• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 175 z 244
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 244

 #465330  autor: dramol
 15 mar 2011, 21:02
play4you2 pisze: Już odpowiadam:

Ad. 1 - W zasadzie to istnieje taka mozliwość. Czy masz jakiś konkretny przykład?
Mój przykład był tym konkretnym - jeszcze w momencie pisania tego postu ale dzwoniłem do BOK ponownie 10 minut temu sprowokowany Twoją odpowiedzią i faktycznie migracja "już" działa :)
play4you2 pisze: Ad. 2 - Mam zasadę, że nie komentuję słów naszego Rzecznika. Jeżeli uważasz, że powiedział "coś nie tak", napisz do niego z prośbą o wyjaśnienie. Wybacz więc, ale nie odniosę się do tej wypowiedzi jak pozwolisz.

Z mojej strony mogę Ci powiedzieć, że to jest prawda, ale pod ściśle określonymi warunkami. Tzn, jeżeli np. masz u siebie powiedzmy 20% upustu i na nowej taryfie, na którą chcesz dokonać zmianę widnieje taki sam upust, to wówczas tego upustu nie stracisz. W każdym innym przypadku, wystarczy "odchył" o choćby 1% i już nie przysługuje Ci ten rabat. Zapoznaj się szczegółowo z Regulaminem migracji na taryfę, na którą chcesz migrować, możesz poprosić konsultant ao przesłanie tego Regulaminu na Twój adres korespondencyjny.
Dziękuje za rzeczowe wyjaśnienie, to zmienia postać rzeczy, szkoda że rabat się nie należy. Rzecznik moim zdaniem pisząc co napisał - wprowadza ludzi w błąd, o wyjaśnienia do niego napisałem 04.03.2011 ale do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi - pewnie ma ważniejsze sprawy na głowie........ :roll:
play4you2 pisze: Jak widać nie :-). Przepraszam Cię, Twoje pytanie mi "umknęło". Mam nadzieję, że się nie gniewasz :wink:.
:D Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

 #465333  autor: qper
 15 mar 2011, 21:27
play4you trochę bugów w tekście...

Obrazek

 #465370  autor: DanielR
 16 mar 2011, 00:37
Skoro qper znów pokazuje kolejne bugi w Play, to i ja się przypomnę...

play4you2,

1) Czy naprawicie wreszcie tę niedoróbkę pojawiająca się na podstronie dotyczącej roamingu (tej z mapką). Gdy klikam bezpośrednio na mapkę (chodzi wyłącznie o jej część azjatycką), a następnie klikam w jakikolwiek z krajów, to zamiast tabelki z listą operatorów, i dostępnymi usługami, ukazuje mi się strona z wystającą ponad taflę wody głową potwora z Loch Ness wraz z wytłuszczonym komunikatem: "Błąd 404 Nie udowodniono istnienia tej strony." :?: :!: :shock:

2) Czy odpowiednie osoby mogłyby wreszcie pogrzebać i zmienić tekst: "No Expiration Date", znajdujący się w wielu menu z pod krótkich kodów USSD, na coś brzmiącego bardziej po "polskiemu"? Ten tekst nie prezentuje się w tej chwil zbyt atrakcyjnie, w powiązaniu z całą (polską) resztą wyświetlanych komunikatów. :wink:

To (jak na razie) byłoby z mojej strony na tyle. :)
Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 01:36 przez DanielR, łącznie zmieniany 2 razy.

 #465372  autor: ukefake
 16 mar 2011, 00:59
ChuckyCiechanow, może już ktoś ci radził, ale spróbuj wyłączyć to granie na czekanie, zaczekać aż system to przemieli (zapewne przez noc) i włączyć ją ponownie.

 #465377  autor: Marens
 16 mar 2011, 08:26
Jak mowa o błędach na stronie Playa, to ja zauważyłem literówkę na www.play.pl
"FIRMA PLAY Sp z o.o. z dniem 01.02.2011 zmienia swoej adresy email i internetowe"

 #465383  autor: wiktor
 16 mar 2011, 09:26
Witam ponownie play4you2 kiedyś żartowaliśmy że sprawa nigdy się nie zakończy i na to wygląda jeszcze trochę i będzie miesiąc niby rutynowa akcja a efektów nie widać chodzi mi o zgłoszenie numer 28063445 jak możesz to napisz dlaczego to utknęło???

 #465384  autor: play4you2
 16 mar 2011, 09:38
fidel29 pisze:Playu!!!
Sprawa po twojej dzisiejszej interwencji załatwiona
W końcu ufff:)
No to bardzo mnie to cieszy :). Mam nadzieję, że jesteś zadowolony z rozwiązania. Zrobiłem co mogłem, aby do Ciebie zadzwoniono i jak widać, chyba mi się udało :wink:.
dramol pisze:Rzecznik moim zdaniem pisząc co napisał - wprowadza ludzi w błąd,
Hmm, no nie tak do końca. Po prostu bardzo uogulnił wypowiedź, no ale rozumiem, że masz inne zdanie w tym temacie i ok, szanuję je.
dramol pisze: Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Proszę bardzo i również pozdrawiam :-).
qper pisze:play4you trochę bugów w tekście...
przekazano 8)
jojo pisze:Skoro qper znów pokazuje kolejne bugi w Play, to i ja się przypomnę...
przekazano 8)
ukefake pisze:ChuckyCiechanow, może już ktoś ci radził, ale spróbuj wyłączyć to granie na czekanie, zaczekać aż system to przemieli (zapewne przez noc) i włączyć ją ponownie.
przyłączam się do tej rady. Poczekaj tylko 24h od odłączenia do ponownego przyłączenia. Jak to Ci nie pomoże, zgłoś to raz jeszcze.
Marens pisze:Jak mowa o błędach na stronie Playa, to ja zauważyłem literówkę na www.play.pl
"FIRMA PLAY Sp z o.o. z dniem 01.02.2011 zmienia swoej adresy email i internetowe"
przekazałem 8)
wiktor pisze:niby rutynowa akcja a efektów nie widać chodzi mi o zgłoszenie numer 28063445 jak możesz to napisz dlaczego to utknęło???
Ok, jeszcze dziś ktoś się do Ciebie z tym zgłosi.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #465386  autor: qper
 16 mar 2011, 10:10
Obrazek

 #465397  autor: play4you2
 16 mar 2011, 12:10
Oki qper, podesłałem..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #465401  autor: Marcin87
 16 mar 2011, 12:25
Pod jaki adres można wysyłać wypowiedzenie umowy? kończy mi się umowa na początku maja i zgłaszałem chęć przedłużenia Play Online przez Play24 ale od ponad dwóch tygodni nie mogę doczekać się kontaktu ze strony Play więc rezygnuje.

 #465405  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2011, 12:40
skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204

Pozdrawiam :)

 #465406  autor: ScyzorPL
 16 mar 2011, 12:50
Witam, od pewnego czasu mam problem z play. Moja umowa kończy się 14 kwietnia, w zeszły poniedziałek(07.03.) zadzwonił do mnie konsultant i pytał jaki abonament i telefon mnie interesują, odpowiedziałem mu lecz zaznaczyłem iż nie jestem formalnie właścicielem umowy i aby kontaktował się z moim ojcem na którego jest zarejestrowana gdyż nie mam 18 lat. Rozmowę skończyłem. Za dwa dni czyli w środę udaliśmy się do salonu play w celu przedłużenia umowy, a tam dowiedzieliśmy się że ta możliwość została zablokowana przez konsultanta telefonicznego który wysłał jakiś telefon z jakaś umową. Wraz z panem z salonu napisaliśmy zgłoszenie(09.03) i mieliśmy bardzo krótko czekać na jego rozpatrzenie. W piątek (11.03) odmówiłem przyjęcia paczki kurierowi i odesłałem go z kwitkiem. Dziś jest środa(16.03) i pan z salonu nic nie wie, moje zgłoszenie od tygodnia jest "rozpatrywane", a gdy dzwonie do BOK-u nie mogą mi pomóc i każą czekać. Przez brak kompetencji jakiegoś człowieka pomału tracę nerwy. Czy promocje w tym przypadku HTC Desire w promocyjnej cenie nie przepadną ? I co jeśli tak będę musiał czekać do 14 kwietnia (koniec umowy) i co dalej ? Prosiłbym o szybką odpowiedź i może radę co zrobić. Pozdrawiam Scyzor

 #465409  autor: play4you2
 16 mar 2011, 13:04
ScyzorPL pisze:moje zgłoszenie od tygodnia jest "rozpatrywane",
Powiem ci tak. Jeżeli masz numer zgłoszenia, to mi go podaj. Dodatkowo możesz zrobić tak, że jak otrzymasz przesyłkę, to możesz ją odesłać z powrotem w ramach 10 dniówki, wówcxzas Umowa nie zostanie wprowadzona. Krótko mówiąc, nie odbieraj przysyłki od kuriera.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #465424  autor: sql
 16 mar 2011, 14:19
Na stronie są stare regulaminy czyli m.in zbędny jest "Cennik Oferty Play Online (obowiązujący od 05.08.2010)" oraz pojawia się błąd po kliknięciu Cennik Modemów w Ofercie Play Online na odległość, brak regulaminu nowej oferty Play Online
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/promocj ... index.html
edit
Po wybraniu na stronie głównej "biznesowej" pakiety (prawy dolny róg) pojawiają się pakiety dostępne dla klientów indywidualnych:
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/obsluga ... ml#pakiety
Chyba nie są wspólne dla wszystkich taryf ?
Czy ja dobrze widzę. Stały klient otrzymuje mniej minut w większości taryf od nowego:
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/promocj ... tml#12m-cy
oraz
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/promocj ... tml#12m-cy
Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 14:45 przez sql, łącznie zmieniany 3 razy.

 #465427  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2011, 14:25
Może ktoś taką ofertę jeszcze ma więc nie można jej usunąć bo potem ktoś może się przyczepić do playa;)

Pozdrawiam :)
 #465483  autor: rossi9
 16 mar 2011, 20:54
Prosze o przekazanie zgłoszenia 28732499 do działu technicznego . Problem z ograniczona predkoscia do 1Mb/s nie wynika z modemu Huawei E173U-2 kupionego w playu przy podpisaniu aneksu .

 #465492  autor: pakierhakierxd
 16 mar 2011, 21:20
a jaką masz ofertę tylko w nowych taryfach play online jest szybkość wyższa niż 1 mb/s
ale nie oznacza to że zawsze tak będzie

Pozdrawiam :)
 #465534  autor: Krzychu54
 17 mar 2011, 06:42
rossi9 pisze:Prosze o przekazanie zgłoszenia 28732499 do działu technicznego . Problem z ograniczona predkoscia do 1Mb/s nie wynika z modemu Huawei E173U-2 kupionego w playu przy podpisaniu aneksu .
Mam ten sam problem. Sprawę do działu technicznego przekazał Play4you. Narazie bez rezultatów. Problem ten mają wszyscy migrujący ze starych taryf.

 #465546  autor: Marens
 17 mar 2011, 10:22
Dzwoni do mnie ktoś od wczoraj z 790500500, rozłącza się po odebraniu połączania...

 #465553  autor: user_delete19
 17 mar 2011, 11:09
Marens pisze:Dzwoni do mnie ktoś od wczoraj z 790500500, rozłącza się po odebraniu połączania...
mialem to samo kilka dni temu... lekki #fail...
  • Strona 175 z 244
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 244
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 244