Użytkownik
Ranga
Obserwator
Posty
4
Rejestracja
24 kwie 2010, 17:03
Lokalizacja
z przyszłości
wybacz ale nie mogę zdradzac naszych wewnętrznych prodecur... tak między namipawelpp pisze:curly, powiedz mi czy wasza bezradność wynika tylko i wyłącznie z procedur, czy niechęci? Kim są osoby trzymające władzę - rozpatrujące zgłoszenia (chodzi mi o staż pracy, szkolenia, umiejętności, zdolność interpersonalne), czy jest ich dużo? Skoro jesteście tak kompetentni, to dlaczego przy prawie każdym pytaniu musicie przeczytać sobie regulamin? Czy konsultanci specjalizują się w konkretnych ofertach (jak w Orange)?
W zasadzie to bardzo dobra propozycja. Przekażę Twój pomysł komu trzeba. Kto wie, być może uda się to wprowadzić w przyszłości?? Dzięki za tą innowację.luccicare pisze:Możesz przekazać "decyzyjnym" pomysł aby o większych problemach umieszczać info na IVR?
oo..to na pewno ulatwiłoby życie naszym klientom i nam w BOK-uluccicare pisze: Możesz przekazać "decyzyjnym" pomysł aby o większych problemach umieszczać info na IVR? Coś w stylu "w mieście.... i okolicach mogą występować problemy z usługą .... . Planowany termin usunięcia problemu taki i taki.... przepraszamy". Trwa właśnie jakaś prawdopodobnie większa awaria wysyłania sms'ów - nigdzie nie da się wysłać. .
i tu jest właśnie pies pogrzebany w play. Nieszczęsne i fatalne jak widać procedury które w mojej opinii są zupełnie nieżyciowe i to one w głównej mierze przyczyniają się do takiej a nie innej opinii na temat BOK playbleckwarrior pisze:
i tutaj nie mam zamiaru bronić nas, nie mówię że wszystkie sprawy są rozwiązywane w 100% poprawnie, my robimy wszystko aby wam pomóc, natomiast są procedury których nie jesteśmy wstanie ominać. A niektóre wymagają poprostu czasu.
Serio to napisales czy po prostu sie pomyliles?bleckwarrior pisze:jakomś usługę
Wytlumacz nam jeszcze co to jest dzialalnosc internetubleckwarrior pisze:Działalność internetu
Vira odniósł się do sposobu aktywacji SD w mało szczęśliwy sposób, natomiast można by jego opinię potraktować jako pomysł który uprościłby życie klientów, gdyż...bleckwarrior pisze:Vira regulamin promocji jest jasny i prosty więc Twoje stwierdzenie,że jakomś usługę należy aktywować przed uruchomieniem jest dla mnie śmieszne.
dziękujemybleckwarrior pisze:Wszystko jest zrobione dla was
no właśnie - skoro "muszą" to dlaczego takie a nie inne? Co byłoby złego lub niewłaściwego gdyby aktywacja SD odbywała się wyłącznie poprzez obligatoryjne doładowanie za 30pln? mówiąc inaczej: klient musi doładować za 30pln. bleckwarrior, wiem, że to nie zależy od Ciebie natomiast skoro czytacie ten wątek to potraktujcie to jako źródło pomysłów - naprawdę warto.bleckwarrior pisze:pewne wymagania muszą iść
Widzę, że kolega nie czytał większości postów. Dla przypomnienia: pomijając pieniaczy nikt w tym wątku nie ma pretensji że czasem wystąpi jakiś błąd. Wielokrotnie było tłumaczone play4mersom że chodzi o sposób załatwiania spraw, który jest najgorszy z możliwych. Twoja wypowiedź potwierdza tylko fakt że betonowe głowy, w bok i wyżej, trzymają się mocno i poświęcają wiele wysiłku żeby zrzucić z siebie odpowiedzialność za poziom tzw obsugi klienta. Obawiam się, że impuls do zmian musi przyjść z zewnątrz, tak jak w przypadku BL.bleckwarrior pisze:natomiast są procedury których nie jesteśmy wstanie ominać. A niektóre wymagają poprostu czasu.
Dokladnie. Play w reklamach mówił, że ma taką przejrzysta ofertę, bez kruczków, gwiazdek, itp. Wszystko miało być takie proste i łatwe. Niestety inni operatorzy też tak robią i szkoda, że Play nie chce być od nich lepszy. Skoro chcą zarabiać na dzwonieniu do OK (bo przypuszczam, że m.in. głupie odpowiedzi konsultantów i procedury do tego zmierzają), to nie sądzę, żeby coś się zmieniło jeżeli chodzi o regulaminy promocji.Sławek pisze:Jest to niepotrzebna z puktu widzenia klienta komplikacja, Play za to zarabia na pomylkach i niewiedzy, jak tu zostalo slusznie zauwazone.