Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Jeżeli chodzi ci o mnie - to absolutnie nie masz racji. Jestem z Play prawie od samego początku i wtedy było IDEALNIE. Wszystko dało się po ludzku załatwić w OK, nie było cyrków z rozliczaniem faktur, wszystko działało. Problem zaczął się kilka miesięcy temu. Od tego czasu nie widzę nic pozytywnego w działalności Play i zamierzam to mówić wszystkim, którzy będą zamierzali skorzystać z waszych usług. Po prostu nie zgadzam się z tym jak traktujecie klientów oraz w jaki sposób na nich zarabiacie. Twierdzisz, że wypowiadają się tutaj te same osoby. Widocznie mają one trochę racji, bo wystarczy poczytać inne fora (np. komentarze na blogu rzecznika) - tam jest więcej osób, które mają te same problemy i uwagi. Z resztą mam wielu znajomych w Play i mają dokładnie te same problemy, tylko szkoda im czasu na pisanie na forach.bleckwarrior pisze:W związku z tym cała sytuacja, że tu w 90% wypowiadają się te same osoby, które jeszcze chyba nigdy nie były zadowolone z niczego co jest w naszej sieci.
nie moge i nie chcę- to nic nie zmieni w tym temacie.pawelpp pisze:.
bleckwarrior, możesz podać przykłady tych najbardziej uciążliwych dla klienta procedur?
Wydaje mi się,że wystarczyło by zadać pytanie, jakie wykonałem w tym okresie rozliczeniowym połączenia, co obciążyły moje saldo poza abonament. Wydaje mi się,że w momencie tak postawionego pytania dostałeś prawidłową informację- ale to moje odczucie-Ty masz prawo do innego.pawelpp pisze:. Kolejny? Zapytałem skąd wzięła się kwota poza abonamentem. Odpowiedź: połączenia po wykorzystaniu abonamentu są naliczane poza + międzynarodowe + internet. Problem w tym, że doskonale o tym wiem, tylko konsultantowi zabrakło chęci albo inteligencji do tego, żeby wyszczególnić - za co i ile zostało naliczone.
tak jak powyżej . Ty doskonale o tym wiesz, ale konsultant nie wie czy posiadasz takie informacje.pawelpp pisze:Problem w tym, że doskonale o tym wiem, tylko konsultantowi zabrakło chęci albo inteligencji do tego, żeby wyszczególnić - za co i ile zostało naliczone.
Nudzić z całą pewnością nam się nie dajecie:Dpawelpp pisze:
bleckwarrior, bardziej się nudzicie w pracy, czy macie jej za dużo?
ukefake pisze:bleckwarrior, specjalnie dla Ciebie powtórzę: ten wątek dotyczy sposobu rozwiązywania zgłoszeń przez bok. Jeśli proste sprawy urastają do rangi gigantycznych problemów to klienci mają prawo czuć sie poirytowani, prawda?.
Poprosze o przetlumaczenie tego zdania na polski. Miales na mysli:bleckwarrior pisze:W związku z tym cała sytuacja, że tu w 90% wypowiadają się te same osoby, które jeszcze chyba nigdy nie były zadowolone z niczego co jest w sieci.
edit: nie wiem, co w tym zdaniu jest dla Ciebie nie zrozumiałem, ale cóż.
bleckwarrior pisze:w wielu sytuacjach osoby wspominane wypowiadają się,że to Bok jest fatalny, a nie odnoszą do konkretnych sytuacji.
Staramy się zrozumieć, ale czasami można nam w tym pomóc- nie uważasz? Jeśli już tak stawiasz sprawę?pawelpp pisze:bleckwarrior, m.in. w tym jest problem, że klientów traktujecie jak idiotów i nawet wam sie nie chce przeczytać poprzednich zgłoszeń. Lepiej odpowiedzieć kopiuj/wklej. To też pewnie obejmują wasze procedury - odpowiedzieć najbardziej ogólnie jak sie da. Problem tkwi także w tym, że wam trzeba napisać D R U K O W A N Y M I W I E L K I M I L I T E R A M I o co dokładnie chodzi
ps.bleckwarrior pisze:Czasami trzeba wziąść pod uwagę, że sprawa bardzo prosta z poziomu Klienta, jest jedna trochę bardziej skomplikowana, i wymaga werygikacji, w różnych programach i tylko to miałem na myśli.
To w jakim celu ją rozpocząłeś? Prosiliśmy cię o ustosunkowanie się do faktów a ty się wycofujesz - mimo to szanuję twoją postawę. I miałbym prośbę na przyszłość o lepsze przygotowanie się do dyskusji w której chcesz brać udział bo dzięki temu wszyscy skorzystają, zwłaszcza malkontencibleckwarrior pisze:a ta nasza w tym momencie dyskusja, do niczego nie prowadzi-to ja się z niej wycofuje.
Odpowiedź:W treści zgłoszenia napisałem wyraźnie - chcę WSZYSTKIE treści zgłoszeń od 1 lipca 2009 roku. Powodów jest kilka: Najważniejszy: konsultanci łączą zgłoszenia, które nie mają ze sobą nic wspólnego, a wyszukiwanie ich treści za pomocą Play24 przyprawia o ból głowy, ponieważ trzeba kilka razy otwierać zgłoszenie, aby się ono wyświetliło (zwykle otwiera się szablon strony bez treści). W starszych zgłoszeniach, treść nie jest wyświetlana. Przede wszystkim, proszę o udostępnienie treści zgłoszeń zgłoszonych telefonicznie. Poza tym niektóre zgłoszenia nie są widoczne w Play24 (znikają?).
Żart. Po prawie dwóch miesiącach napisać kolejne głupoty. Współczuję konsultantowi, który trafi na moją odpowiedź.Przykro nam, iż nie jest Pan w pełni zadowolony z procesu obsługi Klientów sieci Operatora P4 Sp. z o.o. Informujemy, że po otrzymaniu od Pana zgłoszenia skontaktowaliśmy się z naszymi ekspertami od serwisu Play24. Zawiadamiamy, że nie stwierdziliśmy nieprawidłowości w działaniu serwisu, posiada Pan dostęp do zakładki „zgłoszenia”, dlatego nie widzimy podstaw do przesłana kopii wszystkich zgłoszeń. Jeżeli natomiast interesują Pana odpowiedzi prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta *500 i powołanie się na odpowiedni numer zgłoszenia. Jeżeli chodzi o łączenie zgłoszeń informujemy, że jest to podyktowane indywidualnym podejściem konsultanta do zgłoszenia i przeanalizowaniem historii zgłoszeń. Jeżeli otrzymujemy od Pana 2 zgłoszenia o różnej treści jednakże dotyczącej tej samej kwestii zgłoszenia są rozwiązywana właśnie w powyższy sposób i jest to odnotowywane w naszym systemie.
wycofuję ponieważ, tak jak wspomniałem w poprzednim poście, użyłem nie odpowiednich słów i tylko rozjuszyłem co niektórych. A nie mam zamiaru udowadniać nikomu,że nie ma racji. Z niektórymi sytuacjami się nie zgadzam, ale to nie oznacza,że nie macie walczyć o swoje. Jak już wcześniej wspominali między inny P4Y BOK i sieć jest dla was.ukefake pisze:bleckwarrior pisze: To w jakim celu ją rozpocząłeś? Prosiliśmy cię o ustosunkowanie się do faktów a ty się wycofujesz - mimo to szanuję twoją postawę. I miałbym prośbę na przyszłość o lepsze przygotowanie się do dyskusji w której chcesz brać udział bo dzięki temu wszyscy skorzystają, zwłaszcza malkontenci
Już udowodniłeś: wiesz swoje ale nikomu nic nie powiesz. Typowy argument u osób które mają niewiele do powiedzenia. Najpierw lekceważąco podchodzisz do ludzi których jednyną "winą" jest zgłoszenie sprawy do play a następnie wycofujesz się rakiem. Współczuję klientom którzy z Tobą rozmawiają - już na starcie mają przechlapane.bleckwarrior pisze:A nie mam zamiaru udowadniać nikomu,że nie ma racji.
copy-paste i kolejne zgłoszenie zamkniętepawelpp pisze:Współczuję konsultantowi, który trafi na moją odpowiedź.
Ja im też zrobię copy-paste z numerami wszystkich zgłoszeń.ukefake pisze:copy-paste i kolejne zgłoszenie zamkniętepawelpp pisze:Współczuję konsultantowi, który trafi na moją odpowiedź.
bleckwarrior pisze:W związku z tym cała sytuacja, że tu w 90% wypowiadają się te same osoby, które jeszcze chyba nigdy nie były zadowolone z niczego co jest w sieci. Z żadnej usługi, a tym bardziej załatwionej sprawy...
My tak sobie tylko wymyślamy problemy których nie ma...ukefake pisze:blackjack, pawelpp, thonka, marens, sławek, moja skromna osoba - niby o czym było tyle pisane...?
Też to muszę przyznać - jest lepiej niż w niedalekiej przeszłości. Najlepiej było po starcie P4.Marens pisze:Jestem zadowolony o tyle, że mogę długo i tanio rozmawiać a do tego telefon powinien nam służyć. Jestem w stanie przeboleć różne niespodzianki. Widać postęp, że jest lepiej niż kiedyś, choć do ideału jeszcze sporo nam brakuje.