• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 173 z 244
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 244

 #464644  autor: jacoo
 11 mar 2011, 19:47
witam
Ja mam natomiast inny problem przeniosłem się do fresza z GG Air po aktywacji numeru w playu dzwoniący do mnie słyszą "wybrany nr nie istnieje" ani nie dochodzą smsy do mnie, ani nie mogę wysłać wiadomości. Po próbie kontaktowania się do BOKu zaczynam tracić cierpliwość odnoszę wrażenie , że konsultanci to są niewiadomo od czego chyba raczej tylko aby przyjąć zgłoszenie i tyle tak wygląda zajmowanie się problemem i profesjonalne podejście do klienta w tej zacnej sieci. Sytuacja jest dosyć dziwna dodając fakt , że trwa to już od chwili przeniesienia czyli od 8 marca nadodatek ja mogę dzwonić do kogoś bez problemu...

Proszę o pomoc jęsli ktoś miał podoby problem

P4Y2 pisałem do Ciebie na PW jednak cisza...

 #464647  autor: kerim36
 11 mar 2011, 19:49
jacoo,

znany problem, byl juz opisywany kilka razy

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #464650  autor: play4you2
 11 mar 2011, 20:07
jacoo pisze:Proszę o pomoc jęsli ktoś miał podoby problem

P4Y2 pisałem do Ciebie na PW jednak cisza...
Już Ci odpowiedziałem na PW. Zauważ proszę, że sprawę zgłosiłeś do mnie stosunkowo wcześnie. Widzę, że jesteś w miarę nową osobą na forum, więc tylko dla przypomnienia, zawsze robię tak, że rozwiązuję najpierw najstarsze sprawy i z czasem bym doszedł do Twojej. W tej jednej sytuacji zrobiłem mały wyjątek. Zaznaczam również, że sprawa z którą się do nas zgłosiłeś, nie jest winą ze strony Play. Została przekazana do Twojego dotychczasowego Operatora, aby ten wprowadził prawidłowe ustawienia. Na chwilę obecną czekamy na na odpowiedź od niego. Jak tylko ją otrzymamy, z pewnością się z Tobą skontaktują nasi pracownicy. Niestety, z naszej strony zrobiliśmy wszystko, co się dało. Więcej od nas już nie zależy. Tak na przyszłość, sugeruję trochę zapoznać się z tego typu sprawami, gdyż były już wielokrotnie omawiane i nie tylko w tym wątku, co bardzo słusznie zauważył Kerim36.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #464653  autor: Krzychu54
 11 mar 2011, 20:22
Witaj Play4you.
Moja sprawa dotyczy ograniczenie prędkości połączenia oraz pobierania plików do 1 Mbps pomimo migracji do taryfy Play Online 69(uprzednio miałem taryfę PlayOnline 10GB i skorzystałem z możliwości przedłużenia umowy, podpisałem aneks 03.03.2011 roku, a który wszedł w życie 06.03.2011) gdzie prędkość ograniczana winna być przy 2 Mbps. Nie jest to kwestia obciążenia nadajnika z racji tego że w tej samej lokalizacji, mniej więcej w tym samym czasie korzystam z Play Online na kartę(do swojego modemu przekładam po prostu kartę play fresh) i osiągam prędkości rzędu 3 Mbps. Podejrzewam iż wszystkie zmiany wynikające z migracji do nowej taryfy nie zostały wprowadzone (przede wszystkim ograniczenie prędkości do 1 Mbps) Prędkość łącza oceniam na podstawie danych ze strony www.speedtest.net, netmeter.pl ,pobierania plików ze stron takich jak: www.dobreprogramy.pl, rapidshare, hotfile i innych. Wszędzie prędkość ograniczana jest do 1 Mbps. Wiem, że mój przypadek nie jest odosobniony bo wiele osob ma ten sam problem po migracji(raczej aneksie bo z migracją chyba są jakieś problemy), Takie wpisy pojawiają się również na blogu Pana Gruszki, Waszego rzecznika (komentarze). Sprawa oczywiście zgłaszana do boku lecz zgłoszenia kończą się komunikatem, że sprawę zamknięto po nieudanym kontakcie telefoniczny. Telefonu dotyczącego tego zgłoszenia nikt do mnie nie wykonał. Mniejsza z tym. Play4You proszę zajmij się tą sprawą (zapewne będziecie mieli coraz więcej takich zgłoszeń). Będe wdzięczny za interwencje. Kolejne moje zgłoszenie: 28500074 .
Pozdrawiam

 #464657  autor: qper
 11 mar 2011, 20:45
Play4you

zgłaszałem fakt, że nie wszystkie smsy wysłane z bramki umieszczane są w historii połaczeń.

Pisaliście, że jest ok ale niestety dalej jest tak samo.
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź z BOK:

"Uprzejmie informuję, iż po wysłaniu wiadomości z bramki sms opłata wraz ze statusem wiadomości umieszczana jest w zakładce "status wysłanych wiadomości". Natomiast informacja o wysłanym smsie nie jest dostępna w Historii Połączeń na Play 24. Jedynie w ten sposób zapisywane są wysłane wiadomości z bramki sms."

Odpowiedź oczywiście nie jest do końca prawdziwa, bo kosztów w zakładce "status wysłanych wiadomości" nie da się sprawdzić...

 #464666  autor: konradmc
 11 mar 2011, 21:36
Witam zakupiłem w eshopie internet PlayOnline
Play Online 99
• Abonament za 59 zł
• W abonamencie dostajesz 16GB
• Tylko w eshop dodatkowo otrzymasz 3GB
• Prędkość transferu do 4 Mbit/s
• Umowa na 12 miesięcy
• Możliwość testowania przez 7 dni
• Darmowa usługa "Pakiet Społecznościowy" z dostępem do Facebook-a, NK, Goldenline, Linkedin
• Usługa "Nocny Transfer" to nielimitowany i darmowy transfer nocą w godzinach 24:00-9:00
i chciałbym wiedzieć gdzie są dostępne te 3gb więcej po w play24 ich nie widać tylko 16 gb.

GA628 > M35 > Mitsubishi Trium Mars > NEC E228 > C350 > OT301 > E365 > V3 > A920 > V6 MAXX > 6100 > K800i > D880 > ME75 > K750i > Omnia > 5310 > N70 > 3650 > VE66 > Milestone > 8700 > E71 > B7350 http://www.infomoto.info Strona o telefonach Motorola

 #464673  autor: pakierhakierxd
 11 mar 2011, 21:57
Może ich nie pokazuje albo nie dali,zapomnieli

Pozdrawiam :)

 #464681  autor: Marens
 11 mar 2011, 22:09
play4you2 pisze:Reasumując, twoja interpretacja jest prawidłowa.
Dzięki, pozdrawiam.

 #464736  autor: DanielR
 12 mar 2011, 10:27
play4you2, mam takie pytanie.
Kiedy wreszcie uporacie się z dość uciążliwą przypadłością trapiącą Waszą sieć.
Mianowicie chodzi mi o problem, który sygnalizowałem (zresztą nie tylko ja) Ci już kilka miesięcy temu.
Podczas połączenia odebranego z TP, zarówno mój rozmówca jaki ja słyszymy uciążliwe echo, skutecznie zakłócające rozmowę. Dzieje się tak zarówno w roamingu Polkomtela, jaki podczas korzystania z sieci macierzystej Play. :?
Jak widać do tej pory nie dogadaliście się do końca, tak jak należy z TP, bo w małych miasteczkach, takich jak moje, ten problem wciąż występuje.
Masz/cie zamiar wreszcie coś z tym zrobić?!
Oczekuje, że ten problem zniknie. :evil: :smt011

PS Na PW podałem Ci numer mojego kolejnego zgłoszenia w tym temacie, które wysłałem przez Play24.

 #464751  autor: ppp1ppp
 12 mar 2011, 11:55
U mnie taki problem nie występuje

 #464759  autor: pakierhakierxd
 12 mar 2011, 12:08
Tez się z tym spotkalem ostatnio,siebie słyszałem i kogos, tylko że mam domowy w netii ale na łączach tp

 #464762  autor: DanielR
 12 mar 2011, 12:33
ppp1ppp pisze:U mnie taki problem nie występuje
To masz szczęście. :wink:
Pewnie nie zawracałbym d..., jednak jakoś tak się składa, że wciąż co jakiś czas zdarzy się odebrać te połączenie ze stacjonarki. Takie echo wkurza niemiłosiernie. A przecież nie będę za każdym razem rozłączał się w trakcie trwania rozmowy i oddzwaniał.

play4you2
twierdził jakiś czas temu, że owszem takie problemy mogą jeszcze występować w niektórych (szczególnie mniejszych) miejscowościach, ale są już bliscy rozwiązania tego problemu. Od tej chwili upłynął jednak ładny kawałek czasu i... niewiele się zmieniło. :(
Podobno wina leży przede wszystkim po stronie TP.

 #464763  autor: play4you2
 12 mar 2011, 12:34
Krzychu54 pisze:Będe wdzięczny za interwencje. Kolejne moje zgłoszenie: 28500074 .
Sprawa została przekazana do Działu Technicznego w celu weryfikacji.
konradmc pisze:i chciałbym wiedzieć gdzie są dostępne te 3gb więcej po w play24 ich nie widać tylko 16 gb.
Zgadza się, ponieważ ten transfer jest "zaszyty" w tej konkretnej taryfie. W Play24 widzisz podstawowe jednostki do wykorzystania a te dodatkowe 3 GB nie są widoczne. Jak zużyjesz te 16 GB to jeszcze będziesz miał 3 dodatkowe i transfer Ci nie zwolni. Musiałbyś to sprawdzić tylko w taki sposób, że pobierasz co się da, aby zużyć 16 GB i wtedy się przekonasz, że masz jeszcze 3 GB i że transfer nie zwolni.
jojo pisze:Masz/cie zamiar wreszcie coś z tym zrobić?!
Oczekuje, że ten problem zniknie.
Powiem Ci szczerze, że to jest kwestia, która od dawna nas interesuje, ponieważ zapewniam Cię, że każde zgłoszenie weryfikujemy ale nie wychodzą żadne błędy. Trudno jest powiedzieć, co może być tego przyczyną, gdyż robiliśmy masę testów naszej sieci i absolutnie nie ma nic, co mogłoby powodować że powstaje echo. Z naszej strony masz w pełni sygnał cyfrowy i nie ma takiej mozliwości, aby powstał ten przypadek. Niemniej jednak, wierzę Ci, że tak może być. Absolutnie nie chcę tu oskarżać TP lub jakiegokolwiek innego dostawcę, ale sugerowałbym to również zweryfikować i u tego 2 Operaotra.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #464764  autor: DanielR
 12 mar 2011, 12:37
play4you2 pisze:ale sugerowałbym to również zweryfikować i u tego 2 Operaotra.
Widzisz "drobny" problem polega na tym, że TP umywa rączki i odsyła mnie do Was... :)

 #464767  autor: play4you2
 12 mar 2011, 12:50
jojo pisze:Widzisz "drobny" problem polega na tym, że TP umywa rączki i odsyła mnie do Was...
No cóż, na to już nic nie mogę poradzić. Może warto to zgłosić do UKE? My z naszej strony jesteśmy pewni, że wszystko jest ok i będziemy mogli w każdej chwili przedstawić na to dowody każdemu organowi kontrolnemu. No nie potrafię Ci za bardzo pomóc w tej kwestii, gdyż było to jak wspomniałem weryfiokowane na setki przypadków i robiono taką ilość testów, że nic więcej w tej sprawie się już nie da zrobić (z naszej strony).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #464769  autor: DanielR
 12 mar 2011, 12:57
play4you2 pisze:Może warto to zgłosić do UKE?
Widocznie będę tak musiał zrobić...
play4you2 pisze:gdyż było to jak wspomniałem weryfiokowane na setki przypadków i robiono taką ilość testów, że nic więcej w tej sprawie się już nie da zrobić (z naszej strony).
No cóż, odpowiem cytując Ciebie: "Niemniej jednak, wierzę Ci, że tak może być."

Dzięki za szybką (choć nie satysfakcjonującą mnie w pełni) reakcję. :wink:

 #464770  autor: play4you2
 12 mar 2011, 13:03
jojo pisze:No cóż, odpowiem cytując Ciebie: "Niemniej jednak, wierzę Ci, że tak może być."
Ok, ale w moim cytacie nigdzie nie znajdziesz informacji, że to jest z naszej winy. Po prostu powiedziałem, że wierzę Ci, że taka sytuacja może mieć miejsce, ale nie stwierdziłem nigdzie, że to jest efekt nieprawidłowości po naszej stronie ;-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #464773  autor: DanielR
 12 mar 2011, 13:06
play4you2 pisze:
jojo pisze:No cóż, odpowiem cytując Ciebie: "Niemniej jednak, wierzę Ci, że tak może być."
Ok, ale w moim cytacie nigdzie nie znajdziesz informacji, że to jest z naszej winy. Po prostu powiedziałem, że wierzę Ci, że taka sytuacja może mieć miejsce, ale nie stwierdziłem nigdzie, że to jest efekt nieprawidłowości po naszej stronie ;-).
Tak, tak, w pełni Cię zrozumiałem. Nigdzie Ciebie i operatora P4, którego reprezentujesz za nic nie obwiniam! :D

 #464827  autor: Claudec
 12 mar 2011, 18:06
Ja też mam echo jak dzwonie do znajomych, ale myślałem, że to wina ich telefonu bo jest dość wiekowy (zabytek).
Puki co nic nie zgłaszam bo nie mam ochoty bawić się w zabawy i udowadnianie ze jednak jest jakiś problem.
Chciałem jeszcze zapytać co mam zrobić bo od techników Play dostałem tekst:
Telefon ustawiony w trybie automatycznym wybierze najlepszy sygnał.

Zapomnieli dodać że wybierze najlepszy sygnał Play a nie sieci Plus.
Mimo że mam ful zasięg z Plusa telefon siedzi na 3G play, jak tylko zacznę rozmowę przechodzi na 2G Play i mam jakość do bani.
Według zapewnień powinno przeskoczyć na Plusa bo ma pełny zasięg, ale trzyma się Play gdzie mam jedna lub dwie kreski.

Zmieniłem już telefon z SE k800i na Samsung Wave i dalej są problemy.

 #464833  autor: agaak
 12 mar 2011, 18:57
Claudec - karta sim PLAY zawsze będzie preferować macierzysty zasięg... Ustaw w telefonie ręcznie sieć np. PLUS... I jeśli Ci 3G nie potrzebne, to typ GSM do tego.
Sama miałam taki problem, wybrałam ręcznie PLUS a pasma na automat.
  • Strona 173 z 244
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 244
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 244