Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
95
Rejestracja
19 sie 2006, 09:04
Sieć
Play
Lokalizacja
Tarnów
Nie zaprzeczam, nie potwierdzamgrzesiu7582 pisze:Czy w planie macie budowe takich nadajnikow jak 2G?
Wszystko zależy od tego, do jakiej sytuacji się odnosiłeś. Jeżeli np. poruszałeś temat logowania się do sieci z np. 20 dnia "x" miesiąca, a 2 dni później było już ok, to taką odpowiedź otrzymałeś. Ok, za kilka dni mogło się znowu to pojawić i znowu zniknąć, stąd powtórzenie informacji. Zgadzam się co do tego, że powinno się bardziej "starannie" dobierać pewne słowa i określenia, ale nie znam aż tak dokładnie tych Twoich spraw, więc też trudno mi się odnieść do tych cyctatów.pawelpp pisze:to tylko chwilowe problemy/awarie mające charakter incydentalny? ile dla was trwa chwila?
Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich. Nie chcę jej usprawiedliwiać, jednak taka sytyuacja mogła nastąpić. Niemniej jednak, Ty jako Klient masz oczywiście prawo do pełnej informacji. Jedynie co mogę teraz zrobić, to Cię przeprosić, za brak takich informacji, które były w Twoim zainteresowaniu.pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Nie do końca. Wszystko zależy od tego, jaki Pakiet i jaki Regulamin jest do niego przypisany. Jeżeli zapis w Reg. precyzyjnie określa jak to jest rozliczane, to można wtedy poznać, czy coś będzie widoczne pod *101#, czy też nie. Pamiętaj też proszę, że ten kod precyzuje głównie saldo rozliczeń bieżących, a więc służy do "kontroli" Twoich rozmów, połączeń a nie czy masz jakieś pakiety, czy też nie. Z założenia, ten kod nie ma zliczać w czasie "rzeczywistym" dosłownie wszystkich aktywności które wykonujesz (mam tu na myślu głównie zakup pakietów i inne). Niemniej jednak, jak wystawi się fv, to widnieje tam informacja o całkowitym zadłużeniu, które masz na chwilę obecną. Jak doskonale się orientujesz, to zadłużenie zniknie zaraz po zaksięgowaniu Twojej wpłaty i na nowo "idzie" cykl rozliczeniowy.Patryk83żółwik pisze:Czyli można powiedzieć że się myliłeś ponieważ nie każdą kwotę wydaną poza abonamentem można widzieć pod *101#
Zgłoś to proszę poprzez BOK. Niestety, nie mam informacji, na temat Cell Info w Twojej miejscowości.zik pisze:w Tarnowie nie ma cell info TARNOW?
Wybacz, ale na to nie mogę udzielić odpowiedzi.zik pisze:Czy planujecie w cell info podawać ulice/dzielnice jak Era?
Wątpię. Sam po zobaczeniu historii połączeń nie jestem w stanie powiedzieć skąd ta kwota się bierze. Gdyby była jakaś osoba dyżurująca - ekspert , to pewnie dowiedziałbym się od razu, a tak.... będę czekał miesiąc na odpowiedź kopiuj/wklej z cennika o tym, że kwota poza abonamentem naliczana jest za połączenia międzynarodowe, po wykorzystaniu pakietu złotówek, itp. Później kolejny miesiąc będę czekał na kolejną odpowiedź.play4you2 pisze:Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich.pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Uwierzę, jak zobaczę. Wątpię, żebyście byli w stanie oddzwaniać, skoro prawie każde połączenie wykonywane przeze mnie jest zrywane z waszej winy.play4you2 pisze:Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
W Orange też chyba tak jest. Mam tam kilka numerów. Jak przenosiłem ostatnio dwa do Playa, to póki były aktywne to dzwonili na nie, jak przestały to na nr podane jako kontaktowe.play4you2 pisze:Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
W takim razie życzę powodzenia w przedłużaniu umowy...play4you2 pisze:Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Myślę, że warto rozważyć taką opcję.grzesiu7582 pisze: a nie ze:losuje klienta a pozniej sprawdza jakie ma numery kontaktowe
Muszę Ciebie zmartwić. Od Kwietnia nie przyjmują wypowiedzeń w salonach.pawelpp pisze:Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu.
Karta SIM do procesu przeniesienia numeru na Play Fresh (jedna wizyta), przed rozpoczęciem procesu, nie została ograniczona datą ważności. W przypadku złożenia pierwszego wniosku i braku zgody na przeniesienie numeru, można złożyć wniosek ponownie, aż do 360 dni od daty pierwszego wniosku. W przypadku zgody na przeniesienie numeru – ograniczenie 360 dni nieobowiązuje.kerim36 pisze:chodzi mi o date waznosci dla pre-paida - czyli kiedy moge najpozniej wlozyc karte sim do telefonu, poprawie sie zalogowac oraz korzystac z uslug
Wiesz co, jednak postarałem się dowiedzieć, czy jest taka informacja i owszem, wyświetlamy Cell Info, ale w naszym 2G. Powinno się wystwietlać TARNOWzik pisze:Dlaczego od grubo ponad miesiąca w Tarnowie nie ma cell info TARNOW?
Wysłałem Ci informacje w tej sprawie na PW, co jest powodem takiego stanu.Woocash pisze:23:20 i Play umiera znowu fundując mi roaming plusa
Niestety, nie moge o tym rozmawiać, czyli.. Tajemnica. Niemniej jednak, każde sugestie przekazuję odpowiednim osobom. Co do ich realizacji, to już jest całkiem inna sprawa.zik pisze:Dlaczego nie możesz napisać co z tymi ulicami/dzielnicami w cell info? Nie planujecie, nie wiesz czy tajemnica?
Prawdopodobnie problem leży w nieprawidłowym APN, ale musiałbym to potwierdzić. Jeżeli jednak Chcesz, to prześlij mi na pw Twój nr tel. (oczywiście zanaczam, że PRZESYŁASZ go TYLKO na Twoje własne życzenie - Telepolis nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym), jeżeli jednak nie Chcesz, to zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer na pw, wtedy prześledzę jego rozwiązanie. Powiedz napisz mi tylko, od kiedy dokładnie występują u Ciebie te utrudnienia i model telefonu (przypomnij mi go w wiadomości). Postaram Ci się pomóc, choć nie mogę niczego obiecać.djfafa pisze:A mogę i ja prosić o pomoc?
Nie jest to błąd systemu, jest tak, jak napisałeś. Zazwyczaj niewykorzystane środki są "czyszczone" pomiędzy 24:00 a 1:00 w nocy (w wyjątkowych sytuacjach może być to nawet później), ale na pewno zostaną wyczyszczone w dniu, do kiedy jest ważny dany Pakiet.lukaszg pisze:Czy to działanie to błąd systemu, czy celowe działanie (np. środki nie są czyszczone równo o północy ale kilka godzin po)?