Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
2437
Rejestracja
24 gru 2010, 23:10
Lokalizacja
Polska
zrobi się.sosen pisze:To może napisz na adres dotyczący konkretnej zabawy czyli [email protected]
moj rekord to ~60minut i konieczność tłumaczenia konsultance ich regulaminu i błędów logicznych w jej odpowiedziach o_xja.michal pisze:BOK Orange mailowy czy to telefoniczny to tragedia. Ostatnio wisiałem na infolinii łącznie koło 130min. Tragedia i przerzucanie klienta w jedną i drugą.
a telefon dostałeś bez podpisu?Nazajutrz przyszedl nowy telefon i umowa, oczywiscie nic nie podpisywalem.
na jakiej podstawie? ktos Ci sugerowal, ze do takiego spotkania ma dojsc?mw121 pisze:.. Myslalem, ze Orange umowi sie ze mna na spotkanie, gdzie taka umowe moglbym podpisac. ..
trzeba było pytać jak się nazywa taryfa którą ci proponuje konsultant, wiadomo, że jak przedłużasz umowę przez tel to tylko kurier dostarcza dokumenty i podpisujesz odbiór, jak chcesz przedłużyć umowę w salonie to idziesz do salonu, tak w ogóle co masz gorszego w nowej taryfie skoro piszesz, że spadła ci stawka z 59 gr na 29 gr to co w tym złego ?mw121 pisze:Jakis miesiac temu zawarlem przedluzenie umowy z Orange. Chcialbym wam opisac w jak ohydny sposob dziala ta siec. [...] Wybierzcie cokolwiek, byle nie tych oszustow.
Upewnij się, czy w dokumentach jakie otrzymałeś nie było informacji o przysługującym Ci prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Jeżeli nie było, to proponuję skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i powinien pomóc. Gwarancji żadnych nie ma, że uda się to cofnąć ale spróbować warto.W razie niewykonania wobec konsumenta obowiązków informacyjnych termin 10dni na odstąpienie od umowy zostaje przedłużony nawet do trzech miesięcy od dnia wydania rzeczy, względnie od zawarcia umowy, gdy umowa dotyczy świadczenia usług. Jeżeli jednak konsument, po rozpoczęciu biegu tego terminu, otrzyma potwierdzenie lub wiadomość o przysługującym mu prawie, termin ulega skróceniu do dziesięciu dni od daty potwierdzenia (art. 10 ust. 2 OchrKonsU). Tak więc początkiem biegu terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość może być moment zawarcia umowy, wydania rzeczy lub powzięcia informacji o prawie odstąpienia.
dziwne, ze Ktos, kto korzysta z internetu, nie potrafi skracac cytowanej tresci..ciekawy pisze:.. dziwne, że ktoś kto przedłuża umowę przez telefon o tym nie wie.
jak weszły sieci komórkowe na nasz rynek to ja się przyzwyczaiłem do myśli, że konsultant nie jest od informowania o wszystkim bo jeśli trafi na ludzi, którzy nie mogą zrozumieć albo by udawali, że nie rozumieją to konsultant miałby tłumaczyć jednej osobie wszystkie warunki, punkty regulaminu albo regulaminów ? konsultanci są od odpowiadania na pytania, skoro nie pytasz to konsultant nie musi mówić o czymś o co nie pytasz, jak pytasz to odpowiada.mw121 pisze:Problem w tym, ze konsultant o zadnych szczegolach mnie nie poinformowal, ani o taryfie, ani o niczym innym, powiedzial tylko, ze bede placil mniej, a ja spodziewalem sie , ze to wciaz bedzie mix. Najbardziej mnie boli, ze w orzeczeniu napisali, iz o zaakceptowaniu umowy swiadczy moj wlasnoreczny podpis, a niczego nie podpisywalem. To pokazuje ile czasu poswiecili na "rozpatrzenie" mojej skargi. A o zasadzie 10 dni niestety nie wiedzialem, nie musze znac wszystkich regul, nie jestem prawnikiem, tak samo nie wiedzialem, ze umowa moze obowiazywac bez mojego podpisu.
i tu sie mylisz. Nieznajomosc prawa nie zwalnia Ciebie z jego przestrzegania.mw121 pisze:..A o zasadzie 10 dni niestety nie wiedzialem, nie musze znac wszystkich regul, nie jestem prawnikiem, tak samo nie wiedzialem, ze umowa moze obowiazywac bez mojego podpisu.