• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #415707  autor: Optipos_Prime
 08 lip 2010, 09:11
jeszcze 4 sztuki ;] a numer jak przeniesiesz to możesz do mnie na priv napisać, mam ofertę taką jak na stronie a nie taką jak w salonie ;)

[center] d(-.-)b [/center]

 #415710  autor: czterdzieści_i_cztery
 08 lip 2010, 09:21
Tylko kwestia czy jak w połowie sierpnia nastąpi przeniesienie numeru to będą jeszcze te telefony ;)

 #415711  autor: Optipos_Prime
 08 lip 2010, 09:27
pewnie doładują spokojnie :) tylko w salonie przenieś na kartę i tyle, a jaki Abo Cię interesuje? Napisz na prv nie będziemy spamować forum :)

[center] d(-.-)b [/center]

 #415728  autor: czterdzieści_i_cztery
 08 lip 2010, 10:10
Dostałem informację z jednego z salonów Orange/TP że podobno firma się wycofuje z HTC HD2.
Czy ktoś coś wie w tym temacie albo czy ktoś z centrali może to potwierdzić?

 #415754  autor: ainA
 08 lip 2010, 12:20
Optipos_Prime pisze:jeszcze 4 sztuki ;] a numer jak przeniesiesz to możesz do mnie na priv napisać, mam ofertę taką jak na stronie a nie taką jak w salonie ;)
ale Ty masz oferte dla klienta indywidualnego a czterdzieści_i_cztery chce abonament firmowy ;)

 #415760  autor: Optipos_Prime
 08 lip 2010, 12:33
A czy Pani ainA, nie wiem, że po 3 m-cach można przenieść do oferty firmowej? Już rozmawiałem z czterdzieści_i_cztery i załatwione :)

[center] d(-.-)b [/center]

 #415803  autor: ainA
 08 lip 2010, 15:23
wiem wiem, ale ja bylam przekonana ze tu zalezy na abonamencie firmowym poniewaz cena tego fona byla nizsza ;) ale ciesze sie ze jest juz zalatwione, najwazniejsze zeby klient byl zadowolony, nie ?? :D :)

 #415808  autor: Optipos_Prime
 08 lip 2010, 15:34
eee tam, jak to telepolis to trzeba doradzić co lepsze, a nie co korzystniejsze dla pracowników ;]

[center] d(-.-)b [/center]

 #415811  autor: ainA
 08 lip 2010, 15:36
dlatego napisalam ze najwazniejsze zeby klient byl zadowolony :)

 #415814  autor: Optipos_Prime
 08 lip 2010, 15:41
niech będzie.

[center] d(-.-)b [/center]

 #415858  autor: czterdzieści_i_cztery
 08 lip 2010, 19:08
nie chciał bym wprowadzać jakiś nieporozumień ale niestety nic jeszcze nie jest załatwione :)

Co prawda jestem wam wszystkim bardzo wdzięczny za pomoc bo wiem więcej i wiem na czym stoję. Teraz tylko muszę podjąć decyzję co zrobić (czekać czy brać to co mam :P).

Dla jasności interesuje mnie abonament firmowy bo jest korzystniejszy dla mnie (ceną telefonu, minutami, internetm i kosztami :) ).

No i żeby nie było, że spamuj wątek, najwaniejsze to HTC HD2 którego ciężko dostać w Orange teraz :)

 #415868  autor: Chemicalifornia
 08 lip 2010, 20:31
Zamówiłem sobie tel z orange (telesales) gdzie ja znajdę kod aktywacyjny? :mrgreen:

3210>6210>6210>6310i>6021>K800i>iPhone3GS&E66>GalaxyNoteII&E6-00> One M9 & Xperia Z1 & Galaxy Note II
In all those mysteries you're taken by surprise
You never thought to see that look was in his eyes

 #415893  autor: ainA
 08 lip 2010, 22:44
kod aktywacji powinien Ci podac sprzedawca :) jak rowniez nr zamowienia, z tego co pamietam to do wczesniejszej aktywacji przez strone porzebny bedzie Ci jeszcze nr z listu powitalnego ktory otrzymasz wraz z dokumentami od kuriera ;)

 #415897  autor: Chemicalifornia
 08 lip 2010, 22:58
ainA pisze:kod aktywacji powinien Ci podac sprzedawca :) jak rowniez nr zamowienia, z tego co pamietam to do wczesniejszej aktywacji przez strone porzebny bedzie Ci jeszcze nr z listu powitalnego ktory otrzymasz wraz z dokumentami od kuriera ;)
No to chyba zapomniał...

I co ja mam teraz robić? :(
Czekać te 7dni, aż mi sami sktywują?
Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 23:02 przez Chemicalifornia, łącznie zmieniany 1 raz.

 #415898  autor: ainA
 08 lip 2010, 23:02
no nie chce go bronic... ale nie kazdy chce szybciej aktywowac taka usluge, niektorzy wola czekaz az siec sama wlaczy (trwa to do 7 dni od podpisania umowy)... ja tez nie zawsze pamietam zapytac klienta czy chce te kody ;)
jak bardzo Ci zalezy to sporobuj na *100 moze tam dadza Ci te dwa kody, bo na konsultanta z pewnoscia nie masz namiarow...

 #415900  autor: Chemicalifornia
 08 lip 2010, 23:05
ainA pisze:no nie chce go bronic... ale nie kazdy chce szybciej aktywowac taka usluge, niektorzy wola czekaz az siec sama wlaczy (trwa to do 7 dni od podpisania umowy)... ja tez nie zawsze pamietam zapytac klienta czy chce te kody ;)
jak bardzo Ci zalezy to sporobij na *100 moze tam dadza Ci te dwa kody, bo na konsultanta z pewnoscia nie masz namiarow...
Mam, bo jest na telepolis.
Tylko nie mam nr. do niego ;)

Do 7, a może się orientujesz ile zazwyczaj to trwa?

 #415901  autor: ainA
 08 lip 2010, 23:08
hmm no nie wiem, robilam kilka migracji znajomym ale jakos nigdy nie pytalam po jakim czasie im wlaczyli ta usluge... nie bylo mi to potrzebne ;) jak masz na Niego namiary, to niech Ci poda te kody, mysle ze jest wstanie to zrobic :)

 #415936  autor: johnq
 09 lip 2010, 06:52
Kod aktywacyjny przyjdzie wraz z dokumentami od kuriera :wink:

 #416052  autor: Chemicalifornia
 09 lip 2010, 16:34
Dostałem kody.
Wpisałem je 5godz. temu na stronie O. i dalej mam "brak sieci".
Coś jest nie teges?

3210>6210>6210>6310i>6021>K800i>iPhone3GS&E66>GalaxyNoteII&E6-00> One M9 & Xperia Z1 & Galaxy Note II
In all those mysteries you're taken by surprise
You never thought to see that look was in his eyes

 #416064  autor: ainA
 09 lip 2010, 17:31
hmm, no to faktycznie jest cos nie tak, powinno byc juz ok... moze poczekaj do 24h jak nadal nic sie nie zmieni to proponuje *100 ... ;) tylko czy masz jakis nr w orange zeby zadzwonic, z telefonu innej sieci dzwonic sie chyba pod 501100100 ;)