogę się spodziewać jego rozwiązania.
Niestety, tej informacji nie mogę Ci udzielić, ponieważ sam nie znam odpowiedzi. Sprawa jest jeszcze w toku. Z mojej strony mogę Ci tylko obiecać, że przekażę informacje i prośbę o szybszą realizację.
pawelpp pisze:ja nie przypominam sobie jasnej i jednoznacznej odpowiedzi
Rozumiem, że posiadasz taką opinię na ten temat, pozwól jednak, że ja mam inne zdanie w tym zakresie i uważam, że otrzymałeś ode mnie wystarczające informacje w odpowiedziach zwrotnych. Pozwól, że na tym zakończę moją wypowiedź i nie powrócę więcej do tego tematu. Uważam go za zamknięty.
pawelpp pisze:konsument może iść do sądu.
Z tego prawa można skorzystać na każdym etapie sprawy.
lukas63 pisze:W jaki sposób mogę złożyć wypowiedzenie umowy w play?
Ta kwestia była już wielokrotnie omawiana. Zachęcam do zapoznania się z historią wcześniejszych wpisów. Niemniej jednak, raz jeszcze odpowiem na to pytanie. Wypowiedzenie można złozyć pisemnie, przesyłając je na ADRES KORESPONDENCYJNY (informacje te zamieszczone są w Regulaminie). Sugeruję wysłanie wypowiedzenia listem poleconym. Podany przez Ciebie adres nie jest adresem korespondencyjnym, tylko siedziby głównej spółki. Wysłanie wypowiedzenia na ten adres może skutkować odesłaniem go do Ciebie z powrotem, lub znacznym opóźnieniem w rozwiązaniu Umowy (musielibyśmy odesłać ten list do miejsca właściwego). Dane dotyczące adresu korespondencyjnego znajdziesz na naszej stronie www.playmobile.pl w zakładce "kontakt", znajdującej się na samym dole strony.
Raul pisze:play4you2 napisał/a:
pawelpp i Marens, jeszcze zdążyłem przeczytać wasze wpisy o tym, że was ignorujemy.

Mój za to zignorowaliście.
Chyba jednak nie, ponieważ pragnę Ci przypomnieć o tym wpisie...
play4you2 pisze:Raul napisał/a:
Widzę, że kolega czeka na to samo co ja już 50 dni. Brawo Play, tak dalej a z waszej reputacji nic nie zostanie!


A czy kolega może mi coś więcej powiedzieć na ten temat?? Zapraszam na PW, wtedy postaram się wyjaśnić Ci wszelkie wątpliwości.



W związku z tym ponawiam moje pytanie.. Czy mógłbyś mi powiedzieć coś więcej w tym temacie??

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413884  autor: TrustNoOne
 30 cze 2010, 09:36
@ Play4Yoy - na początek mała rada dla Was, ogarnijcie trochę Waszą stronę internetową aby WSZYSTKIE Regulaminy, które najpierw pojawiają się np na Telepolis i innych stronach znalazły się też na playmobile. Dobrze by było gdyby każdy konsultant o tym wiedział gdyż człowiek może otrzymać dziwną odpowiedź do zgłoszenia...

Drugi temat to taki, że przydałaby się notyfikacja SMS w przypadku krótkich kodów, oraz odpowiedź e-mail lub SMS w przypadku Play24. Chodzi mi o to, że jeśli coś się włącza czy wyłącza przez kody lub Play24 to pojawia się tylko krótkie info, które po zatwierdzeniu znika. Szkoda, gdyż droga reklamacji byłaby krótsza. Wiadomo system potrafi jakiegoś figla spłatać a tak miałoby się niepodważalny dowód na wykonaną czynność. Wierzę, że Wasze bardziej eksperckie działy są w stanie odczytać te informacje ale sprawa uprościłaby pracę ludziom pracującym bezpośrednio z nami (klientami) lub tym co są (że tak ujmę) na drugiej linii.

Pozdrawiam.

PS Jeśli możesz to przekaż te sugestie do odpowiedniej osoby.

Quot capita, tot sententiae...

 #413886  autor: play4you2
 30 cze 2010, 09:50
TrustNoOne pisze:PS Jeśli możesz to przekaż te sugestie do odpowiedniej osoby.
Jeszcze dzisiaj wyślę odpowiednie informacje, niemniej jednak, nie jestem w stanie obiecać, że zmiany zostaną wprowadzone.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413892  autor: bleckwarrior
 30 cze 2010, 10:14
lukas63 pisze:W jaki sposób mogę złożyć wypowiedzenie umowy w play? czy jest możliwość w punkcie play?

jeżeli nie to tylko przez pocztę? na adres P4 Sp. z o.o. ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa?? czy możę na jakiś inny
tylko i wyłacznie wysyłając pismo na adres korespondencyjny:
skrytka pocztowa 4,
62-056 Komorniki P204

pozdrawiam

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #413899  autor: Andrzej24
 30 cze 2010, 10:49
Z tym zrywaniem połączenia to też bardzo dużo zależy od telefonu. Ja na własnym przykładzie się tego przekonałem. Na SE w200i zrywa mi połączenia, i ciężko jest się połączyć (pasmo 900 MHz). Przekładam sim do Nokii 2600 i zupełni inna kultura rozmowy. Nie zrywa i można się połączyć bez problemu.( ten model nie ma UMTS więc działa tak samo na W200i czyli na paśmie 900 MHz) I co wy na to.
Dodam tylko, że mieszkam w takim miejscu, że dopiero u mnie wychodzi kto ma dobry telefon jeśli chodzi o zasięg. Raz miałem LG. To była masakra.

 #413910  autor: nonda95
 30 cze 2010, 11:46
Będę zmieniał telefon. Czy macie jakieś tanie (abo29- do 400zł) dotykowce z multitouch??

 #413915  autor: Malibu
 30 cze 2010, 12:37
Witajcie,

Chciałbym się z wami podzielić swoją opinią odnośnie play (po raz kolejny), jeżeli play4you będą chcieli to chętnie prześlę im numery zgłoszeń, bo tak żenujący poziom obsługi i pracowników back office nie umiejących czytać ze zrozumieniem warto utrwalić.
Swój wpis pozwolę podzielić sobie na kilka części (ku przestrodze dla potomnych):
1. usunięte konto play24
Nie mogłem się zalogować na swoje konto play24, mimo podawania dobrego loginu i hasła, przy próbie przywrócenia hasła otrzymywałem komunikat, że podany numer nie istnieje, przesłałem zgłoszenie, później reklamację, później odpowiedź na reklamację, w końcu jakiś "inteligent" odpisał mi, że zgodnie z moją dyspozycją usunął konto (takiej dyspozycji nie było). Kolejna reklamacja i tak w koło Macieju (ciągnie się to od końca lutego lub początku marca- jutro mamy pierwszy dzień lipca)
2. edukacja na poziomie szkoły podstawowej
Pismo "standard też trzeba umieć przekleić"
Tę część dedykuję wszystkim pracownikom play, którzy nie rozróżniają formy męskiej od żeńskiej, otóż z imieniem Sylwester w prawie każdej odpowiedzi na zgłoszenie lub reklamację jestem "Szanowna Pani" drodzy rodacy, imiona żeńskie przeważnie kończą się na -a imiona męskie kończą się przeważnie na spółgłoski
3. klasa wyższa- czytanki lub matura
Pracownicy play są mistrzami w nieodpowiadaniu na treść zgłoszenia lub reklamacji, mój wniosek albo taka polityka firmy albo nie umieją czytać ze zrozumieniem (przypuszczenie). Reklamacja reklamacją, zgłoszenie zgłoszeniem a i tak dostaję odpowiedź nie na treść swojej reklamacji/zgłoszenia np. wysyłam zgłoszenie, ponieważ proszą mnie o podanie dodatkowych danych drogą mailową (po ponad 20 dniach od wpłynięcia ktoś się zorientował, że dane nie są wystarczające), odpisuję, iż zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych dostępu do internetu dla abonentów w tej sytuacji powinni zweryfikować dane przez telefon, odpowiedź hasło abonenckie- ciąg znaków znanych tylko abonentowi....
super, fajnie ale nie tego dotyczyło zgłoszenie
4. Infolinia- czym się zajmuje?
Pracownicy infolini nie są od pomagania są od informowania- cytat z jednej z pracownic z infolinii na pytanie czy jest mi w stanie pomóc
5. Everybody speak polish, czyli obrażony konsultant infolinii
W jednej z rozmów z pracownikami infolinii, gdy wyraziłem swoją opinię, że uważam pracowników play za mało kompetentnych skoro jedno zgłoszenie ciągnie się ponad trzy miesiące i nikt nie jest w stanie mi pomóc pracownik stwierdził, że obrażam jego przyjaciół i rodzinę i rzucił słuchawką
6. Kiedy fajnie jest a kiedy fajnie nie jest.
Reklamacja- odpowiedź play- odpowiedź moja- odpowiedź play- odpowiedź moja- wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego. Działa to tak, przesyłasz reklamację zgodną z rozporządzeniem ministra infrastruktury w sprawie reklamowania usług telekomunikacyjnych, play prosi cię o dodatkowe dane, odpisujesz, proszą cię o jeszcze jakieś dane albo o uzupełnienie informacji, odpisujesz, wyczerpałeś drogę postępowania reklamacyjnego- czyli jak nie robić by się nie narobić.

Finał: dzisiaj wysłałem rozwiązanie umowy, spędziłem od początku roku 14 godzin na połączeniach z infolinią (ponad 7 godzin na sprawie konta play24), doliczamy czas na pisanie i wysyłanie reklamacji, koszty fax'u biznes się nie opłaca, wiem że nikt nie rozpatrzy treści mojej reklamacji i nie pozwolę sobie na lekceważący ton pracowników play (słuchanie w tle "ej bo ona się powołuje na nasz regulamin, co ja mam zrobić) i odpowiedzi nie na treść mojej reklamacji.
Od jutra znowu będę się częściej uśmiechać

 #413931  autor: play4you2
 30 cze 2010, 13:44
Malibu pisze:jeżeli play4you będą chcieli to chętnie prześlę im numery zgłoszeń,
Z chęcią prześledzę te odpowiedzi, więc jeżeli nie jest to dla ciebie kłopot, podaj proszę w pw numery tych zgłoszeń. Napisz też proszę, (o ile pamiętasz) kiedy była ta rozmowa o której piszesz, że konsultant "rzucił" słuchawką. Z chęcią sprawdzę ten fakt. Pozwolisz, że dopóki nie przeanalizuję tych spraw, nie będę się na razie na ten temat wypowiadał ok? I jeszcze taka skromna prośba, opisz mi w pw w wielkim skrócie o co chodziło (podobnie jak tu). Wynika ona z tego, że otrzymuję dużo wiadomości i taki opis pozwoli mi przypomnieć sobie bardzo szybko zgłaszaną sprawę.

Wierzę, że wyjaśnimy całą sytuację. O ewentualnych szczegółach sprawy będziemy Cię informować indywidualnie, poza ogólnym forum.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413938  autor: lukas63
 30 cze 2010, 14:06
Dostałem w punkcie play formularz do rozwiązania umowy o świadczenie usług - czy przejdzie to wysyłając to do play? bo chyba powinno być wypowiedzenie umowy a nie rozwiązanie umowy (umowa kończy mi się w sierpniu i tak przejdę na fresh zaznaczając na tym formularzu)

Jeżeli tak to co napisać w powodach rozwiązania umowy? że kończy mi się umowa na abonament i dalej nie chce jej kontynuować?

Tak pytam, żeby się nie okazało, że jakąś karę dostanę - a przecież tylko wypowiadam umowę.

Aaaa i na tym formularzu jest miejsce na date i czytelny podpis sprzedawcy i pieczątkę - chyba nie jest to potrzebne???

Pozdrawiam

 #413943  autor: Raul
 30 cze 2010, 14:23
play4you2 pisze: W związku z tym ponawiam moje pytanie.. Czy mógłbyś mi powiedzieć coś więcej w tym temacie??

Pzdr.
Wysłałem PW.
Przy okazji na umowie która dostałem był tylko adres na taśmową, dlatego tam wysłałem dokumenty. Do umowy nie dostałem regulaminu. Były tylko dwie kartki - umowa i Warunki promocji.

 #413946  autor: pawelpp
 30 cze 2010, 14:28
Play24 działa prawidłowo :)
Obrazek
i oczywiście jeżeli występują jakieś błędy to to albo moja wina albo prowadzone są prace związane z modernizacją mojego konta.

cd

 #413951  autor: Malibu
 30 cze 2010, 14:49
Kolejna część dla potomnych- jak rozwiązać umowę.
Zdenerwowany dzwonię na infolinię (nie mylić z obsługą klienta, bo oni klientów nie obsługują tylko informują), pytam w jakiej formie mam złożyć wypowiedzenie, uprzejma pani podaje mi przybliżoną kwotę kary i numer faxu na który mam wysłać wypowiedzenie, dwie godziny później dzwonię sprawdzić czy wpłyneło i dowiaduję, się że sorry ale kolażanka się pomyliła, tylko i wyłącznie pocztą tradycyjną i że mogę w tej sytuacji napisać prośbę, o to, żeby uznano moje wypowiedzenie które przefaxowałem.

Chaos, chaos i brak wiedzy tym raczy nas p4 na swojej infolinii a za brak wiedzy konsultantów odpowiada klient swoimi nerwami, czasem i pieniędzmi. Ciekawi mnie jak długo to jeszcze potrwa, pracownica podczas rozmowy sugeruje mi napisanie kolejnego zgłoszenia a jeżeli nie dostanę odpowiedzi na treść to wtedy reklamację...ile można?!?!?!?!?!?!

Play4you wyrażam głęboką nadzieję, że pomożesz mi w załatwieniu tego wszystkiego i że w końcu przestaną pracować osoby nie mające wiedzy i wprowadzające klientów w błąd.

 #413959  autor: pawelpp
 30 cze 2010, 15:07
Malibu, to zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli pracowników. Wszyscy wiemy dlaczego to tak wygląda - bo ludziom się nie chce wysyłać papierów pocztą. Raz trzeba iść do punktu po druczek, dwa trzeba iść na pocztę i wysłać. Tak jak już napisałem - myślałem, że własnoręczne napisanie wypowiedzenia w punkcie to szczyt poniżenia klienta, jednak moja wyobraźnia przegrała z pomysłowością speców Playa. Dodam, że sprawą już zajmuje się UKE, bo wątpię, żeby takie rozwiązanie było zgodne z prawem.
Wiem z zaufanych źródeł, że wypowiedzenie można złożyć także w salonach. Wystarczy, że pracownik je przefaxuje.

 #413968  autor: play4you2
 30 cze 2010, 15:25
lukas63 pisze:Jeżeli tak to co napisać w powodach rozwiązania umowy?
Możesz napisać dowolny powód. Ważne jest tylko to, aby w wysłanym do nas wypowiedzeniu zaznaczyć, że chcesz rozwiązać Umowę po jej zakończeniu. Wtedy nie otrzymasz żadnej kary.
lukas63 pisze:bo chyba powinno być wypowiedzenie umowy a nie rozwiązanie umowy
To akurat nie ma większego znaczenia.
lukas63 pisze:Aaaa i na tym formularzu jest miejsce na date i czytelny podpis sprzedawcy i pieczątkę - chyba nie jest to potrzebne???
Nie, nie jest. Jeżeli wysyłasz to do nas pocztą, wystarczy tylko Twój czytelny podpis.
Malibu pisze:Play4you wyrażam głęboką nadzieję, że pomożesz mi w załatwieniu tego wszystkiego i że w końcu przestaną pracować osoby nie mające wiedzy i wprowadzające klientów w błąd.
Jedno co mogę Ci obiecać, to to, że albo ja, albo nasz specjalista ponownie przeanalizuje sprawę (tudzież sprawy). Otrzymasz absolutnie wiarygodną i merytoryczną odpowiedź na wszystkie Twoje pytania. Sugeruję dlatego, abyś w PW zadał mi je "po kolei". Łatwiej wtedy będzie rozwiązać te kwestie.

Co do zatrudnienia, niestety, ja nie zajmuję się rekrutacjami, ale przekazuję Wasze opinie do odpowiednich osób na ten temat.
pawelpp pisze:Raz trzeba iść do punktu po druczek, dwa trzeba iść na pocztę i wysłać.
Nie jest konieczne, aby wypowiedzenie Umowy było złożone tylko i wyłącznie na naszym druku. Może być złożone tradycyjnie, na zwykłej kartce papieru. Ważne jest tylko, aby zachować wszystkie wymagania określone w Regulaminie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413973  autor: pawelpp
 30 cze 2010, 15:35
play4you2 pisze: Nie jest konieczne, aby wypowiedzenie Umowy było złożone tylko i wyłącznie na naszym druku. Może być złożone tradycyjnie, na zwykłej kartce papieru. Ważne jest tylko, aby zachować wszystkie wymagania określone w Regulaminie.
Oczywiście, ale przyznaj, że ma to na celu tylko i wyłącznie
1) zniechęcenie klienta do złożenia reklamacji
2) wydłużenie okresu wypowiedzenia, ponieważ mogę się założyć, że większość klientów wypowiada umowę w ostatniej chwili i w rezultacie rozwiązują ją miesiąc lub dwa później (ze względu na czas przesłania listu do P4)

 #413984  autor: Malibu
 30 cze 2010, 16:21
Play4you, to napisz mi jeszcze tylko, ponieważ interpretacji jak i pracowników od groma, czy to moje wypowiedzenie przesłane fax'em tak jak mnie poinformowała infolinia jest w końcu ważne, czy nie... bo nie wiem czy ja mam odpowiadać za błąd pracownicy, czy to wypowiedzenie jest skuteczne i zakończę tę współpracę przyprawiającą mnie o niepotrzebne nerwy

 #413986  autor: pawelpp
 30 cze 2010, 16:31
Ja wysłałem wypowiedzenie zarówno mailem (zeskanowane, podpisane pismo) jak i pocztą tradycyjną i obydwa zostały zarejestrowane.
  • Strona 21 z 244
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 244
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 244