• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 188 z 244
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 244

 #468471  autor: KC-KARLOS
 02 kwie 2011, 12:07
wojciech pisze:pytanie - czy rozmowy na 800/801 tez schodza ze srodkow promocyjnych?
NIE. Połączenia z numerami 800xxxxxx są BEZPŁATNE, a z 801xxxxxx kosztują 62 gr za każdą rozpoczętą minutę rozmowy - koszt jest pobierany z Konta Głównego z doładowań / Środki poza abonamentem.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #468483  autor: play4you2
 02 kwie 2011, 13:12
Karlos20 pisze:NIE. Połączenia z numerami 800xxxxxx są BEZPŁATNE, a z 801xxxxxx kosztują 62 gr za każdą rozpoczętą minutę rozmowy - koszt jest pobierany z Konta Głównego z doładowań / Środki poza abonamentem.
Potwierdzam.

P.S.

Fidel, dostałem właśnie info że wszystko już załatwione. Tym razem już nie powinno nic nowego się pojawić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #468484  autor: Marcin87
 02 kwie 2011, 13:16
Co się stało z pakietami internetowymi w Mixturze ? jeszcze 3 dni temu były a teraz jak chciałem sobie kupić 100 MB to nie ma tej opcji w Play 24. Co jest grane?

 #468509  autor: playonline
 02 kwie 2011, 14:37
play4you2 pisze:To samo, co z kwotami w przypadkupozostałych migracji.
No ale czy w VIP'ie nie jest wszystko* w ramach oplaty abonamentowej?

____
* - prawie

[ Dodano: 2011-04-02, 14:38 ]
play4you2 pisze:Przekazano.
Dzieki.

 #468516  autor: user_delete19
 02 kwie 2011, 14:53
play4you2 pisze:
Karlos20 pisze:NIE. Połączenia z numerami 800xxxxxx są BEZPŁATNE, a z 801xxxxxx kosztują 62 gr za każdą rozpoczętą minutę rozmowy - koszt jest pobierany z Konta Głównego z doładowań / Środki poza abonamentem.
Potwierdzam.

P.S.

Fidel, dostałem właśnie info że wszystko już załatwione. Tym razem już nie powinno nic nowego się pojawić.

Pzdr.
No to netia zaliczyła mega fail, bo teraz na stronie (https://www.netia.pl/kontakt.html) podają tylko kontakt via taki numer. Na szczescie można się jeszcze doszukać normalnego stacjonarnego...

Swoja szosa skrajny bezsens... chyba lepiej odchodzic od 0801 (i 800 w niektorych przypadkach) bo najczesciej taryfikacja jest z kosmosu (nawat w stacjonarnych) O_x

 #468531  autor: DanielR
 02 kwie 2011, 16:07
play4you2 :hello2:, czy mógłbyś wreszcie zajrzeć na PW :?: :!: :smt093

 #468541  autor: play4you2
 02 kwie 2011, 16:59
jojo pisze:play4you2 , czy mógłbyś wreszcie zajrzeć na PW
Witam. Nie zrozum mnie źle, ale Twoją wiadomość otrzymałem 31 3 2011, a jeszcze mam kilkanaście innych z późniejszych okresów. Załatwiam wszystkie sprawy "od najstarszych" i w tej kwestii jestem zasadniczy. Każdy z was ma u mnie równe szanse, więc nie denerwuj się, ale jak zrobię "starsze" PW, wówczas odpowiem na Twoją wiadomość ok? Postaram sie najpóźniej w poniedziałek tym zająć (chyba że wypadnie mi coś pilnego w pracy). Jednak jak wiesz, jeszcze nie zdarzyło się tak, abym komuś nie odpowiedział na PW, więc Ty również otrzymasz odpowiedź. Prosze Cię o chwilę cierpliwości.

pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #468546  autor: remi89
 02 kwie 2011, 18:19
play4you2 pisze:
remi89 pisze:Nawiązując do nowych pakietów All Inclusive w Play Fresh, jak to jest w przypadku osób posiadających obecnie aktywny pakiet Play Online w telefonie. Czy oni również mogą korzystać z neta nie patrząc czy są w zasięgu Play czy Plusa?
Trochu nie bardzo się dogadaliśmy, więc napiszę jeszcze raz. W swoim telefonie w profilu: Darmowe Sms-y do wszystkich, posiadam aktywny pakiet internetowy który chodził tylko na zasięgu Play. A moje pytanie dotyczy czy posiadając ten że pakiet mogę korzystać zarówno w zasięgu Play oraz Plusa? Czy muszę aktywować nowy pakiet z serii All Inclusive aby cieszyć się wszech dostępnym internetem?

P@weŁ

 #468548  autor: Pijo
 02 kwie 2011, 18:21
remi89 pisze:czy posiadając ten że pakiet mogę korzystać zarówno w zasięgu Play oraz Plusa? Czy muszę aktywować nowy pakiet z serii All Inclusive aby cieszyć się wszech dostępnym internetem?

Musisz aktywować nowy pakiet z serii AllInclucive.

 #468556  autor: sniez
 02 kwie 2011, 19:38
Szanowny play4you,

Kupiłem w sieci Play usługę abonamentową Longplay 69 Swobodny Internet (obowiązkowy pakiet 2GB za 30 zł). Byłem zadowolony z usług (pomijając problemy z działaniem usług na skraju zasięgu Play) do czasu naliczenia na moim koncie opłaty blisko 900 zł za internet. Okazało się, że pakiet 2GB za 30 zł niespodziewanie został wyczerpany, a za kolejne 0,8 GB mam zapłacić prawie 1000 zł! Oferta reklamowana jako Swobodny Internet w Strefie Taniego Internetu Play okazała się ani swobodną ani tanią. Niestety podczas podpisywania umowy nie przekazano mi wszystkich załączników (cennika - abstrakcyjnie wysokich cen Internetu). Na moje nieszczęście na umowie potwierdziłem zapoznanie się z kilkoma załącznikami, których na oczy nie widziałem. W ramach dobrej współpracy prosiłem specjalistów z biura obsługi (play24) o zaliczenie 0,8 GB danych jako pakiet internetowy 1GB (25 zł) - otrzymałem odpowiedź odmowną. Prosiłem również o zmniejszenie horrendalnie wysokiego limitu kredytowego (1000zł) do rozsądnej wielkości - 200 zł. Otrzymałem odpowiedź odmowną. Prosiłem o zablokowanie możliwości wykonywania płatnych połączeń z Internetem (mam 2GB i tylko z nich chcę korzystać) - niestety tutaj również dostałem odpowiedź odmowną. Jedyne co mi zaproponowano - całkowitą blokadę połączeń z Internetem - co jest pomysłem trochę dziwnym przy pakiecie 2GB doliczanym do mojego abonamentu.

Czy mógłby Pan pomóc mi w:
1. zamianie naliczonych 0,8GB danych za blisko 900 zł na pakiet 1GB za 25 zł
2. zmniejszeniu limitu kredytowego do kwoty, która nie zrujnuje mojego domowego budrzetu
3. zablokowaniu wykonywania płatnych połączeń z Internetem lub choćby wszystkich płatnych usług sieci Play (mam mnóstwo minut, 2GB internetu i nie chcę płacić więcej niż to co w abonamencie).

Moje zgłoszenia to: 28912194, 29043218

Jestem dość dobrym klientem, płacę regularnie rachunki, nie zużywam pakietów złotówek i internetu zaoferowanych mi przez play (średnio zużywam ok 30% z pakietu transmisji danych, 50% z pakietu złotówek). Dodatkowo odbieram ok. 10 godzin miesięcznie połączeń telefonicznych od innych sieci dzięki czemu w ten sposób mogą Państwo dodatkowo zarobić.

Jestem klientem Ery nieprzerwanie od 12 lat, Plusa nieprzerwanie od 6 lat, Play od 6 miesięcy. Nigdy nie miałem problemów z żadnym z operatorów, jednak blisko tysiączłotowy rachunek podkopał moją wiarę w ostatniego z nich.

 #468559  autor: kerim36
 02 kwie 2011, 19:44
sniez pisze:jednak blisko tysiączłotowy rachunek podkopał moją wiarę w ostatniego z nich.
Nie obrazajac Cie - troche dziwny jestes. Faktem przekroczenia limitu 2GB i naliczeniu dodatkowych oplat zgodnych z cennikiem obarczasz operatora?? Czy to on korzystal z internetu na Twoim telefonie. Gratuluje takiego toku myslenia.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #468569  autor: playonline
 02 kwie 2011, 20:19
sniez pisze:Czy mógłby Pan pomóc mi w:
1. zamianie naliczonych 0,8GB danych za blisko 900 zł na pakiet 1GB za 25 zł
2. zmniejszeniu limitu kredytowego do kwoty, która nie zrujnuje mojego domowego budrzetu
3. zablokowaniu wykonywania płatnych połączeń z Internetem lub choćby wszystkich płatnych usług sieci Play (mam mnóstwo minut, 2GB internetu i nie chcę płacić więcej niż to co w abonamencie).
ad1. chyba sobie zartujesz?
ad2. tutaj sie zgodze, ze limity kredytowe mozna by bylo zmniejszyc na zyczenie klienta.
ad3. mozesz zablokowac net calkowicie (ale tracisz tez mozliwosc wysylania i odbierania mmsow).

Zycze wiec wiekszej kontroli nad swoim kontem..

 #468573  autor: sniez
 02 kwie 2011, 20:32
kerim36 pisze:...troche dziwny jestes...


Wypowiadając się w ten sposób nietrudno będzie Ci obrazić niejedną osobę na tym forum.

Wracając do meritum, niestety nie poznałem potwornie wysokich stawek jakie mnie będą czekały, gdyż w mojej ofercie nie było o tym wzmianki (było odwołanie do kolejnego cennika, którego niestety nie otrzymałem przy podpisywaniu umowy). Żaden ze wspomnianych operatorów z którymi mam podpisaną umowę nie naliczył mi ani jednego grosza ponad pakiet internetowy zawarty w abonamencie - Plus mimo tego faktu przysyła mi SMS tuż przed wyczerpaniem pakietu. mBank mobile (taka oferta prepaid) z którego również korzystam, przysyła mi sms'em stan konta po każdym użyciu telefonu (abym mógł panować nad kosztami - opłaca im się to?). Przy takim stanie mojej wiedzy (przyzwyczajenia do standardów) zmartwiłem się, że nie jestem w stanie w żaden sposób zabezpieczyć się przed bardzo wysokimi rachunkami z Play - niezmienny limit kredytowy 1000 zł, brak jakichkolwiek blokad czy powiadomień (wyłącznie ciągła samokontrola). Inną sprawą jest wykorzystywanie Internetu przez obecne telefony - mnogość samoaktualizujących się aplikacji, update'y systemu, multimedialność internetu w połączeniu z dziećmi - wszystko to prowadzi do wzmożonego i bardzo nierównego zużycia transferu. Symboliczna różnica pomiędzy 2GB a 2,1GB powoduje wzrost kosztów internetu czterokrotnie. Różnica pomiędzy 2GB a 3GB to wręcz kilkudziesięciokrotny wzrost kosztów Internetu. Piszę o tym wyłącznie dlatego, że nie zawsze najprostszy tok rozumowania jest tym jedynym, słusznym.
playonline pisze: ad3. mozesz zablokowac net calkowicie (ale tracisz tez mozliwosc wysylania i odbierania mmsow).


Dokładnie to samo odpisała mi Pani Monika z biura obsługi. Czy przy abonamencie z dwugigabajtowym pakietem internetowym tylko ja dostrzegam absurdalność tego rozwiązania?

 #468589  autor: piechucki
 02 kwie 2011, 21:56
Czy ktoś wie jak wygląda sprawa przedłużania wartości i ważności dotychczasowych pakietów internetowych (na zasięgu Play i Plusa) nowymi pakietami? Uskładałem sobie troszeczkę (na wakacje :mrgreen: ) i nie byłbym zadowolony, gdyby to wszystko teraz przepadło.

 #468591  autor: Pijo
 02 kwie 2011, 22:00
Czy ktoś wie jak wygląda sprawa przedłużania wartości i ważności dotychczasowych pakietów internetowych (na zasięgu Play i Plusa) nowymi pakietami?

Normalnie. Przecież to to samo konto megabajtowe (*108#).

 #468595  autor: piechucki
 02 kwie 2011, 22:02
:) "Dziękować" :)

 #468610  autor: dusk
 02 kwie 2011, 22:51
jak to jest z tym stanem darmowym
jak jest napisane ze po 3 miesiacach trzeba placic 10zł to mozna z tego zrezygnowac czy cos?

 #468611  autor: muchakk
 02 kwie 2011, 22:52
Możesz wyłączyć ;-)

 #468615  autor: dusk
 02 kwie 2011, 23:02
a czy w play jest mozliwosc zmiany softa na "czysty" bez utraty gwarancji?

 #468620  autor: kuwejt
 02 kwie 2011, 23:25
dusk pisze:a czy w play jest mozliwosc zmiany softa na "czysty" bez utraty gwarancji?
Nie ma. Zresztą u żadnego operatora nie ma. Najważniesza sprawa - to nie operator jest gwarantem.
Jeżeli w serwisie "będą chcieli" taką zmiane zauważyć to jak najbardziej jest to podstawa do unieważnienia gwarancji.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB
  • Strona 188 z 244
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 244
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 244