• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 19 z 241
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 241

 #487593  autor: ukefake
 07 lip 2011, 21:58
qper pisze:Wolę mieć pewność niż ryzykować z eksperymentowaniem. Ty pewnie wiesz dokładnie jak to fizycznie się zmieni
proponuję zrobić zgłoszenie w tej sprawie - z pewnością otrzymasz pewna informację, aczkolwiek zdajesz sobie sprawę z wagi jaką play przywiązuje do pisemnych informacji ;)

 #487594  autor: Marens
 07 lip 2011, 22:02
Wygląda to tak, myślę że możesz spróbować zmigrować
Obrazek

Przed migracją miałem
:arrow: Konto: 50zł
:arrow: Promocyjny pakiet złotówek: 1455,33PLN
:arrow: 4899MB
Ostatnio zmieniony 07 lip 2011, 22:05 przez Marens, łącznie zmieniany 2 razy.

 #487595  autor: qper
 07 lip 2011, 22:03
play4you znowu konsultant Piotr F. wykazał się maksymalnym profesjonalizmem.

Przeanalizował całą sytuację z 3 miesięcy kiedy walczyłem o bilingi i okazało się, że w wyniku błędu systemowego bilingi nie były wystawiane. Zrobił to o co prosiłem kilku poprzednich konsultantów, a z czym sobie nie poradzili.

Dzięki temu bilingi zostały wysłane 4 lipca a już dzisiaj (7 lipca) dostarczyła je poczta.

Pełen profesjonalizm ;) chciałbym aby było więcej takich konsultantów.


Pozdrawiam Pana Piotra i oczywiście Ciebie


PS - kolejna pochwała dla Pana Piotra, jeszcze żaden konsultant tak profesjonalnie nie odpisał na prośbę wyłączenia wszystkich treści marketingowych

sami zobaczcie.
Kod: Zaznacz cały
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem portalu Play24, 29 czerwca 2011 roku, dotyczące zmiany w zakresie zgód marketingowych.
Informuję, iż w oparciu o Pani dyspozycję, dokonałem zmiany w zakresie wyłączenia następujących zgód marketingowych, dla konta o numerze ......... Zmianie uległy następujące zgody:
- Zgoda na marketing zewnętrzny (produktów nie będących usługami P4),
- Zgoda na komunikację (w tym marketingową) poprzez IVR,
- Zgoda na udostępnienie danych w Spisie Abonentów,
- Zgoda na komunikację marketingową drogą listową,
- Zgoda na komunikację marketingową poprzez e-mail,
- Zgoda na komunikację marketingową poprzez SMS/MMS,
- Zgoda na komunikację marketingową przez telefon,
- Zgoda na przetwarzanie danych transmisyjnych,
- Zgoda na przekazywanie danych innym podmiotom,
Wierzę, że powyższe informacje w pełni odpowiadają na zleconą przez Panią dyspozycję.
jestem pod wrażeniem ;]

 #487611  autor: forum_tg
 07 lip 2011, 22:56
play4you2,
mam pytanie, dlaczego w otrzymywanej od Play korespondencji, pisma nie posiadają oryginalnych podpisów osób udzielających odpowiedzi, tylko kserokopie, tudzież drukowane na drukarce?
Czy to wynika z jakiś regulaminów wewnętrznych? pytałem znajomego prawnika i nie był mi w stanie powiedzieć, dlaczego abonent nie otrzymuje oryginalnego pisma.

 #487619  autor: playonline
 07 lip 2011, 23:59
tomektg pisze:play4you2,
mam pytanie, dlaczego w otrzymywanej od Play korespondencji, pisma nie posiadają oryginalnych podpisów osób udzielających odpowiedzi, tylko kserokopie, tudzież drukowane na drukarce?
Czy to wynika z jakiś regulaminów wewnętrznych? pytałem znajomego prawnika i nie był mi w stanie powiedzieć, dlaczego abonent nie otrzymuje oryginalnego pisma.
Jezeli taki podpis zlozyl pracownik Play to zapewne w systemach Play do tego typu generatora pism ma tylko on dostep a przynajmniej on odpowiada za to co tam bedzie naskrobane (wiadomo, ze ogolnie firma odpowiada). Tak wiec ten drukowany podpis jest tozsamy z tym "dlugopisowym". Sadze, ze nie potrafil odpowiedziec na to zapytanie bo zaden prawnik nie zna calego prawa... ;) Stad specjalizacje... ;)

 #487632  autor: radex79
 08 lip 2011, 08:23
witam
chciałbym, zakupić w sklepie internetowym telefon w taryfie HTC AIM dla firm. Jednak takiej taryfy nie mogę tam wybrać, jest tylko zwykłe AIM dla firm. Czy wystarczy że wybiorę te AIM i telefon HTCV i automatycznie zrobicie mi umowe na HTC AIM? bo dla osób fizycznych na stronie można wybrac zarówno ofertę z promocji HTC jak i zwykle AIM.

P.S. nie chce składac zamówienia telefonicznie bo przy poprzednim abonamencie 2 razy zamawiałem go telefonicznie a koniec końców musiałem udac sie do salonu bo moje zamówienia gdzies "zniknęły"

 #487665  autor: qper
 08 lip 2011, 12:23
play4you

Udało się w końcu zamknąć zgłoszenie 31210048 dotyczące niedziałającej usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienia SMSem o połączeniach nieodebranych.

Na chwilę obecną, sprawdzałem na wszystkich numerach usługi działają prawidłowo.
"Zakłócenia wynikały z tymczasowych niedogodności technicznych" ;)

ale teraz przejdę do rzeczy - na tych numerach w dalszym ciągu nie działają komunikaty lektorów. Dodatkowo na 2 z nich samoistnie włączyła się notka, którą ponownie wyłączyłem (chyba ostatnio takiego przypadku szukałeś).

Wszystko szczegółowo opisałem w zgłoszeniu 32673732.
Bardzo Cię proszę o podesłanie tego zgłoszenia do Naszego doskonałego konsultanta Piotra F.
U moich dziadków naprawił ten problem definitywnie.
Chciałbym już zakończyć tę sprawę.


Z góry dzięki :)

 #487674  autor: play4you2
 08 lip 2011, 13:06
qper pisze:a jest napisane że promocyjne zł zostaną zachowane...
to już sam nie wiem i chyb nie zaryzykuje. Za dużo do stracenia
Opcja jest taka, że w nowej taryfie nie ma "Pakietu Złotówek" i jest on przeliczany odpowiednio na "Pakiet Internetowy". Stąd nie widzisz takiego Pakietu. co do ważności, wszystko będzie ważne tak, jak było na starej karcie, zresztą jak Marens pokazał, jest ok.
qper pisze:play4you znowu konsultant Piotr F. wykazał się maksymalnym profesjonalizmem.
Dzięki za opinię. Przekażę z pewnością :P. Cieszy mnie to, że jesteś zadowolony z jakości rozwiązywania spraw.
tomektg pisze:play4you2,
mam pytanie, dlaczego w otrzymywanej od Play korespondencji, pisma nie posiadają oryginalnych podpisów osób udzielających odpowiedzi, tylko kserokopie, tudzież drukowane na drukarce?
Czy to wynika z jakiś regulaminów wewnętrznych? pytałem znajomego prawnika i nie był mi w stanie powiedzieć, dlaczego abonent nie otrzymuje oryginalnego pisma.
Nie jest to żaden błąd. Chodzi o to, że konsultanci rozwiązując zgłoszenia, realizują odpowiedzi w oparciu o stosowny program (nie ma tak, że każdy siedzi i odpowiada np. w Wordzie). Ich podpisy są zeskanowane i wgrane do tego programu, tak więc jak otrzymujesz odpowiedź, podpis "zaczytuje" się ze skanu. Jest to działanie zgodne z prawem i nie narusza żadnych ustaw. Najistotniejsze w tym wszystkim jest to, że dane pismo posiada tzw. "klauzulę". Bez tego udzielona odpowiedź na reklamację byłaby niezgoda z ogólnymi przepisami prawa.
Reasumując, wszystko jest ok i z pewnością nie ma w tym żadnych uchybień.
radex79 pisze:Czy wystarczy że wybiorę te AIM i telefon HTCV i automatycznie zrobicie mi umowe na HTC AIM?
Niestety, ale jak wybierzesz inną taryfę, to taką otrzymasz i nic nie będzie zmienione. Trudno mi teraz powiedzieć, dlaczego nie ma tam tej oferty. Spróbuj porozmawiać o tym z konsultantem na czacie, który tam jest. Być może Ci to wyjaśni. Jak nie, to sugeruję standardowo, udać się do Punktu Sprzedaży.
qper pisze:Wszystko szczegółowo opisałem w zgłoszeniu 32673732.
Ok, zobaczę, co można w tej sprawie zrobić. Jak będzie można, to mu to podeślę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487680  autor: user_delete19
 08 lip 2011, 13:24
play4you2, czy wasz bok ma w zwyczaju kontaktować się ponownie jeżeli nie powiodła się pierwsza próba? plus: czy nie można nakazać, zeby konsultant czekał aż usłyszy sygnał braku aktywności użytkownika bądź zgłoszenia poczty i wtedy obowiazkowo nakazać zostawienie wiadomości w jakim celu się dzwoni? bo chwilowo to można *@#$% dostać jak się widzi nieodebrane połączenie z BOK i za nic nie wie się OCB bo nie robiło się ostatnio żadnego zgłozsenia...

 #487682  autor: pakierhakierxd
 08 lip 2011, 14:00
Do mnie zazwyczaj dzwonią z boku albo po zrobieniu zgłoszenia lub bez zgłoszeń to wiem że dzwonią mi zaproponować drugi telefon,internet zazwyczaj tak jest.

Pozdrawiam :)

 #487684  autor: qper
 08 lip 2011, 14:04
Zrobiłem migrację na Play nowego online i wszystko się zachowało :)

 #487697  autor: user_delete19
 08 lip 2011, 14:28
pakierhakierxd pisze:bez zgłoszeń to wiem że dzwonią mi zaproponować drugi telefon,internet zazwyczaj tak jest.
Bingo!
Kogo mam opieprzyć, że sobie czegoś takiego nie życzę? :twisted:

 #487698  autor: play4you2
 08 lip 2011, 14:31
wojciech pisze:play4you2, czy wasz bok ma w zwyczaju kontaktować się ponownie jeżeli nie powiodła się pierwsza próba?
Zazwyczaj staramy się kontaktować 3 razy z Klientem, jeżeli dzwonimy z wyjaśnieniami np. reklamacji lub jakiś innych istotnych kwestii. W przypadku udzielenia zwykłej informacji (np. że coś włączyliśmy zgodnie z dyspozycją), dzwonimy raz, może dwa. Jeżeli się nie połączymy, wysyłamy koniecznie SMS z odpowiednim info. Zazwyczaj jak zalogujesz się do Play24, to wszystko wtedy masz jasne. Co do długości "trzymania" słuchawki, nie ma określonych zasad, jak długo ma się tą słuchawkę trzymać. Z pewnością nie zostawiamy informacji na poczcie (nie będzie to stosowane, przynajmniej na chwilę obecną).
Każdy konsultant w określonej przez siebie "długości" czasu oczekuje na połączenie. Oczywiście niedpouszczalne jest, aby to był jeden sygnał i już. Takie sprawy staramy się wyłapywać i wyciągać odpowiednie konsekwencje.
Póki co, jak nie składałeś żadnyuch spraw, to pewnie dzwoniono do Ciebie z jakąś ofertą, a jak nie, to w sprawie którą zleciłeś. Inne przypadki nie wchodzą w grę.
qper pisze:Zrobiłem migrację na Play nowego online i wszystko się zachowało
Mówiłem, że sie zachowa :P

[ Dodano: 2011-07-08, 14:32 ]
wojciech pisze:Bingo!
Kogo mam opieprzyć, że sobie czegoś takiego nie życzę?
Nikogo, jeżeli masz aktywne zgody marketingowe, to dlatego dzwonimy. Jak nie chcesz takich telefonów, zastrzeż zgody i już :wink:.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487701  autor: user_delete19
 08 lip 2011, 14:40
play4you2 pisze:Nikogo, jeżeli masz aktywne zgody marketingowe, to dlatego dzwonimy. Jak nie chcesz takich telefonów, zastrzeż zgody i już .
Nie mam, nigdy nie miałem i nigdy się nie kontaktowaliście ze mną - to jest pierwszy raz od półtora roku :/
Coś się w systemie pomerdało?

 #487703  autor: Kryniczanin
 08 lip 2011, 14:46
play4you2, Ja mam doskonałe doświadczenie jak kontaktujecie się z klientem - wysyłacie sms i puszczacie sygnał żeby klient zapłacił i sam zadzwonił pod 790500500


A skąd wiem że to był sygnał - bo pisałem sms i małe bip sygnał i zaraz sms zadzwoń na *500.

 #487707  autor: play4you2
 08 lip 2011, 14:58
wojciech pisze:Coś się w systemie pomerdało?
Hmm.. Nic mi nie wiadomo, żeby coś się "pomerdało". Napisz najwyżej pismo z prośbą, aby przedstawiono Ci stan twoich zgód marketinfgowych dla konkretnego numeru telefonu.


>>UWAGA<<
Mam mały komunikat z mojej strony.

Przed wejściem Oferty "Nowy Play Na Kartę" przekazałem informację, iz usługa działa zarówno w GSM oraz 3/4G. Oczywiście usługa działa wyłącznie w 3/4 G, GSM nie jest dostępny.

Bardzo przepraszam Was za błędnie przekazaną informację. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-07-08, 15:01 ]
Kryniczanin. pisze:A skąd wiem że to był sygnał - bo pisałem sms i małe bip sygnał i zaraz sms zadzwoń na *500.
Jeżeli pamiętasz kiedy to było, złóż na to reklamację. Pdaj godzine i date połaczenia i na jaki numer to wykonywano. Reklamacje możesz zgłosić również przez Play24.

Co do dzwonienia, to niekoniecznie musisz dzwonić. Możesz zalogować się do Play24 i tam też przeczytasz odpowiedź na zamknięte zgłoszenie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487728  autor: sonarsonic
 08 lip 2011, 16:27
Witam,
Poważnie zastanawiam się nad przejściem z T do Play (AI MAX 65 HTC). Gdzie otrzymam korztstniejsze warunki zamawiając przez internet czy w salonie? A może i tu i tu są identyczne warunki np. dodatkowe pakiety promocyjne dla nowych klientow itd.?

 #487729  autor: play4you2
 08 lip 2011, 16:31
sonarsonic pisze:A może i tu i tu są identyczne warunki np. dodatkowe pakiety promocyjne dla nowych klientow itd.?
Bardzo mi miło, że jesteś zainteresowany naszą siecią. Sugeruję w tym przypadku, abys zapoznał się ze stosownymi regulaminami, jakie są zamieszczone na naszej stronie. Dodatkowo, masz bardzo dobrze wyjaśnione co i ile otrzymujesz w tzw. "standardowej" ofercie w Salonie a ile zamiawiając to przez "e - shop". Licz sie jednak z tym, że przenosząc numer przez e - shop, potrwa to trochę dłużej niż w przypadku gdy udałbyś się do Salonu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #487731  autor: sonarsonic
 08 lip 2011, 16:36
Licz sie jednak z tym, że przenosząc numer przez e - shop, potrwa to trochę dłużej niż w przypadku gdy udałbyś się do Salonu.
Teoretycznie czas nie gra tak dużej roli bo 2 umowy kończą mi się w pierwszym tygodniu października. A na jakie trudności mogę natknąć się przenosząc numer przez e-shop lub poprzez infolinie? Wyjeżdzam na 2 miesiące i nie będę mógł tego koordynować osobiście tylko powierze to komuś...

 #487732  autor: qper
 08 lip 2011, 16:43
Play4you

pod zgłoszeniem 32687902 jest opisana sytuacja notki SMS, która ciągle uaktywnia się na numerze i nie da się nad nią zapanować wysyłając SMS STOP NOTKA na 8042.

Ciekawy przypadek ;)
  • Strona 19 z 241
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 241
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 241