• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 192 z 244
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 244

 #469328  autor: pakierhakierxd
 07 kwie 2011, 10:17
Pójdz do salonu tam szybciej załatwisz;)

 #469330  autor: Marens
 07 kwie 2011, 10:19
Mam pytanie odnośnie Pakiet Internet w taryfach All Inclusive.
Jeśli mam Pakiet Smartfon 250MB i jak dokupie do niego Pakiet Internet 1GB/25zł to po wykorzystaniu pakietów Smartfon i Internet prędkość zostanie zmniejszona? Czy one się sumują w Promocyjne MB (nielimitowane)? Jeśli zamówię pakiet internet to rozumiem, że jest przyznawany proporcjonalnie przy niepełnym okresie rozliczeniowym i można go wykorzystywać po Play/Plus a później odnawia się cyklicznie?

 #469332  autor: pakierhakierxd
 07 kwie 2011, 10:42
Jeśli wykorzystasz oba to prędkość zostanie zmniejszona;)
Tak przyznawany jest proporcjonalnie do okresu rozliczeniowego tak jak wszystko inne
oczywiście kwota za pakiet też jest wtedy mniejsza
Aktywując ten pakiet 1gb za 25zł będzie włączał się co miesiąc do póki go nie wyłączysz
temu najlepiej wyłączyć go np. po aktywacji lub pod koniec okresu rozliczeniowego
pamiętaj że nawet jak włączysz aktywują go to jest ważny do końca okresu rozliczeniowego;)

Pozdrawiam :)

 #469433  autor: StalinX3
 07 kwie 2011, 19:33
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, kiedy bedzie dostępny w ofercie PLAY BlackBerry 9780 ?

Pozdrawiam

 #469498  autor: mPablo
 07 kwie 2011, 23:23
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji
Informacje dotyczące ważnych kwestii, takie jak zmiany Cennika, zawsze są wysyłane na adres główny. Chodzi włąśnie o to, co też otrzymałeś w odpowiedzi. Każdy Abonent/Użytkownik, musi to otrzymać, gdyż taki jest wymóg prawny, więc adres zameldowania danej osoby, ujęty w D.O. jest dla nas adresem priorytetowym w tym przypadku.
Play4you2, sprostujesz podaną wcześniej informację? Pomoże w tym rozwiązanie reklamacji nr 28726619 (czyżby pomogło moje zwrócenie się do UKE? :wink: )

 #469529  autor: qper
 08 kwie 2011, 09:23
Powiedźcie jak to możliwe, wczoraj chciałem zadzwonić na numer w play

przy zerowym stanie konta ale:

- na koncie promocyjnym 20 zł
- do 12.04.2011 darmowe do play
- do 21.04.2011 70 min. do play i stac.


i miła pani powiedziała, że nie ma środków na wykonanie połączenia???
i tak dwukrotnie. Potem było już ok.

Coś się chrzani

 #469534  autor: sniez
 08 kwie 2011, 09:46
1. Mam na umowie limit kredytowy na poziomie 1000 zł. Otrzymałem fakturę na 1002,55. Obawiam się, że limit zawarty w umowie nie jest do końca egzekwowany.

2. Kupiłem sobie w markecie starter 9 zł Play fresh darmowy Internet. Nie ma tam szczegółów. Jest tylko:
- dostajesz 3 godziny surfowania po Internecie przez telefon
- 9 zł do wykorzystania...

... Bonus jest ważny 10 dni od dnia wykonania pierwszego połączenia.

No to ile tego internetu faktycznie tam jest?

3. Mam na umowie z Play jakiś numer tymczasowy 513... czy jakoś tak. Numer docelowy przeniesiony z innej sieci (również na umowie). Chciałbym zabrać mój numer przeniesiony z innej sieci (przenieść do innego operatora) i wrócić do play'owego 513... Czy jest to możliwe? (chcę po prostu zabrać numer i zapłacić z góry wszystkie rachunki).

 #469538  autor: qper
 08 kwie 2011, 09:56
sniez pisze:1. Mam na umowie limit kredytowy na poziomie 1000 zł. Otrzymałem fakturę na 1002,55. Obawiam się, że limit zawarty w umowie nie jest do końca egzekwowany.

2. Kupiłem sobie w markecie starter 9 zł Play fresh darmowy Internet. Nie ma tam szczegółów. Jest tylko:
- dostajesz 3 godziny surfowania po Internecie przez telefon
- 9 zł do wykorzystania...

... Bonus jest ważny 10 dni od dnia wykonania pierwszego połączenia.

No to ile tego internetu faktycznie tam jest?

3. Mam na umowie z Play jakiś numer tymczasowy 513... czy jakoś tak. Numer docelowy przeniesiony z innej sieci (również na umowie). Chciałbym zabrać mój numer przeniesiony z innej sieci (przenieść do innego operatora) i wrócić do play'owego 513... Czy jest to możliwe? (chcę po prostu zabrać numer i zapłacić z góry wszystkie rachunki).
1. Myślę, że to kwestie techniczne np. rozmowy trwała dłuższy czas ale jej nie rozłączyli ale lepiej, żeby to skomentował play4you

2. kupiony starter to stara oferta, jakieś niecałe 2 tygodnie temu weszła nowa, która zastąpiła starą taryfę. Zaloguj się na play24 potem wejdź w usługi i na dole zmień taryfę na nową taryfę Internet all...

3. Numerów tymczasowych nie można zatrzymać, (tak było przynajmniej kiedyś), teraz chyba też się nic nie zmieniło

 #469540  autor: play4you2
 08 kwie 2011, 10:10
qper pisze:Jeszcze jedno pytanko, zdradzisz co było powodem?
Niestety, sam uzyskałem informację taką, jak Wam przekazałem.
Prezesek pisze:Nie mam pojęcia dlaczego. Dzwoniłem do BOK'u i oczywiście nie otrzymałem konkretnej informacji.. mam wymienić kartę sim, tylko po co? W abo, mix to samo.
Być może to była kwestia tego, że mieliśmy małą rekonfigurację systemu i rzeczywiście nie działało kilka usług. Jednak mam do Ciebie inną prośbę. Napisz mi proszę na PW (o ile możesz), kiedy dzwoniłeś (data) do BOK i z jakiego numeru telefonu oraz podaj przybliżoną godzinę połączenia. Chciałbym sprawdzić, kto Ci kazał zrobić takie działania i w jakim celu. Chyba że, pamiętasz dane konsultanta, to podaj mi je również na PW. Będę Ci wdzięczny za te informacje.
tommed2 pisze:Czy ktoś wie jak to wygląda prawnie - jeśli w końcu po miesiącu dostarczą mi internet z Play a ja będę miał nowy czy mogę odmówić przyjęcia ze względu na długi czas realizacji zamówienia?
Jeżeli nie jesteś przedsiębiorcą, możesz nie odbierać tej przesyłki i zrezygnować z niej w oparciu o tzw. "dziesięciodniówkę". A czy sprawa jest nadal aktualna? Jeżeli tak, to napisz mi na PW numer zamówienia (powinieneś dostać je na mail) lub inne dane, które by umożliwiły mi przekazanie ich do odpowiednich osób, w celu zlokalizowania przesyłki i co się z nią stało.
pakierhakierxd pisze:Jeśli wykorzystasz oba to prędkość zostanie zmniejszona;)
Potwierdzam.
StalinX3 pisze:Chciałbym się dowiedzieć, kiedy bedzie dostępny w ofercie PLAY BlackBerry 9780 ?
Przykro mi, ale takich informacji nie udzielam. Sugeruję, abyś śledził blog naszego Rzecznika, który inforuje o takich rzeczach na bieżąco.
mPablo pisze:Play4you2, sprostujesz podaną wcześniej informację?
Wybacz, ale nie mam nic nowego do dodania w tej sprawie. Wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie, już przekazałem.
qper pisze:i miła pani powiedziała, że nie ma środków na wykonanie połączenia???
i tak dwukrotnie. Potem było już ok.

Coś się chrzani
Być może to była kwestia tej rekonfiguracji o której mówiłem. Jak nadal będziesz miał z tym kłopoty, daj info.
sniez pisze:1. Mam na umowie limit kredytowy na poziomie 1000 zł. Otrzymałem fakturę na 1002,55. Obawiam się, że limit zawarty w umowie nie jest do końca egzekwowany.
Zapewniam Cię, że jest egzekwowany. Weryfikowałem tą sprawę i nie znalazłem żadnych nieprawidłowości.
sniez pisze:2. Kupiłem sobie w markecie starter 9 zł Play fresh darmowy Internet. Nie ma tam szczegółów. Jest tylko:
- dostajesz 3 godziny surfowania po Internecie przez telefon
- 9 zł do wykorzystania...

... Bonus jest ważny 10 dni od dnia wykonania pierwszego połączenia.

No to ile tego internetu faktycznie tam jest?
Zachęcam do zapoznania się z Regulaminem (www.playmobile.pl)
sniez pisze:3. Mam na umowie z Play jakiś numer tymczasowy 513...
Tu również zachęcam do zapoznania się z Regulaminem Promocji "Jedna wizyta w Play" dla wybranej przez Ciebie Oferty. W tym Regulaminie masz szczegółowo wyjaśnione, dlaczego taki numer otrzymujesz.
sniez pisze:Chciałbym zabrać mój numer przeniesiony z innej sieci (przenieść do innego operatora) i wrócić do play'owego 513... Czy jest to możliwe?
Niestety, ale nie. Możesz zawrzeć nową Umowę na całkiem nowy numer. Jeżeli przeniosłeś już numer do naszej sieci od innego Operaotra, wówczas ten "tymczasowy" jest "kasowany" i zamieniany z tym właściwym, dla którego założyłeś sprawę o przeniesienie.

Ewentualnie jest takie wyjście, że jeżeli jeszcze nie przeniosłeś numeru od innego Operaotra do nas, tylko jest to "w ttrakcie", możesz zrezygnować z przeniesienia (wycofujesz sprawę u swojego dotychczasowego Operaotra) wówczas ten numer "tymczasowy" staje się Twoim numerem "stałym", ale nie otrzymujesz takiej Oferty, jaką zawarłeś na Umowie, tylko domyślną, przypisaną przez Operaotra na daną chwilę. Masz inną promocję, niż wybierałeś przy pierwotnym podpisywaniu Umowy i nie ma mozliwości, abyś dostał tą, co miałeś mieć wstępnie.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #469685  autor: verbando
 09 kwie 2011, 13:46
Łączę się z internetem na laptopie za pośrednictwem komórki (SE W995) w Play Fresh. Korzystam z pakietu 1 gb, mam aktywna blokade polaczen poza strefa taniego internetu. Przez niemal rok wszystko dzialalo bez problemu. Z poczatkiem kwietnia internet (choc polaczenie jest zestawiane bezproblemowo) co chwile pada, czasami po kilkudziesieciu sekundach transfer wraca, jednak najczesciej konieczne jest ponowne polaczenie.
Sprawdzane na 3 roznych komputerach, kazdorazowo to samo. Lokalizacja rowniez nie gra roli, czy to Wroclaw, czy mniejsze miasto (w zasiegu wlasnym Play).

 #469741  autor: playonline
 09 kwie 2011, 20:14
verbando pisze:Przez niemal rok wszystko dzialalo bez problemu.
Zglos to.

Ja dzis kupilem startowke Orange Free ale tylko dlatego, ze nigdzie nie moglem dostac Play Online na karte. I co sie okazalo? Zasieg Orange tak chwalony a zrywa co chwila.. :/ Jedynie w kuchni lapie sygnal aby nie zerwac polaczenia natomiast z zasiegiem Play nie mam problemu (wsadzilem do modemu karte Mixa Plusa i tez nie zrywalo a wszystkie nadajniki, sa w tym samym miejscu Play, Orange, Plus i Era). Jedyny plus posiadania startowki Orange jest taki, ze za 20zl dostalem SIMke z 1GB wazna 31 dni i 20zl na wykorzystanie na co chce). Dobrze, ze blokade SIM zdjalem z modemu Playa bo neta bym nie mial przez kilka dni.. :/ W sumie startowka Orange poleci za kilka dni do kosza.. ;)

PS Czy moze ktos z Salonowcow udzielajacych sie tutaj wie jak szybko jest zdejmowana blokada z modemu Play?

 #469758  autor: qper
 09 kwie 2011, 22:06
Mam takie pytanie do Play4you.

Jakie są procedury w Play jeżeli podczas rozmowy z konsultantem z dziwnych przyczyn konsultant nagle twierdzi, że mnie nie słyszy i się rozłącza?

Powinien oddzwonić? czy raczej lekceważy sprawę i niczego nie robi?


W dniu 08.04.2011 musiałem zamówić bilingi telefoniczne na potrzeby sprawy sądowej.
Pomyślałem, że sprawa pilna więc lepiej zadzwonić niż pisać zwykłe zgłoszenie, które będzie dość długo rozpatrywane.

Moje spostrzeżenia odnośnie telefonicznych kontaktów z BOK

pierwsze połączenie z BOK trwało 24:27 min. Pomijam, fakt zawieszania rozmowy, bo konsultant raczej nie wiedział jak się zamawia bilingi. Podczas rozmowy konsultant stwierdził, że zamówił już bilingi po czym stwierdził, że mnie nie słyszy i się rozłączył. Zdziwiłem się, ponieważ ja słyszałem go doskonale i miałem pełen zasięg 3G w telefonie.

Pomyślałem, że pewnie oddzwoni i dokończy sprawę - tak się nie stało.

Zalogowałem się na play24 i zobaczyłem, że żadne zgłoszenia nie zostały zarejestrowane.
Zdziwiłem się bo w play-u wszystko oparte jest o zgłoszenia.

Pomyślałem, trudno - zadzwonię jeszcze raz. Połączyłem się z kolejnym konsultantem.
Opowiedziałem mu o poprzedniej rozmowie i poprosiłem, żeby sprawdził, czy zostało coś zarejestrowane na kontach.

Okazało się, że nie. Więc poprosiłem konsultanta o zarejestrowanie takich zgłoszeń. Zawiesił połączenie, po czym po jakimś czasie powrócił i zaczął rozmawiać, po chwili stwierdził, że mnie nie słyszy i się rozłącza. W tym przypadku ja również go doskonale słyszałem i miałem pełen zasięg 3G.

Połączenie trwało 06:36 min. Drugi konsultant pomimo faktu, że znał poprzednią sprawę również nie oddzwonił.


Nie wiem czy tak powinna wyglądać obsługa ale generalnie sprawa wygląda następująco:

- straciłem 30 min. na rozmowy o niczym
- zapłaciłem za to 3 zł
- nie zrealizowano mojej dyspozycji
- finalnie musiałem napisać zgłoszenia sam przez play24 na co też straciłem czas i nerwy

W obsłudze nadal niewiele się zmienia. Jest tylko jeden plus bo po tych rozmowach mogę wyrazić swoje niezadowolenie wysyłając ocenę konsultantowi.

sprawę opisałem w zgłoszeniu 29643445

 #469825  autor: Pijo
 10 kwie 2011, 14:42
Dziś na stronie Play szukałem profilu Darmowe Rozmowy i SMS w Play Fresh . Brak link na www do podstrony o tym profilu. Musiałem użyć googla coby tam trafić . Do poprawy . Dodajcie go w dziale Promocje , bo 2 pozostałe profile są tam dostępne + pozostałe pakiety .

 #469834  autor: user_delete19
 10 kwie 2011, 15:10
Pijo pisze:Dziś na stronie Play szukałem profilu Darmowe Rozmowy i SMS w Play Fresh . Brak link na www do podstrony o tym profilu. Musiałem użyć googla coby tam trafić . Do poprawy . Dodajcie go w dziale Promocje , bo 2 pozostałe profile są tam dostępne + pozostałe pakiety .
Generalnie strona nie grzeszy przejrzystością... Po wejściu do działu karta od razu powinny być wymienione wszystkie profile (OIDP to kiedyś tak było) >:

 #469837  autor: qper
 10 kwie 2011, 15:13
Pijo pisze:Dziś na stronie Play szukałem profilu Darmowe Rozmowy i SMS w Play Fresh . Brak link na www do podstrony o tym profilu. Musiałem użyć googla coby tam trafić . Do poprawy . Dodajcie go w dziale Promocje , bo 2 pozostałe profile są tam dostępne + pozostałe pakiety .
Wczoraj napisałem do Gruszki z pytaniem dlaczego brak jest banerów dot. Tego profilu.
Zobaczymy czy odpisze ...

 #469844  autor: uwazny
 10 kwie 2011, 16:09
qper pisze:Wczoraj napisałem do Gruszki z pytaniem dlaczego brak jest banerów dot. Tego profilu.
Zobaczymy czy odpisze ...
kiedyś zadawałem już podobne pytanie.

"Czy nie powinno być tak , iż użytkownik zainteresowany ofertą Play Fresh po wejściu na stronę i kliknięciu w zakładkę Promocje i Pakiety powinien otrzymać kompletną informację o obowiązujących promocjach i pakietach?
Czy strona operatora nie powinna zawierać informacji we właściwych miejscach i odpowiednio posegregowanych?"


Odpowiedź była taka:

play4you2 napisał/a:
"Ideą banera jest to, aby przekazać najciekawsze informacje, a nie wszystkie. Owszem, zaraz możesz powiedzieć, że jedna Oferta (tej której nie masz w banerze) może być ciekawsza od innej (która jest w banerze), ale nie zapomnij, że to mocno subiektywna ocena. "

 #469858  autor: avt31
 10 kwie 2011, 18:45
Żeby poznać ofertę PF trzeba się mocno naszukać. Strona nie jest dobrze zrobiona.
Odnoszę wrażenie, że Playowi nie chodzi o pokazanie oferty PF w prosty i jasny sposób. Pokazują co oni chcą, a do reszty muszą się użytkownicy sami dokopać. Nie wszyscy to zrobią i tu czysty zysk dla operatora.

 #469872  autor: mPablo
 10 kwie 2011, 20:09
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Play4you2, sprostujesz podaną wcześniej informację?
Wybacz, ale nie mam nic nowego do dodania w tej sprawie. Wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie, już przekazałem.
Szkoda. Ja w zamknięciu zgłoszenia nr 28726619 przeczytałem ostatnio, prócz tego, że reklamacja została uznana za zasadną, także i to:
OK Play pisze:Z powodu niedogodności technicznych zmiana Cennika została wysłana na adres zameldowania a nie adres korespondencyjny. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Zapewniam, że nie była ona działaniem celowym. Zostały podjęte działania naprawcze w celu wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości.

Na podstawie przeprowadzonej analizy przedmiotu sprawy Spółka potwierdza, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Użytkowników § 12 pkt. 2

„Operator może dokonać zmiany warunków Umowy, w tym określonych niniejszym Regulaminie. W takim przypadku Operator poinformuje Użytkownika o proponowanych zmianach warunków Umowy, w tym określonych w niniejszym Regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem zmian w życie, poprzez podanie tego faktu i treści każdej proponowanej zmiany do publicznej wiadomości na stronie internetowej WWW Operatora oraz doręczy Użytkownikowi, który udostępnił swoje dane, treść każdej proponowanej zmiany na piśmie albo w zależności od żądania Użytkownika, drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika w tym celu adres poczty elektronicznej, albo w inny uzgodniony z Użytkownikiem sposób w szczególności poprzez Kanały Zdalne. Wszelką korespondencję kierowaną do Użytkownika, który udostępnił dane, bądź Użytkownika którego dane zarejestrowane są w systemach informatycznych Operatora zgodnie z procesem rejestracji danych, obowiązującym do dnia 19 lipca 2010 r., pod ostatni wskazany adres uznaje się za prawidłowo doręczoną ze skutkiem prawnym"

Ponadto informuję, że każde pismo zostanie wysłane na podany przez Pana adres korespondencyjny. Przepraszam również za konsultantów, którzy udzielili nieprawidłowej informacji w zgłoszeniach 28277950, 27757460.

 #469887  autor: qper
 10 kwie 2011, 21:31
Odpowiedź Boku na 2 rozłączenia konsultantów...

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące połączenia z biurem obsługi klienta, które otrzymałem 8 kwietnia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Jest mi niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Pragnę serdecznie podziękować za sugestie dotyczące oddzwonienia do Klienta po przerwanym połączeniu z biurem obsługi klienta. Przekazałem informacje do kierownictwa telefonicznego biura obsługi klienta. Uzyskałem informację, iż z powodu dużej ilości obsługiwanych Klientów w chwili obecnej nie ma możliwości oddzwonienia do Klienta po przerwanej rozmowie. Zapewniono mnie, że są plany na przyszłość, aby oddzwonić do Klienta. Opinie i sugestie naszych Klientów są niezwykle cenne, gdyż wpływają na lepszą jakość obsługi Klienta, co jest dla nas bardzo ważne.

Reasumując powyższe nie mogę pozytywnie odnieść się do Pana prośby o anulowanie opłat za zrealizowane połączenie z biurem obsługi klienta. Opłata pobierana jest każdorazowo za zdarzenie. Zachęcam do bezpłatnych form kontaktu z nami drogą elektroniczną poprzez Play 24 lub e-mail: [email protected].

Mam nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Z poważaniem,

 #469892  autor: DanielR
 10 kwie 2011, 21:59
Odpowiedź była taka:

play4you2 napisał/a:
"Ideą banera jest to, aby przekazać najciekawsze informacje, a nie wszystkie. Owszem, zaraz możesz powiedzieć, że jedna Oferta (tej której nie masz w banerze) może być ciekawsza od innej (która jest w banerze), ale nie zapomnij, że to mocno subiektywna ocena. "
Ten "argument" o oczywiście jest nietrafiony.
Skoro to klient (a nie operator) decyduje, która z ofert jest dla niego ciekawsza, a więc w dziale Promocje powinny być uwzględnione wszystkie, tak by każdy odwiedzający stronę Play mógł się łatwo z nimi zapoznać i wybrać (tę dla siebie) najciekawszą.
W końcu (przynajmniej teoretycznie), cała oferta Play (wraz ze wszystkimi aktualnymi promocjami) jest dla Nas, a nie dla operatora. :smt011
  • Strona 192 z 244
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 244
  • 1
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 244