• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 19 z 29
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 29

 #636356  autor: w3d
 30 maja 2013, 20:33
Witam

Przez stronę nju mobile. Próbowałem już na wszystkie sposoby. I nic. Numer przeniesiony z T-Mobile (coś około 2 tygodnie temu). Tak to wygląda:

Obrazek

 #636366  autor: Niezgodna7
 30 maja 2013, 21:46
Kup zdrapkę za 5zł Orange, i chyba po kłopocie..

 #637725  autor: emarcin
 05 cze 2013, 23:11
orson_dzi pisze:Na 95% połączenia oczekujące są tylko w abonamencie.
I właśnie się doczytałem w otrzymanym wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

 #638718  autor: nju mobile
 11 cze 2013, 12:42
Aktywacja usługi i korzystanie z niej jest bezpłatne. Osoba dzwoniąca ponosi opłatę tak jak za połączenie. Usługa jest dostępna tylko w ofercie z rachunkiem.

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #638751  autor: Marjo
 11 cze 2013, 14:55
Czy w ofercie abonamentowej w skład połączeń no limit wchodzą też numery stacjonarne??

 #638753  autor: KA
 11 cze 2013, 15:03
Tak, Marjo.

 #638765  autor: nju mobile
 11 cze 2013, 15:42
Jak najbardziej tak :)

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #638969  autor: tom427
 12 cze 2013, 11:29
Ile zajmuje czasu ręczna weryfikacja danych? i czy gdy jeśli numer jest zarejestrowany w ofercie na kartę na inną osobą a abonament w nju z rachunkiem będzie podpisany na inną osobę(dopiero złożyłem zamówienie) to czy będzie jakiś błąd czy spokojnie to przejdzie? :) adres ten sam tylko imię, pesel, nr. dowodu inne. Wydaje mi się że nie powinno być żadnego problemu z przeniesieniem numeru i podpisaniu umowy ale wolę się upewnić.

 #639025  autor: Edmund
 12 cze 2013, 13:27
tom427, numer na pewno nie przejdzie. Adres nie wystarczy - potrzebna jest zgodność numeru PESEL oraz imienia i nazwiska przy przenoszeniu.
W tym celu najpierw musisz zmienić dane na które masz zarejestrowany numer w ofercie na kartę. Swoją drogą - co to za oferta i sieć?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #639032  autor: tom427
 12 cze 2013, 13:42
Edmund
Play, RWK

to teraz pozostaje mi czekać aż odrzucą zamówienie, ciekawe ile im to zajmie..ktoś wie ile trwa taka ręczna weryfikacja danych?
to jakbym chciał zmienić dane to wystarczy że zmienię na Play24? nie muszę iść do salonu? czy jak?

edit:
ehh chyba nie da się zmienić danych na stronie, przynajmniej nie widzę takiej funkcji -.-
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 13:46 przez tom427, łącznie zmieniany 1 raz.

 #639035  autor: KC-KARLOS
 12 cze 2013, 13:45
tom427, Play24 to platforma do kontroli konta. Wszystkie dane musisz zmienić w punkcie Play.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #639038  autor: tom427
 12 cze 2013, 13:51
no właśnie sprawdziłem to przed chwilą, można tylko zmienić adres, no nic, może nie odrzucą, w końcu jak się podpisuje umowę w salonie to nie rejestruje numeru na tą osobę.
No nic, trzeba czekać na decyzje.

edit:
osoba na która przepisze numer musi być obecna w salonie czy wystarczy jak wezmę jej dane albo jakiś formularz z salonu zabrać wypełnić w domu i oddać i zmienią?
Dzięki za szybką odpowiedź.

 #639043  autor: Kryniczanin
 12 cze 2013, 13:58
tom427, W moim wypadku nju 3 dni to ciągnęło.

A mi nju w końcu wczoraj pozwoliło odejść po odrzucaniu wniosków.

I jeszcze jedno dzisiaj w nocy udowodnili że to sieć dla dzieci.

Wysłali mi sms z nr 2334 o 1:30 że rozpatrują mój wniosek o przeniesienie i że operator biorca mnie poinformuje co i jak śmiech na sali bo biorca o 20:23 dał znać że załatwił. O 1:30 się śpi a nie straszy ludzi.

 #639047  autor: tom427
 12 cze 2013, 14:03
yhym i tak pewnie odrzuca -.-

Weryfikacja ręczna-Status o którym mówisz oznacza, że sprawdzane jest czy dane które zostały podane w zamówieniu zgadzają się z danymi które posiada dotychczasowy operator i taka operacja odbywa się w czasie do 3 dni roboczych.

a że się nie zgadzają na to lipa -.- może to i lepiej bo przeniosę się do FMM-w końcu nie taka zła oferta. :)

@Kryniczanin czemu odszedłeś i gdzie?

 #639070  autor: Kryniczanin
 12 cze 2013, 15:26
tom427 pisze:@Kryniczanin czemu odszedłeś i gdzie?
Przeniosłem jeden numer dla testów i w miarę ok poza kombinacjami z brakiem oddania nr i dziecinadą nocną.

 #639087  autor: tom427
 12 cze 2013, 15:56
Jednak się da.:) Tak mi się wydawało że dane na który jest zarejestrowany numer nie ma znaczenia, bo jak się podpisuje umowę abo to numer się nie rejestruje.

Przed chwilą zaktualizowali status mojego zamówienia na

Rozpoczęliśmy przygotowanie Twojego zamówienia na Umowę dotyczącą przeniesienia numeru

Ile czeka się na przyjazd kuriera? 1-2 dni czy więcej? wtedy można i warto już używać numeru tymczasowego? czy jak podany mam termin 21 czerwca włączenia numeru do tego czasu będą miał aktualny numer w starej sieci czy jest szansa na włączenie wcześniej w nju? i jakie dokumenty trzeba przygotować dla kuriera? ksero czegoś albo coś? :)

 #639103  autor: gerth
 12 cze 2013, 17:13
1. Ten status jeszcze niczego nie oznacza. Musisz mieć status "wysłano umowe/starter" - wtedy to 1 dzień. W zależnosci ile maja teraz zlecen ale obstawiam kuriera u Ciebie na poniedzialek.
2. Jesli jest 21 to bedzie 21 lub... pózniej. Na pewno nie wczesniej, bedą próbowali 21ego ale jak podałeś coś błędnie (np nowy dowod osobisty a poprzedni operator ma stary to utkniesz na dwa tygodnie)
3. Dowod osobisty (i herbata ;-))

 #639116  autor: tom427
 12 cze 2013, 18:03
Gerth Dzięki za odpowiedź :) Zobaczymy co będzie jak pojawi się kurier w piątek lub w pon. :) Mam nadzieje że wszystkie dane będą się zgadzać i będę mógł spokojnie podpisać umowę. :) mam tylko że jak będzie coś nie tak to nie wyłączą mi starego nr bo będzie nie fajnie.

 #639249  autor: orson_dzi
 12 cze 2013, 23:19
Będzie odmowa przeniesienia numeru po stronie Play z komunikatem o niezgodności danych rejestracyjnych. Nawet jak podpiszesz umowę przeniesienia. Wtedy możesz zmienić dane w Play, skontaktować się z BOK, z prośbą o kontakt z działem NMP i tam informujesz, że dane są zaktualizowane i proces jest kontynuowany.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #639298  autor: tom427
 13 cze 2013, 08:59
To teraz póki proces przeniesienia nie ruszył, mogę podejść do salonu i tam zmienić dane? i wtedy wszystko będzie ok?
  • Strona 19 z 29
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 29
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 29