• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 20 z 244
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 244

 #413052  autor: TrustNoOne
 26 cze 2010, 11:58
Witam,

mam pytanie odnośnie bramki sms w Play24. Czy jesteście w stanie odpowiedzieć dlaczego jak się wysyła z niej smsa to odbiorca nie otrzymuje informacji o tym od kogo go otrzymał? Nie ma nawet miejsca na podpis. Wyświetla się tylko numer bramki 6671...

Druga sprawa to taka, że w historii połączeń taki wysłany sms widnieje jako "sms wysłany z bramki Play".. Szkoda, że nie ma informacji pod jaki numer został on wysłany.

Czy jesteście w stanie coś z tym zrobić?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #413075  autor: pawelpp
 26 cze 2010, 14:20
Jak wiecie od dłuższego czasu pytam Play o podstawę prawną pozwalającą im na proponowanie minut w ramach rekompensaty za uznaną reklamację. Problem polega na tym, że Play przyznaje, że źle świadczy usługi np. stwierdzeniem:
Weryfikacja tej sprawy, na podstawie między innymi wskazań logowania się do naszej sieci, potwierdziła, że około 2 razy dziennie może zdarzać się sytuacja, gdy na ekranie Pana aparatu telefonicznego pojawia się komunikat „sieć zajęta”. Bardzo przepraszamy za niedogodności.
ale zawsze zamiast wypłaty odszkodowania proponuje pakiet minut, co mnie nie satysfakcjonuje, bo i tak ich nie wykorzystuję.
Oto treść zgłoszenia:
Zacytowany przez Panią fragment Regulaminu mówi o przerwach w świadczeniu usług telekomunikacyjnych a nie o ich nienależytym wykonywaniu. Nawet, jeżeli uznamy, że fatalna jakość rozmów i przerywanie ich, to przerwa w świadczeniu usług, to ustawodawca (ustawa PT) jasno precyzuje, że "Klient ma prawo żądać od Operatora zapłaty kary umownej", a zgodnie z art. 483-484 Kodeksu cywilnego stanowi, że naprawienie szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania niepieniężnego nastąpi poprzez zapłatę określonej sumy, a nie równowartości tej sumy. Słowo "zapłata" w słowniku języka polskiego oznacza wypłacenie pewnej sumy. Ustawa PT precyzuje także, że taka zapłata powinna zostać przelana na wskazane przez reklamującego w treści reklamacji konto i zgodnie z interpretacją UKE jest to jedyna forma rekompensaty dopuszczalna przez PT.
Oto odpowiedź:
W odpowiedzi na ww. zgłoszenie przeprosiliśmy za nieprawidłowe zamknięcie zgłoszenia X oraz wyjaśniliśmy zasady, kiedy w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oferowanych przez naszą firmę Klient ma prawo żądać od Operatora zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości średniej opłaty miesięcznej. Zgadzamy się z Panem, że w momencie uznania roszczeń klienta Operator powinien zastosować się do formy rekompensaty, jaką zażyczy sobie klient. Natomiast zwracamy uwagę, że Operator nie ma obowiązku uznania wszystkich roszczeń klienta na podstawie ww. Regulaminu § 14 ust. 9, 10 „Po otrzymaniu od Operatora odpowiedzi na reklamację, •w której Operator nie uwzględnił roszczeń Abonenta w całości lub w części, Abonent ma prawo wedle własnego uznania: a. w dowolnym czasie skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem powszechnym lub, w przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed sądem polubownym; b. złożyć odwołanie od odpowiedzi Operatora do Departamentu ds. rozpatrywania odwołań na reklamacje na złożoną reklamację w terminie 30 dni od daty otrzymania odpowiedzi w trybie przewidzianym dla wnoszenia reklamacji opisanym w ust. 5 powyżej. 10. Prawo do dochodzenia w postępowaniu sądowym, mediacyjnym lub polubownym odszkodowania przez Abonenta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usług Telekomunikacyjnych lub innych usług przysługuje Abonentowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. Drogę postępowania reklamacyjnego uznaje się za wyczerpaną w momencie otrzymania przez Abonenta odpowiedzi na reklamację zgodnie z ust. 8 powyżej”. Przepraszamy, że we wcześniejszych odpowiedziach na swoje zapytania nie uzyskał Pan jasnej odpowiedzi dotyczących zasad wypłacania odszkodowań finansowych przez Play na rzecz klientów.
Wniosek jest taki: nie ma możliwości wypłaty rekompensaty w formie minut; Play zawsze nie zgadza się z formą zaproponowaną przez klienta (na pewno w moim przypadku), bo prawo mówi jasno i wyraźnie - można uznać, że faktycznie źle wykonujemy usługi, możemy powiedzieć klientowi, żeby się wypchał bo zawsze ma prawo iść do sądu a wiadomo, że mało kto to zrobi.
 #413264  autor: yundai
 27 cze 2010, 15:26
mam pytanie czy odstapienie od umowy zawartej po za lokalem w ciagu dziesieciu dni okreslone jest reklamacja i podlega artykulowi 14 czy jako rezygnacja i podlega artykulowi 16 o rezygancji z umowy ?

cytuje pismo
"w nawiazaniu do otrzymanego zgloszenia z 7 maja 2010 roku. uprzejmie informujemy, ze zostalo ono zarejestrowane pod numerem 177177917. Obecnie prowadzone jest postepowanie majace na celu wyjasnienie poruszonej przez pana kwestii. Po rozpatrzeniu REKLAMACJI odpowiedz zostanie wyslana w formie pisemnej"

Jesli w pismie jest slowo reklamacja to rozumiem ze jest to reklamacja i obowiazuje 30 dniowy termin rozpatrzenia dzis mamy 27 czerwca 50 dni od zarejestrowania w systemie i nic

prosze o interwencje play2you

 #413312  autor: Raul
 27 cze 2010, 18:53
Widzę, że kolega czeka na to samo co ja już 50 dni. Brawo Play, tak dalej a z waszej reputacji nic nie zostanie!

 #413412  autor: play4you2
 28 cze 2010, 11:25
yundai pisze:prosze o interwencje play2you
Ok, sprawdzę to dla Ciebie. Napisz mi tylko na PW więcej szczegółów, takich jak numer telefonu o który chodzi. Oczywiście, napisanie pw przez Ciebie jest dobrowolne. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ujawnienie tych danych, stwórz zgłoszenie kanałem oficjalnym a na pw podaj mi numer tego zgłoszenia.

Pzdr.
Raul pisze:Widzę, że kolega czeka na to samo co ja już 50 dni. Brawo Play, tak dalej a z waszej reputacji nic nie zostanie!
A czy kolega może mi coś więcej powiedzieć na ten temat?? Zapraszam na PW, wtedy postaram się wyjaśnić Ci wszelkie wątpliwości.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413439  autor: ukefake
 28 cze 2010, 12:41
pawelpp, a próbowałeś od razu w zgłoszeniu pisać prośbę o zwrot błędnie pobranych złotówek?
Bo jeśli sam nie napiszesz to play zrobi ... wiadomo co. Może warto im jednak dać kolejną szansę?

 #413448  autor: pawelpp
 28 cze 2010, 13:04
Trudno mówić o źle naliczonej kwocie przy braku możliwości realizowania połączenia. Z resztą odszkodowanie jest jedyną formą dopuszczalną przez PT.
Widzę, że P4Y już mnie ignorują. Doigrałem się :)

 #413471  autor: ukefake
 28 cze 2010, 14:07
pawelpp pisze:Wniosek jest taki: nie ma możliwości wypłaty rekompensaty w formie minut
A to ciekawe bo znajomy za uznane reklamacje dostaje coraz większe propozycje z rekompensatą w formie minut natomiast play jak ognia unika zwrotu w formie złotówek. dziwne...

 #413506  autor: TrustNoOne
 28 cze 2010, 15:37
PRZEZ MOJĄ POMYŁKĘ ZAMIEŚCIŁEM TE ZAPYTANIE W INNYM TEMACIE..

Witam,

@ Play4You - czy jest możliwość zaktywowania tej usługi blokującej połączenia z numerów zastrzeżonych? Oficjalna informacja jest taka, że w tym roku powinna już być dostępna. Jednak M. Gruszka na blogu pisał, że dla jego czytelników będzie możliwość testowania. Czy można "dopisać" się na testowanie tej usługi?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #413519  autor: Marens
 28 cze 2010, 16:38
TrustNoOne pisze:Czy można "dopisać" się na testowanie tej usługi?
Też chciałbym załapać się na testy.

 #413561  autor: play4you2
 28 cze 2010, 18:53
pawelpp i Marens, jeszcze zdążyłem przeczytać wasze wpisy o tym, że was ignorujemy. Ależ Panowie, w żadnym wypadku!! Pawelpp, słucham, w czym mogę Ci pomóc? Jeżeli pytasz o to samo (zasięg itp), to już wielokrotnie udzielałem Ci odpowiedzi i z mojej strony temat uważam za zamknięty. Jeżeli Masz jakieś dodatkowe pytania, słucham. Postaram Ci się na nie odpowiedzieć, jak zawsze.
Marens, a co mi umknęło u Ciebie?? Wiesz, że zawsze Ci odpowiadałem na wszystkie pytania. Jeżeli coś przeoczyłem, to przepraszam. Jak Możesz, zadaj mi jeszcze raz pytanie.
TrustNoOne pisze:@ Play4You - czy jest możliwość zaktywowania tej usługi blokującej połączenia z numerów zastrzeżonych?
Wiesz co, nie chcę wprowadzać Cię teraz w błąd, ale jutro się postaram dowiedzieć jakiś szczegółów i jeżeli będę mógł udzielić odpowiedzi, to ją tu zamieszczę.
Co do testów, to podobnie jak wyżej. Jak będzie taka możliwość, to dam Wam znać.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413565  autor: sql
 28 cze 2010, 19:06
Proszę o zaktualizowanie mapki zasięgu Play Online. Na blogu rzecznik Play podał następujące miejscowości na blogu:
http://www.blogplay.eu/2010/05/06/kolej ... -online-2/
Na mapce zasięgu brakuje zaznaczonego zasięgu dla miejscowości Przysucha

 #413669  autor: pawelpp
 29 cze 2010, 11:31
play4you2 pisze:Pawelpp, słucham, w czym mogę Ci pomóc? Jeżeli pytasz o to samo (zasięg itp), to już wielokrotnie udzielałem Ci odpowiedzi i z mojej strony temat uważam za zamknięty. Jeżeli Masz jakieś dodatkowe pytania, słucham. Postaram Ci się na nie odpowiedzieć, jak zawsze.
Skoro odpowiadacie mi na wszystkie pytania to proszę wytłumacz mi to:
1. telefon jest sprawdzony bezpośrednio u producenta i dodatkowo w serwisie - nie wykazano nieprawidłowości. Mogę to powtórzyć nawet dzisiaj.
2. telefon za granicą nie gubi zasięgu, jakość połączeń nawet w budynkach jest bardzo dobra, przy przełączaniu pomiędzy sieciami nie ma takiej sytuacji żebym był niedostępny po przełączeniu i nie muszę restartować telefonu
3. w Polsce przy przełączaniu pomiędzy P4/Plus bywa, że jestem niedostępny a telefon pokazuje zasięg. Dziwne, że akurat tylko w Polsce ten problem występuje?
Jeżeli to coś nie tak z moim telefonem to go wymieńcie, bo kupiłem go u was. Dajcie mi taki, za pomocą którego będę mógł normalnie rozmawiać (będzie zgodny z umową). Ale nie zrobicie tego, bo z telefonem jest wszystko w porządku. Nie trzeba być ekspertem żeby to stwierdzić.
Do tej pory uzyskałem tylko odpowiedzi typu "pracujemy w pocie czoła nad modernizacją naszej sieci i nic nas nie obchodzisz. Przełącz się na zasięg plusa i daj nam spokój.". To nie są odpowiedzi, których oczekuję. Do piątku jestem za granicą, więc proszę bardzo - sprawdźcie w tym czasie jakość połączeń i dostępność w sieci. Nie napisze w tej sprawie zgłoszenia bo przeczytacie je za tydzień i nic z tego nie będzie. Sprawdźcie też jakość połączeń po piątku - telefon pozostanie na automatycznym wyborze operatora. Zobaczymy jakie będą rezultaty. W zgłoszeniach piszecie, że COŚ zmieniliście na moim koncie. Szkoda tylko, że tak późno - najpierw musiałem napisać kilkaset zgłoszeń. Ja nie odczuwam różnicy (np. wczoraj znów mi zrywało połączenia). Jestem bardzo ciekawy czym jest to COŚ, o którym piszecie.
Druga sprawa - powołujecie się na ETSI. Zgodnie z ustawą o języku polskim jesteście zobowiązanie udostępnić informacje na temat oferty i jej szczegółów w języku polskim. Skoro powołujecie się na nie w odpowiedziach na reklamacje, to ja traktuję je jako szczegóły oferty równoważne z regulaminem świadczenie usług. Proszę więc o udostępnienie treści norm. Odpowiedź Play: "Rozumiemy, że domaga się Pan udostępnienia niniejszych norm w języku polskim, jednak ta prośba wykracza poza zakres kompetencji Obsługi Klienta" (Zgłoszenie 19205601).
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 12:36 przez pawelpp, łącznie zmieniany 2 razy.

 #413670  autor: play4you2
 29 cze 2010, 11:33
!UWAGA!
Informacja dla wszystkich zainteresowanych usługą ACR (blokada połączeń przychodzących, wykonywanych z numerów zastrzeżonych).

Zgodnie z orzeczeniem naszego Rzecznika, usługa jest w trakcie testów i prawdopodobnie zostanie wdrożona do końca tego roku. Wszelkie informacje na ten temat będzie udzielał TYLKO nasz Rzecznik (zapewne na swoim blogu). Osoby, które pytały się o mozliwość testowania tej usługi informuję, że to niemożliwe. Testy są prowadzone tylko wewnątrz firmy. Niemniej jendka, bardzo dziękujemy za Wasze opinie dotyczące nowej usługi i zainteresowanie, jakim wykazaliście się w temacie.
Jeżeli posiadacie pytania lub macie jakieś sugestie na ten temat, zachęcam do odwiedzenia blogu naszego Rzecznika, Marcina Gruszki, lub możecie wymieniać się równiez poglądami w tym temacie. Zaznaczam jednak, że nie bedę udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące nowej usługi, przed jej wdrożeniem.

Pozdrawiam was serdecznie

Wasz p4y2 :mrgreen:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413691  autor: pawelpp
 29 cze 2010, 12:34
Kwiatuszki
Nobla dla tego kto się nie pogubi:
dziękujemy za zgłoszenie z 26 czerwca 2010 roku, które otrzymaliśmy za pośrednictwem serwisu „Play24” dotyczące rozwiązania zgłoszenia 19084595. W swoim zgłoszeniu prosi Pan o przytoczenie treści rozwiązania zgłoszenia 19084595. W zgłoszeniu 19084595 prosił Pan o przypomnienie treści rozwiązania zgłoszenia 18939356. Zgłoszenie 18939356 zaś zawierało prośbę o wyjaśnienie powiązania ze sobą zgłoszeń 18829219 i 18011978. W zgłoszeniu 19084595 powoływał się Pan również na zgłoszenia 17996458 i 17722592. Również zgłoszenie 18829219 dotyczyło tej samej sytuacji i nawiązywało do zgłoszeń 18939356 i 18717220. Wszystkie sprawy dotyczyły braku kontaktu telefonicznego ze strony Obsługi Klienta oraz realizacji połączeń przychodzących 9 kwietnia 2010 roku między godziną 00.00 a 7.00. W odpowiedzi na zgłoszenie 18829110 wyjaśniliśmy te kwestie. Poniżej przypominamy naszą odpowiedź. „Przepraszamy, że konsultant rozwiązujący tę sprawę 17996458 nie przekazał rozwiązania osobiście podczas rozmowy. Przypomnieliśmy mu zasady obowiązujące podczas rozpatrywania spraw klientów i obowiązek podjęcia kontaktu. Wskazana sprawa zawierała rozwiązanie „Informujemy, iż problem został wyjaśniony w zgłoszeniu 17722592”. Przepraszamy również, że rozwiązanie zgłoszenia 17722592, dotyczącego możliwości realizacji połączeń przychodzących 9 kwietnia 2010 roku między godziną 00.00 a 7.00 nie wyjaśniało wszystkich zgłoszonych przez Pana wątpliwości. W odpowiedzi na zgłoszenie 16906896 przyznaliśmy Panu rację, że w podanym czasie mogły wystąpić utrudnienia. Niestety obecnie nie mamy możliwości sprawdzenie, co dokładnie wywołało wskazaną przez Pana sytuację”. Zgłoszenie numer 18011978 dotyczyło zaś jakości połączeń internetowych. Zgadzamy się z Panem, że zgłoszenia numer 18829219 i 18011978 nie powinny być powiązane. Przepraszamy za błąd konsultanta, który w odpowiedzi na zgłoszenie 18829219 poinformował Pana, że zostanie ono rozwiązane z zgłoszeniu 18011978. W ramach rekompensaty proponujemy bezpłatny pakiet 10 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci w Polsce. W celu aktywacji pakietu prosimy o kontakt z Obsługą Klienta i powołanie się na numer zgłoszenia 19258741
Tak jest zawsze:
Przepraszamy, że konsultant rozwiązujący tę sprawę 17996458 nie przekazał rozwiązania osobiście podczas rozmowy. Przypomnieliśmy mu zasady obowiązujące podczas rozpatrywania spraw klientów i obowiązek podjęcia kontaktu.
Boicie się konfrontacji face to face, bo doskonale wiecie że zrównałbym argumenty waszego eksperta z błotem.

 #413694  autor: play4you2
 29 cze 2010, 12:44
pawelpp pisze:Nobla dla tego kto się nie pogubi:
Tak naprawdę, chodzi o to samo. Ilość numerów zgłoszeń, wynika tylko i wyłącznie z ilości generowanych od Ciebie do nas zgłoszeń. Osoba odpowiadająca na to zgłoszenie zastosowała się do Twojej prośby, którą do nas zleciłeś. Niestety nie mogę jej tu przytoczyć, gdyż byłoby to niezgodne z prawem, ale doskonale zapewne Wiesz, o co nas poprosiłeś. Po przeczytaniu Twojej prośby i zamieszczonej przez Ciebie tu odpowiedzi, absolutnie nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości informacji zwrotnej. To, że sama odpowiedź może wydawać się zagmatwana to rozumiem, ale jest ona zagmatwana tylko dla osoby, która nie przeczytała wcześniejszych spraw. Zarówno Ty, jak i osoba Ci odpowiadająca doskonale wiecie, o co chodzi w tej wypowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413698  autor: pawelpp
 29 cze 2010, 13:00
play4you2 pisze:Zarówno Ty, jak i osoba Ci odpowiadająca doskonale wiecie, o co chodzi w tej wypowiedzi.
Po części. Odpowiedź jest tak zagmatwana, ponieważ konsultanci:
1) łączą zgłoszenia ze sobą niezwiązane (do czego się przyznajecie)
2) odpowiadają szablonami niekoniecznie związanymi z treścią zgłoszenia (do czego też się przyznajecie)
3) nie odpowiadają na niewygodne pytania zawarte w treści
Wszystkie z tych zarzutów potwierdziłem już cytatami (powyższymi lub wcześniejszymi).
Stąd też się bierze ilość generowanych przeze mnie zgłoszeń - chcę konkretnych odpowiedzi. Ja też mogę napisać, że zmieniłem ustawienie Pana konta i teraz powinno być już wszystko OK, tymczasem mogłem podłubać sobie w nosie. Przynajmniej tak to wygląda z mojej perspektywy. Po roku nie wierzę w to, że cokolwiek robicie.
Możesz mi odpowiedzieć jeszcze na pytania:
1) czy reklamacja zawarta w zgłoszeniu 18176760 po winna zostać uznana za zasadną? (od 21.05.2010 wisi jako rozpatrywane)
2) dlaczego nie zostaną spełnione moje żądania? (interpretacja UKE na którą się powołuję)

Rozumiem, że post
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 698#413669
został zignorowany?

PS Odkryłem jeszcze jeden use case przy którym zgłoszenia na Play24 się nie wyświetlają. Zainteresowani jego ujawnieniem? Proszę o telefon ;)

 #413715  autor: play4you2
 29 cze 2010, 13:45
pawelpp pisze:1) czy reklamacja zawarta w zgłoszeniu 18176760 po winna zostać uznana za zasadną?
Zgodnie z prawem, jeżeli okres jej rozpatrywania wynosi więcej niż 30 dni, jest uznana za zasadną. Co do jej rozwiązania (treści odpowiedzi), nie wypowiadam się w tej chwili, gdyż nie ja jestem osobą odpowiedzialną za jej realizację, ale przekażę informacje odnośnie tej reklamacji do tej osoby.
pawelpp pisze:Rozumiem, że post
http://www.telepolis.pl/f...p=413698#413669
został zignorowany?
Ja nie ignoruję żadnych waszych postów. To, że ich nie komentuję, nie oznacza, że nic w tym kierunku nie robię...
pawelpp pisze:Po części.
Już wiele razy otrzymywałeś odpowiedzi na Twoje pytania, jednak rozumiem, że w Towjej ocenie były one niewystarczające. Oczywiście miałeś prawo do tego, aby domagać się dodatkowych wyjaśnień. Niestety, zwarzywszy na ilość zgłoszonych spraw, udzielenie jednej precyzyjnej informacji w tej chwili jest nie lada wyczynem, o czym zapewne wiesz doskonale. Dlatego teraz praktycznie każda odpowiedź dotycząca Twoich "wcześniejszych" zgłoszeń będzie zawierała prawdopodobnie mocno obszeeeerne wyjaśnienia. Co do pozostałych Twoich stwierdzeń (łączenie zgłoszeń, jakość obsługi itp), już wypowiadałem się na ten temat, więc wybacz, ale nie będę ponownie zamieszczał informacji w tym zakresie.

Wierzę jednak, że Twoje sprawy zostaną ostatecznie wyjaśnione.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #413721  autor: pawelpp
 29 cze 2010, 13:58
play4you2 pisze:To, że ich nie komentuję, nie oznacza, że nic w tym kierunku nie robię...
Proszę, zaskocz mnie mile i skomentuj ten i wcześniejsze

 #413726  autor: play4you2
 29 cze 2010, 14:07
pawelpp pisze:Proszę, zaskocz mnie mile i skomentuj ten i wcześniejsze
Zaskoczę Cię i... Nie skomentuję :). A tak na poważnie, to przecież już wypowiadałem się w tych tematach niejednokrotnie, więc nie widze powodów, dla których miałbym to zrobić raz jeszcze. Co do tego Twojego wątku, powtórzę raz jeszcze, że brak komentarza z mojej strony, nie oznacza braku działań.... Myślę, że na tym wyjaśnieniu poprzestańmy..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 20 z 244
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 244
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 244