Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
proponuję zrobić zgłoszenie w tej sprawie - z pewnością otrzymasz pewna informację, aczkolwiek zdajesz sobie sprawę z wagi jaką play przywiązuje do pisemnych informacjiqper pisze:Wolę mieć pewność niż ryzykować z eksperymentowaniem. Ty pewnie wiesz dokładnie jak to fizycznie się zmieni
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem portalu Play24, 29 czerwca 2011 roku, dotyczące zmiany w zakresie zgód marketingowych.
Informuję, iż w oparciu o Pani dyspozycję, dokonałem zmiany w zakresie wyłączenia następujących zgód marketingowych, dla konta o numerze ......... Zmianie uległy następujące zgody:
- Zgoda na marketing zewnętrzny (produktów nie będących usługami P4),
- Zgoda na komunikację (w tym marketingową) poprzez IVR,
- Zgoda na udostępnienie danych w Spisie Abonentów,
- Zgoda na komunikację marketingową drogą listową,
- Zgoda na komunikację marketingową poprzez e-mail,
- Zgoda na komunikację marketingową poprzez SMS/MMS,
- Zgoda na komunikację marketingową przez telefon,
- Zgoda na przetwarzanie danych transmisyjnych,
- Zgoda na przekazywanie danych innym podmiotom,
Wierzę, że powyższe informacje w pełni odpowiadają na zleconą przez Panią dyspozycję.
Jezeli taki podpis zlozyl pracownik Play to zapewne w systemach Play do tego typu generatora pism ma tylko on dostep a przynajmniej on odpowiada za to co tam bedzie naskrobane (wiadomo, ze ogolnie firma odpowiada). Tak wiec ten drukowany podpis jest tozsamy z tym "dlugopisowym". Sadze, ze nie potrafil odpowiedziec na to zapytanie bo zaden prawnik nie zna calego prawa...tomektg pisze:play4you2,
mam pytanie, dlaczego w otrzymywanej od Play korespondencji, pisma nie posiadają oryginalnych podpisów osób udzielających odpowiedzi, tylko kserokopie, tudzież drukowane na drukarce?
Czy to wynika z jakiś regulaminów wewnętrznych? pytałem znajomego prawnika i nie był mi w stanie powiedzieć, dlaczego abonent nie otrzymuje oryginalnego pisma.
Opcja jest taka, że w nowej taryfie nie ma "Pakietu Złotówek" i jest on przeliczany odpowiednio na "Pakiet Internetowy". Stąd nie widzisz takiego Pakietu. co do ważności, wszystko będzie ważne tak, jak było na starej karcie, zresztą jak Marens pokazał, jest ok.qper pisze:a jest napisane że promocyjne zł zostaną zachowane...
to już sam nie wiem i chyb nie zaryzykuje. Za dużo do stracenia
Dzięki za opinię. Przekażę z pewnościąqper pisze:play4you znowu konsultant Piotr F. wykazał się maksymalnym profesjonalizmem.
Nie jest to żaden błąd. Chodzi o to, że konsultanci rozwiązując zgłoszenia, realizują odpowiedzi w oparciu o stosowny program (nie ma tak, że każdy siedzi i odpowiada np. w Wordzie). Ich podpisy są zeskanowane i wgrane do tego programu, tak więc jak otrzymujesz odpowiedź, podpis "zaczytuje" się ze skanu. Jest to działanie zgodne z prawem i nie narusza żadnych ustaw. Najistotniejsze w tym wszystkim jest to, że dane pismo posiada tzw. "klauzulę". Bez tego udzielona odpowiedź na reklamację byłaby niezgoda z ogólnymi przepisami prawa.tomektg pisze:play4you2,
mam pytanie, dlaczego w otrzymywanej od Play korespondencji, pisma nie posiadają oryginalnych podpisów osób udzielających odpowiedzi, tylko kserokopie, tudzież drukowane na drukarce?
Czy to wynika z jakiś regulaminów wewnętrznych? pytałem znajomego prawnika i nie był mi w stanie powiedzieć, dlaczego abonent nie otrzymuje oryginalnego pisma.
Niestety, ale jak wybierzesz inną taryfę, to taką otrzymasz i nic nie będzie zmienione. Trudno mi teraz powiedzieć, dlaczego nie ma tam tej oferty. Spróbuj porozmawiać o tym z konsultantem na czacie, który tam jest. Być może Ci to wyjaśni. Jak nie, to sugeruję standardowo, udać się do Punktu Sprzedaży.radex79 pisze:Czy wystarczy że wybiorę te AIM i telefon HTCV i automatycznie zrobicie mi umowe na HTC AIM?
Ok, zobaczę, co można w tej sprawie zrobić. Jak będzie można, to mu to podeślę.qper pisze:Wszystko szczegółowo opisałem w zgłoszeniu 32673732.
Bingo!pakierhakierxd pisze:bez zgłoszeń to wiem że dzwonią mi zaproponować drugi telefon,internet zazwyczaj tak jest.
Zazwyczaj staramy się kontaktować 3 razy z Klientem, jeżeli dzwonimy z wyjaśnieniami np. reklamacji lub jakiś innych istotnych kwestii. W przypadku udzielenia zwykłej informacji (np. że coś włączyliśmy zgodnie z dyspozycją), dzwonimy raz, może dwa. Jeżeli się nie połączymy, wysyłamy koniecznie SMS z odpowiednim info. Zazwyczaj jak zalogujesz się do Play24, to wszystko wtedy masz jasne. Co do długości "trzymania" słuchawki, nie ma określonych zasad, jak długo ma się tą słuchawkę trzymać. Z pewnością nie zostawiamy informacji na poczcie (nie będzie to stosowane, przynajmniej na chwilę obecną).wojciech pisze:play4you2, czy wasz bok ma w zwyczaju kontaktować się ponownie jeżeli nie powiodła się pierwsza próba?
Mówiłem, że sie zachowaqper pisze:Zrobiłem migrację na Play nowego online i wszystko się zachowało
Nikogo, jeżeli masz aktywne zgody marketingowe, to dlatego dzwonimy. Jak nie chcesz takich telefonów, zastrzeż zgody i jużwojciech pisze:Bingo!
Kogo mam opieprzyć, że sobie czegoś takiego nie życzę?
Nie mam, nigdy nie miałem i nigdy się nie kontaktowaliście ze mną - to jest pierwszy raz od półtora roku :/play4you2 pisze:Nikogo, jeżeli masz aktywne zgody marketingowe, to dlatego dzwonimy. Jak nie chcesz takich telefonów, zastrzeż zgody i już .
Hmm.. Nic mi nie wiadomo, żeby coś się "pomerdało". Napisz najwyżej pismo z prośbą, aby przedstawiono Ci stan twoich zgód marketinfgowych dla konkretnego numeru telefonu.wojciech pisze:Coś się w systemie pomerdało?
Jeżeli pamiętasz kiedy to było, złóż na to reklamację. Pdaj godzine i date połaczenia i na jaki numer to wykonywano. Reklamacje możesz zgłosić również przez Play24.Kryniczanin. pisze:A skąd wiem że to był sygnał - bo pisałem sms i małe bip sygnał i zaraz sms zadzwoń na *500.
Bardzo mi miło, że jesteś zainteresowany naszą siecią. Sugeruję w tym przypadku, abys zapoznał się ze stosownymi regulaminami, jakie są zamieszczone na naszej stronie. Dodatkowo, masz bardzo dobrze wyjaśnione co i ile otrzymujesz w tzw. "standardowej" ofercie w Salonie a ile zamiawiając to przez "e - shop". Licz sie jednak z tym, że przenosząc numer przez e - shop, potrwa to trochę dłużej niż w przypadku gdy udałbyś się do Salonu.sonarsonic pisze:A może i tu i tu są identyczne warunki np. dodatkowe pakiety promocyjne dla nowych klientow itd.?
Teoretycznie czas nie gra tak dużej roli bo 2 umowy kończą mi się w pierwszym tygodniu października. A na jakie trudności mogę natknąć się przenosząc numer przez e-shop lub poprzez infolinie? Wyjeżdzam na 2 miesiące i nie będę mógł tego koordynować osobiście tylko powierze to komuś...Licz sie jednak z tym, że przenosząc numer przez e - shop, potrwa to trochę dłużej niż w przypadku gdy udałbyś się do Salonu.