MarudaGDA pisze:A ja poruszę temat przedłużania umów.
Jak już wielokrotnie wypowiadałem się w tym temacie, kwestia Umów i aneksów jest dość indywidualna. Co do cen telefonów, pytania te możesz zadać naszemu Rzecznikowi. Ja w tym temacie się nie wypowiadam, gdyż nie mam żadnych informacji na ten temat.
lunatik pisze:A mi przez weekend zrywało neta dosłownie co chwilkę.
Takie sprawy sugeruję zawsze zgłaszać od razu. Trudno mi powiedzieć, co mogło być tego przyczyną, może modernizacja sieci? Zależy jeszcze w jakiej miejscowości to było. Reasumując, sugeruję zawsze w tym przypadku zgłosić to do technicznego, aby sprawdzili. Czy nadal masz takie utrudnienia?
Ofeck pisze:konsultanci nie mają tak naprawdę pojęcia dlaczego net nie działa,
To nie tak dokońca. Oczywiście, nie zweryfikują spraw technicznych, gdyż nie maja takich mozliwości, ale mogą sprawdzić aktualne dane zamieszczone na koncie Klienta lub zweryfikować dane dotyczące jakiś modernizacji. Jeżeli uznają, że wszystko jest ok a mimo wszystko Klient zgłasza daną nieprawidłowość, wówczas sprawę przesyła się do technicznego, na podstawie utworzonego zgłoszenia.
syfon pisze:____witam serdecznie__________
Witam. Zapoznałem się z twoim opisem i przyznam szczerze, że w oparciu o przepisy Regulaminowe, rzeczywiście wszystko było ok. Dodatkowo, miałeś możliwość zweryfikowania co masz na koncie, w chwili gdy zalogujesz się do Play24. Co do samego transferu danych, jueżeli nie masz taryfy All Inclusive, to pobór danych jest rozliczany poza Abonamentem, jeżeli nie posiadasz już Pakietu. Co do samej obsługi w Punkcie Sprzedaży, to sprawę należałoby zweryfikować ze Sprzedawcą, który Cię obsługiwał. Generalnie masz prawo do złożenia odwołania od otrzymanej odpowiedzi na reklamację i jeżeli uznajesz, że nie satysfakcjonuje Cię ta informacja, złóż odwołanie podając numer zgłoszenia reklamacyjnego i z czym dokładnie się nie zgadzasz. Póki co, należy opłacić kwotę bezsporną (Abo i pozostałe opłaty z którymi się zgadzasz), aby uniknąć blokady połączeń. Ewentualnie wskaż też żądanie w odwołaniu, aby do czasu rozpatrzenia sprawy, nie założono Ci blokady na połączenia, i że opłaciłeś kwotę bezsporną.
Tak na marginesie, nie podawaj w przyszłości danych osobowych konsultantów, gdyż naruszasz postanowienia Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
qper pisze:jak to jest, że niedawno były problemy na śląsku z jakością połączeń, sam napisałeś, że już ich nie powinno być i faktycznie nie ma a otrzymuje z boku cudowną wiadomość:
Z tymi problemami to zbyt mocno powiedziane. Ja wspomniałem, że są pewne niedogodności a to tak trochę coś innego. Fakt, były takie sytuacje, że mogły być jakieś nieprawidłowości w jakości połączeń głosowych, ale zostało to dość szybko wyeliminowane. Podejrzewam, że informacja ta, nie była podana konsultantom, gdyż zajęto się nią bardzo szybko, stąd otrzymałeś taką a nie inną odpowiedź. Reasumując, zapewniam Cię, że dany konsultant nie wprowadził Cię w błąd umyślnie a tym bardziej już nie "zadrwił", gdyż zapewne nie posuadał tej informacji, którą ja uzyskałem.
Najważniejsze jednak, że sprawa się wyjaśniła i wszystko jest już ok

.
jahu_2006 pisze:Wiesz coś może o awarii play w Nowym Sączu ?
Z tego co mi wiadomo, były tam robione prace modernizacyjne, ale już chyba powinny się zakończyć. Masz jeszcze jakieś utrudnienia z tym?
Karlos20 pisze:Mam pytanie: dostałem rekompensatę 30 minut do wszystkich sieci na 30 dni, która miałaby być aktywowana w następnym okresie rozliczeniowym
W tej sytuacji trochę niefortunnie chyba Ci wyjasniono tą kwestię. Fakt, że w prepaid nie ma Okresu Rozliczeniowego (domyślnie jest za każdym razem od 1 - szego). Jeżeli więc chcesz aktywować jakąś rekompensatę w postaci minutowej, zawsze możesz ją aktywować w dowolnym terminie i te minuty będą ważne przez 30 dni od daty ich przyznania, nie od 1 dnia nowego Okresu Rozliczeniowego.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.