Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
79
Rejestracja
27 maja 2010, 18:08
Lokalizacja
Polska
ale zawsze zamiast wypłaty odszkodowania proponuje pakiet minut, co mnie nie satysfakcjonuje, bo i tak ich nie wykorzystuję.Weryfikacja tej sprawy, na podstawie między innymi wskazań logowania się do naszej sieci, potwierdziła, że około 2 razy dziennie może zdarzać się sytuacja, gdy na ekranie Pana aparatu telefonicznego pojawia się komunikat „sieć zajęta”. Bardzo przepraszamy za niedogodności.
Oto odpowiedź:Zacytowany przez Panią fragment Regulaminu mówi o przerwach w świadczeniu usług telekomunikacyjnych a nie o ich nienależytym wykonywaniu. Nawet, jeżeli uznamy, że fatalna jakość rozmów i przerywanie ich, to przerwa w świadczeniu usług, to ustawodawca (ustawa PT) jasno precyzuje, że "Klient ma prawo żądać od Operatora zapłaty kary umownej", a zgodnie z art. 483-484 Kodeksu cywilnego stanowi, że naprawienie szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania niepieniężnego nastąpi poprzez zapłatę określonej sumy, a nie równowartości tej sumy. Słowo "zapłata" w słowniku języka polskiego oznacza wypłacenie pewnej sumy. Ustawa PT precyzuje także, że taka zapłata powinna zostać przelana na wskazane przez reklamującego w treści reklamacji konto i zgodnie z interpretacją UKE jest to jedyna forma rekompensaty dopuszczalna przez PT.
Wniosek jest taki: nie ma możliwości wypłaty rekompensaty w formie minut; Play zawsze nie zgadza się z formą zaproponowaną przez klienta (na pewno w moim przypadku), bo prawo mówi jasno i wyraźnie - można uznać, że faktycznie źle wykonujemy usługi, możemy powiedzieć klientowi, żeby się wypchał bo zawsze ma prawo iść do sądu a wiadomo, że mało kto to zrobi.W odpowiedzi na ww. zgłoszenie przeprosiliśmy za nieprawidłowe zamknięcie zgłoszenia X oraz wyjaśniliśmy zasady, kiedy w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oferowanych przez naszą firmę Klient ma prawo żądać od Operatora zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości średniej opłaty miesięcznej. Zgadzamy się z Panem, że w momencie uznania roszczeń klienta Operator powinien zastosować się do formy rekompensaty, jaką zażyczy sobie klient. Natomiast zwracamy uwagę, że Operator nie ma obowiązku uznania wszystkich roszczeń klienta na podstawie ww. Regulaminu § 14 ust. 9, 10 „Po otrzymaniu od Operatora odpowiedzi na reklamację, •w której Operator nie uwzględnił roszczeń Abonenta w całości lub w części, Abonent ma prawo wedle własnego uznania: a. w dowolnym czasie skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym lub, w przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed sądem polubownym; b. złożyć odwołanie od odpowiedzi Operatora do Departamentu ds. rozpatrywania odwołań na reklamacje na złożoną reklamację w terminie 30 dni od daty otrzymania odpowiedzi w trybie przewidzianym dla wnoszenia reklamacji opisanym w ust. 5 powyżej. 10. Prawo do dochodzenia w postępowaniu sądowym, mediacyjnym lub polubownym odszkodowania przez Abonenta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usług Telekomunikacyjnych lub innych usług przysługuje Abonentowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. Drogę postępowania reklamacyjnego uznaje się za wyczerpaną w momencie otrzymania przez Abonenta odpowiedzi na reklamację zgodnie z ust. 8 powyżej”. Przepraszamy, że we wcześniejszych odpowiedziach na swoje zapytania nie uzyskał Pan jasnej odpowiedzi dotyczących zasad wypłacania odszkodowań finansowych przez Play na rzecz klientów.
Ok, sprawdzę to dla Ciebie. Napisz mi tylko na PW więcej szczegółów, takich jak numer telefonu o który chodzi. Oczywiście, napisanie pw przez Ciebie jest dobrowolne. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ujawnienie tych danych, stwórz zgłoszenie kanałem oficjalnym a na pw podaj mi numer tego zgłoszenia.yundai pisze:prosze o interwencje play2you
A czy kolega może mi coś więcej powiedzieć na ten temat?? Zapraszam na PW, wtedy postaram się wyjaśnić Ci wszelkie wątpliwości.Raul pisze:Widzę, że kolega czeka na to samo co ja już 50 dni. Brawo Play, tak dalej a z waszej reputacji nic nie zostanie!
A to ciekawe bo znajomy za uznane reklamacje dostaje coraz większe propozycje z rekompensatą w formie minut natomiast play jak ognia unika zwrotu w formie złotówek. dziwne...pawelpp pisze:Wniosek jest taki: nie ma możliwości wypłaty rekompensaty w formie minut
Wiesz co, nie chcę wprowadzać Cię teraz w błąd, ale jutro się postaram dowiedzieć jakiś szczegółów i jeżeli będę mógł udzielić odpowiedzi, to ją tu zamieszczę.TrustNoOne pisze:@ Play4You - czy jest możliwość zaktywowania tej usługi blokującej połączenia z numerów zastrzeżonych?
play4you2 pisze:Pawelpp, słucham, w czym mogę Ci pomóc? Jeżeli pytasz o to samo (zasięg itp), to już wielokrotnie udzielałem Ci odpowiedzi i z mojej strony temat uważam za zamknięty. Jeżeli Masz jakieś dodatkowe pytania, słucham. Postaram Ci się na nie odpowiedzieć, jak zawsze.
Do tej pory uzyskałem tylko odpowiedzi typu "pracujemy w pocie czoła nad modernizacją naszej sieci i nic nas nie obchodzisz. Przełącz się na zasięg plusa i daj nam spokój.". To nie są odpowiedzi, których oczekuję. Do piątku jestem za granicą, więc proszę bardzo - sprawdźcie w tym czasie jakość połączeń i dostępność w sieci. Nie napisze w tej sprawie zgłoszenia bo przeczytacie je za tydzień i nic z tego nie będzie. Sprawdźcie też jakość połączeń po piątku - telefon pozostanie na automatycznym wyborze operatora. Zobaczymy jakie będą rezultaty. W zgłoszeniach piszecie, że COŚ zmieniliście na moim koncie. Szkoda tylko, że tak późno - najpierw musiałem napisać kilkaset zgłoszeń. Ja nie odczuwam różnicy (np. wczoraj znów mi zrywało połączenia). Jestem bardzo ciekawy czym jest to COŚ, o którym piszecie.Skoro odpowiadacie mi na wszystkie pytania to proszę wytłumacz mi to:
1. telefon jest sprawdzony bezpośrednio u producenta i dodatkowo w serwisie - nie wykazano nieprawidłowości. Mogę to powtórzyć nawet dzisiaj.
2. telefon za granicą nie gubi zasięgu, jakość połączeń nawet w budynkach jest bardzo dobra, przy przełączaniu pomiędzy sieciami nie ma takiej sytuacji żebym był niedostępny po przełączeniu i nie muszę restartować telefonu
3. w Polsce przy przełączaniu pomiędzy P4/Plus bywa, że jestem niedostępny a telefon pokazuje zasięg. Dziwne, że akurat tylko w Polsce ten problem występuje?
Jeżeli to coś nie tak z moim telefonem to go wymieńcie, bo kupiłem go u was. Dajcie mi taki, za pomocą którego będę mógł normalnie rozmawiać (będzie zgodny z umową). Ale nie zrobicie tego, bo z telefonem jest wszystko w porządku. Nie trzeba być ekspertem żeby to stwierdzić.
Tak jest zawsze:dziękujemy za zgłoszenie z 26 czerwca 2010 roku, które otrzymaliśmy za pośrednictwem serwisu „Play24” dotyczące rozwiązania zgłoszenia 19084595. W swoim zgłoszeniu prosi Pan o przytoczenie treści rozwiązania zgłoszenia 19084595. W zgłoszeniu 19084595 prosił Pan o przypomnienie treści rozwiązania zgłoszenia 18939356. Zgłoszenie 18939356 zaś zawierało prośbę o wyjaśnienie powiązania ze sobą zgłoszeń 18829219 i 18011978. W zgłoszeniu 19084595 powoływał się Pan również na zgłoszenia 17996458 i 17722592. Również zgłoszenie 18829219 dotyczyło tej samej sytuacji i nawiązywało do zgłoszeń 18939356 i 18717220. Wszystkie sprawy dotyczyły braku kontaktu telefonicznego ze strony Obsługi Klienta oraz realizacji połączeń przychodzących 9 kwietnia 2010 roku między godziną 00.00 a 7.00. W odpowiedzi na zgłoszenie 18829110 wyjaśniliśmy te kwestie. Poniżej przypominamy naszą odpowiedź. „Przepraszamy, że konsultant rozwiązujący tę sprawę 17996458 nie przekazał rozwiązania osobiście podczas rozmowy. Przypomnieliśmy mu zasady obowiązujące podczas rozpatrywania spraw klientów i obowiązek podjęcia kontaktu. Wskazana sprawa zawierała rozwiązanie „Informujemy, iż problem został wyjaśniony w zgłoszeniu 17722592”. Przepraszamy również, że rozwiązanie zgłoszenia 17722592, dotyczącego możliwości realizacji połączeń przychodzących 9 kwietnia 2010 roku między godziną 00.00 a 7.00 nie wyjaśniało wszystkich zgłoszonych przez Pana wątpliwości. W odpowiedzi na zgłoszenie 16906896 przyznaliśmy Panu rację, że w podanym czasie mogły wystąpić utrudnienia. Niestety obecnie nie mamy możliwości sprawdzenie, co dokładnie wywołało wskazaną przez Pana sytuację”. Zgłoszenie numer 18011978 dotyczyło zaś jakości połączeń internetowych. Zgadzamy się z Panem, że zgłoszenia numer 18829219 i 18011978 nie powinny być powiązane. Przepraszamy za błąd konsultanta, który w odpowiedzi na zgłoszenie 18829219 poinformował Pana, że zostanie ono rozwiązane z zgłoszeniu 18011978. W ramach rekompensaty proponujemy bezpłatny pakiet 10 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci w Polsce. W celu aktywacji pakietu prosimy o kontakt z Obsługą Klienta i powołanie się na numer zgłoszenia 19258741
Boicie się konfrontacji face to face, bo doskonale wiecie że zrównałbym argumenty waszego eksperta z błotem.Przepraszamy, że konsultant rozwiązujący tę sprawę 17996458 nie przekazał rozwiązania osobiście podczas rozmowy. Przypomnieliśmy mu zasady obowiązujące podczas rozpatrywania spraw klientów i obowiązek podjęcia kontaktu.
Tak naprawdę, chodzi o to samo. Ilość numerów zgłoszeń, wynika tylko i wyłącznie z ilości generowanych od Ciebie do nas zgłoszeń. Osoba odpowiadająca na to zgłoszenie zastosowała się do Twojej prośby, którą do nas zleciłeś. Niestety nie mogę jej tu przytoczyć, gdyż byłoby to niezgodne z prawem, ale doskonale zapewne Wiesz, o co nas poprosiłeś. Po przeczytaniu Twojej prośby i zamieszczonej przez Ciebie tu odpowiedzi, absolutnie nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości informacji zwrotnej. To, że sama odpowiedź może wydawać się zagmatwana to rozumiem, ale jest ona zagmatwana tylko dla osoby, która nie przeczytała wcześniejszych spraw. Zarówno Ty, jak i osoba Ci odpowiadająca doskonale wiecie, o co chodzi w tej wypowiedzi.pawelpp pisze:Nobla dla tego kto się nie pogubi:
Po części. Odpowiedź jest tak zagmatwana, ponieważ konsultanci:play4you2 pisze:Zarówno Ty, jak i osoba Ci odpowiadająca doskonale wiecie, o co chodzi w tej wypowiedzi.
Zgodnie z prawem, jeżeli okres jej rozpatrywania wynosi więcej niż 30 dni, jest uznana za zasadną. Co do jej rozwiązania (treści odpowiedzi), nie wypowiadam się w tej chwili, gdyż nie ja jestem osobą odpowiedzialną za jej realizację, ale przekażę informacje odnośnie tej reklamacji do tej osoby.pawelpp pisze:1) czy reklamacja zawarta w zgłoszeniu 18176760 po winna zostać uznana za zasadną?
Ja nie ignoruję żadnych waszych postów. To, że ich nie komentuję, nie oznacza, że nic w tym kierunku nie robię...
Już wiele razy otrzymywałeś odpowiedzi na Twoje pytania, jednak rozumiem, że w Towjej ocenie były one niewystarczające. Oczywiście miałeś prawo do tego, aby domagać się dodatkowych wyjaśnień. Niestety, zwarzywszy na ilość zgłoszonych spraw, udzielenie jednej precyzyjnej informacji w tej chwili jest nie lada wyczynem, o czym zapewne wiesz doskonale. Dlatego teraz praktycznie każda odpowiedź dotycząca Twoich "wcześniejszych" zgłoszeń będzie zawierała prawdopodobnie mocno obszeeeerne wyjaśnienia. Co do pozostałych Twoich stwierdzeń (łączenie zgłoszeń, jakość obsługi itp), już wypowiadałem się na ten temat, więc wybacz, ale nie będę ponownie zamieszczał informacji w tym zakresie.pawelpp pisze:Po części.
Zaskoczę Cię i... Nie skomentujępawelpp pisze:Proszę, zaskocz mnie mile i skomentuj ten i wcześniejsze