• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 190 z 241
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 241

 #580114  autor: Rafaeel
 05 wrz 2012, 00:13
@osachorzow Hmm... Faktycznie w play konsultanci nie mogą przyjąć zgłoszenia od klientów anonimowych/niezarejestrowanych. Druga sprawa, dlaczego numer nie loguje się do sieci? Były jakieś błędy przy przenoszeniu? Jeżeli tak to jakie ? No i ostatnie jak zarejestrujesz numer w salonie to przyjmą zgłoszenie, jak nie możesz zarejestrować numeru bo w play nie istnieje konto dla twojego numeru to oznacza, że numer nie został przeniesiony, a to oznacza, że operator-dawca go nie wydał z jakiegoś powodu.

 #580125  autor: Quetzal
 05 wrz 2012, 02:15
Rafaeel pisze:Faktycznie w play konsultanci nie mogą przyjąć zgłoszenia od klientów anonimowych/niezarejestrowanych.
Przecież podczas procedury MNP następuje automatyczne zarejestrowanie karty w Play - kilkukrotnie to przerabiałem.

 #580190  autor: Kryniczanin
 05 wrz 2012, 13:29
Czy numer infolini Virgin Mobile PL 799555222 to jakiś specjalny? W abonamencie LP połączenie zaksięgowało mi jako koszt poza abonamentem :evil:

 #580194  autor: patrix-83
 05 wrz 2012, 13:44
Kryniczanin pisze:Czy numer infolini Virgin Mobile PL 799555222 to jakiś specjalny? W abonamencie LP połączenie zaksięgowało mi jako koszt poza abonamentem :evil:

Zajrzyj tu: http://forum.blogplay.pl/showthread.php ... 1-5z%C5%82


Pomijam kwestie że Play postępuje bardzo nieetycznie w stosunku do wykonywania połączeń do BOK Virgin Mobile a Play4You potrafi tylko zamykać wątki i gadać te same głupoty co eksperci sieci Play więc tym samym sprawa trafi do UKE bo nigdzie nie ma napisanego w cenniku Play że połączenia do BOK Virgin Mobile mają być rozliczane poza abonamentem. Play4You zamiast pomóc w tej kwestii to schował głowę w piasek - tak wygląda poziom obsługi klienta w sieci Play.

Play4You jak masz być tylko po to by ponaglać zgłoszenia albo przesyłać je dalej to lepiej żeby Cię wogóle nie było bo w niczym praktycznie mi nie pomogłeś, w żadnym zgłoszeniu, nie masz nawet uprawnień aby odpowiednio wpłynąć na konsultanta rozpatrującego zgłoszenie wiec po co Ty wogóle jesteś i od czego jesteś??? Jeżeli tak ma działać forum.blogplay.pl i wasza pomoc to lepiej żeby was wogóle nie było!

 #580235  autor: Ruben
 05 wrz 2012, 16:29
Patryk83żółwik, z tymi połączeniami jest najwyraźniej jakis szerszy problem, bo dzisiaj zauważyłem, że z numeru Virgin nie można zadzwonić na BOK Play i pojawia się komunikat "przepraszamy nie możemy zrealizować tego połączenia ..."

 #580709  autor: playonline
 07 wrz 2012, 21:53
Czy TelePlay ma jakies problemy? Chcialem sie dzis zalogowac na konto co by smsy powysylac a tu zonk. Po wpisaniu numeru telefonu i hasla zostalem poproszony o... zaakceptowanie regulaminu! Po co? Juz kiedys konto zalozylem i zaakceptowalem regulamin! No ale ok, zaakceptowalem, potwierdzilem i... nic. Wywalilo mnie znowu do strony logowania. Ponownie wiec wpisalem dane i... informacja, ze aktywacja nie powiodla sie. Jaka znowu aktywacja? Ze 2 dni temu maksymalnie zezarlo mi kase z konta aby przedluzyc usluge! Tak wiec czy znowu Play nie radzi sobie z uslugami elektronicznymi czy to tylko chwilowa niedogodnosc?

 #580804  autor: Adriano
 08 wrz 2012, 12:19
A abonamencie All Inclusive Max 75 po przeniesieniu numeru z innej sieci jak wyglada sprawa z tym pakietem złotówek? Ile mogę dzwonić i pisać SMS w Play, aby miesięcznie rachunek nie był wyższy niż te 75 zł?

 #580805  autor: maciejnet
 08 wrz 2012, 12:30
Adriano, jeżeli płacisz aktualnie abonament u swojego operatora, to przenosząc numer dostaniesz ofertę:
Przeniesienie przez e-shop Play

Super MNP All Inclusive MAX 75
45,50 zł miesięczny abonament przez pierwsze 3 m-ce
75 zł miesięczny abonament po pierwszych 3 m-cach
1 GB pakiet danych, później lekej
650 minuty do wszystkich sieci LUB 1047 SMSy/MMSy do wszystkich sieci
nielimitowane rozmowy do Play za 0zł
nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci za 0 zł przez 3 m-ce, potem płatne 7 zł/m-c
nielimitowane połączenia na stacjonarne za 0 zł przez 3 m-ce, potem płatne 7 zł/m-c
100 minut miesięcznie przez 6 m-cy za zakup przez internet (sklep.play.pl)
24 m-ce czas trwania umowy

Poza abonamentem
29 gr minuta połaczenia do wszystkich sieci
18 gr SMS/MMS do wszystkich

Dodatkowo
Free Zone za 0 zł (opcjonalnie)

Jeśli to nie jest numer z abonamentem to oferta jest z mniejszą ilością minut:
450 minuty do wszystkich sieci LUB 725 SMSy/MMSy do wszystkich sieci

Netia FTTH 2 Gbit/s

 #580811  autor: Adriano
 08 wrz 2012, 12:36
Tak ale to jest sucha oferta. A o co chodzi z tym pakietem złotówek? Bo w moim przypadku, gdzie będę dzwonił najczęściej do Play, inne sieci rzadko, pisac SMS będę często z numerem w Play chciałbym wiedzieć jak się ma to do darmowych minut i tego 1047 smsów. Ile mogę pisać czy dzwonić, aby kwoty 75 zł nie przekroczyć?

 #580812  autor: maciejnet
 08 wrz 2012, 12:42
Masz nielimitowane do Play, więc to jest jasne. W tej promocji dostajesz 119,50zł promocyjnych złotówek. Z tego roliczają Ci się usługi w cenie: 29gr za min, 18gr SMS/MMS.

Informacje zaczerpnięte z regulaminów:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 230712.pdf
http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik ... -07-12.pdf

Netia FTTH 2 Gbit/s

 #580862  autor: potargany
 08 wrz 2012, 17:24
Hey

Takie małe zapytanie
Posiadam neta w owej sieci - chyba 3GB za 30 dyszki ( abo )
Dziś dzwonił jakiś " koleś " i przedstawił mi hiper wypas specjalne warunki - tylko dla mnie - NO OK zgodziłem się
Wchodząc na stronę http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... iling/PLAY zobaczyłem identyczne warunki - WIEC SPECJALNE ONE NIE SĄ.


Teraz pytanie - przyjezdna kurierzyna , nie podpisuje anensku - warunki umowy nie ulegna zmianie ?
Wypowiadam umowę -rezygnując całkowicie z NETa ( Dostane inne warunki ? )
Co mogą zaproponować ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #580995  autor: Adriano
 09 wrz 2012, 09:21
20 listopada kończy mi się umowa z T-Mobile i już teraz przeniosłem numer do Play. Wiadomo, że do końca opłacam rachunki z T-Mobile, ale czy od Play nie będą mi teraz przychodzić opłaty? Te pierwsze 3 miesiące tańsze za 45 zł ( ogólnie mam za 75) będą się naliczać dopiero od listopada, po przełożeniu karty SIM i zakończeniu umowy z TM?

heh

 #581015  autor: przemek.h
 09 wrz 2012, 10:59
obsluga play to czysta kpina w lipcu po 2 miesiecznych namowach ze strony play przenioslem sie z karty na abonament, przez 3 miesiace mialem miec 50% znizki jakie bylo moje zdziwienie kiedy przyszla pierwsza faktura z pelna kwota, mila pani w telefonicznym biurze obslugi stwierdzila ze osoba podpisujaca ze mna umowe nie dopelnila wszystkich formalnosci i oczywiscie znizka mi sie nalezy ale musze zlozyc reklamacje, ktora zostanie rozpatrzona w max 7 dni, po dwoch tygodniach bez odzewu znow zadzwonilem do obslugi klienta gdzie powiedzano mi ze pani ktora przyjmowala reklamacje nie wpisala wszystkich danych i reklamacja nie mogla byc rozpatrzona co juz jest dla mnie jakas kpina bo w play chyba nie ma kompetentnych osob ale ok czekam dalej po tygodniu znow dzwonie i dowiaduje sie ze trzeba czekac ale pani wpisze ponaglenie i takich ponaglen bylo w sumie 3 po uplywie 30 dni od zlozenia reklamacji znow dzwonie do obslugi klienta gdzie mila pami informuje mnie ze moje zgloszenie nie blo reklamacja poniewaz konsultant nie wpisal takiego slowa dodam ze dzwonilem w tej sprawie 5 razy i nikt nie mowil nic takiego dzis mija 33 dzin od zlozenia reklamacji a ja marze tylko o tym zeby uciec jaknajdalej od PLAY to jest kpina niekompetentna obsluga bak jakiejkolwiek wiedzy totalne olewanie klienta ludzie strzezcie sie jest duzy wybór w sieciach komorkowych ja juz wiem ze zrobilem blad to jak zostalem potraktowany to kpina a obsluga klienta to dno totalne

 #581058  autor: marcinos563
 09 wrz 2012, 14:08
A jak jest z nadajnikami innych sieci w Play? Dzisiaj mój telefon połączył się z Play(Orange), czy przez to będę miał jakieś większe opłaty za połączenia, internet?

 #581077  autor: NokiaUser
 09 wrz 2012, 14:56
Nie, w Play na nadajnikach Play, Plusa i Orange płacisz tyle samo za połączenia, SMS-y i Internet.

 #581085  autor: Adriano
 09 wrz 2012, 15:47
20 listopada kończy mi się umowa z T-Mobile i już teraz przeniosłem numer do Play. Wiadomo, że do końca opłacam rachunki z T-Mobile, ale czy od Play nie będą mi teraz przychodzić opłaty? Te pierwsze 3 miesiące tańsze za 45 zł ( ogólnie mam za 75) będą się naliczać dopiero od listopada, po przełożeniu karty SIM i zakończeniu umowy z TM?

 #581329  autor: banderas
 10 wrz 2012, 19:45
Adriano pisze:20 listopada kończy mi się umowa z T-Mobile i już teraz przeniosłem numer do Play. Wiadomo, że do końca opłacam rachunki z T-Mobile, ale czy od Play nie będą mi teraz przychodzić opłaty? Te pierwsze 3 miesiące tańsze za 45 zł ( ogólnie mam za 75) będą się naliczać dopiero od listopada, po przełożeniu karty SIM i zakończeniu umowy z TM?
wszelkie doplaty będą się doliczać dopiero po aktywowaniu twojego nt w sieci play, nalezy pamietać i nie panikować twoj pierwszy rachunek bedzie wysoki ( abon propocjonalnie rozliczony od daty aktywacji do konca okresu + oplata za nast okres rozliczeniowy + aktywacja)

banderassso

 #581336  autor: Adriano
 10 wrz 2012, 20:24
...
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2012, 20:56 przez Adriano, łącznie zmieniany 1 raz.
 #581337  autor: lolooo
 10 wrz 2012, 20:27
To są jaja już , w sobotę o godzinie 10 przez eshop złożyłem wniosek o przeniesienie numeru, wybrałem telefon, ofertę itp itd. Dostałem maila by przesłać im dowód osobisty i jakiś ostatni rachunek, wszystko to zrobiłem pięknie cacy. W tym mailu również był nr zgłoszenia oraz status: potwierdzenie tożsamości.

Od tamtego momentu nic nie ruszyło , 0 kontaktu ze strony Play, ba jak chcę sprawdzić status przenoszenia to piszę błąd formularzu nie ma takiego zgłoszenia ;-) .

Tak więc dzwonie na infolinie do play 1 facet mówi że trzeba czekać 1-2 dni żeby coś ruszyło i żeby w systemie było , myślę ok. Dzisiaj nic się nie ruszyło więc dzwonie 2 raz jakaś niekompetentna babka wmawia mi żebym szedł do salonu i tam przedłużył ja mówie dlaczego mam rezygnować z 100 minut przez pół roku i darmowego kuriera skoro istnieje możliwość przeniesienia numeru bez potrzeby pójścia do salonu , babka do mnie że to chyba jakaś nowość na stronie i takie tam, na końcu stwierdziła że mają awarię i żebym za kilka godzin zadzwonił, tak też zrobiłem, 3 telefon na infolinie i co? gość mówi pisz pan do eshopu na maila, tak też czynię i co? nawet qwa mać nie odpiszą łaskawie !!!!


Parodia, co mam zrobić ?!

 #581340  autor: osachorzow
 10 wrz 2012, 20:46
lolooo, przyzwyczajaj się... potem będzie tylko gorzej. Ja wniosek o przeniesienie numeru złożyłem ponad miesiąc temu... operator-dawca numer wyłączył, Play 'jeszcze' nie włączył... dzwoniący słyszą, że 'nie ma takiego numeru' a Play ma całą sprawę w !@#$%
  • Strona 190 z 241
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 241
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 241