• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 177 z 244
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 244

 #465874  autor: Marens
 18 mar 2011, 20:52
play4you2 pisze:Zgłoś to proszę normalnie na infolinię, aby sprawdzili kto tak postępuje i dlaczego.
"Głuche telefony" z BOK: 28899076
Kod: Zaznacz cały
Uprzejmie informujemy, że niedogodność nie jest spowodowana wadliwym działaniem sieci
Dzięki za pomoc, ale mogliście napisać, że był problem który został rozwiązany :wink:
Mam nadzieję, że tak już zostanie. Pozdrawiam

http://www.speedtest.pl/results/19422811.jpg
http://www.speedtest.net/result/1208734100.png
http://www.numion.com/YourSpeed3/ShowMe ... 76,876,705
http://www.pingtest.net/result/37151695.png

 #465883  autor: user_delete19
 18 mar 2011, 21:09
sleet pisze:W związku z tą absurdalną sytuacją, chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób na zachowanie mojego numeru telefonu i przejściu na abonament? (mój fresh jest zarejestrowany)
zapewne standardzik - przejsc do konkurencji i ponownie do play... pewnie przy okazji jakiegos bonusa dostaniesz... O_x

 #465891  autor: pakierhakierxd
 18 mar 2011, 21:43
Ciekawe czemu nie mogłeś przejść z fresha na abo jak można
jakieś ok.5 miesięcy temu mój kolega tak robił jeszcze dostał dodatkowe minuty na 6 miesięcy

 #465901  autor: Pajuch
 18 mar 2011, 22:17
McCm pisze:@Pajuch zależy czy kończy Ci się umowa i chcesz nowy aneks, czy chcesz migrować w trakcie umowy. Jeśli to drugie, to nie dostaniesz żadnych zniżek jak inni - 16gb dostaniesz za 99zł nawet bez modemu.
Z 10gb za 45zł wedle regulaminu migracji można przejść na 12gb za 69zł, tylko czy Ci się to uda - w moim przypadku dowiedziałem się, że migracja jest niemożliwa, gdyż dla 10gb za 45zł jest ona zablokowana w systemie, nie wiadomo czemu, ale to bok i systemy play - wszystko możliwe.

dopiero znalazłem regulamin, totalny bezsens z tym , ze nie mozna przejsc na abo 59zl bo to ta sama oferta, za to mozna przejsc na abo innej oferty :-D i lopgicznie myslac NIE MOZNA PRZEJSC NA NIZSZY ABONAMENT KTORYM DEFACTO JEST TEN ZA 69zl wiec w czym problem zrobic osobnya ofertę dla zmieniających ofertę w aneksie bez modemu? Lenistwem i wyzyskiem bo teraz albo można zmienić na abo 69 OWE PRZEJSCIE NA ZTA TARYFE JEST NIE ZGODNE Z INNYM REGULAMINEM dotyczacej zawieranej umowy lub 99 za to ta to gorzej niz nowi abonenci bo Ci dostają modem i umowe na 12mc

W sklepie maja oferte bez modemu za 59zl dla czego nie moge przejsc? przeciez aneks był bez modemu i z super wypasiona promocja zniżkowa PLAY

 #465911  autor: qper
 18 mar 2011, 22:47
jahu_2006 pisze:
qper pisze:Play4you jeszcze kilka uwag do strony
Jak przed konkursem chciałem coś znaleźć na stronie dla firm to tragedia po prostu. Strona niedopracowana ciężko znaleźć interesujące nas materiały. Nie wpisze wyraźnie że w taryfie vip wszystko jest nielimitowane. Zachowują się jakby nie chcieli klientów. Ja wszedłem na bloga i obejrzałem slajdy z konferencji a przedsiębiorca nie będzie szukał po blogu tylko pójdzie do konkurencji.
Fakt, slajdy z konferencji są czytelniejsze niż strona. Ale wiesz jak jest... Play ma dużo doradców i specjalistów więc w swoich komentarzach ograniczam się do poprawy jakiś drobnych błędów.

 #465922  autor: sleet
 18 mar 2011, 23:44
pakierhakierxd pisze:Ciekawe czemu nie mogłeś przejść z fresha na abo jak można
jakieś ok.5 miesięcy temu mój kolega tak robił jeszcze dostał dodatkowe minuty na 6 miesięcy
No właśnie dowiedziałem się, że play zabronił takiego manewru bo niby mają być nastawieni na pozyskiwanie nowych klientów (nie rozumiem tej logiki, no ale cóż).

Natomiast dzwoniłem dziś jeszcze raz do obsługi klienta i pani mi powiedziała, że zaraz wszystko załatwimy - wystarczy zmienić tylko plan (czy jakoś tak). Podałem wymagane dane, wybrałem co chciałem, po czym się okazało, że jednak nie mogę bo _niby_ nie jest w stanie zweryfikować mojej zdolności finansowej i zostałem skierowany do salonu bo oni tam mogą.
No ale to chyba jest mega nie logiczne, bo jakoś nowi klienci przedstawiają dokumenty kurierowi?

Co za bzdura, teraz będę jeździł po całym mieście i szukał w jakim salonie mają telefon. Brawo play ;/

Acr

 #465931  autor: wiktor
 19 mar 2011, 00:36
Wszyscy play-owicze i czki ktorzy nie chcą być nekani zastrzezonymi numerami wystarczy na klawiaturze telefonu wybrac *111*114*1# i zatwierdzic klawiszem połącz a nastepnie cieszyc sie ze swietego spokoju.
 #465935  autor: avt31
 19 mar 2011, 01:35
wiktor pisze:Wszyscy play-owicze i czki ktorzy nie chcą być nekani zastrzezonymi numerami wystarczy na klawiaturze telefonu wybrac *111*114*1# i zatwierdzic klawiszem połącz a nastepnie cieszyc sie ze swietego spokoju.
I tu się bardzo mylisz.
Jakoś dziwnie automat konkursu 73333.pl dzwoni z numeru nierozpoznanego pomimo włączonego ACR. Natomiast ten sam numer w ubiegłym roku pokazywał się i było wiadomo kto nas nęka . Ciekawe prawda?

 #465939  autor: playonline
 19 mar 2011, 08:18
Jakoś dziwnie automat konkursu 73333.pl dzwoni z numeru nierozpoznanego pomimo włączonego ACR. Natomiast ten sam numer w ubiegłym roku pokazywał się i było wiadomo kto nas nęka . Ciekawe prawda?
Usługa ACR blokuje tylko osoby, ktore same zablokuja wyswietlanie numeru. Banki i inne, ktore maja z deafultu niedostepny numer spokojnie sie dodzwonia.

 #465944  autor: avt31
 19 mar 2011, 09:25
playonline pisze: Banki i inne, ktore maja z deafultu niedostepny numer spokojnie sie dodzwonia.
Play, w trosce o uczciwość, powinien zadbać lub wymusić w umowach na organizatorach konkursów prezentację numeru. "Zabawy" z dzwonieniem z nierozpoznanych numerów są żenujące.

 #466010  autor: Quetzal
 19 mar 2011, 15:24
playonline pisze: Usługa ACR blokuje tylko osoby, ktore same zablokuja wyswietlanie numeru. Banki i inne, ktore maja z deafultu niedostepny numer spokojnie sie dodzwonia.
Jesteś tego pewien?
Bo jeśli tak to Play kompletnie wypaczył sens tej usługi - nawet lepiej, żeby jej nie było.

 #466024  autor: agaak
 19 mar 2011, 16:14
ACR w PLAY blokuje numery które mają CLIR włączony, nie blokuje połączeń ze starych central/połączeń bez podanej sygnalizacji, takie dojdzie o skutku, numer się nie wyświetli, bo nie ma co.


A dziś miałam NOWOŚĆ i to PLUS dał tyłka! Mam telefon na roamingu na sztywno, a tu "brak dostępnych sieci". Dziwne bo w tym miejscu jest max. sygnał plus/play. Musiał być to jakiś błąd plus'a iż wywaliło kartę... Po ponownym wybraniu sieci, z apierwszym razem, plus ja przyjął. Ogólnie nie wiem jak, ale zasięg plus jest jak by mniej stabilny, kreski wariują, na play nie ma takich wariacji. A nadajniki z tej samej wieży.... może plus przełącza na inny nadajnik/pasmo, ale dziwne to.

 #466025  autor: kuwejt
 19 mar 2011, 16:17
playonline pisze:
Jakoś dziwnie automat konkursu 73333.pl dzwoni z numeru nierozpoznanego pomimo włączonego ACR. Natomiast ten sam numer w ubiegłym roku pokazywał się i było wiadomo kto nas nęka . Ciekawe prawda?
Usługa ACR blokuje tylko osoby, ktore same zablokuja wyswietlanie numeru. Banki i inne, ktore maja z deafultu niedostepny numer spokojnie sie dodzwonia.
Troszkę o co innego tu chodzi. W acr blokowane są wszystkie połączenia z CLIR. U mnie np nawet z banku się nie dodzwonią (telemarketerzy z Vectry też nie :D ). Nie są blokowane natomiast połączenia których numer jest niewidoczny z innego powodu (np. przechodzą przez zagraniczne centrale lub są to po prostu połączenia z zagranicy)

Cytat z play:
Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #466026  autor: wiktor
 19 mar 2011, 16:27
play4you2 jakiś czas temu początkiem marca wysyłałem reklamacje poprzez email nr 28535251 wisiała sobie ładnie w play24 jako rozpatrywana ale dziś zaglądam ślad po niej zaginął możesz zerknąć co się dzieje????

 #466063  autor: pakierhakierxd
 19 mar 2011, 19:59
Play4you pomóż.Napisałem zgłoszenie do boku
Witam mam problem z internetem na zasięgu 2g play,na 3g playa i 2g plusa się łączy a na 2g nie,wcześniej działał normalnie a dzisiaj patrzę i nie działa,nie wiem czemu tak jest ustawienia itp. mam dobrze skonfigurowane ponieważ by wcale net nie działał ani na 3g play ani 2g plusa.Nie chcę ustawiać na ręczny plusa 2g bo tak się dzieje a tym bardziej nie chcę na stałe ustawić 3g bo bateria mi krócej trzyma,postanowiłem że będę włączać 3g tylko wtedy kiedy będę chciał korzystać z internetu poza miejscem zamieszkania tak to chcę mieć 2g
mam wifi w domu więc przeglądam strony najczęściej przez wifi
ale przez internet komórkowy pobiera mi pogodę,synchronizuje kontakty itp.
Mam nadzieję że da się coś z tym zrobić
Pozdrawiam

Dostałem odpowiedź nie taką jak oczekiwałem

Szanowna Pani,

uprzejmie informuje, że istnieje możliwość założenia blokady w konsekwencji której telefon nie będzie mógł się łączyć z internetem będąc poza strefą zasięgu 3G. Jeżeli zdecyduje się Pani na założenie takiej blokady, wystarczy, że w korespondencji zwrotnej złoży Pani odpowiednią dyspozycję. Jednocześnie informuję, że działanie w zasięgu 3G nie zwiększa poboru energii w telefonie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.

Z poważaniem

konsultant back office ds. obsługi klienta

Piszą pani bo nr jest zarejestrowany na moją mamę ale ja opłacam abo:)

Poprzedni nr zgłoszenia: 28817864

Nowy nr zgłoszenia: 28924997

Ps. sprawdziłem działanie netu 2g na zasięgu playa dziś w różnych lokalizacjach poza miejscem zamieszkania(Sokółka i okolice) net normalnie działał

Fajnie że play wprowadził ocenę konsultanta dałem 2 czyli słabo bo nie dostałem odpowiedzi na moje zgłoszenie;)

 #466081  autor: playonline
 19 mar 2011, 21:42
pakierhakierxd pisze:Dostałem odpowiedź nie taką jak oczekiwałem
Odpowiedz jest taka troche z d***.. ;)

[ Dodano: 2011-03-19, 21:45 ]
kuwejt pisze:W acr blokowane są wszystkie połączenia z CLIR.
Napisalem to samo ale innymi slowami.. ;) Swoja droga wierz mi, ze przejda niektore ukryte numery z Polski (wlasnie typu banki, voipy itp..) ale oni to tam moga sobie dzwonic choc nie maja po co. :)

[ Dodano: 2011-03-19, 21:49 ]
Jesteś tego pewien?
Bo jeśli tak to Play kompletnie wypaczył sens tej usługi - nawet lepiej, żeby jej nie było.
Sprobuj szczescia w Plusie.. :) Dodzwonili sie do mnie z Multibanku.. ;) I to nie chodzi tylko o Playa ale o sprzet tych co dzwonia. Operator ma obowiazac blokowac taki numer jesli klient tego chce ale nie zablokuje czegos czego nie ma (np brak numerow wyswietlanych przez centrale itp..). Logiczne. :) Mam telefony w Plusie i w Play wiec wiem co pisze. :)

[ Dodano: 2011-03-19, 21:52 ]
avt31 pisze:Play, w trosce o uczciwość, powinien zadbać lub wymusić w umowach na organizatorach konkursów prezentację numeru. "Zabawy" z dzwonieniem z nierozpoznanych numerów są żenujące.
Jak wyzej pisalem nie tylko Play ma z tym "problem". Poza tym czy az tak czesto do was dzwonia? ;)

[ Dodano: 2011-03-19, 21:56 ]
qper pisze:Fakt, slajdy z konferencji są czytelniejsze niż strona. Ale wiesz jak jest... Play ma dużo doradców i specjalistów więc w swoich komentarzach ograniczam się do poprawy jakiś drobnych błędów.
Moim zdaniem poprzednia wersja www byla bardziej czytelna.

 #466099  autor: qper
 19 mar 2011, 23:10
play4you muszę przyznać tutaj jakieś specjalne podziękowania.

Wszystkie moje uwagi odnośnie strony są bardzo szybko stosowane.
Jestem pozytywnie zdziwiony :)

Zostało jeszcze jedno na stronie dla klientów indywidualnych:

Obrazek

i jeszcze jedna ważna poprawka - w play24 błędny opis

Obrazek

 #466101  autor: DanielR
 19 mar 2011, 23:37
qper pisze:Wszystkie moje uwagi odnośnie strony są bardzo szybko stosowane.
Jestem pozytywnie zdziwiony :)
Szkoda, że nie jest tak, jeśli chodzi o moje (nieliczne zresztą) uwagi... :|

 #466118  autor: Quetzal
 20 mar 2011, 00:43
playonline pisze: Sprobuj szczescia w Plusie.. :)
Ale mnie w Playu dobrze, stwierdzam jedynie, że usługa w takiej postaci jest bezsensowna, jeśli tak jest u wszystkich operatorów to u wszystkich jest bezsensu.
playonline pisze: Poza tym czy az tak czesto do was dzwonia? ;)
Nie, nie często, ale mają dar, że zazwyczaj dzwonią nie w porę i do tego nie rozumieją zwrotu "Dziękuje , nie jestem zainteresowany", żeby zakończyć rozmowę należy to zrobić trochę niegrzecznie składając telefon lub naciskając czerwoną słuchawkę (zależnie od posiadanego modelu).

 #466134  autor: qper
 20 mar 2011, 06:48
jojo pisze:
qper pisze:Wszystkie moje uwagi odnośnie strony są bardzo szybko stosowane.
Jestem pozytywnie zdziwiony :)
Szkoda, że nie jest tak, jeśli chodzi o moje (nieliczne zresztą) uwagi... :|
Podsyłaj uwagi do mnie to przepisze je i może się uda ;) - żart...
Tak na poważnie, czasem może jakieś uwagi wymagają dużego grzebania więc może to jest tym spowodowane.



play4you - jeszcze jedna sprawa, która mi dokucza...

Na Firefox 3.6 oraz 4.0 na systemie Mac OS X w play24 rozwala się menu (jak na zdjęciu), ale już w bramce SMS wygląda prawidłowo

Nie wiem czym może być to spowodowane ale wygląda to niefajnie.

W innych przeglądarkach jak Chrome czy Safari wszystko jest ok.

Obrazek
  • Strona 177 z 244
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 244
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 244