• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 19 z 33
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 33

 #401311  autor: Slawskip
 27 kwie 2010, 09:52
Nadal nie mogę odczytać faktury (niezależnie od pory dnia i nocy). wysłałem zgłoszenie, odpowiedziano mi że błąd który wyskakuje jest związany z aktualizacjami i mogą występować problemy z odczytywaniem faktur (tylko dlaczego permanentne?), w takim razie dlaczego play tak promuje e-fakturę, skoro ona nie działa? Jak teraz mam zobaczyć za co płacę? ile czasu potrwają jeszcze te aktualizacje, skoro wg konsultantki trwają od 6 kwietnia? wg mnie to jest coś nie tak.

 #401313  autor: lluukk
 27 kwie 2010, 09:53
thonka pisze:Troche zmienia to postac rzeczy... niemniej jednak sa ludzie, ktorzy takich problemow nie maja (z reszta sam napisales juz w owym temacie).

pisz reklamacje, nic wiecej na tym forum nie zdzialasz.
może zniechęce kogoś do kupna netu w play jak zobaczy odpowiedzi play4you - szybkość 0,12 Mb/s - jest zgodna z umową do 1 Mb/s

lluukk

 #401320  autor: thonka
 27 kwie 2010, 10:12
lluukk pisze:szybkość 0,12 Mb/s - jest zgodna z umową do 1 Mb/s
tak, ta predkosc jest zgodna z umowa i juz kiedys o tym dyskutowalismy wiec skoncz temat.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #401331  autor: play4you2
 27 kwie 2010, 12:13
lluukk pisze:może zniechęce kogoś do kupna netu w play jak zobaczy odpowiedzi play4you - szybkość 0,12 Mb/s - jest zgodna z umową do 1 Mb/s
Powtórzę raz jeszcze, dokładnie wyjaśniliśmy Ci całą sprawę. Otrzymałeś odpowiedź pisemną w tej kwestii i nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie. Jeżeli masz do mnie jakieś inne pytania, zapraszam. Temat internetu uważam za zamknięty. Niemniej jendnak, masz prawo do subiektywnej oceny.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-04-27, 12:15 ]
Thonka, przepraszam za spam, ale taka mała informacja do wszystkich.

Panowie, poodpowiadałem na część pw, które do mnie wysłaliście. Jeszcze kilka mam do rozwiązania, więc bardzo proszę o cierpliwość.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401333  autor: lluukk
 27 kwie 2010, 12:58
Powtórzę raz jeszcze, dokładnie wyjaśniliśmy Ci całą sprawę. Otrzymałeś odpowiedź pisemną w tej kwestii i nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie. Jeżeli masz do mnie jakieś inne pytania, zapraszam. Temat internetu uważam za zamknięty. Niemniej jendnak, masz prawo do subiektywnej oceny.

Pzdr.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników.
oto wasza odpowiedź:
", przekazaliśmy sprawę do działu sieci, aby dokonał analizy zgłaszanych przez Pana utrudnień. Po weryfikacji przeprowadzonej przez powyższy dział informujemy, że nadajnik do którego loguje się Pana modem jest przeciążony, w związku z powyższym planowana jest modernizacja stacji do końca marca 2010 roku."

czy został usunięty problem ?
http://www.speedtest.net/result/795268718.png - to temat zamknięty ? ;)
i to wszystko - poprawimy... o nie poprawiliśmy - nie mamy nic do dodania !?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 16:17 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #401335  autor: pawelpp
 27 kwie 2010, 13:09
thonka pisze:
lluukk pisze:szybkość 0,12 Mb/s - jest zgodna z umową do 1 Mb/s
tak, ta predkosc jest zgodna z umowa i juz kiedys o tym dyskutowalismy wiec skoncz temat.
A czy taki stan "działania" internetu można nazwać nienależytym wykonywaniem usługi telekomunikacyjnej? Zauważcie, że działanie sieci opisują jeszcze inne parametry (oprócz przepustowości), np. straty i czasy odpowiedzi bramy. Zrozumiałe jest chyba, że z sieci nie można korzystać, jeżeli te pozostałe dwa parametry mają wysokie wartości. Z punktu widzenia klienta - jeżeli operator na własnej stronie internetowej posiada mapę zasięgu i deklaruje za jej pomocą, że zasięg sieci jest w danym miejscu, w którym chcę z niej korzystać a parametry transmisji są złe, to operator nie wywiązuję się z umowy. Pewnie ktoś się odezwie, że mapa nie może być podstawą do .... [ ble ble ble ] bo pod nią jest taka klauzula. To co w takim wypadku jest? Po kliku miesiącach zdawania tego pytania w zgłoszeniach na Play24 nie uzyskałem odpowiedzi. Dokładniej pytałem, gdzie w moim mieście Play zobowiązuje się do świadczenia usług należycie. Odpowiedzi brak.

 #401343  autor: TomekO
 27 kwie 2010, 13:59
pawelpp pisze:
thonka pisze:
lluukk pisze:szybkość 0,12 Mb/s - jest zgodna z umową do 1 Mb/s
tak, ta predkosc jest zgodna z umowa i juz kiedys o tym dyskutowalismy wiec skoncz temat.
A czy taki stan "działania" internetu można nazwać nienależytym wykonywaniem usługi telekomunikacyjnej? Zauważcie, że działanie sieci opisują jeszcze inne parametry (oprócz przepustowości), np. straty i czasy odpowiedzi bramy. Zrozumiałe jest chyba, że z sieci nie można korzystać, jeżeli te pozostałe dwa parametry mają wysokie wartości. Z punktu widzenia klienta - jeżeli operator na własnej stronie internetowej posiada mapę zasięgu i deklaruje za jej pomocą, że zasięg sieci jest w danym miejscu, w którym chcę z niej korzystać a parametry transmisji są złe, to operator nie wywiązuję się z umowy. Pewnie ktoś się odezwie, że mapa nie może być podstawą do .... [ ble ble ble ] bo pod nią jest taka klauzula. To co w takim wypadku jest? Po kliku miesiącach zdawania tego pytania w zgłoszeniach na Play24 nie uzyskałem odpowiedzi. Dokładniej pytałem, gdzie w moim mieście Play zobowiązuje się do świadczenia usług należycie. Odpowiedzi brak.
Jeżeli kupisz gwarantowane łącze 1 mbps które kosztuje z 1200 zł. miesięcznie (stacjonarne) to na pewno można nazwać nienależytym wykonaniem usługi a tak to widziały gały co podpisywały !

 #401344  autor: lluukk
 27 kwie 2010, 14:04
testowałem na prepaidzie - było OK - abonamentowy działa jak działa, dlatego czuję się oszukany prepaid osiągał prędkości pow 500-600 a nie 70 - 120 - inaczej nie brałbym abo.

lluukk

 #401350  autor: TomekO
 27 kwie 2010, 14:25
Też mam umowę z internetem w Play i testowałem na prepaidzie i na abonamencie. Transfer waha się od 0,15 do 1 mbps i na to byłem przygotowany. Testowałem orżnąć i w mojej lokalizacji było od 0,07 do 0,18 mbps a cena o wiele większa. Ten typ tak ma. Jeżeli u mnie będzie taki słaby transfer non stop to też przyjdę się wypłakać ;) Lepszy jest Plus gdzie dają 21 mbps a 80% nadajników ma podciągnięte 16 mbps :) Jak się zleci 16 plusowców to też mają 1 mbps na każdego.

 #401351  autor: pawelpp
 27 kwie 2010, 14:30
TomekO pisze:Jeżeli kupisz gwarantowane łącze 1 mbps które kosztuje z 1200 zł. miesięcznie (stacjonarne) to na pewno można nazwać nienależytym wykonaniem usługi a tak to widziały gały co podpisywały !
Odpowiedziałeś jak konsultant Play :). 1. nie ja bo mnie to nie dotyczy (korzystam z pakietów on line, ale dla mnie usługa jest realizowana w stopniu zadowalającym w lokalizacjach, w których z niej korzystam), 2. chodziło mi o to, że realizowanie usługi nie polega tylko na zapewnieniu przepustowości, ale ogólnie na zapewnieniu dostępu do sieci, a w powyższym przypadku trudno powiedzieć o dostępie do sieci. Moim zdaniem operator zobowiązuje się do dostarczenia dostępu do sieci, podczas którego przepustowość będzie wynosiła do 1 mbps ale będzie i będzie zapewniona ciągłość pracy. Jeżeli ktoś ma przepustowość rzędu kilku kbps a przepustowość kanału transmisyjnego jest rzędu 7 mbps i ograniczana przez operatora do 1 mpbs (wartość uśredniona) to nie ma mowy o ciągłości pracy. Czas dostępu do bramy wg mnie może być ok 100-150 ms, a nie 200,500 i więcej. Ja czasami mam czasy po 10 sekund (zależy od lokalizacji) na 9 pietrze siedząc przed oknem a po przeciwnej stronie ulicy jest nadajnik (na mojej wysokości). Coś tu chyba jest nie tak?

 #401355  autor: TomekO
 27 kwie 2010, 14:42
Czyli jak dobrze zapłacą to mogę odpowiadać ;) Jeżeli nie można się połączyć to nie świadczą usługi tylko nie ma ustalonej granicy czy np. 1 kbps to działa ? Niby jest 7 dni na testowanie czy prepaid. Niska cena, dużo klientów i się sieć zapycha.

 #401361  autor: pawelpp
 27 kwie 2010, 15:10
TomekO pisze:Czyli jak dobrze zapłacą to mogę odpowiadać ;)
Wątpię :)
TomekO pisze:Jeżeli nie można się połączyć to nie świadczą usługi tylko nie ma ustalonej granicy czy np. 1 kbps to działa ?
To jest dobre pytanie. Nie wiem jaki jest wasz stan wiedzy na temat sieci komputerowych, ale uważam, że mój jest całkiem duży :). Cały czas powtarzam - transfer to tylko jeden z parametrów pracy łącza. To tak jakbyś poszedł do restauracji, dostałbyś inny posiłek niż zamówiłeś i powiedzmy, że był przypalony. Zjadłeś? Tak (lub mogłeś ale nie chciałeś :) ). To było to czego oczekiwałeś? Nie. W takich przypadkach masz prawo nie zapłacić, ponieważ nie została wykonana umowa kupna/sprzedaży. W poprzednim poście napisałem - transfer 1 kbps przy kanale transmisyjnym o maksymalnej przepustowości 3.6 lub 7 mbps to nie jest działająca sieć. Przypuszczam, że nie można nawet nawiązać połączenia TCP.

 #401365  autor: TomekO
 27 kwie 2010, 15:22
Jeżeli o gastronomie chodzi to ja bym to porównał do sytuacji kiedy za 50 zł. pozwalają się najeść ze szwedzkiego stołu. Kwestia ile jest tam jedzenia i ile ludzi na raz korzysta. Oczywiście jak Cię nie dopuszczą do stołu to powinni zwrócić pieniądze ;) Łącze ma różne parametry. Nie ma określonych parametrów minimalnych. Mnóstwo się mówiło na ten temat ale efektów żadnych. Operatorzy dzięki temu dymają klientów a urzędy nic nie robią. Taka sama sytuacja jest przy stacjonarnych łączach.

 #401372  autor: pawelpp
 27 kwie 2010, 15:37
i taka sama przy rozmowach w Play. Niby normy są tylko nikt mi nie potrafi odpowiedzieć na pytanie jak według tych norm powinna wyglądać rozmowa telefoniczna. Zastanawiam się co to są za normy, które przewidują dostarczenie SMS w ciągu 24h :)

 #401373  autor: Marens
 27 kwie 2010, 15:42
Mamy magiczne słowo do 1Mbit/s
To jest internet mobilny i nikt nie zapewnia nam CIR.
Od tego są inne usługi, odpowiednio płatne.

Fakt faktem działa to wolniej niż oczekiwalibyśmy.
Nie ma co robić awantury, gdyż z prawnego punktu wszystko jest ok.

 #401375  autor: manner
 27 kwie 2010, 15:51
Tbg-Net pisze: Z fakturami korygującymi od P4 jest jak z Yeti albo z UFO - podobno ktoś kiedyś widział ale dowodów na to nie ma ;)
witam ponownie :)
apropos - ja już mam wszystko pozałatwiane z Play (dzięki oczywiście P4Y) - uwaga: mam fakturę korygującą :) może na allegro wystawię? żeby nie było tak całkiem na "plus" -- przyszła papierowa pomimo tego że od dawna mam włączoną e-fakturę :)

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #401377  autor: lluukk
 27 kwie 2010, 15:56
play napisał:
Staramy się, aby nasz zasięg był najlepszej jakości, jednak w niektórych miejscach może różnić się od siebie. Deklarowana prędkość 1Mb/s jest najwyższą z możliwych, jaką można uzyskać w naszej sieci. Przypominamy, że zgodnie z powyższym Regulaminem § 8 ust 13 „Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. Zakresy usług dostępnych w miejscach, których możliwym jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie różnić od siebie. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie www Operatora.” Warunki Regulaminu jak i Cennika zostały zaakceptowane przez Pana w chwili zawarcia Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu

czy max 1 Mb/s a pomiar 0,09 Mb/s to nieznaczna różnica czy OSZUSTWO playa ?

lluukk

 #401385  autor: TomekO
 27 kwie 2010, 16:43
manner pisze:
Tbg-Net pisze: Z fakturami korygującymi od P4 jest jak z Yeti albo z UFO - podobno ktoś kiedyś widział ale dowodów na to nie ma ;)
witam ponownie :)
apropos - ja już mam wszystko pozałatwiane z Play (dzięki oczywiście P4Y) - uwaga: mam fakturę korygującą :) może na allegro wystawię? żeby nie było tak całkiem na "plus" -- przyszła papierowa pomimo tego że od dawna mam włączoną e-fakturę :)
Mam fakturę korygującą papierową po przejściu na Replaya w ciągu okresu rozliczeniowego i też mam e-fakturę. Pewnie korekta jest inaczej regulowana ?

 #401388  autor: thonka
 27 kwie 2010, 17:00
lluukk, a Ty dalej swoje...
nastepny twoj post o tym, ze masz taki transfer, a nie inny (walkujesz to samo juz nty raz), mimo naszych usilnych tlumaczen, ze tak jaknajbardziej moze byc i nic na to nie poradzisz, zostanie odpowiednio potraktowany.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #401393  autor: Inpost
 27 kwie 2010, 17:44
thonka pisze:
play4you2 pisze:Nie mogę w tej chwili zbyt szeroko o tym mówić, ale powiem tylko tyle, że są poczynione pewne kroki. Nie pytajcie mnie proszę o szczegóły.
ale co tu jest do mowienia... jezeli rzeczywiscie dostarcza u was przesylki inpost i sa z nimi problemy (wg. nich doreczaja przesylki w 4 dni po nadaniu - akurat...) to powinniscie wzorem innych operatorow (niekoniecznie komorkowych) umozliwic ludziom przesiadke na PP. inpost zgubil mi juz kiedys kilka roznych listow (slad po nich zaginal, w PP przynajmniej czasem je odnajduja), wszedzie gdzie sie nie poprosilo to nastepne listy szly przez PP i byly i tak szybciej niz te z inpostu (PP ok. 7-10 dni na platnosc, inpost maks. 2 dni na platnosc najczesciej dzien przed).

proste i chyba zadowalajace obie strony rozwiazanie.
Witamy Serdecznie,

Bardzo dziękujemy za uwagi. Chcielibyśmy jak najszybciej wyjaśnić sytuację opisaną przez Pana. Proszę podać czas i nadawcę listu oraz podać swoje dane. Tylko wtedy będziemy mogli podjąć interwencję i wyjaśnić tą sprawę.

Cały opis zdarzenia proszę przesłać na adres mailowy zgloszenie[małpa]inpost.pl.

Podane przez Pana adresy będą tylko do naszej wiadomości i nie będą nikomu udostępniane. Prosimy o nie, celem wyjaśnienia całej sprawy.

Zależy nam na każdej opinii, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby możliwie jak najszybciej wyjaśnić przedstawioną przez Pana kwestię.

Jeśli prześle nam Pan emaila z opisem sytuacji zajmiemy się zgłoszoną przez Pana sprawą tak szybko, jak to możliwe.

Mamy nadzieję, że uda nam się Pana przekonać do ponownego skorzystania z usług InPost.

Czekamy na dalsze informacje.

Z poważaniem
Zespół InPost
  • Strona 19 z 33
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 33
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 33