- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
I właśnie się doczytałem w otrzymanym wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?orson_dzi pisze:Na 95% połączenia oczekujące są tylko w abonamencie.
Aktywacja usługi i korzystanie z niej jest bezpłatne. Osoba dzwoniąca ponosi opłatę tak jak za połączenie. Usługa jest dostępna tylko w ofercie z rachunkiem.
Pozdrawiam
Tomek
nju mobile
Pozdrawiam
Tomek
nju mobile
Ile zajmuje czasu ręczna weryfikacja danych? i czy gdy jeśli numer jest zarejestrowany w ofercie na kartę na inną osobą a abonament w nju z rachunkiem będzie podpisany na inną osobę(dopiero złożyłem zamówienie) to czy będzie jakiś błąd czy spokojnie to przejdzie?
adres ten sam tylko imię, pesel, nr. dowodu inne. Wydaje mi się że nie powinno być żadnego problemu z przeniesieniem numeru i podpisaniu umowy ale wolę się upewnić.

tom427, numer na pewno nie przejdzie. Adres nie wystarczy - potrzebna jest zgodność numeru PESEL oraz imienia i nazwiska przy przenoszeniu.
W tym celu najpierw musisz zmienić dane na które masz zarejestrowany numer w ofercie na kartę. Swoją drogą - co to za oferta i sieć?
W tym celu najpierw musisz zmienić dane na które masz zarejestrowany numer w ofercie na kartę. Swoją drogą - co to za oferta i sieć?
Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!
Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2
Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2
Edmund
Play, RWK
to teraz pozostaje mi czekać aż odrzucą zamówienie, ciekawe ile im to zajmie..ktoś wie ile trwa taka ręczna weryfikacja danych?
to jakbym chciał zmienić dane to wystarczy że zmienię na Play24? nie muszę iść do salonu? czy jak?
edit:
ehh chyba nie da się zmienić danych na stronie, przynajmniej nie widzę takiej funkcji -.-
Play, RWK
to teraz pozostaje mi czekać aż odrzucą zamówienie, ciekawe ile im to zajmie..ktoś wie ile trwa taka ręczna weryfikacja danych?
to jakbym chciał zmienić dane to wystarczy że zmienię na Play24? nie muszę iść do salonu? czy jak?
edit:
ehh chyba nie da się zmienić danych na stronie, przynajmniej nie widzę takiej funkcji -.-
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 13:46 przez tom427, łącznie zmieniany 1 raz.
no właśnie sprawdziłem to przed chwilą, można tylko zmienić adres, no nic, może nie odrzucą, w końcu jak się podpisuje umowę w salonie to nie rejestruje numeru na tą osobę.
No nic, trzeba czekać na decyzje.
edit:
osoba na która przepisze numer musi być obecna w salonie czy wystarczy jak wezmę jej dane albo jakiś formularz z salonu zabrać wypełnić w domu i oddać i zmienią?
Dzięki za szybką odpowiedź.
No nic, trzeba czekać na decyzje.
edit:
osoba na która przepisze numer musi być obecna w salonie czy wystarczy jak wezmę jej dane albo jakiś formularz z salonu zabrać wypełnić w domu i oddać i zmienią?
Dzięki za szybką odpowiedź.
tom427, W moim wypadku nju 3 dni to ciągnęło.
A mi nju w końcu wczoraj pozwoliło odejść po odrzucaniu wniosków.
I jeszcze jedno dzisiaj w nocy udowodnili że to sieć dla dzieci.
Wysłali mi sms z nr 2334 o 1:30 że rozpatrują mój wniosek o przeniesienie i że operator biorca mnie poinformuje co i jak śmiech na sali bo biorca o 20:23 dał znać że załatwił. O 1:30 się śpi a nie straszy ludzi.
A mi nju w końcu wczoraj pozwoliło odejść po odrzucaniu wniosków.
I jeszcze jedno dzisiaj w nocy udowodnili że to sieć dla dzieci.
Wysłali mi sms z nr 2334 o 1:30 że rozpatrują mój wniosek o przeniesienie i że operator biorca mnie poinformuje co i jak śmiech na sali bo biorca o 20:23 dał znać że załatwił. O 1:30 się śpi a nie straszy ludzi.
yhym i tak pewnie odrzuca -.-
Weryfikacja ręczna-Status o którym mówisz oznacza, że sprawdzane jest czy dane które zostały podane w zamówieniu zgadzają się z danymi które posiada dotychczasowy operator i taka operacja odbywa się w czasie do 3 dni roboczych.
a że się nie zgadzają na to lipa -.- może to i lepiej bo przeniosę się do FMM-w końcu nie taka zła oferta.
@Kryniczanin czemu odszedłeś i gdzie?
Weryfikacja ręczna-Status o którym mówisz oznacza, że sprawdzane jest czy dane które zostały podane w zamówieniu zgadzają się z danymi które posiada dotychczasowy operator i taka operacja odbywa się w czasie do 3 dni roboczych.
a że się nie zgadzają na to lipa -.- może to i lepiej bo przeniosę się do FMM-w końcu nie taka zła oferta.

@Kryniczanin czemu odszedłeś i gdzie?
Przeniosłem jeden numer dla testów i w miarę ok poza kombinacjami z brakiem oddania nr i dziecinadą nocną.tom427 pisze:@Kryniczanin czemu odszedłeś i gdzie?
Jednak się da.
Tak mi się wydawało że dane na który jest zarejestrowany numer nie ma znaczenia, bo jak się podpisuje umowę abo to numer się nie rejestruje.
Przed chwilą zaktualizowali status mojego zamówienia na
Rozpoczęliśmy przygotowanie Twojego zamówienia na Umowę dotyczącą przeniesienia numeru
Ile czeka się na przyjazd kuriera? 1-2 dni czy więcej? wtedy można i warto już używać numeru tymczasowego? czy jak podany mam termin 21 czerwca włączenia numeru do tego czasu będą miał aktualny numer w starej sieci czy jest szansa na włączenie wcześniej w nju? i jakie dokumenty trzeba przygotować dla kuriera? ksero czegoś albo coś?

Przed chwilą zaktualizowali status mojego zamówienia na
Rozpoczęliśmy przygotowanie Twojego zamówienia na Umowę dotyczącą przeniesienia numeru
Ile czeka się na przyjazd kuriera? 1-2 dni czy więcej? wtedy można i warto już używać numeru tymczasowego? czy jak podany mam termin 21 czerwca włączenia numeru do tego czasu będą miał aktualny numer w starej sieci czy jest szansa na włączenie wcześniej w nju? i jakie dokumenty trzeba przygotować dla kuriera? ksero czegoś albo coś?

1. Ten status jeszcze niczego nie oznacza. Musisz mieć status "wysłano umowe/starter" - wtedy to 1 dzień. W zależnosci ile maja teraz zlecen ale obstawiam kuriera u Ciebie na poniedzialek.
2. Jesli jest 21 to bedzie 21 lub... pózniej. Na pewno nie wczesniej, bedą próbowali 21ego ale jak podałeś coś błędnie (np nowy dowod osobisty a poprzedni operator ma stary to utkniesz na dwa tygodnie)
3. Dowod osobisty (i herbata
)
2. Jesli jest 21 to bedzie 21 lub... pózniej. Na pewno nie wczesniej, bedą próbowali 21ego ale jak podałeś coś błędnie (np nowy dowod osobisty a poprzedni operator ma stary to utkniesz na dwa tygodnie)
3. Dowod osobisty (i herbata

Gerth Dzięki za odpowiedź
Zobaczymy co będzie jak pojawi się kurier w piątek lub w pon.
Mam nadzieje że wszystkie dane będą się zgadzać i będę mógł spokojnie podpisać umowę.
mam tylko że jak będzie coś nie tak to nie wyłączą mi starego nr bo będzie nie fajnie.



Będzie odmowa przeniesienia numeru po stronie Play z komunikatem o niezgodności danych rejestracyjnych. Nawet jak podpiszesz umowę przeniesienia. Wtedy możesz zmienić dane w Play, skontaktować się z BOK, z prośbą o kontakt z działem NMP i tam informujesz, że dane są zaktualizowane i proces jest kontynuowany.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym 
