• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 174 z 244
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 244

 #464894  autor: joasia_23
 13 mar 2011, 11:26
Gdy miała abo w Play problemy z zasięgiem były nagminne. Po prostu nie dało rady korzystać z tej karty. Teraz postanowiłam zrobić jeszcze jedno podejście do Playa i przeniosłam numer do Fresh. O dziwo, przez cały okres użytkowania, czyli miesiąc, żadnych problemów. A ja cieszę się niskimi kosztami korzystania z telefonu :mrgreen:

 #464895  autor: Claudec
 13 mar 2011, 11:28
No ból w tym że korzystam z internetu a 3G ma tylko Play.
Zasięg 3G 2100 jest ogólnie słabszy a oni jeszcze dali jakaś antenę słabej mocy :/
1km od przekaźnika na dworze i już zasięgu nie ma :(

Do tego wszystkiego Wave ma słabszą antenę...

 #464929  autor: remi89
 13 mar 2011, 14:26
Ja liczę powolutku, że może i w pre-paidzie wprowadzą neta na nadajnikach Playa i Plusa :D

P@weŁ

 #464932  autor: ukefake
 13 mar 2011, 14:43
Krzychu54 pisze:Sprawa oczywiście zgłaszana do boku lecz zgłoszenia kończą się komunikatem, że sprawę zamknięto po nieudanym kontakcie telefoniczny. Telefonu dotyczącego tego zgłoszenia nikt do mnie nie wykonał
Moze dzwonili na numer pol? ;)
jacoo pisze:Proszę o pomoc jęsli ktoś miał podoby problem
Znajomy ma podobną sytuację. Nie da się dodzwonić z żadnej sieci, nie przychodzą żadne sms/mms. U niego wszystkie usługi działają prawidłowo. Niestety nie wiem jak udało mu się to zrobić. A numer działa w playu więc na mtr p4 nie zarobi ;)

 #464935  autor: pakierhakierxd
 13 mar 2011, 15:00
W prepaidzie jest już od dawna net na nadajnikach playa i plusa
250 mb za 20zł
minus taki że po wykorzystaniu płacisz 0,12/100 kb nie tak jak ja mam w abo że nic nie płacę ale net zwalnia;p

 #464949  autor: qper
 13 mar 2011, 16:38
Play4you chciałbym wiedzieć czy potwierdzasz stanowisko konsultanta...

Obrazek

 #465031  autor: mPablo
 14 mar 2011, 09:40
Dostałem od Citi Banku dwa czternastocyfrowe kody doładowujące Playa - jeden na 10 PLN, drugi na 30 PLN. Jak poznać który jest który?

 #465158  autor: dramol
 14 mar 2011, 21:53
Play4you czyżby moje pytania były zbyt trudne?

 #465167  autor: Pijo
 14 mar 2011, 22:17
Nie wiem czy zwróciliście uwagę ale domena play.pl już prawie działa. Prawie, bo na razie wczytuje sie witryna informacyjna "Wkrótce pod tym adresem będzie dostępny Portal Play" i po 3-4 sekundach następuje przekierowanie na playmobile.pl

 #465184  autor: DanielR
 14 mar 2011, 23:21
Pijo pisze:Nie wiem czy zwróciliście uwagę ale domena play.pl już prawie działa. Prawie, bo na razie wczytuje sie witryna informacyjna "Wkrótce pod tym adresem będzie dostępny Portal Play" i po 3-4 sekundach następuje przekierowanie na playmobile.pl
Odpiszę krótko, zwięźle i na temat: zauważyliśmy. :P

 #465218  autor: diobel007
 15 mar 2011, 08:53
Play4You mógłbyś spojrzeć na zgłoszenie nr: 28166725 i spróbować przekazać je do właściwej osoby tak abym nie czekał wieki na rozpatrzenie.

 #465233  autor: fidel29
 15 mar 2011, 11:39
fidel29 pisze:Play4you2!!!
Zatem przypominam bo telefon nadal milczy...
Ok, sprawdzę to dzisiaj bo jak napisałem na wstępie, trochę się rozchorowałem więc nie mogłem tym zająć się w poniedziałek.

fidel29 pisze:Umowa kończy mi się 28 marca.Mam nadzieję że ten przykład pokaże Tobie i wielu osobom jak działa biuro obsługi klienta Play.Napisałem działa a w zasadzie nie działa--taka jest prawda.
Już mówiłem, że nie mogłem tego załatwic z powodów zdrowotnych, więc to nie jest kwestia złej woli jak to opisujesz czy braku chęci pomocy. Ja rozumiem, że Ci zależy i nam również, ale proszę Cię o cierpliwość dzisiaj zgłoszę tą sprawę do odpowiednich osób. Co zostanie zrobione, tego nie wiem, ale dam swoją rekomendację i to co będzie można zrobić, zostanie z pewnością zrealizowane.

Chyba niestety nic się nie da zrobić bo telefon milczy już prawie 27 dni od czasu kiedy poprosiłem o pomoc.Do zakończenia umowy zostało 9 dni.W czwartek wypływam na 7 dni w morze czyli w zasadzie wrócę gdy umowa będzie już rozwiązana bo przecież po tej dacie nikt do mnie nie zadzwoni gdy telefon będzie już w Play Fresh.
Przyznaj sam, że nawet mimo twojej interwencji (chyba 3 krotnej) ktoś tam u góry sprawę olewa?!Ktoś kiedyś napisał ---Play jest fajny a nawet rewelacyjny ale do czasu kiedy nie musisz czegoś załatwić w BOK. :(

 #465250  autor: play4you2
 15 mar 2011, 14:41
dramol pisze:To ja może ponowię swoje pytania - jeśli mógłbyś odpowiedzieć play4you2 - byłbym wdzięczny.
Już odpowiadam:

Ad. 1 - W zasadzie to istnieje taka mozliwość. Czy masz jakiś konkretny przykład?

Ad. 2 - Mam zasadę, że nie komentuję słów naszego Rzecznika. Jeżeli uważasz, że powiedział "coś nie tak", napisz do niego z prośbą o wyjaśnienie. Wybacz więc, ale nie odniosę się do tej wypowiedzi jak pozwolisz.

Z mojej strony mogę Ci powiedzieć, że to jest prawda, ale pod ściśle określonymi warunkami. Tzn, jeżeli np. masz u siebie powiedzmy 20% upustu i na nowej taryfie, na którą chcesz dokonać zmianę widnieje taki sam upust, to wówczas tego upustu nie stracisz. W każdym innym przypadku, wystarczy "odchył" o choćby 1% i już nie przysługuje Ci ten rabat. Zapoznaj się szczegółowo z Regulaminem migracji na taryfę, na którą chcesz migrować, możesz poprosić konsultant ao przesłanie tego Regulaminu na Twój adres korespondencyjny.
dramol pisze:Play4you czyżby moje pytania były zbyt trudne?
Jak widać nie :-). Przepraszam Cię, Twoje pytanie mi "umknęło". Mam nadzieję, że się nie gniewasz :wink:.
qper pisze:Play4you chciałbym wiedzieć czy potwierdzasz stanowisko konsultanta...
Pozwól, że zweryfikuję sprawę. Dam Ci odpowiedź ok?
mPablo pisze:Jak poznać który jest który?
W tym przyopadku najlepiej skontaktuj się z Citibankiem, aby powiedział Ci, który kod jest jaki i na jaką kwotę.
diobel007 pisze:Play4You mógłbyś spojrzeć na zgłoszenie nr: 28166725 i spróbować przekazać je do właściwej osoby tak abym nie czekał wieki na rozpatrzenie.
Dodałem stosowny komentarz. Postaram się, aby jak najszybciej to rozwiązano.
fidel29 pisze:Chyba niestety nic się nie da zrobić bo telefon milczy już prawie 27 dni
Ech... Ok, zadziałam inaczej.. Postaram się, aby jeszcze dziś ktoś do Ciebie zadzwonił. Mogę Cię jedynie przeprosić za to wszystko..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #465262  autor: fidel29
 15 mar 2011, 15:38
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
Chyba niestety nic się nie da zrobić bo telefon milczy już prawie 27 dni


Ech... Ok, zadziałam inaczej.. Postaram się, aby jeszcze dziś ktoś do Ciebie zadzwonił. Mogę Cię jedynie przeprosić za to wszystko.
Ok telefon w gotowości i pozostaje czekać.
Mimo wszystko dziękuję.
Pozdrawiam,
K

 #465282  autor: qper
 15 mar 2011, 16:42
Play4You oczywiście poczekam.

Mam takie pytanko czy udało może dowiedzieć coś w temacie listy z numerami w play24.
Przypominałem się kilka razy z tym tematem na PW.


Mam jeszcze drugie pytanie odnośnie nowych taryf firmowych.

Mam podpisany aneks 18 stycznia 2010 na taryfę Firmowa 75 za którą płacimy 54 netto po wszystkich rabatach.

Gdybym chciał zmigrować do nowych taryf, to jaką najniższą taryfę mogę wybrać, co w niej dostanę i ile mnie finalnie wyniesie abonament.

Czytałem regulamin http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 ... 3-2011.pdf

i jest mega zakręcony. Zrozumiałem z niego, że muszę dokupić obowiązkowo pakiet 300 MB i wybrać minimum Firmową 75 - ile mnie to finalnie wyniesie to nie wiem...

 #465286  autor: fidel29
 15 mar 2011, 17:02
Ech... Ok, zadziałam inaczej.. Postaram się, aby jeszcze dziś ktoś do Ciebie zadzwonił. Mogę Cię jedynie przeprosić za to wszystko..
_________________
Chyba ktoś sprawdza moje konto bo właśnie dostaję takie maile a dodam że nigdzie nie dzwoniłem :mrgreen:
Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: RTTASK-2986729 złożonego drogą telefoniczną.
Adresat: (brak danych) (brak danych) (brak danych)
ul. (brak danych) (brak danych) (brak danych)
(brak danych) (brak danych), (brak danych)

Lista zamówionych produktów:
Lp. Towar Cena jedn. brutto Ilość Wartość netto Wartość brutto

1. + - - -

Aktualny status zamówienia: Anulowane

i drugi tej samej treści tylko numer zamówienia USTASK-2986538

 #465287  autor: diobel007
 15 mar 2011, 17:05
play4you2 pisze:
diobel007 pisze:Play4You mógłbyś spojrzeć na zgłoszenie nr: 28166725 i spróbować przekazać je do właściwej osoby tak abym nie czekał wieki na rozpatrzenie.
Dodałem stosowny komentarz. Postaram się, aby jak najszybciej to rozwiązano.
Właśnie miałem telefon od konsultanta Play. Sprawa załatwiona polubownie choć propozycja zaproponowana przez konsultanta była śmieszna.
Dziękuję za interwencję.

 #465289  autor: user_delete19
 15 mar 2011, 17:14
play4you2, zapewne po wiadomosciach do Ciebie ktos probowal sie ze mna skontaktowac wczoraj, niemniej po odebraniu i 5 sekundach polaczenia 'ktos' sie rozlaczyl... dwie rzeczy:
- ponawianie proby (bo jeden raz to ciut maly)
- wysylanie monitu na maila o probie polaczenia i czego rozmowa miala dotyczyc

w zwiazku z ostatnim - powiadomienia na email o zmianach w zgloszenaich tez bylyby mile ;)

 #465292  autor: ChuckyCiechanow
 15 mar 2011, 17:22
ChuckyCiechanow pisze:play4you2 pomóż:

Problem dotyczy usługi muzyka za czekanie w Play domowy.

27.01.2011r. zgłosiłem po raz pierwszy reklamacje w tej sprawie.

Numer zgłoszenia:26890320
Mimo pobrania opłaty za utwór muzyczny usługa ,,muzyka na czekanie'' nie została poprawnie aktywowana w zakładce Play24 usługa widnieje jako aktywna.
otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie:
31.01.2011r.
Komentarz:
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące usługi Muzyka na Czekanie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 27 stycznia 2011 roku.

Pragnę poinformować, że usługa Muzyka na Czekanie jest aktywna na Pani koncie od dnia 26 stycznia 2011 roku. W celu aktywacji innych pakietów, przesyłam link do naszej strony internetowej http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html. Mam nadzieję, iż wszytskie kwestie zostały wyjaśnione.
Następną 02.02.2011r.
Numer zgłoszenia:27109851
Problem dotyczy numeru zgłoszenia: 26890320

Usługa nadal nie jest w pełni aktywna osoba dzwoniąca nie słyszy utworu z ,,muzyki na czekanie''
Odpowiedź na zgłoszenie
dziękuję, za zgłoszenie złożone za pośrednictwem Play24, które wpłynęło do nas 2 lutego 2011 roku i dotyczyło braku aktywacji usługi "Muzyka na czekanie".

Informuję, że 10 lutego 2011 roku przekazałem Pani zgłoszenie do działu technicznego w celu weryfikacji nieprawidłowości odnośnie działania usługi „Muzyka na czekanie”. 14 lutego 2011 roku otrzymałem informację, że maksymalnie w ciągu 3 dni usługa będzie działała poprawnie.

Potwierdzam jednocześnie, że dla numeru 236732125 usługa "Muzyka na czekanie" została aktywowana i działa poprawnie.
23.02.2011r.
Numer zgłoszenia:27932323
Problem dotyczy zgłoszenia: 27109851

Utwór nie jest odgrywany dla osób dzwoniących z sieci Plus, Orange, TP, oraz telefonii VoIP
Odpowiedź
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 22 lutego 2011 roku dotyczące muzyki na czekanie.

W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, iż zgodnie z odpowiedzią na zgłoszenie numer 27109851 zawiadamiam, że Pani problem zostanie rozwiązany w ciągu 3 dni.
28.02.2011r.
Numer zgłoszenia:28166591
Sprawa dotyczy zgłoszenia 27932323

Utwór nadal nie jest odtwarzany dla osób dzwoniących z innych sieci.
Odpowiedź
Komentarz:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które otrzymałam 28 lutego 2011 roku poprzez „Play24”, dotyczące usługi „Muzyka na czekanie”.

W celu wyjaśnienia przedstawionej sytuacji przeprowadziłam weryfikację techniczną usługi „Muzyka na czekanie” na Pani numerze. Wykazała ona, że utwór jest odgrywany poprawnie przy połączeniu z każdej sieci. Ponadto został przeprowadzony test, który potwierdza ww. prawidłowość.
Tylko nadal dzwoniący np z plusa czy orange nie słyszą utworu.

9.03.2011r.

Problem zgłosiłem telefonicznie a numer zgłoszenia to 28533612.

Hm do tego zgłoszenie z dnia dzisiejszego zostało zanotowane dla numeru z którego dzwoniłem a nie dla play domowy....
Dziś dostałem odpowiedź
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące niedogodności technicznych, które wpłynęło do nas 9 marca 2011 roku za pośrednictwem infolinii.

Uprzejmie informujemy, iż usługa "Muzyka na czekanie" działa prawidłowo, od strony sieci nie stwierdzono dalszych nieprawidłowości.

Jeżeli niedogodności nadal występują, prosimy o wskazanie konkretnych przykładów połączeń, na podstawie których będzie możliwość przeanalizowania sprawy.


Wysłano SMS:
Witamy, zgloszenie nr 28533612 zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie www.playmobile.pl
Usługa jednak nadal nie działa dla osób dzwoniących z innych sieci niż Play
 #465317  autor: fidel29
 15 mar 2011, 19:56
Playu!!!
Sprawa po twojej dzisiejszej interwencji załatwiona :D
W końcu ufff:)
Dzięki :) Umowa przedłużona na kolejne dwa lata.
Wyślę Tobie prv z ofertą dla swojego bezpieczeństwa ok?
Pozdrawiam,
K
  • Strona 174 z 244
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 244
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 244