Sikor28 pisze:(poczytaj prawo konsumenckie)
jezeli juz to kodeks cywilny
to co mowi konsultant to jedno, co mamy na papierze to drugie.
jezeli zapewnienia konsultanta nie maja odzwierciedlenia w umowie papierowej - nie podpisuje sie takiej umowy, a nawet jezeli to powinien byc czas 10 dni na odstapienie umowy zawartej poprzez kuriera i mam nadzieje, ze w play w koncu respektuja ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej, bo jeszcze rok temu szli w zaparte, ze zasada 10 dni na odstapienie przy przedluzaniu nie obowiazuje...
owszem umowa ustna jest tak samo wiazaca - pytanie jak ja chcesz wyegzekwowac? skoro przyznali racje to powinni dac takie warunki jakie proponowal konsultant.
skoro nie chca ich dac pozostaje UKE ew. sad. zanim jednak dojdzie do UKE trzeba wyczerpac sciezke reklamacyjna.
pytaniem jest czy dobrze zrozumiales konsultanta. juz nieraz slyszalem historie o gorze minut, ktore niby obiecywal konsultant, a ich nie ma, podczas gdy uzytkownik albo nie uslyszal, ze chodzi o 6-12 miesiecy, albo nie potrafil sobie sprawdzic stanu pakietu dodatkowego...