• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 186 z 244
  • 1
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 244

 #467916  autor: play4you2
 30 mar 2011, 13:05
jahu_2006 pisze:play4you2
czy to jest twoje konto na fejsie ?
Tak. Sugeruję jednak, aby korzystać z profilu "Play4U" gdzie działamy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467919  autor: DanielR
 30 mar 2011, 13:25
play4you2, właśnie napisałem Ci na PW o moim problemie dotyczącym MNP osoby niepełnoletniej do Fresh.
Czy mógłbyś się do tego odnieść?
To pilne.

 #467925  autor: user_delete19
 30 mar 2011, 13:51
play4you2 pisze:Tak. Sugeruję jednak, aby korzystać z profilu "Play4U" gdzie działamy.
Ale z tego co zauwazylem, to jest tam tylko publiczna sciana bez jakichkolwiek wiadomosci prywatnych? Jak w takim razie podawac dane?

 #467926  autor: play4you2
 30 mar 2011, 14:03
wojciech pisze:Jak w takim razie podawac dane?
Stworzyć zgłoszenie i podać jego numer (lub napisać numer zamkniętego już zgłoszenia). Tu też nie każę podawać danych. Pamiętaj proszę, że to forum nie jest naszą domeną, abyśmy chronili dane. Zapoznaj się z moją stopką. Oznacza to, że jeżeli podajecie jakiekolwiek dane, robicie to tylko na własną odpowiedzialność.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467932  autor: sql
 30 mar 2011, 14:28
Na stronie po kliknięciu "Dokumenty" pojawia się stary cennik czyli nie zgadza się ilość minut/pakietu złotówkowego w porównaniu do tabelki:
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/sme/index.html

 #467945  autor: fidel29
 30 mar 2011, 15:54
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
Sprawa jest nadal aktualna


Ok, dziś powinny skończyć się te Twoje utrudnienia. Tym razem ja ci to obiecuję ;-) .
W końcu temat zakończony.Transfer danych działa-dzięki :D

 #467961  autor: evolucja
 30 mar 2011, 17:50
1. Czy w profilu Play Fesh All Inclusive można normalnie korzystać z pakietów danych(np. 100MB za 7zł)?
2. Czy jest tam dostępny pakiet 600 smsów za 6zł?
3. Czy po migracji z Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci do Play Fresh All Inclusive traci się wykupiony pakiet zbieraj minuty w Play fresh?

 #467962  autor: KC-KARLOS
 30 mar 2011, 17:57
evolucja pisze:1. Czy w profilu Play Fesh All Inclusive można normalnie korzystać z pakietów danych(np. 100MB za 7zł)?
2. Czy jest tam dostępny pakiet 600 smsów za 6zł?
3. Czy po migracji z Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci do Play Fresh All Inclusive traci się wykupiony pakiet zbieraj minuty w Play fresh?
1. Jeśli to profil podstawowy, Rozmowy i SMS-y do Play i SMS-y do wszystkich sieci, a nie profil Internet, to TAK.
2. TAK, PAKIET 600 SMS jest dostępny, ale TYLKO w opcji podstawowej i AI Internet.
3. Wszystko się traci, zostają tylko złotówki główne i promocyjne.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #467964  autor: stypulkovski
 30 mar 2011, 18:06
Mam Play Online 10 GB za 45 zł + 1 zł LP (zniżka dla abonentów) na starych zasadach. Chcę zmienić taryfę na PO All Inclusive za 49 zł (ponieważ, o ile mi wiadomo, możliwa jest tylko migracja z oferty niższej na wyższą). I tu pytania:

- mam umowę podpisaną od sierpnia 2010 do lutego 2012. Jak zmienię teraz taryfę, to naliczają mi 18 miesięcy umowy, czy te warunki obowiązują od teraz do lutego 2012 (czyli końca umowy na starych zasadach?
- czy do takiej operacji jest potrzebna osoba z dowodem osobistym?

Podobnie mam z LP za 1 zł. Stan Darmowy się skończył, chcę z tego LP zrezygnować. Musi to zrobić też osoba z dowodem osobistym?

Pozdrawiam ;-).

 #467965  autor: play4you2
 30 mar 2011, 18:08
sql pisze:Na stronie po kliknięciu "Dokumenty" pojawia się stary cennik czyli nie zgadza się ilość minut/pakietu złotówkowego w porównaniu do tabelki:
http://dlafirm.playmobile.../sme/index.html
Przekazano.
fidel29 pisze:W końcu temat zakończony.Transfer danych działa-dzięki
Cieszy mnie to 8). Z tego co mi wiadomo, masz też już załatwioną sprawę odwołania. Właśnie dostałem info, że rozmawiano z Tobą i wszystko wyjaśniono.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #467996  autor: remi89
 30 mar 2011, 19:47
Nawiązując do nowych pakietów All Inclusive w Play Fresh, jak to jest w przypadku osób posiadających obecnie aktywny pakiet Play Online w telefonie. Czy oni również mogą korzystać z neta nie patrząc czy są w zasięgu Play czy Plusa? Czy są skazani tylko na zasięg macierzysty?

P@weŁ

 #468009  autor: ukefake
 30 mar 2011, 20:52
Oscypek pisze:Mam Play Online 10 GB za 45 zł + 1 zł LP (zniżka dla abonentów) na starych zasadach. Chcę zmienić taryfę na PO All Inclusive za 49 zł
Było kilka stron temu - w tym konkretnym przypadku migracja możliwa na taryfę nie mniejszą niż 85pln, więc 3 razy się zastanów czy warto.

 #468063  autor: fidel29
 30 mar 2011, 23:23
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
W końcu temat zakończony.Transfer danych działa-dzięki


Cieszy mnie to 8) . Z tego co mi wiadomo, masz też już załatwioną sprawę odwołania. Właśnie dostałem info, że rozmawiano z Tobą i wszystko wyjaśniono.
Zgadza się!Pracownik który zadzwonił powiedział, że dostał polecenie od przełożonego zawiadującego fora internetowe aby tą sprawę jak najszybciej załatwić :D
Jeszcze raz dziękuję za wstawiennictwo i pozdrawiam:)

 #468099  autor: potargany
 31 mar 2011, 11:03
Drogi PLAYu - możesz zerknąć na 29340534

Od paru dni można aktywować fakturę za pomocą PLAY 24 - bez wysyłania na Komorniki...

Więc próbuje ją aktywować mam info " w trakcie zmian " - ok rozumiem 24 h
Lecz po wylogowaniu i zalogowaniu jest info " nieaktywne " I mogę proces powtórzyć

Sprawa dotyczy numeru 790 223 xxx

Dzięki

Pieniądze to nie wszystko ...

 #468104  autor: barteks2
 31 mar 2011, 11:34
Mam takie pytanie: Czy dzisiaj w godzinach 1:00-2:00 w nocy mogliście wykonywać połączenia lub wysyłać SMS-y z Play? Czy była jakaś awaria sieci?

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #468114  autor: KC-KARLOS
 31 mar 2011, 12:50
barteks2 pisze:Mam takie pytanie: Czy dzisiaj w godzinach 1:00-2:00 w nocy mogliście wykonywać połączenia lub wysyłać SMS-y z Play? Czy była jakaś awaria sieci?
Ja awarii w Play nie odczułem :) Spałem...
A co to za awaria? SMS-y? Net czy zasięg macierzysty padł? U mnie jest wszystko okej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #468127  autor: barteks2
 31 mar 2011, 14:31
Zasięg był z Plusa, ale przy wysyłce SMS-a pojawiał się komunikat "Nie udało się wysłać wiadomości" (próbowałem chyba z 10x), a przy próbie połączenia był tylko krótki podwójny dźwięk i rozłączało się - bez żadnego komunikatu na wyświetlaczu telefonu. Próbowałem zalogować się do Play24 i też wyskoczył błąd "Nie możemy pobrać danych, spróbuj później". Wyglądało na to, jakby padła cała sieć.

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #468141  autor: Pajuch
 31 mar 2011, 16:12
ukefake pisze:
Oscypek pisze:Mam Play Online 10 GB za 45 zł + 1 zł LP (zniżka dla abonentów) na starych zasadach. Chcę zmienić taryfę na PO All Inclusive za 49 zł
Było kilka stron temu - w tym konkretnym przypadku migracja możliwa na taryfę nie mniejszą niż 85pln, więc 3 razy się zastanów czy warto.
Co Ty gadasz można niżej ale jest to nie zgodne z regulaminem obowiazujacym nas od dnia podpisania umowy starych taryf, a w nowym jest ze z 80zl mozna migrowac na 69zl :) defacto playfouryo2 nadal nie odpowiedzial dla czego play moze lamac regulamin innym regulaminem (czyli dotyczace starszych ofert playonline) gdzie stoi ze nie mozna przejsc nizej i podpisujac sie obie strony go akceptuja a nowy regulamin migracji zezwala na migracje na nizsza oferte i z ktorej strony nie patrzec nowy regulamin migracyjny nie moze anulowac starego WIEC NADAL CZEKAM NA ODPOWIEDZ

bo jakos zmienilem po45zl 10GB na all69Zl 12GB i nie bylo problemu hehe i mam nawet regulamin starego PO gdzie jest ze migracja nie jest mozliwa na nizsze taryfy ale juz zmienic mi na 59zl nie chcieli a to ta sama oferta tylko w nowym wydaniu i w dodatku smiech na sali jak zaproponowali oferte 59zl w cenie99zl ktora jest w tym momecie gorsza niz dla nowych abonentow a logicznie patrzac jest to oferta bez modemu ja przedluzylem bez modemu i chcialem zmienic.... to dajcie modem i moge placic 99zl

 #468154  autor: DanielR
 31 mar 2011, 17:18
play4you2, napisałem Ci na PW co załatwiłem (a raczej czego nie zdołałem załatwić) w sprawie MNP siostry do Fresh'a.
Liczę na Twoją pomoc.
  • Strona 186 z 244
  • 1
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 244
  • 1
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 244