• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 176 z 244
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 244

 #465564  autor: qper
 17 mar 2011, 12:12
Widocznie "bączki" w Play dalej są modne :)

 #465565  autor: pakierhakierxd
 17 mar 2011, 12:26
A do mnie co jakiś czas dzwoni jakiś zastrzeżony nr i się nie odzywa jak odbiorę to może nawet połączenie minutę wisieć a nikt się nie rozłącza pewnie i więcej można
co dziwne tak się dzieje nie tylko u mnie siostra mówiła że u niej też tak nie raz jest
do tego co dziwne ostatnio było tak że do taty wpierw ktoś dzwonił z zastrzeżonego a potem do mnie ;( tato nie odebrał bo zwykle nikt do niego oprócz mojej siostry która była w domu z zastrzeżonego nie dzwoni;p
Ps. Wszystkie nry w play;)
Da się jakoś sprawdzić kto dzwonił jak podam datę i godzinę połączenia??

 #465566  autor: DanielR
 17 mar 2011, 12:37
wojciech pisze:
Marens pisze:Dzwoni do mnie ktoś od wczoraj z 790500500, rozłącza się po odebraniu połączania...
mialem to samo kilka dni temu... lekki #fail...
qper pisze:Widocznie "bączki" w Play dalej są modne :)
pakierhakierxd pisze:A do mnie co jakiś czas dzwoni jakiś zastrzeżony nr
Jakieś dwa dni temu miałem bardzo podobną sytuację. Ktoś zadzwonił na mój numer, później także na numer mojej mamy.
"Zadzwonił"... puścił strzałkę z zastrzeżonego. A gdy tylko chcieliśmy odebrać, zaraz połączenie zostało rozłączone.
Coś mi mówi, że maczał w tym ręce Play.

Poza tym, na mój nieużywany już numer (także przeniesiony do Play), z ustawioną Pocztą Głosową, także praktycznie co dzień ktoś wykonywał krótkie, kilkunastosekundowe połączenia. Niestety nie wiem kto, bo nikt na PG się niestety nie nagrał... :evil: :|
Sądzę, że to ta sama śpiewka z Play...

 #465583  autor: avt31
 17 mar 2011, 15:11
Ostatnio są telefony z nierozpoznanych numerów. ACR jest włączony.
Jednym z winowajców był numer +4873333 z konkursem muzycznym 73333.pl . Po odebraniu przychodziły 2 smsy, a jak się nie odebrało to też sms wysyłali.
Najciekawsze jest, że w zeszłym roku, jak dzwonili to numer się pokazywał, a w tym roku już nie. Czyżby się wsydzili, że nękają klientów? A Play w tym uczestniczy, bo to ich sieć firmuje konkurs.
Na niezarejestrowanym numerze rada jest prosta. Trzeba mieć odpowiedni telefon z możliwością blokady smsów, wybranych numerów i nierozpoznanych. Z prostych telefonów na pewno mają to Samsungi. Wg mnie warto zainwestować w taki telefon.
Zarejestrowani nie mają problemu, bo spam wyłączają im zgodnie z życzeniem.

 #465593  autor: pakierhakierxd
 17 mar 2011, 16:05
Mam telefon z taką funkcją;p
ale nie chcę blokować nr zastrzeżonych

 #465594  autor: avt31
 17 mar 2011, 16:33
pakierhakierxd pisze:Mam telefon z taką funkcją;p
ale nie chcę blokować nr zastrzeżonych
Dzięki tej funkcji nie mam głuchych telefonów z opisem nieznany, jak znajomi i rodzina. Ostatnio odbierałem telefony od rodziny, czy to ja przypadkiem nie dzwoniłem, bo na aparacie nie wyświetlał się numer. Zatem w ostatnim czasie ktoś się bawi w głuche telefony.
Ja mam spokój.

 #465614  autor: DanielR
 17 mar 2011, 18:45
play4you2, właśnie przed chwilką dzwoniła do mnie miła Pani od Was :wink: , koniecznie było jej potrzebne połączenie wykonane z sieci macierzystej Play. Zrobiłem to o co poprosiła. Podobno "odpowiednie" osoby mają się sprawą echa zająć. Wątpię, żeby to coś poskutkowało, jednak zawsze miło, gdy sieć dba przynajmniej w taki sposób o klienta.

PS Tylko taka mała prośba. Już wcześniej była parokrotnie zwracana na to uwaga. Jakość połączenia z OK Play jest po prostu tragiczna, to niedopuszczalne. Ledwo co mogłem zrozumieć konsultantkę! Naprawdę ciężko rozwiązać jakikolwiek problem, gdy prawie nie można dogadać się z jedną (lub obydwu) stronami połączenia. :|

 #465620  autor: forum_tg
 17 mar 2011, 19:23
play4you2

mam do Ciebie wielką prośbę, czy mógłbyś przyśpieszyć rozwiązanie problemu, zgłoszenie nr: 28847187.
wiem ze jest to nowe zgłoszenie, bo z dzisiaj, ale co najlepsze że mój rozmówca, na początku rozmowy nie chciał uwierzyć że moja żona nie popełniła błędu, tylko WASZ SYSTEM. Bardzo mnie i moją żonę zbulwersował (żeby nie używać mocniejszych słów).
Mój rozmówca nazywa się Damian K. a rozmowa byłą przeprowadzona ok. 18.55. Ja nie rozumiem jak w ogóle można coś takiego zasugerować? jest to ewidentna próba scedowania winy na klienta i jestem przekonany że wiele osób od razu rezygnuje z reklamacji i domagania się zwrotu pieniędzy!!!

Ona ma wpisany w telefonie kod uruchamiający pakiet/usługę polegająca na wymianie 10 zł na 30 zł, wiec tylko daje POŁĄCZ, a kod brzmi: *111*118*1#.
A wasz system uruchomił jej usługę: nieograniczone rozmowy w play na 30 dni. a co najlepsze jej ta usługa jest totalnie niepotrzebna.
Ponadto wytłumacz mi proszę, jak to jest możliwe ze takie "hocki klocki" występują? najpierw nie było możliwe uruchomienie tej usługi, a po którymś czasie została ona uruchomiana. w sensu wyskoczył napis, że zostanie uruchomiona w ciągu 24h.

Ponadto chciałbym się dowiedzieć, czy skoro nagrywacie rozmowy, jest możliwość żeby klient dostał jej stenogram?

 #465669  autor: qper
 17 mar 2011, 21:52
Play4you jeszcze kilka uwag do strony

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 #465706  autor: lemurek
 18 mar 2011, 00:39
play4you2, widzę że masz jakąś cudowną moc rozwiązywania problemów z play. Mam prośbę, czy mógłbyś coś zaradzić: cesja podpisana 09.01.2011 do tej pory nie weszła w życie. Stara karta SIM dalej działa, na play24 dalej widnieją stare dane abonenta. Zgłaszałam problem przez play24, ale od 28.02. bez odzewu - ciągle rozpatrywane. Z wypowiedzi innych forumowiczów wiem, że ów status może trwać wieczność. Nr zgłoszenia to: 28134131. Do tej pory miałam dobre zdanie o play - zero problemów i nie chcę, aby to się zmieniło :-D aaaa jeszcze w dziale zgłoszenia jest cesja zgłoszona przez salon ze statusem zakończono. No a nie zakończona więc coś tu nie tak.

 #465739  autor: jahu_2006
 18 mar 2011, 09:42
qper pisze:Play4you jeszcze kilka uwag do strony
Jak przed konkursem chciałem coś znaleźć na stronie dla firm to tragedia po prostu. Strona niedopracowana ciężko znaleźć interesujące nas materiały. Nie wpisze wyraźnie że w taryfie vip wszystko jest nielimitowane. Zachowują się jakby nie chcieli klientów. Ja wszedłem na bloga i obejrzałem slajdy z konferencji a przedsiębiorca nie będzie szukał po blogu tylko pójdzie do konkurencji.

 #465755  autor: play4you2
 18 mar 2011, 10:56
rossi9 pisze:Prosze o przekazanie zgłoszenia 28732499 do działu technicznego .
No niestety, przykro mi, ale nie zawarłeś szablonu, więc sprawa została do Ciebie zwrócona z prośbą o uzupełnienie danych.
Marens pisze:Dzwoni do mnie ktoś od wczoraj z 790500500, rozłącza się po odebraniu połączania...
Zgłoś to proszę normalnie na infolinię, aby sprawdzili kto tak postępuje i dlaczego.
pakierhakierxd pisze:Da się jakoś sprawdzić kto dzwonił jak podam datę i godzinę połączenia??
Niestety. Byłoby to niezgodne z prawem. Jedyne co możesz ewentualnie zrobić, to zgłosić sprawę na Policję i wówczas oni się do nas zgłoszą w oparciu o postepowanie kto to był i zostanie wytoczona mu sprawa cywilno - karna (o ile do takiej chcesz doprowadzić). Nękanie przez telefon jest karalne.
avt31 pisze:A Play w tym uczestniczy, bo to ich sieć firmuje konkurs.
Nie zawsze tak jest. Często jest to konkurs organizowany w oparciu o naszą infrastrukturę i bazę marketingową, ale nie jest tak, że jesteśmy organizatorem konkursu. Najlepiej odszukaj Regulamin tego konkursu i tam będziesz miał jasno wymienione, kto za niego odpowiada i do tej jednostki możesz składać bezpośrednio reklamację.
jojo pisze:Podobno "odpowiednie" osoby mają się sprawą echa zająć.
Zapewne zostanie to przesłane do technicznego i będą to jeszcze raz weryfikować, choć szczerze wątpię, aby coś znaleźli. Ten temat był już tyle razy poruszany, że chyba wszystko zostało już zrobione. No nic, poczekaj na odpowiedź.
jojo pisze:Jakość połączenia z OK Play jest po prostu tragiczna,
Hmm, a to jest ciekawe.. Raczej nie mamy zgłoszeń, że jest tragiczna jakość połączenia z OK. W zasadzie to nie zauważyliśmy takiego problemu. No ciekawe. Zrób najwyżej zgłoszenie w tej kwestii.
qper pisze:Play4you jeszcze kilka uwag do strony
Przekazano 8)
lemurek pisze:play4you2, widzę że masz jakąś cudowną moc rozwiązywania problemów z play.
Eee tam :-D. Od cudów był kiedyś taki miły Pan, co chodził po wodzie ;-) (oczywiście nie mam zamiaru nikogo urazić :wink: ). Mówiąc zupełnie poważnie, tak naprawdę te sprawy (problematyczne w/g waszej opinii), są rozwiązywane przez konsultantów. Ja jedynie co robię, to tylko składam stosowne informacje, żeby ktoś się temu przyjrzał. Potem sprawa jest rozpatrywana zgodnie z obowiązującymi procedurami i prawem (Regulaminami). Z mojej strony nie mam wpływu na to, jak jest rozpatrzone zgłoszenie. To zawsze zależy od osoby, która zgłoszeniem się zajmuje.

Więc mit o robieniu "cudów" możemy uznać za rozwiązany :-D
lemurek pisze:Nr zgłoszenia to: 28134131.
Przekazałem komu trzeba ;-)
jahu_2006 pisze:Ja wszedłem na bloga i obejrzałem slajdy z konferencji
Ok, przekazałem Twoje sugestie.

[ Dodano: 2011-03-18, 10:58 ]
Tak przy okazji, qper, poprawiliśmy wybór kraju z "Austrii" na "Polskę" przy zamawianiu fv. Dzięki za sugestie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #465772  autor: luccicare
 18 mar 2011, 11:52
Marens pisze:Dzwoni do mnie ktoś od wczoraj z 790500500, rozłącza się po odebraniu połączania...
Kilka razy spotkałem się z sytuacją, że po odebraniu połączenia z BOK słyszałem prośbę o oczekiwanie na połączenie z konsultantem i muzyczkę Play, jak ktoś się w zgłosił (nie trwało to długo) czułem jakby ten dopiero zapoznawał się ze sprawą z którą do mnie dzwoni. Może być tak, że dzwoni automat, a po nawiązaniu połączenia szuka wolnego konsultanta. Wtedy wyskakują u niego dane dotyczące rozmowy. Opisana sytuacja może więc mieć związek z nieprawidłowym działaniem tego systemu, lub konsultant po odebraniu po prostu zrzuca bo zajęty jest czymś innym. To tylko moja opinia, nie wiem jak to działa w Play w rzeczywistości.

 #465777  autor: DanielR
 18 mar 2011, 12:38
play4you2, mam do Ciebie pytanie związane z bonusem za MNP do Play Fresh.
Otóż kiedy ostatnio przenosiłem numery do Play, obowiązywał jeszcze poprzedni regulamin (ten rozdzielający bonus na 3 miesiące po 20 zł).
Wówczas, by jak najdłużej korzystać z bonusu bez dodatkowych działań, najlepiej było się przenosić w ostatnim dniu poprzedniego miesiąca.
A jak jest z tym teraz?
Tzn., czy jeżeli np. przeniosę numer dziś, to według tego zapisu
Szczegóły oferty "Przenieś numer do Play Fresh"
8. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Użytkownik otrzyma po dokonaniu Doładowania konta bonus 60 zł, który zostanie przyznany w ciągu 24 h od Doładowania konta w sieci P4.
9. Bonus, o którym mowa w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, można wykorzystać w ciągu 90 dni od dnia przyznania.
z regulaminu, bonus będę mógł wykorzystać przez 90 dni od dziś, czy raczej, tak jak było wcześniej, jedynie do końca tego miesiąca (czyli przez 14 dni) i dwa pełne następne miesiące.

Tak pytam, bo gdyby to było liczone faktycznie od daty przyznania, przez pełne 90 dni, to już bym przeniósł numer, a tak to poczekam sobie do ostatniego. :wink:

[ Dodano: 18 Marzec 2011, 12:46 ]
play4you2 pisze:jojo napisał/a:
Jakość połączenia z OK Play jest po prostu tragiczna,


Hmm, a to jest ciekawe.. Raczej nie mamy zgłoszeń, że jest tragiczna jakość połączenia z OK. W zasadzie to nie zauważyliśmy takiego problemu. No ciekawe. Zrób najwyżej zgłoszenie w tej kwestii.
Daj spokój! Nie chce mi się w to bawić... :wink:
Po prostu, byłem tym zaskoczony, bo już raz (kilka miesięcy temu) dzwonił do mnie konsultant z OK i wówczas co do jakość połączenia nie miałem zupełnie żadnych zarzutów. Za to przy wczorajszej rozmowie, odniosłem wrażenie jakbyśmy oboje rozmawiali przy pomocy jakichś usług typu "telegrosik", itp.
Być może zgłoszeń nie mieliście, jednak zdaje mi się, że nawet w tym temacie były już uwagi co do jakości połączeń z OK Play.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 12:48 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.

 #465780  autor: play4you2
 18 mar 2011, 12:47
jojo pisze:Tak pytam, bo gdyby to było liczone faktycznie od daty przyznania, przez pełne 90 dni, to już bym przeniósł numer, a tak to poczekam sobie do ostatniego.
Jest tak, jak określa to Regulamin, czyli 90 dni od daty przyznania.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #465782  autor: DanielR
 18 mar 2011, 12:49
play4you2 pisze:Jest tak, jak określa to Regulamin, czyli 90 dni od daty przyznania.
OK, dzięki. Wolałem się po prostu upewnić.

 #465831  autor: Pajuch
 18 mar 2011, 17:31
PYTANIE Mając playonline 10GB z przedłużenia za 45zl można przejść na pewno na nowa taryfę 16GB za 99zl i sedno - dla czego nie można przejść na taryfę która odpowiada równolegle mojej 16GB 59zl? przecież przedłużając umowe nie był brany modem ;)
drugie pytanie podobne można przejść z taryfy 10GB 45zl( oryginalnie wedle was 80zl) na taryfe 12GB za 69zl ?

 #465855  autor: McCm
 18 mar 2011, 19:14
@Pajuch zależy czy kończy Ci się umowa i chcesz nowy aneks, czy chcesz migrować w trakcie umowy. Jeśli to drugie, to nie dostaniesz żadnych zniżek jak inni - 16gb dostaniesz za 99zł nawet bez modemu.
Z 10gb za 45zł wedle regulaminu migracji można przejść na 12gb za 69zł, tylko czy Ci się to uda - w moim przypadku dowiedziałem się, że migracja jest niemożliwa, gdyż dla 10gb za 45zł jest ona zablokowana w systemie, nie wiadomo czemu, ale to bok i systemy play - wszystko możliwe.

Zadzwoń do bok i zapytaj jakie są możliwe migracje dla Twojego konta.

 #465860  autor: forum_tg
 18 mar 2011, 19:34
play4you2, mogłbyś sie zapoznać ze zgłoszeniem nr 28845629 oraz udzieloną odpowiedzią? bardzo mi na tym zależy. odpowiedz na udzieloną przez Play odpowiedz jest w zgłoszeniu 28896460.
Wcześniej o tej sprawie pisałem, ale jakoś się do niej nie ustosunkowałeś.

I jeszcze jedno, moja żona, się bardzo zbulwersowała zachowaniem pracowników Play i napisała do nich dość ciekawą informację, jeśli byś znalazł chwile to zapoznaj się z nią i przekaż ja kierownikom działu obsługi klienta: 28897068, może to coś zmieni i pomoże wielu abonentom sieci Play. A przeglądając to forum, to widzę, że wiele osób by się pod tym podpisało.


Żeby nie zaśmiecać forum, bo sam nie mogę znaleźć, może ktoś już pisał do UKE w sprawie Play i mogłby mnie w skrócie poinformować, jak najlepiej postępować i gdzie najlepiej skierować swoją skargę (czy oni rozptrują skargi poprzez email, czy tylko go mają, bo mają - tak jak to jest z Urzędem Skarbowym ;), ja znalazłem tylko takie coś:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... 2&layout=9
Z góry dzięki za pomoc)

 #465873  autor: sleet
 18 mar 2011, 20:47
Witaj play4you2

Miałem zamiar wykupić abonament Allinclusive MAX za 75zł. Niestety jestem użytkownikiem play fresh i jak się okazało nie ma możliwości abym mógł zabrać swój numer ze sobą.
W związku z tą absurdalną sytuacją, chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób na zachowanie mojego numeru telefonu i przejściu na abonament? (mój fresh jest zarejestrowany)

Pozdrawiam
Marcin
  • Strona 176 z 244
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 244
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 244