remi89 pisze:Czy muszę aktywować nowy pakiet z serii All Inclusive aby cieszyć się wszech dostępnym internetem?
Witam. Należy aktywować ten Pakiet, bo jak sama nazwa wskazuje, jak masz pakiet na zasięg Play, działa on tylko w Play.
sniez pisze:Szanowny play4you,
Witam serdecznie. Zapoznałem się kompleksowo z Twoją sprawą osobiście. Niestety, w tym przypadku nic dla Ciebie nie mogę poradzić. Rozumiem, że kwota rachunku nei jest być może zadawalająca, jednak wszystko zostało rozliczone zgodnie z Cennikiem, w oparciu o bieżace przepisy regulaminowe. Jak sam wspominasz, miałeś do nich ddostęp, jednak nie miałeś zbyt dużo czasu na zapoznanie się z nimi (szczegółowe). Wybacz, ale w tej sytuacji, Operaotr nie ponosi odpowiedzialności za takie działania. Pobór danych został zarejestrowany i fakt ten jest bezsprzeczny. Mimo że każdy Klient jest dla nas ważny, to niestety, ale z tego powodu że w/g Twojej opinii mogłoby być coś rozliczane inaczej, nie jesteśmy w stanie wprowadzić Ci korekty za te połączenia.
Miałeś dostęp do informacji n/t cen za transfer danych i w jaki sposób to działa (Regulaminy, Cenniki). Przykro mi, ale nic się nie da z tym zrobić.
Rozumiem argumentację, iż płacisz rachunki regularnie i wskazujesz na to, jak lojalnym jesteś Klientem, jednak nie mogę uznać ich za wystarczające do zrobienia korekty. Zresztą w tej konkretnej sprawie, żadne argumenty nie będą wystarczającem, do wprowadzenia korekty. Przykro mi.
Również przedstawione przez Ciebie propozycje nie są do zaakceptowania.
Co do mozliwoścui wykonywania połączeń, rzeczywiście nie mogłeś ich wykonywać, gdyż przekroczyłeś Limit Kredytowy. Kwestia jego wysokości jest indywidualna i jest przyznawana względem Promocji, Abonamentu i różnych innych czynników. Sprawa Limitu Kredytowego jest nienegocjowalna. Nie możemy Ci ograniczyć mozliwości wykonywania połączeń, jak wykorzystasz środki podstawowe. Tym bardziej, że niektóre usługi (takie jak np. SMS Premium) są od razu płatne poza abonamentem. Choćby z takich powodów, nie można negocjować kwestii dotyczącej Limitu Kredytowego. Sam możesz jednak kontrolować wydatki za pomocą choćby kodów USSD, które są bezpłatne i ogólno dostępnie.
Jednak chcę Ci jakoś pomóc i jedynie co mogę Ci zaporponować w tej sytuacji, to może uda mi się przekonać pewne osoby do tego, aby rozłożyć Ci ten rachunek "na raty". Ale nie więcej, niż 3 równe raty (bez odsetek). Więcej nie można. To jedyna moja propozycja. Jeżeli Chcesz z niej skorzystać, utwórz odpowiednie zgłoszenie i podaj mi jego numer, wówczas przekażę je do odpowiednich osób.
Z mojej strony mogę Ci jeszcze powiedzieć, że osobiście rozumiem Twoje zaskoczenie, jednak nie mogę zgodzić się z tym, że nastapiły nieprawidłowości. Przykro mi, ale opłaty są zasadne.
dusk pisze:jak to jest z tym stanem darmowym
jak jest napisane ze po 3 miesiacach trzeba placic 10zł to mozna z tego zrezygnowac czy cos?
Tak jak napisał muchakk, możesz zrezygnować. Zgłoś to tylko wcześniej, żeby nie naliczyła Ci się na fv opłata za tą usługę.
dusk pisze:a czy w play jest mozliwosc zmiany softa na "czysty" bez utraty gwarancji?
w tej sytuacji, potwierdzam opinię kuwejta. My nie zdejmujemy softa, ale jak zgodzi Ci się na to Producent, to nie widzę przeszkód. W tej sytuacji, to już Producent przedłuża ważność gwarancji, nie Operator.
playonline pisze:Czy teraz smsy z informacja o rozwiazaniu sprawy beda przychodzic z takiego numeru a nie nadpisu "PLAY"?
Powinny nadal z nadpisu Play, być może była jakaś chwilowa usterka.
majewa pisze:Początkiem września kończy mi się umowa w Playu, jak wcześnie przed jej zakończeniem mogę przedłużyć umowę i wziąć nowy telefon? Bo w Erze chyba można 2 czy 3 miesiące przed zakończeniem?
pakierhakierxd pisze:Wydaje mi się że 4 miesiące przed z telefonem
a bez 2 miesiące:)
Potwierdzam. Warunek jednak jest jeden, aby mieć wszystko uregulowane na czas i dotyczy to tylko Umów zawieranych na okres 24 lub 36 miesięcy. Jednak to jest bardzo ogólne wyjasnienie. Wszystko też zależy od tego, ajkie Oferty mamy i co byśmy chcieli. Ale uogulniając, to te wyjaśnienie jest ok.
pakierhakierxd pisze:Mam all inclusive
1.Tak to prawda:)
2.Tak to też prawda
3.Tak to też:D
Nie ma haczyków oprócz tego że nie możesz wkładać karty do modemu;p bo mogą ci zablokować fb i nk darmowe;)
Wiesz jak nawet przekroczyłem limit to na operze mini nie było tak źle
Potwierdzam.
majewa pisze:Czy można wykupić ofertę darmowego numeru np. do Plusa abym mógł sms'ować z tym numerem ile tylko chce?
Nie ma takiej mozliwości.
Sprawa przekazana.
Tak przy okazji, już mogę coś wstępnie powiedzieć, że rzeczywiście zostało zauważone, że są jakieś niedogodności. Aktualnie jest to weryfikowane. Jak tylko otrzymam informacje co jest i jak, to od razu Was poinforuję o rozwiązaniu tej sprawy. Póki co, proszę o chwilę cierpliwości i wyrozumiałość. Sprawa jest w toku i jest weryfikowana, a jak wiecie, jeżeli ja wam obiecuję, że coś jest weryfikowane, to z pewnością odniesie to jakiś skutek

. Nie wiem jeszcze jaki, ale mam nadzieję, że dobry

.
Qper, jak wyżej, twoje nagranie równiez przekazałem. Dzięki za te informacje. Poczekajmy na rozwiązanie sprawy.
Tak przy okazji, nie pamiętam, czy wyjasniałem kwestie związane z aktywacją np. e - fv przez Play 24. Kiedyś ktoś z was zgłaszał, że mimo iż włączył usługę jakiś czas temu, to ciągle widnieje informacja "nieaktywne". Zapewniam Was jednak, że zamówienia na e-fakturę wykonują się poprawnie, a na dniach zostanie poprawiony status tak, aby nie wprowadzać was w błąd nieprawidłowym statusem.
Reasumując, spowodowane to było (w zasadzie chyba jeszcze jest) tym, że w chwili złożenia takiego zamówienia, "idą" 2 równoległe informacje do systemu. 1 to właśnie aktywacja a 2 to automatyczna informacja pisemna, która generuje się do was ze zleconą dyspozycją. Problem był (i jeszcze przez chwile będzie) z tym, że status zmienia się, zanim wykona się aktywacja e - fv, stąd ciągle widzicie "w trakcie zmian". Będzie to naprawione, jak wspomniałem.
playonline pisze:Dobra a teraz link.. Czy wy tez tak macie?
Z tego co mi wiadomo, wszystko działa prawidłowo. Może u Ciebie coś jest nie tak?
lemurek pisze:play4you2, chciałam napisać na PW ale nie wiem czemu moja wiadomość utknęła w zakładce "do wysłania" więc piszę tutaj:
Poczekaj proszę na swoją kolej. Skoro napisałeś PW, z pewnością Ci odpowiem. Uszanujcie proszę was czas innych osób, które również czekają na odpowiedź. Jak już mówiłem wielokrotnie, ZAWSZE rozwiązuję najstarsze sprawy i "idę do góry". Rozumiem, że każdemu z was zależy na szybkim rozwiązaniu sprawy, ale jak już nawet ktoś to wspomniał, to forum nie jest oficjalnym kanałem zgłoszenowym. Zachęcam również do zapoznania się z moją stopką, ponizej.
Reasumując, rozumiem, że każdy z was chce miec rozwiązanie jak najszybciej, ale napisanie sprawy na forum głównym, nie przyspieszy mojej odpowiedzi na wasze PW.
Pzdr.
jojo pisze:play4you2, dzięki za poprawę "azjatyckiego kliknięcia" na mapce roamingowej. Wreszcie!
Proszę
luccicare pisze:Zmieniło się to? Play ma elektroniczny podpis? Z Twojego wpisu wynika że tak. Jak zgłoszę to do Play otrzymam e-fakturę, a nie tylko jej obraz?
qper pisze:Play ma efakturę a to o czym piszesz to jest jedynie graficzna wizualizacja w PDF.
Właściwym dokumentem jest plik z rozszerzeniem xml, który można pobrać z play24.
Więcej dowiesz się z
http://www.playmobile.pl/..._ksiegowych.pdf
Fajnie to opisali.
Qper bardzo jasno Ci to wyjaśnił. Reasumując, potwierdzam to, co napisał.
wojciech pisze:Troche mi to przypomina problemy sprzed kilku miesiecy z logowaniem do roamingu plusa - play tez utrzymywal, ze problemu nie ma a jak sie napisalo do p4y2 to jak reka odjal...
Ech, a wy ciągle o tym roamingu

... Już nie wiem, jak mam wam mówić, że nie było żadnych problemów i ja nie robiłem nic, co by mogło powodować to, że się coś zmieniało. Sprawdzałem tylko ustawienia na koncie i jak były jakieś nieprawidłowości, to je zmieniałem i to wszystko. W baaardzo wielu przypadkach nie musiałem nic robić i osoby też potwierdzali, że wszystko jest ok, więc tym bardziej nie rozumiem, skąd takie opinie. No ale już jie wracajmy do tematu, gdyż był on dość dawno i nie warto powracać do spraw nieaktualnych.
Co do obecnie zgłaszanych kwestii, jak wspomniałem, coś tam jednak się dzieje, ale szczegóły dopiero podam jak sam je będę znał. Jednak z całą pewnością nie ma tak, że świadczenie Usług Telekomunikacyjnych nie jest realizowane. Wszystko działa, ale są pewne niedogodności, które na chwilę obecną są weryfikowane.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.