• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 190 z 244
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 244

 #468806  autor: kuwejt
 04 kwie 2011, 13:13
kartusa pisze:
dusk napisał/a:
a czy w play jest mozliwosc zmiany softa na "czysty" bez utraty gwarancji?

Nie ma. Zresztą u żadnego operatora nie ma. Najważniesza sprawa - to nie operator jest gwarantem.
Jeżeli w serwisie "będą chcieli" taką zmiane zauważyć to jak najbardziej jest to podstawa do unieważnienia gwarancji.
_________________

Jest możliwość: idziesz do autoryzowanego serwisu i prosisz o zdjęcie brandowania (zainstalowania systemu "dziewicy"). Czasem proszą o zezwolenie od operatora (Plus), czasem nie (Era), a zwykle proszą o pisemną dyspozycję od klienta. Trzeba to ładnie uzasadnić (np. kłopoty z softem). Generalnie - to producent jest gwarantem, a nie sieć, i sieci nic do tego jaki masz soft. Jeżeli zmiana softu nastąpi u oficjalnego serwisanta producenta (i będzie wbita w kartę gwarancyjną) to nadal masz GWARANCJĘ PRODUCENTA (a nie sieci). Przetestowane na Samsungu.
Może w samsungu jest to jakimś cudem do zrobienia (ale i tak zależy od dobrej woli serwismana). W nokii takie coś jest nie do przeskoczenia gdyż zmiana softu wiąże się ze zmianą PC

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #468822  autor: qper
 04 kwie 2011, 14:40
sql pisze:Kiepska jakość rozmów na Śląsku http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=50538
Pisałem jakiś czas temu o tym problemie.

Zgłosiłem to do BOKu ale nie pomogli - odpisali, że wszystko jest cudownie.

Tak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=sKTYUffAPXc


PLAY4YOU teraz wierzysz, że się tak dzieje, pomóż nam.

 #468823  autor: sniez
 04 kwie 2011, 14:41
rogmaniek pisze:Ok, jak będziesz mógł zmigrować na LP AI, to może już nie będziesz zaskoczony wysokością rachunku, przynajmiej za internet w telefonie :wink: Pozdrawiam.
1000 zł limit to blisko dwie i pół doby nieprzerwanego gadania, bądź ponad 5000 smsów. Ani ja ani mój telefon byśmy tego nie wytrzymali, nie mówiąc już o przeoczeniu tego faktu tak jak w przypadku internetu (tutaj 1000 zł spokojnie można wydać w godzinę). No chyba, że jest coś jeszcze o czym nie wiem.

 #468830  autor: KamaZ
 04 kwie 2011, 15:03
sniez pisze:No chyba, że jest coś jeszcze o czym nie wiem.
Transmisja danych, roaming i transmisja danych w roamingu, która jest najbardziej kosztowna.

 #468843  autor: playonline
 04 kwie 2011, 16:28
sniez pisze:Dzwoniłem kolejny raz z tel. Play i 2 razy pod rząd system rozłączył mnie po 30 s.
Limit kredytowy osiagniety masz, to dlatego.. ;)

[ Dodano: 2011-04-04, 16:33 ]
qper pisze:Tak to wygląda:
Qper zadam Tobie moze glupie pytanie (stwierdzam to po postach jakie tutaj produkujesz ;) ale mimo wszystko), czy sprawdzales SIM w innym telefonie? Czy nie masz uszkodzonego glosnika, czy jestes w zasiegu Plus 2G (wbrew pozorom na Plusie jakosc polaczen bywa tragiczna dlatego dalem noge z tej sieci choc jeszcze 2 numery mi tam zostaly)? Zmien na automat moze? ;)

 #468850  autor: qper
 04 kwie 2011, 17:00
playonline pisze:
sniez pisze:Dzwoniłem kolejny raz z tel. Play i 2 razy pod rząd system rozłączył mnie po 30 s.
Limit kredytowy osiagniety masz, to dlatego.. ;)

[ Dodano: 2011-04-04, 16:33 ]
qper pisze:Tak to wygląda:
Qper zadam Tobie moze glupie pytanie (stwierdzam to po postach jakie tutaj produkujesz ;) ale mimo wszystko), czy sprawdzales SIM w innym telefonie? Czy nie masz uszkodzonego glosnika, czy jestes w zasiegu Plus 2G (wbrew pozorom na Plusie jakosc polaczen bywa tragiczna dlatego dalem noge z tej sieci choc jeszcze 2 numery mi tam zostaly)? Zmien na automat moze? ;)
Sytuacja dotyczy moich 9 numerów w firmie.
Dodatkowo pracownicy mają taką samą sytuację na tel. prywatnych.
Nie ma zaczenia w jakiej miejscowości się znajduję: Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź - ciągle się tak dzieje.

Telefony działają na roamingu Plusa 2G bo na Play 2G mam tylko jedną kreskę w siedzibie firmy (PLUS pełen zasięg).
Przy automacie telefony szaleją i cały czas się przełącza pomiędzy PLUS-PLAY.

Dlatego walczę o to, aby można było normalnie rozmawiać.

Ja prywatnie mam iPhone i używam 3G - na 3G problemu nie ma, a nadajnik jest w zasięgu wzroku.

Taka sytuacja jest od 2 tygodni, wcześniej ponad 1,5 roku użytkowania Play-a tak się nie działo.

Nie mam pomysłu już co z tym zrobić.

 #468868  autor: playonline
 04 kwie 2011, 19:13
qper pisze:Telefony działają na roamingu Plusa 2G bo na Play 2G mam tylko jedną kreskę
Ja wole miec 1 kreske Play niz 5 Plusowych chociaz ta 1 rzadko sie trafia.. Na Plusowym 2G wlasnie mam te trzaski i piski czasami a na Play nigdy mi sie nie przytrafilo, przynajmniej nie pamietam. Na karcie Plusa bywaly miesiace, ze dzwoniac doslownie musialem z 10 razy probowac bo albo byly trzaski i piski albo niby sie laczylo u mnie a odbiorca juz niby odebral a w sluchawce cisza oczywiscie, po ktoryms razie udalo sie normalnie polaczyc jesli nie zerwalo. ;) I w sumie dziwne to bylo bo centrum miasta. Wina nie lezala po stronie telefonu czy tez SIM bo SIM byla sprawdzana w roznych telefonach a na koncu wymieniona. Klopoty skonczyly mi sie jak zakonczylem umowe z Plusem. W Play takich problemow nie mam.
Swoja droga majac SE i Nokie zauwazylem tez, ze SE lepiej radzi sobie z zasiegiem anizeli Nokia. Najgorzej wg mnie radzi sobi Samsung i LG choc to pewnie zalezy od modelu (jednak "troche" tych telefonow juz "testowalem"). ;) Z SE nie mam problemow w piwnicach, knajpach piwnicznych, terenach zalesionych, itp a Nokia odpada. Czesto mam tez tak, ze w takich miejscach jw. SE nie majac ani 1 kreski zasiegu tylko Cell Info moze odebrac/wyslac smsa czy nawiazac polaczenie jednak przy mmsach wymieka.

Dobra a teraz link.. Czy wy tez tak macie? ;)

LINK

 #468880  autor: qper
 04 kwie 2011, 20:08
playonline pisze:
qper pisze:Telefony działają na roamingu Plusa 2G bo na Play 2G mam tylko jedną kreskę
Ja wole miec 1 kreske Play niz 5 Plusowych chociaz ta 1 rzadko sie trafia.. Na Plusowym 2G wlasnie mam te trzaski i piski czasami a na Play nigdy mi sie nie przytrafilo, przynajmniej nie pamietam. Na karcie Plusa bywaly miesiace, ze dzwoniac doslownie musialem z 10 razy probowac bo albo byly trzaski i piski albo niby sie laczylo u mnie a odbiorca juz niby odebral a w sluchawce cisza oczywiscie, po ktoryms razie udalo sie normalnie polaczyc jesli nie zerwalo. ;) I w sumie dziwne to bylo bo centrum miasta. Wina nie lezala po stronie telefonu czy tez SIM bo SIM byla sprawdzana w roznych telefonach a na koncu wymieniona. Klopoty skonczyly mi sie jak zakonczylem umowe z Plusem. W Play takich problemow nie mam.
Swoja droga majac SE i Nokie zauwazylem tez, ze SE lepiej radzi sobie z zasiegiem anizeli Nokia. Najgorzej wg mnie radzi sobi Samsung i LG choc to pewnie zalezy od modelu (jednak "troche" tych telefonow juz "testowalem"). ;) Z SE nie mam problemow w piwnicach, knajpach piwnicznych, terenach zalesionych, itp a Nokia odpada. Czesto mam tez tak, ze w takich miejscach jw. SE nie majac ani 1 kreski zasiegu tylko Cell Info moze odebrac/wyslac smsa czy nawiazac polaczenie jednak przy mmsach wymieka.

Dobra a teraz link.. Czy wy tez tak macie? ;)


LINK


Gdybyś zobaczył jak się korzysta z tej jednej kreski Play, to szybko uciekłbyś na pełen zasięg PLUSa zważywszy jeszcze fakt, że ta kreska często zanika.


PS u mnie na Firefox 4 wygląda to dobrze.

Obrazek

 #468885  autor: playonline
 04 kwie 2011, 20:45
qper pisze:PS u mnie na Firefox 4 wygląda to dobrze.
Hmm tez mam FF 4. U mnie pod Winda (rozne przegladarki) i pod Linuxem jest to samo, eng. No nic, w koncu w UE jestesmy.. ;) Jezykow trza sie uczyc.. ;)
qper pisze:Gdybyś zobaczył jak się korzysta z tej jednej kreski Play, to szybko uciekłbyś na pełen zasięg PLUSa zważywszy jeszcze fakt, że ta kreska często zanika.
Nie wykluczam, pisze tylko jak to u mnie wyglada.

 #468893  autor: Quetzal
 04 kwie 2011, 21:04
Nie jestem technikiem i nie chce się mądrować, ale z tego co piszecie to wygląda raczej, że jest to problem techniczny w infrastrukturze Plusa. Obawiam się, że jako kliencie Playa nie poradzicie na to kompletnie nic.
A próbowaliście kupić testowo kartę Plusa i sprawdzić czy jest taki sam efekt?

 #468900  autor: playonline
 04 kwie 2011, 21:41
Quetzal pisze:jest to problem techniczny w infrastrukturze Plusa
W jakims stopniu pewnie tak a moze to wina "lacznika" Plus-Play, kto ci tam wie. Ja juz nie narzekam odkad jestem w Play. :D
Quetzal pisze:A próbowaliście kupić testowo kartę Plusa i sprawdzić czy jest taki sam efekt?
Patrz wyzej.

 #468915  autor: lemurek
 04 kwie 2011, 22:44
play4you2, chciałam napisać na PW ale nie wiem czemu moja wiadomość utknęła w zakładce "do wysłania" więc piszę tutaj:
play4you2, ostatnio pomogłeś mi w dokonaniu przez play cesji za co bardzo dziekuje. Pojawił się natomiast problem z play24, miałam ważny pakiet smsów do 29.03. - obecnie nie mogę aktywować nowego pakietu, gdyż widnieje że tamten jest aktywny. Sprawdzając *109# pakiet mam ważny do NoExpirationDate Poza tym w play24-->Usługi-->Pakiety i usługi niektóre pozycje są <w trakcie zmian> : Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych, Blokada transferu danych i dalej:
Poczta głosowa lite, Poczta głosowa i Poczta głosowa na email również w tracie zmian czego nie rozumiem bo żadnych zmian nie wprowadzałam.
Moja prośba to doprowadzenie mojego konta do "normalnego stanu": chodzi mi o ten pakiet sms i dlaczego niektóre pozycje są "w trakcie zmian" jak ja nic nie zmieniałam.
I jeszcze na koniec sprawa 2: pomogłeś mi ostatnio przy cesji: wszystko ładnie, pięknie tylko w salonie przy podpisywaniu cesji dostałam nową kartę sim, która miała się włączyć po wejściu cesji w życie. Wszystko ok, dane w play24 są moje tylko że cały czas śmigam na starej karcie sim? Dlaczego?
Z góry dzięki za pomoc.
Moje konto abonenckie: nr 11383804 .

 #468933  autor: ppp1ppp
 04 kwie 2011, 23:26
qper w ostatnim czasie jak przełączałem się na roaming Plusa kilka razy miałem identyczne problemy - podczas rozmowy charczenie, buczenie, trzaski itp.

 #468940  autor: sa
 05 kwie 2011, 01:11
Mam chyba jakieś mega szczęście albo w mojej części śląska takich problemów nie ma tzn.Bytom,Chorzów,Gliwice ,Katowice,Piekary śl,Zabrze,zasięg playa idealny żadnych trzasków,charczeń,przerw w rozmowach ,a mam SE co prawda z 3g ale wyłączonym i odbieram tylko na 2g i w zasięgu playa ustawione na automatycznie w mieszkaniu odbieram sygnał z 3 różnych nadajników playa + plusa. Mam włączoną bardzo przydatną funkcję wiadomości lokalnych i stacji bazowych dzięki temu wiem jak to jest naprawdę z zasięgiem playa i czy jestem na nadajniku playa czy plusa(dlatego właśnie wyłączyłam 3g bo wtedy tej informacji niestety nie było).Co do noki miałam i zasięg na 2g słabszy niż SE,smartfona nie mam więc nie porównam.

 #468955  autor: playonline
 05 kwie 2011, 07:27
sa pisze:Mam chyba jakieś mega szczęście albo w mojej części śląska takich problemów nie ma tzn.Bytom,Chorzów,Gliwice ,Katowice,Piekary śl,Zabrze,zasięg playa idealny żadnych trzasków,charczeń,przerw w rozmowach ,a mam SE co prawda z 3g ale wyłączonym i odbieram tylko na 2g i w zasięgu playa ustawione na automatycznie w mieszkaniu odbieram sygnał z 3 różnych nadajników playa + plusa. Mam włączoną bardzo przydatną funkcję wiadomości lokalnych i stacji bazowych dzięki temu wiem jak to jest naprawdę z zasięgiem playa i czy jestem na nadajniku playa czy plusa(dlatego właśnie wyłączyłam 3g bo wtedy tej informacji niestety nie było).Co do noki miałam i zasięg na 2g słabszy niż SE,smartfona nie mam więc nie porównam.
Czyli potwierdzasz moje slowa. :)
PS Ja korzystam z 3G bo jakosc jest jeszcze lepsza, z 2G tylko wtedy kiedy musze (brak 3G Play).

 #468982  autor: play4you2
 05 kwie 2011, 13:00
Witam. W oparciu o ostatnie wydarzenia dotyczące e - faktury i sposobu jej rozliczenia z Urzędem Skarbowym, poniżej zamieszczam oficjalny komunikat firmy w tej sprawie:

„Korzystając z e-Faktury w Play możesz być pewien, że e-Faktura, którą otrzymasz jest właściwym dokumentem służącym do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
Wystawiane przez Play faktury elektroniczne (e-Faktury) są w pełni zgodne z przepisami prawa określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. Ust. z dnia 20 lipca 2005 roku).
Są również zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r.
Każda faktura elektroniczna w Play opatrzona jest podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego oraz poprzez wymianę danych elektronicznych (EDI).
W chwili wystawienia faktury elektronicznej (e-Faktury) przez Play, do klienta wysyłane jest z adresu [email protected], pocztą elektroniczną powiadomienie o jej wystawieniu (e-awizo)
Sama faktura elektroniczna (e-Faktura) udostępniana jest klientowi za pośrednictwem Portalu Play24 (www.24.playmobile.pl)”


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #469010  autor: DanielR
 05 kwie 2011, 15:41
play4you2, dzięki za poprawę "azjatyckiego kliknięcia" na mapce roamingowej. Wreszcie! Wiadomo, niby szczegół ale jednak trochę raziło. :wink:

 #469103  autor: Claudec
 06 kwie 2011, 00:18
qper pisze:
sql pisze:Kiepska jakość rozmów na Śląsku http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=50538
Pisałem jakiś czas temu o tym problemie.

Zgłosiłem to do BOKu ale nie pomogli - odpisali, że wszystko jest cudownie.

Tak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=sKTYUffAPXc


PLAY4YOU teraz wierzysz, że się tak dzieje, pomóż nam.
Mam identyczny problem, początkowo myślałem że to wina telefonu, ale brat ma identyczne jaja. Co lepsze to charczenie słyszy też druga strona z która rozmawiam, wiec proszę nie pisać że to wina głośnika.
Znając życie i tak z tym nic nie zrobicie bo lepiej napisać że to nie wina Play
Zgłaszać nic nie będę, bo mam ciekawsze rzeczy do roboty niż zabawę w berka. To wasz interes w tym żeby klienci byli zadowoleni z usług a nie żeby musieli udowadniać że coś nie działa jak należy.
Raz zgłosiłem problemy z zasięgiem to odpisali że mam automat ustawić, bo telefon wybierze najlepszy zasięg.
Jak tak ustawie to zaczynam rozmowę na 3G a kończę na 2G z fatalna jakością :/

Podsumowując:
2G Plusa - charczy dźwięk, na szczęście w miarę rzadko
3G Plusa - brak
2G Play - fatalna jakość rozmowy
3G Play - zasięg tylko przy oknie, może będę telefony odbierać na dworze?
"4G" Play - brak

 #469104  autor: luccicare
 06 kwie 2011, 01:02
play4you2 pisze:Witam. W oparciu o ostatnie wydarzenia dotyczące e - faktury i sposobu jej rozliczenia z Urzędem Skarbowym, poniżej zamieszczam oficjalny komunikat firmy w tej sprawie:

„Korzystając z e-Faktury w Play możesz być pewien, że e-Faktura, którą otrzymasz jest właściwym dokumentem służącym do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
Wystawiane przez Play faktury elektroniczne (e-Faktury) są w pełni zgodne z przepisami prawa określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. Ust. z dnia 20 lipca 2005 roku).
Są również zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r.
Każda faktura elektroniczna w Play opatrzona jest podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego oraz poprzez wymianę danych elektronicznych (EDI).
W chwili wystawienia faktury elektronicznej (e-Faktury) przez Play, do klienta wysyłane jest z adresu [email protected], pocztą elektroniczną powiadomienie o jej wystawieniu (e-awizo)
Sama faktura elektroniczna (e-Faktura) udostępniana jest klientowi za pośrednictwem Portalu Play24 (www.24.playmobile.pl)”


Pzdr.
Dla mnie i dla przepisów prawa e-faktura to taka zwykła faktura, tyle, że z podpisem elektronicznym - we wszystkich sferach gospodarki traktowanym na równi jak ten tradycyjny. Nie słyszałem aby Play miał ten podpis, Play raczej wystawia tylko obrazy faktury w PDF które e-fakturą nie są. Dodam, że moim zdaniem również są ważne, ale to co innego niż e-faktura. Zmieniło się to? Play ma elektroniczny podpis? Z Twojego wpisu wynika że tak. Jak zgłoszę to do Play otrzymam e-fakturę, a nie tylko jej obraz?

 #469115  autor: qper
 06 kwie 2011, 07:55
luccicare pisze:
play4you2 pisze:Witam. W oparciu o ostatnie wydarzenia dotyczące e - faktury i sposobu jej rozliczenia z Urzędem Skarbowym, poniżej zamieszczam oficjalny komunikat firmy w tej sprawie:

„Korzystając z e-Faktury w Play możesz być pewien, że e-Faktura, którą otrzymasz jest właściwym dokumentem służącym do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
Wystawiane przez Play faktury elektroniczne (e-Faktury) są w pełni zgodne z przepisami prawa określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. Ust. z dnia 20 lipca 2005 roku).
Są również zgodne z nowym Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r.
Każda faktura elektroniczna w Play opatrzona jest podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego oraz poprzez wymianę danych elektronicznych (EDI).
W chwili wystawienia faktury elektronicznej (e-Faktury) przez Play, do klienta wysyłane jest z adresu [email protected], pocztą elektroniczną powiadomienie o jej wystawieniu (e-awizo)
Sama faktura elektroniczna (e-Faktura) udostępniana jest klientowi za pośrednictwem Portalu Play24 (www.24.playmobile.pl)”


Pzdr.
Dla mnie i dla przepisów prawa e-faktura to taka zwykła faktura, tyle, że z podpisem elektronicznym - we wszystkich sferach gospodarki traktowanym na równi jak ten tradycyjny. Nie słyszałem aby Play miał ten podpis, Play raczej wystawia tylko obrazy faktury w PDF które e-fakturą nie są. Dodam, że moim zdaniem również są ważne, ale to co innego niż e-faktura. Zmieniło się to? Play ma elektroniczny podpis? Z Twojego wpisu wynika że tak. Jak zgłoszę to do Play otrzymam e-fakturę, a nie tylko jej obraz?
Play ma efakturę a to o czym piszesz to jest jedynie graficzna wizualizacja w PDF.
Właściwym dokumentem jest plik z rozszerzeniem xml, który można pobrać z play24.

Więcej dowiesz się z http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... gowych.pdf

Fajnie to opisali.

[ Dodano: 2011-04-06, 08:01 ]
Claudec pisze:Podsumowując:
2G Plusa - charczy dźwięk, na szczęście w miarę rzadko
3G Plusa - brak
2G Play - fatalna jakość rozmowy
3G Play - zasięg tylko przy oknie, może będę telefony odbierać na dworze?
"4G" Play - brak
U mnie wygląda to następująco.:

2G Plusa - charczy bardzo często, muszę się rozłączać i wybierać numer ponownie.
3G Plusa - pełen idealny zasięg ale telefony firmowe nie mają 3G
2G Play - jedna kreska lub brak zasięgu w siedzibie firmy
3G Play - pełen idealny zasięg ale telefony firmowe nie mają 3G.

Napisałem znowu do boku, jeżeli znowu będą udawać i pisać, że wszystko jest ok, to przeniosę numery do innej sieci.

Nie mogę sobie pozwolić na puszczanie sygnałków klientom, bo jest to co najmniej dziwne.

Szkoda, że play4you nie chce nam pomóc w tym temacie.
  • Strona 190 z 244
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 244
  • 1
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 244