• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 187 z 244
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 244

 #468234  autor: Dorylek
 31 mar 2011, 23:14
play4you2,
Zbliża się 1 kwietnia, jak wygląda sprawa z zasięgiem - miało być ~60% powierzchni Polski, na mapie z zasięgiem nie widać tych ~60%?

 #468236  autor: qper
 31 mar 2011, 23:29
Dorylek pisze:play4you2,
Zbliża się 1 kwietnia, jak wygląda sprawa z zasięgiem - miało być ~60% powierzchni Polski, na mapie z zasięgiem nie widać tych ~60%?
Pytanie raczej do rzecznika ;).
Daj spokój play4you, myślisz, że mu o tym mówią...

PS

po co reklamujecie stary pakiet Tani Internet skoro 30.03 został już wycofany?

http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html

 #468238  autor: ukefake
 31 mar 2011, 23:34
qper, z tymi 80% to jest mały zonk. W materiałach na blogplay.pl jest mowa o 31/03/2011 KLIK, z drugiej strony w informacjach prasowych jest napisane o końcu kwietnia KLIK.
I bądź tu mądry ;)

 #468240  autor: qper
 31 mar 2011, 23:36
ukefake pisze:qper, z tymi 80% to jest mały zonk. W materiałach na blogplay.pl jest mowa o 31/03/2011 KLIK, z drugiej strony w informacjach prasowych jest napisane o końcu kwietnia KLIK.
I bądź tu mądry ;)
Procenty do mnie nigdy nie przemawiały ;)
Jak pojadę gdzieś w dziwne miejsce z dala od dużych miast i będę mieć Internet w iPhonie - to powiem łał ;)

 #468245  autor: piotros.org
 31 mar 2011, 23:47
play4you2 pisze:Rozumiem Cię, jednak jedynie co mogę zrobić, to tylko przekazać sugestie. Jak widzisz, Qper wiele razy wkleja różnego rodzaju porpozycje poprawy i znaczna większość jest realizowana (co sam potwierdza - qper, dzięki za pomoc :-D ). Twoje sugestie (jak i każdego z was) również przekazuję, jednak na pewne zmiany czasami trzeba poczekać. Nie jestem w stanie powiedzieć ile i czy one w ogóle nastąpią, jednak jak następują, od razu je widzicie. Reasumując, tą sugestię też przekażę, jednak od razu mówię, że nie wiem, czy i kiedy zostanie to zrobione.
P4Y2, dzięki za info. Szkoda tylko, że kiedyś to działało i w ramach modernizacji zostało "popsute"... :(

Dostałem też odpowiedź z BOK'u, szkoda, że tak szybko nie odpowiadają na normalne zgłoszenia, a tylko jak jest podane, że to reklamacja...
Kod: Zaznacz cały
Informuję, iż dokładnie zapoznałem się z Pana sprawą dotyczącą korzystania z portalu Play24. W wyniku analizy, potwierdzam, iż w wyniku modernizacji portalu Play24, możliwość generowania plików historii połączeń dla aktywności przychodzących (niepłatnych) została usunięta. Pragnę serdecznie przeprosić za powyższe utrudnienia. Ufam, jednak, iż będzie Pan zadowolony z dalszego korzystania z portalu Play24.

Pragnę zauważyć, iż usługi świadczone są zgodnie z postanowieniami Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów (§9.punkt 1.). Serwis Play24 nie jest natomiast usługą telekomunikacyjną w myśl wyżej wymienionego dokumentu. Zgłoszenie 28257451 zostało zatem zrealizowane poprawnie, a udzielona odpowiedź rzetelna.

W nawiązaniu do wyjaśnień przedstawionych powyżej, informuję, iż Pana reklamacja została uznana za niezasadną. Tym samym Pana oczekiwanie dotyczące przywrócenia możliwości generowania historii aktywności dla połączeń przychodzących nie może zostać spełnione.
Dzięki za przekazanie i mam nadzieję, że w przyszłości wróci to, co już wcześniej było...

piotros
 #468263  autor: pakierhakierxd
 01 kwie 2011, 09:00
Witam wysyłałem zgłoszenie o numerze 28924997
dałem ci nawet wcześniej jego nr
Dostałem odpowiedź która mnie nie satysfakcjonuje
bo internet nie działa a wg nich działa normalnie
nie ma żadnych problemów
Tu masz zdjęcia i filmik pokazujący że działa na plusie a na playu nie
co mam zrobić aby internet działał także na 2g playa :)
To nie wina telefonu bo tak się dzieje na 2
ustawienia internetu są poprawne używam profilu który dostałem w smsie -wap
ale na internet było tak samo tylko że sprawdzane na innym telefonie.
Napisać kolejne zgłoszenie
z dodaniem linku do zdjęć + filmiku??
Z tego co patrzyłem jakiś czas temu to tak samo było na innych telefonach w play
na kartę i abonament
Tu masz linki zobacz sobie
http://pakierhakierxd.fotosik.pl/albumy/825957.html
http://www.youtube.com/watch?v=Y0A_OLHq ... ideo_title

 #468269  autor: jahu_2006
 01 kwie 2011, 10:35
qper pisze: Pytanie raczej do rzecznika ;) .
Daj spokój play4you, myślisz, że mu o tym mówią...
Tylko rzecznik boi się tego tematu jak ognia i wkłada głowę w piasek.

 #468282  autor: mPablo
 01 kwie 2011, 12:47
Dziś 1 kwietnia i chyba w ramach proma aprilis dostałem taką oto odpowiedź na zgłoszenie nr 29373329:
Play24 pisze:w odpowiedzi na Pana zgłoszenie chciałabym poinformować, iż niestety nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia wartości kodu doładowywującego.Bardzo mi przykro.
Mi też jest bardzo przykro, ale oczekuję wyjaśnienia. To jak mam złożyć skuteczną reklamację w Citi?

 #468323  autor: playonline
 01 kwie 2011, 15:50
mPablo pisze:Mi też jest bardzo przykro
:D

Zagadka: co dzieje sie z kwota jaka jest do wykorzystania we Freshu w momencie gdy zmigruje sie na taryfe VIP?

Sugestia: czy w Play24 mozna dodac pole aby oznaczyc zakres kiedy zgloszenia byly tworzone? Lub taki aby podzielic je na kategorie spraw?

 #468348  autor: fidel29
 01 kwie 2011, 17:14
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
Sprawa jest nadal aktualna


Ok, dziś powinny skończyć się te Twoje utrudnienia. Tym razem ja ci to obiecuję ;-) .
W kwestii transferu danych się skończyły za co podziękowałem natomiast nie otrzymałem pakietu smsów(dla swojego bezpieczeństwa wysłałem Tobie co zostało uzgodnione zaraz po przedłużenie umowy-mam nadzieję że pamiętasz :D ).
Zrobiłem już stosowne zgłoszenie: 29396496
Spraw proszę aby nie trwało to jak w przypadku transferu danych ponad 10 dni bo korekta f-ry może być masakryczna :)

 #468350  autor: bartkula
 01 kwie 2011, 17:34
Witam.
Mam Orange POP, ale chciałbym przejść do Play, a dokładniej Play Fresh i mam parę pytań. 1. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda przenoszenie numeru z Orange POP do Play Fresh?
2. Czy wtedy dostanę nową karte sim czy będę musiał używać starą (mam starą z logiem Idea)?
3. Czy przenosząc numer do Play Fresh będę mógł skorzystać z usługi "darmowe rozmowy i smsy w Play" czy obowiązuje ona tylko dla tych co kupią starter?

 #468351  autor: Pijo
 01 kwie 2011, 17:40
bartkula pisze:2. Czy wtedy dostanę nową karte sim czy będę musiał używać starą (mam starą z logiem Idea)?
Dostaniesz nową kartę sim.
bartkula pisze:3. Czy przenosząc numer do Play Fresh będę mógł skorzystać z usługi "darmowe rozmowy i smsy w Play" czy obowiązuje ona tylko dla tych co kupią starter?
Będziesz mógł korzystać z tej usługi, a raczej taryfy.

 #468352  autor: Gadulski
 01 kwie 2011, 17:40
bartkula,
1. Przenoszenie numeru z Orange do Play odbywa się bezboleśnie :) Idziesz do Salonu Play z zarejestrowanym numerem w Orange składasz wniosek o przeniesienie numeru resztą zajmuje się Play :)
2. Dostajesz nową kartę z logo Play
3. Możesz korzystać z dowolnych profili. Więcej info znajdziesz tutaj:
http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play ... index.html

Obrazek

 #468353  autor: bartkula
 01 kwie 2011, 17:46
A ile trwa całe przenoszenie numeru?

 #468358  autor: Gadulski
 01 kwie 2011, 18:15
Ja numer przeniosłem w niecałe 24h. Więcej informacji:

http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pr ... index.html

Najważniejsze są Twoje dane. Dopilnuj, by Twoje dane w Orange były takie same jak dane, które podasz w Play. Jeżeli to się zgadza i Orange wyrazi zgodę przeniesiesz się bardzo szybko :)

Obrazek

 #468398  autor: qper
 01 kwie 2011, 21:41
bartkula pisze:3. Czy przenosząc numer do Play Fresh będę mógł skorzystać z usługi "darmowe rozmowy i smsy w Play" czy obowiązuje ona tylko dla tych co kupią starter?
zanim jednak wybierzesz ten profil to przeczytaj dokładnie jak dostać 60 zł za przeniesienie numeru.

http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pr ... index.html

 #468404  autor: KC-KARLOS
 01 kwie 2011, 22:05
qper pisze:
bartkula pisze:3. Czy przenosząc numer do Play Fresh będę mógł skorzystać z usługi "darmowe rozmowy i smsy w Play" czy obowiązuje ona tylko dla tych co kupią starter?
zanim jednak wybierzesz ten profil to przeczytaj dokładnie jak dostać 60 zł za przeniesienie numeru.

http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pr ... index.html
Dokładnie, przed doładowaniem konta po przeniesieniu numeru NIE WOLNO zmieniać profilu - wtedy 60 zł PRZEPADNĄ...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #468456  autor: qper
 02 kwie 2011, 09:58
Zobaczcie coś dziwnego...

do 31.03 miałem ponad 400 MB w ramach taniego Internetu.
Niestety pakiety z dniem 30.03 zostały zastąpione nowym więc już nie mogłem przedłużyć ważności. Ponad 400 MB przepadło i zamiast 0 to na kocie jest -2 MB jak to możliwe?

Dodatkowo zastanawiające jest bo równolegle miałem aktywne ponad 500 MB nowego pakietu Internetowego.

Obrazek

 #468461  autor: play4you2
 02 kwie 2011, 10:54
remi89 pisze:Nawiązując do nowych pakietów All Inclusive w Play Fresh, jak to jest w przypadku osób posiadających obecnie aktywny pakiet Play Online w telefonie. Czy oni również mogą korzystać z neta nie patrząc czy są w zasięgu Play czy Plusa?
Nie wiem, czy dokładnie zrozumiałem o co Ci chodzi, ale w taryfie Fresh Internet, taki Pakiet jest Ci zbędny (nawet go chyba nie aktywujesz jak się nie mylę). Byłoby to nielogioczne, mogąc korzystać z internetu za darmo (w zasięgu Play) i jednocześnie mieć Pakiet Play Online, który też działa w zasięgu Play.
potargany pisze:Drogi PLAYu - możesz zerknąć na 29340534
Więc tak, ogólnie wszystko jest ok. Zmiany wykonują się rpawidłowo. Rzeczywiście, jestmały kłopot z informacją dotyczącą statusu (że jest w trakcie realizacji). Wynika to z pewnych kwestii technicznych, które są aktualnie rozwiązywane, ale zapewniam Cię (jak i Was wszystkich), że jeżeli złożyliście dyspozycję, ona się wykona, mimo, że macie status że jest w trakcie realizacji. Informację tą, (potwierdzenie) otrzymałem od osoby zarządzającej Play24.
Pajuch pisze:WIEC NADAL CZEKAM NA ODPOWIEDZ
Jak dobrze pamiętam, już chyba Ci udzielałem odpowiedzi na to pytanie. Przypomnę, że zmiany te są mozliwe w oparciu o zmiany Aneksowe, a to już nie jest "zwyczajna" zmiana taryfy, tylko zawarcie nowej Umowy (migracja na Oferty). Poza tym, jak sam słusznie zauważyłeś, powstał nowy Regulamin i zgodnie z zasadą że prawo nie działa wstecz, obowiązują przepisy nowo uchwalone. Reasumując, pewne kwestie określone w dotychczasowym Regulaminie "starego" Play Online, nie mają zastosowania, gdyż jest to uregulowane w nowych przepisach i Play nie łamie tym samym postanowień Regulaminu. Mam nadzieję, że tym razem chyba już dość jasno się wypowiedziałem.
pakierhakierxd pisze:Dostałem odpowiedź która mnie nie satysfakcjonuje
bo internet nie działa a wg nich działa normalnie
nie ma żadnych problemów
Masz prawo do złożenia odwołania. Warunkiem jednak jest to, że Twoe pierwsze zgłoszenie musiało być reklamacją. Jeżeli nie, to teraz możesz złożyć reklamację na tą odpowiedź.
playonline pisze:Zagadka: co dzieje sie z kwota jaka jest do wykorzystania we Freshu w momencie gdy zmigruje sie na taryfe VIP?
To samo, co z kwotami w przypadkupozostałych migracji.
playonline pisze:Sugestia: czy w Play24 mozna dodac pole aby oznaczyc zakres kiedy zgloszenia byly tworzone? Lub taki aby podzielic je na kategorie spraw?
Przekazano.
fidel29 pisze:Zrobiłem już stosowne zgłoszenie: 29396496
Spraw proszę aby nie trwało to jak w przypadku transferu danych ponad 10 dni bo korekta f-ry może być masakryczna
Ech.... Mam nadzieję, że tym razem to już ostatnia sprawa :P. Już przekazałem.
Karlos20 pisze:Dokładnie, przed doładowaniem konta po przeniesieniu numeru NIE WOLNO zmieniać profilu - wtedy 60 zł PRZEPADNĄ...
Potwierdzam wszystkie informacje, jakie Ci udzielono przez osoby z Forum. Zapoznaj się z tymi informacjami, wówczas wszystko będzie już dla Ciebie jasne :-).
qper pisze:Dodatkowo zastanawiające jest bo równolegle miałem aktywne ponad 500 MB nowego pakietu Internetowego.
Wiesz co, być może jest to jakiś drobny błąd techniczny. Jak się "nie naprawi", zrób na to zgłoszenie kontrolne, czy wszystko jest ok.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #468466  autor: user_delete19
 02 kwie 2011, 11:54
pytanie - czy rozmowy na 800/801 tez schodza ze srodkow promocyjnych?
  • Strona 187 z 244
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 244
  • 1
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 244