• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33

 #395491  autor: ukefake
 25 mar 2010, 12:03
play4you2, przyłączam się do pytania chauwy: co się dzieje ze skargami złożonymi na informacje przekazane przez tzw ekspertów?
play4you2 pisze:Zlecenia do ekspertów przesyłają konsultanci. Ekspert odpowiada na pytanie de fakto zadane przez konsultanta w imieniu Klienta
ten system pracy przypomina mi zabawę w "głuchy telefon" ze wszystkimi tego konsekwencjami. A tak na poważnie: z tego co opisujesz można wysnuć wniosek że konsultanci na pierwszej linii to w zasadzie automaty kopiuj-wklej gdyż nie mają żadnych możliwości i narzędzi żeby sprawdzić coś więcej w systemie i ewentualnie zrobić np. drobną korektę na koncie klienta czy rozwiązać prosty problem jednym telefonem. To tworzy patologie czego dowodem jest wasza obecność na tym forum. Dziwne jest też to, że wedle waszych zapewnień poziom obsługi się poprawia gdyż zapewne słupki wyglądają lepiej ale życie pokazuje coś zupełnie przeciwnego.
Trzymam kciuki za to żeby zarządzający w końcu odkryli Amerykę i wprowadzili sprawdzone zasady i procedury - zwłaszcza że sporo osób pracowało u innych operatorów. Tam się dało to dlaczego w p4 się nie da?

 #395517  autor: Pijo
 25 mar 2010, 14:22
Witam Problem dotyczy niemożności aktywacji usługi połączeń oczekujących na danym numerze . Aktywacja nie jest możliwa zarówno poprzez menu telefonu jaki i kodem *43#. Zwracam się z prośbą o usuniecie usterki.

Odpowiedz z BOKU:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 23 marca 2010 r., dotyczące kodu USSD. Uprzejmie informujemy,że w celu dokładnej analizy Pana konta prosimy o wypełnienie poniższego szablonu, co pozwoli nam na skierowanie sprawy do odpowiedniego działu: •Numer Abonenta: •Które kody nie działają? •Częstotliwość problemu (rzadko/często/zawsze): •W jakiej sieci znajdował się Abonent (Play czy roaming Plus)? •Czy był zasięg? •Model telefonu: •Komunikat na wyświetlaczu: •Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? •Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)? •Krótki opis problemu:. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia xxxxxxx. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem konsultant back office ds. obsługi klienta

 #395518  autor: play4you2
 25 mar 2010, 14:26
ukefake pisze:że konsultanci na pierwszej linii to w zasadzie automaty kopiuj-wklej gdyż nie mają żadnych możliwości i narzędzi żeby sprawdzić coś więcej w systemie i ewentualnie zrobić np. drobną korektę na koncie klienta czy rozwiązać prosty problem jednym telefonem.
Jeżeli używamy słownictwa na zasadzie "przekaż do eksperta" oznacza to raczej większą skalę zgłaszanego problemu, niż drobnostkę. Oczywiście że konsultanci tzw. pierwszej linii mają mozliwości i je stosują, jeżeli zachodzi taka potrzeba. Sprawy o których rozmawiamy dotyczą sprawdzenia ich pod kątem systemowym, do czego nawet ja nie mam dojścia. Zapewniam Cię, że proste sprawy są rozwiązywane jednym telefonem, te trudniejsze już wtedy są przekazywane dalej.

Aby ostatecznie zakończyć dyskusję w temacie dzwonienia ekspertów itp. chcę podkreślić, że na dzień dzisiejszy nie przewiduje się zmiany obecnych procedur. Rozumiem, że możecie mieć inne zdanie i je szanuję, jednak ja z mojej strony nie będę wypowiadał się więcej w tym temacie.
ukefake pisze:play4you2, przyłączam się do pytania chauwy: co się dzieje ze skargami złożonymi na informacje przekazane przez tzw ekspertów?
W tym temacie wypowiedziałem sie powyżej.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395530  autor: pawelpp
 25 mar 2010, 15:18
play4you2 pisze:chcę podkreślić, że na dzień dzisiejszy nie przewiduje się zmiany obecnych procedur
typowa odpowiedź Play - NIE i nieważne, że klienci cierpią z tego powodu, nieważne że czasami nie jest to zgodne z prawem... Ja też powiem wam "nie"

 #395531  autor: ukefake
 25 mar 2010, 15:29
play4you2 pisze:W tym temacie wypowiedziałem sie powyżej.
play4you2 pisze:Jeżeli mimo wszystko nadal uzyskana odpowiedź jest dla Was niezadawalająca, możecie wówczas złożyć skargę na osobę która rozwiązuje dane zgłoszenie> Taka skarga jest rozpatrywana i analizowane są działania. Wówczas sprawdzamy, co było błędne.
play4you2, widzę że jest między nami pełna zgoda: od odpowiedzi niezadowalającej można się odwołać, natomiast co z odpowiedziami nie na temat lub takimi które są udzielane wymijająco i klient zostaje sam z niewyjaśnioną sprawą?
Mój znajomy w zeszłym roku przez przez parę miesięcy usiłował przenieść numer do playa. Okazało się, że był jakiś błąd w waszym systemie i "się nie dało". Dzwonił do boku, pisał zgłoszenia, składał reklamacje, skargi na wymijające odpowiedzi na reklamacje i każda z osób które mu odpisywały robiła to na zasadzie kopiuj-wklej (odpowiedzi typu "u nas wszystko w porządku") oraz żadna z nich nie odniosła się do meritum - nawet te osoby które odpisywały na skargi. Jaki jest zatem sens zgłaszania skarg skoro pracownicy na różnych poziomach wtajemniczenia mają taki sam olewający sposób załatwiania spraw?
Uważam, że każdy z piszących i czytających ten wątek wolałby spędzać czas na robieniu innych rzeczy jak np długa rozmowa w ramach stanu darmowego ;). Dzięki temu forum każdy operator ma możliwość uzupełniania informacji nt swoich działań i odpowiednio reagować na pojawiające się błędy. Dodatkowo play, dzięki waszej działalności, ma niepowtarzalną szansę na dokładniejsze wyłapywanie błędów i ich sukcesywne systemowe poprawianie. Z kolejnych stron i wpisów klientów wynika jednak, że beton u was wciąż trzyma się mocno. I klienci i BOK tylko na tym cierpią. A na samym dobrym wrażeniu daleko się nie zajedzie. Jak ktoś ładnie to ujął: "play ma najlepszą ofertę z najgorszą obsługą i kiepskim zasięgiem" - i w tym jest więcej prawdy niż początkowo sądziłem. M.in. wskutek takich historii które dotykają nie tylko anonimowych ludzi z netu ale również osoby które znam jestem coraz bliżej decyzji o powrocie do W3 i jeśli ktoś znajomy zastanawia się nad playem to przedstawiam mu rzeczowo co może go czekać.

 #395536  autor: pawelpp
 25 mar 2010, 16:12
Całym sercem popieram ukefake. P4Y, ja na prawdę nie chcę być złośliwy. Raczej nie należę do ludzi czepiających się wszystkiego, ale stosunek Play do rozwiązywania problemów sprawia, że robienie wam problemów przez zgłaszanie dosłownie wszystkiego, co według mnie nie powinny być miejsca,staje się swojego rodzaju przyjemnością :). Z drugiej strony jakość świadczonych usług daleko odbiega od W3.
I przede wszystkim, nie tylko my (użytkownicy forum) mamy problemy - jak wynika z poprzedniego wpisu - nasi znajomi także. Ja także znam kilka osób, które mają dokładnie te same problemy.
Z drugiej strony dobrze, że napisałeś, że nic sie nie zmieni...
Może czas na to, żeby media zainteresowały się tematem?

 #395563  autor: play4you2
 25 mar 2010, 19:07
pawelpp pisze:Z drugiej strony dobrze, że napisałeś, że nic sie nie zmieni...
Może czas na to, żeby media zainteresowały się tematem?
Te słowa akurat wyrwałeś z kontekstu. Nic się nie zmieni (przynajmniej na chwile obecną) pod względem wykonywania połączeń ekspertów do Klientów. W pozostałych sprawach nie wypowiadałem się w ten sposób. Bardzo bym Cię prosił, abyś cytował moje wypowiedzi w odniesieniu do sytuacji, w której je udzieliłem.

Co do pozostałych kwestii, jeżeli coś nie działa, zgłaszajcie to. Nie chodzi o jakąś kwestię, że nam to sprawia przyjemność (jak napisałeś), ale czasami tylko w ten sposób możecie nam czasami coś przekazać. Lubię z Wami dyskutować, wyjaśniać różne sporne sytuacje, jednak jak uważacie, że jest coś nie tak, to przede wszystkim to zgłoście, nie tylko tu piszcie. Generalnie ja też czekam na wasze PW, jest szereg możliwości zgłoszenia sprawy do nas. Jesteśmy otwarci na wasze sugestie, propozycje, zgłoszenia. W końcu nigdy nie powiedzieliśmy, że Wam nie pomożemy prawda?? Ja za każdym razem informuję, że jeżeli tylko mogę, to staram się w jakiś sposób pomóc(choć moim głównym zadaniem jest udzielanie informacji na różny temat). Mimo wszystko, chyba nikt nie powie, że komuś odmówiłem pomocy (chyba że nie miałem mozliwości). Reasumując, jeżeli Wy dacie nam szansę na to, abyśmy mogli pomóc, to z chęcią to zrobimy. Bez tego nadal możemy wymieniać się tylko negatywnymi spostrzeżeniami, które de fakto nic nie będą wnosiły do ogółu wątku. No chyba że będą rosły "kolejne" strony w tym temacie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395572  autor: Marens
 25 mar 2010, 20:37
Muszę powiedzieć, że w okolicach Wrocławia nie ma problemów z logowaniem do Plusa.
Za to Play Online działa naprawdę "rewelacyjnie"

ObrazekObrazek

 #395583  autor: widex
 25 mar 2010, 21:28
Ja również celowo próbowałem logować się do Plusa i wyjeżdzałem poza granice miasta. Jakoś problemów nie było.
Mam dobry zasięg Play, więc nie mam potrzeby celowo narażać operatoira na straty.

PlayOnline działa u mnie minimum 500 kbps (zazwyczaj 900-1024 kbps

 #395588  autor: thonka
 25 mar 2010, 21:47
widex pisze:Mam dobry zasięg Play, więc nie mam potrzeby celowo narażać operatoira na straty.
och jakis Ty wspanialomyslny... to ich zakichanym obowiazkiem jest swiadczyc Tobie uslugi, a nie Ty im masz uslugiwac wlaczajac laskawie ich siec zamiast plusa...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #395593  autor: kubik
 25 mar 2010, 22:09
to może zapytam tutaj - może ktoś się orientuje (w przeciwieństwie do OK) - na ile tygodni/miesięcy przed końcem umowy bezterminalowej (12M) można podpisać aneks bezterminalowy (12M)?

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #395615  autor: play4you2
 25 mar 2010, 23:47
kubik pisze:to może zapytam tutaj - może ktoś się orientuje (w przeciwieństwie do OK) - na ile tygodni/miesięcy przed końcem umowy bezterminalowej (12M) można podpisać aneks bezterminalowy (12M)?
Zazwyczaj na 2 miesiące przed końcem. Jak Chcesz, to podaj mi na pw Twój numer, to sprawdzę to dla Ciebie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395617  autor: kubik
 25 mar 2010, 23:59
play4you2 pisze:
kubik pisze:to może zapytam tutaj - może ktoś się orientuje (w przeciwieństwie do OK) - na ile tygodni/miesięcy przed końcem umowy bezterminalowej (12M) można podpisać aneks bezterminalowy (12M)?
Zazwyczaj na 2 miesiące przed końcem. Jak Chcesz, to podaj mi na pw Twój numer, to sprawdzę to dla Ciebie.
już kontaktowałem się z Tobą w sprawie RePlay Long Extra (bez odpowiedzi). wracając do powyższego pytania, OK upiera się że dla umów 12miesięcznych, możliwość podpisania aneksu to najwcześniej po 11tej fakturze OPŁACONEJ! żeby było ciekawiej, to we wtorek rozmawiałem z Konsultantką "spod ósemki" (przedłużenia umów) i prawdopodobnie wprowadziła dla mnie aneks LongPlay49 -50%/12M. nawet podobno wprowadziła do NASA'y uruchomienie pakietu Play OnLine w telefonie 500 MB, bo aktualne pakiety ulegają deaktywacji przy zmianie taryfy (OnePlay > LongPlay).
wczoraj zadzwoniłem do OK z pytaniem kiedy mogę się spodziewać kuriera i otrzymałem powyższą informację o konieczności opłacenia 11 z 12 (SIC!) faktur by móc skorzystać z RePlay. absurd goni absurd.

 #395620  autor: play4you2
 26 mar 2010, 00:13
kubik pisze:już kontaktowałem się z Tobą w sprawie RePlay Long Extra (bez odpowiedzi).
Hmm, nie pamiętam, abym przeoczył Twoją wiadomośc. Przepraszam w takim razie, jak nie udzieliłem info. Napisz proszę raz jeszcze i postaram się to sprawdzic jak najszybciej. Wybacz, ale z natłoku obowiązków rzeczywiście gdzieś Twoja wiadomośc mi mogła umknąc.

[ Dodano: 2010-03-26, 00:14 ]
Tomsoon pisze:a problemem byly ze 3 pytania odnoscie przejscia na long play
Witam. A jakie masz pytania dot. longplay??

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #395621  autor: kubik
 26 mar 2010, 00:23
play4you2 pisze:Hmm, nie pamiętam, abym przeoczył Twoją wiadomośc. Przepraszam w takim razie, jak nie udzieliłem info. Napisz proszę raz jeszcze i postaram się to sprawdzic jak najszybciej. Wybacz, ale z natłoku obowiązków rzeczywiście gdzieś Twoja wiadomośc mi mogła umknąc.
wysłane, temat: "RePlay LongPlay bez telefonu".
jeżeli rozmowy są faktycznie rejestrowane, to chciałbym zobaczyć minę pracownika OK (chyba da się go zidentyfikować?) gdy się dowie jakie "rewelacje" przekazuje klientom - 11 opłaconych faktur... ech.

 #395647  autor: pawelpp
 26 mar 2010, 11:20
A dzisiaj Play wmawia mi, że mam urojenia :-) - mimo iż coś zleciłem, konsultant wykonał coś innego i jeszcze mam za to zapłacić... O co dokładnie chodzi przedstawię w najbliższym czasie. Najlepsze jest to:
Kod: Zaznacz cały
Zgłoszenie 15502583 zawiera nierzetelne informacje. Przyznana w nim rekompensata za błędne założenie blokady jest niezasadna.

 #395649  autor: Marens
 26 mar 2010, 11:33
Coś grzebali w nocy, w sieci. 1:15 i zanikło całkowicie 3G.
Rano wszystko wróciło do normy.

 #395655  autor: Claudec
 26 mar 2010, 12:39
play4you2, kiedy coś zrobicie z problemem logowania się do sieci Plus?
Wcześniej miałem wybór automatyczny, tam gdzie Play nie miał zasięgu telefon wybierał Plusa.
Obecnie jestem zmuszony na sztywno Plusa wybierać :(
Czekacie aż wszyscy zaczyna tak robić?
Ciekawych macie techników, ludzi od liczenia kasy to do szkoły wyślijcie.
Tak konfigurujecie swoją sieć żeby klienci na sztywno wybierali roaming Plusa.

 #395663  autor: ukefake
 26 mar 2010, 14:16
W dniu 22/03/2010 rzecznik P4 opublikował wpis na temat rzekomych masowych problemów z zalogowaniem się do plusa.
W dniu 24/03/2010 na gsm.biz.pl, zostało opublikowane:
Ponieważ monity sugerują, iż kłopot dotyczy całej Polski, w dzisiejszym dniu przekazaliśmy informację z opisem sytuacji, celem wykorzystania - do UOKiK, jako, że z toku dyskusji jasno wynika sprawa łamania zbiorowych praw konsumentów przez operatora. Temat, przekazaliśmy również do wiadomości UKE, jako, że kwalifikacja sytuacji to nic innego, jak nierzetelność świadczonych przez P4 usług, wbrew nałożonym na operatora obowiązkom przedsiębiorcy telekomunikacyjnego.
W dniu 25/03/2010 na gsm.biz.pl, czytamy:
Są jednak namiastki, iż sprawa zostanie pomyślnie rozwiązana. Po pierwsze, odezwał się do nas Rzecznik Prasowy - Marcin Gruszka, deklarując zaangażowanie w rozwiązaniu tej swoistej "zagadki"
Wniosek jest tylko jeden: słowa UOKIK i UKE działają na Playa mobilizująco i nagle okazuje się że jednak można. Pytanie do Play4mersów: czy jest ktoś w firmie oprócz was kto potrafi kojarzyć fakty i zdaje sobie sprawę że traktowanie zgłoszeń klientów to szansa a nie kłopot? czy jest choć jedna osoba? bo jak widać rzecznik zaangażował się w sprawę dopiero po chęci zgłoszenia sprawy do odpowiednich urzędów. To kolejny dowód potwierdzający, że klientów traktuje się jako zło konieczne. Ciekawe, że rzecznicy w3 nie zajmują się takimi sprawami. Może warto pójść w ich ślady?

 #395691  autor: pacman
 26 mar 2010, 16:38
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=395667#395667
Jak można tutaj przeczytać szukałem opinii o ofercie Play'a. Po 15 miał zadzwonić człowiek, który wcześniej (dzisiaj ok 12) składał ofertę ( jak w linku):
Na czym polega negatywna przygoda?
- facet nie oddzwonił, a miał to zrobić do godziny 16...(kłamstwo nr 1...)
- wg pana który dzwonił oferta "urodzinowa" kończy się dzisiaj i koniecznie do 16 trzeba się zdecydować...wg (dwóch) osób, do których dzwoniłem (osobiście robiła to osoba, do której skierowana jest oferta) oferta jest ważna do odwołania i nie mają informacji, że kończy się dzisiaj (czyżby kłamstwo nr 2?)

- i teraz największe chamstwo...do 16 głucho, nawet gdyby nie mógł się połączyć, było zajęte etc. to ten palant sam już wysłał paczkę! :evil: Jak można bez zgody klienta takie coś zrobić? Rozumiem, że komuś oferują A+B, a dostaje A+C...klient rezygnuje...ale skoro nikt nie wyraził zgody na konkretny abonament, telefon - samą umowę?! Nie winię samej sieci, chociaż to ona zatrudnia takich ludzi (weryfikacja, nadzór, procedury), ale z takimi praktykami kojarzyło mi się do tej pory Tele2...

Paczka z tego co wiem wysłana, kiedy przyjdzie mam (ta osoba) odmówić przyjęcia :?
  • Strona 3 z 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33