Przyjrzeć się należy paru kwestom.
Po pierwsze, co powtórzę po poprzednikach, to tylko regulamin
promocji, którą zawsze można odwołać. Po drugie, zadać sobie należy pytanie jak P4, operator sieci Play interpretuje wyrażenie "usługa stała", a nie jak interpretuje je użytkownik
janbutyk. Moim zdaniem jest ono nieprecyzyjne.
Biorąc pod uwagę te dwa czynniki, może się okazać, że owszem, jest to usługa stała,
w ramach i do czasu obowiązywania tej promocji. Natomiast z chwilą jej odwołania czy też zmiany przestaje być takową. Może chodzić po porostu o to, że operator w regulaminie informuje Ciebie, że wystarczy zapłacić jednorazowo 3 zł za samą aktywację. Tym samym usługi nie trzeba cyklicznie odnawiać (do czasu utraty ważności konta na połączenia wychodzące lub zmiany profilu), tak jak jest to w przypadku promocji Nowe Zbieraj Minuty. I tylko w tym sensie jest to usługa stała. I tyle. Tym samym możesz sobie pogwizdać, "spryciarzu".
A to, jak jest to rozwiązane w SPK, gdzie jest to usługa cennikowa, to niewiele kogo interesuje. Tam może być inaczej, chociaż też nie do końca. Cennik także można zmienić.
PS nie, żebym był jakimś "rzecznikiem" operatora/-ów. Ale drażni mnie takie kombinatorstwo, może nie samo kombinatorstwo, co takie publiczne przechwalanie się nim.
