• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 171 z 244
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 244

 #463983  autor: remi89
 08 mar 2011, 09:55
Oto jakie zmiany zobaczyłem pod planowanym adresem PLAY.PL, po wpisaniu tego adresu przenosi na starą stronę playmobile.pl: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5e ... dd17d.html

P@weŁ

 #463984  autor: pakierhakierxd
 08 mar 2011, 09:56
Już od dawna wiadomo że play kupił od innej firmy adres:)

 #463988  autor: ppp1ppp
 08 mar 2011, 10:29
znowu nie działa PLAY24 :(

 #463994  autor: jahu_2006
 08 mar 2011, 10:53
pakierhakierxd pisze:Już od dawna wiadomo że play kupił od innej firmy adres:)
Teraz przekierowuje na playmobile.pl
ppp1ppp pisze:znowu nie działa PLAY24 :(
Przed chwilą się logowałem działało bez problemu!

 #463995  autor: user_delete19
 08 mar 2011, 11:09
pakierhakierxd pisze:Już od dawna wiadomo że play kupił od innej firmy adres:)
Jup, ale wczesniej widnial tylko komunikat, ze domena zostala wykupiona i poprzednia strona bedzie dostepna pod adresem xyz czy cus...
jahu_2006 pisze:Przed chwilą się logowałem działało bez problemu!
U mnie biala strona...

 #464003  autor: remi89
 08 mar 2011, 11:40
U mnie też nie działa play24...

P@weŁ

 #464010  autor: ASIK_JP
 08 mar 2011, 11:54
Mam jeszcze jedno pytanko, gdzie udać się na skarge w związku z tym WIELKIM/SZYBKIM zużyciem pakietu? :evil:
Oczywiście nie myślę tu o jakiejś jednostce PLAY tylko o kimś zupełnie niezależnym... czy UKE to odpowiednia instytucja ?
p.s. Play24 od wczoraj szwankuje :x

 #464017  autor: ppp1ppp
 08 mar 2011, 12:22
play24 działa, ale dziwne, że jeszcze nie ma informacji o fakturze

 #464019  autor: djfafa
 08 mar 2011, 12:27
U mnie też od rana nie działa p24.

 #464023  autor: qper
 08 mar 2011, 12:38
Play24 nie działa od wczorajszego wieczoru.

 #464051  autor: jahu_2006
 08 mar 2011, 16:16
Panowie ja się normalnie loguję do play24 nie mam żadnych problemów.

 #464079  autor: Mateusz550
 08 mar 2011, 19:22
Witam,
Przepraszam, że się wcinam, ale mam pewne pytanie. Otóż podpisywałem 6 grudnia 2010 umowę w Play Mixtura (przeniesienie nr - jedna wizyta w Play). Z powodu problemu z wcześniejszym operatorem postanowiłem jednak zrezygnować z ubiegania się o przeniesienie nr i używać nr tymczasowy. Powiedziano mi w Play, że umowa dopiero zacznie mnie obowiązywać po 3 miesiącach. Ok. W okresie tych trzech miesięcy doładowałem konto tylko raz za 30zł. 6 marca bieżącego roku zaczęła obowiązywać mnie umowa. Zauważyłem to, gdy sprawdzałem stan konta (Wcześniej nie pisało mi: dodatkowo w ramach środków promocyjnych masz 0,00zł do wykorzystania do No Expiration Date.) Mój stan konta wynosi 0,17zł. Dzwonię do wszystkich jak na razie za darmo - to dziwne. Na pewno nie włączałem żadnego pakietu (sms jednak nie da się wysyłać). Przecież dzień przed zaczęciem obowiązywania umowy płaciłem za połączenia ;/ Co to ma być??? Nie chcę mieć później jakichś nieprzyjemności.
Pomyślałem sobie, że może to dodatkowe minuty za to, że niby przenosiłem nr. Jednak nie, bo gdy sprawdzałem to kodem *102# i pisze, że mam 0,00zł. Nie wiem czy mam doładowywać w końcu konto (mam ważność do 05.04.2011 i na koncie 0,17zł)??? Niepokoi mnie to, iż te rozmowy mam za darmo. Proszę o radę. Raczej nie wiem, czy mogę coś liczyć na kompetencję osób w Play w moim miejscu zamieszkania, choć w najgorszym wypadku chyba będę musiał prosić ich o porady.

 #464144  autor: dramol
 09 mar 2011, 00:25
Witam, pytanie do P4: od kiedy uruchomicie PRAKTYCZNIE migrację ze starego PO na nowe taryfy AI. ?


Drugie pytanie: z tego co czytam przy migracji obowiązuje oferta bez zniżek i likwidacja obowiązujących w dotychczasowej taryfie - ale jak się ma do tego poniższe zdanie napisane na blogu przez niejakiego M. Gruszkę:

"w trakcie trwania okresu zastrzeżonego można zmienić bezpłatnie taryfę tylko na wyższą, zmiana taryfy następuje pierwszego dnia najbliższego cyklu rozliczeniowego i powoduje utratę obecnie posiadanych usług dodatkowych i pakietów (chyba, że dla nowej taryfy dostępne są takie same, jak dla dotychczasowej) oraz wszystkich zniżek i benefitów wynikających z promocji."

Mam na mysli zdanie w nawiasie i zniżkę za własny modem w aktualnej ofercie POnline.

 #464161  autor: SUGIZOOO
 09 mar 2011, 10:46
Witam
Dziś pojawiła mi się w Play24 taka wiadomość

"....W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru 48xxxxxxxxx zostanie rozwiązana z dniem 31 marca 2011 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §14 pkt. 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów."

Może mi ostatnio głowa słabo funkcjonuje ale nie mam pewności, czy wyłącza numer 31 marca czy dopiero miesiąc po 31 marca. W Play24 zgłoszenie listowne pojawiło się 25 lutego i dopiero dziś "zamknięto" zgłoszenie.

 #464163  autor: ppp1ppp
 09 mar 2011, 10:57
31 marca

 #464164  autor: fidel29
 09 mar 2011, 10:58
Play4you2!!!
Pierwszy raz poprosiłem Ciebie o pomoc 22 lutego(zależało mi na czasie -reasumując o jeden szybki telefon z BOK Play).
Przypominam:

zgłoszenie numer 27737326---wypowiedziana umowa która kończy się 28 marca a więc za 19 dni

Odpowiedziałeś 22.02---nie obiecywałeś, że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie ale wspominałeś o kompromisie który zadowoli dwie strony.

24.02 zapytałem czy dobrze zrozumiałem i mam oczekiwać na telefon od konsultanta.

25.02 odpowiedziałeś:

"Wiesz co, zamieściłem stosowną informację, więc raczej tak, ale jakby było cos nie tak, to daj mi znać. Zobaczę wówczas, czy sprawa np. została zamknięta w sposób prawidłowy."

Jako że telefon nadal milczał przypomniałem się 3 marca.
Efekt żaden:Ty milczysz,BOK Play milczy.

Przypominam się 5marca po raz kolejny.
Odzywasz się na forum cyt.

"Ech, będę musiał w poniedziałek jeszcze raz się z tym przypomnieć odpowiednim osobom. Jedynie mogę Cię za to przeprosić w tej chwili. Daj mi jeszcze info w poniedziałek, żeby mi to nie umknęło ok?"

Przypominam się po raz kolejny 7marca.

Dziś jest 9ty marzec i dalej nie dostałem odpowiedzi,telefonu z BOK.
Reasumując:na swoją prośbę na forum czekam 20 dni,od oficjalnego zgłoszenia na koncie 22 dni :(

Umowa kończy mi się 28 marca.Mam nadzieję że ten przykład pokaże Tobie i wielu osobom jak działa biuro obsługi klienta Play.Napisałem działa a w zasadzie nie działa--taka jest prawda.
Mam żal i pretensje i tyle...prosiłem o jeden telefon.Pretensji nie mam do Ciebie rzecz jasna ale przyznaj sam że jest coraz gorzej---nawet twój komentarz przy zgłoszeniu jakiś tam konsultant ma w głębokim poważaniu.Kiedy 3 lata temu pomagałeś mi w rozwiązaniu problemu jak sprawę zgłosiłem,Ty odpowiedziałeś o 15 a o 18 już miałem telefon z BOK Play.Śmieszne dla mnie jest to ,że chcąc przedłużyć umowę muszę się produkować na forum bo inaczej telefonu z BOK się nie doczekam.
Przykre to wszystko i żenujące zarazem.....
Pozdrawiam,
K

 #464168  autor: ywis
 09 mar 2011, 12:30
fidel29 pisze:Śmieszne dla mnie jest to ,że chcąc przedłużyć umowę muszę się produkować na forum bo inaczej telefonu z BOK się nie doczekam.
Przykre to wszystko i żenujące zarazem.....
Pozdrawiam,
K
I dlatego też to jest wielkim minusem dla Play, obsługa posprzedażowa jest po prostu żadna, jej w ogóle nie ma jak już się klienta zdobędzie w tej sieci. Sam osobiście czekam aż mi się umowa skończy w Play i żegnam tą "ciekawą" sieć, które dobrze nie wróżę przy takiej obsłudze klienta i takim traktowaniu. Może inne sieci nie mają tak konkurencyjnych ofert, co tak naprawdę i tak już się zmienia, ale obsługa u innych operatorów jest naprawdę na wysokim poziomie i przynajmniej nie mają klienta w ..............

Ja chcę rozwiązać teraz umowę na Play Online i robią mi takie problemy jakich mało, specjalnie przestałem również płacić za rachunki i niestety nie mogę się doprosić wypowiedzenia, bo w salonach nie chcą mi w ogóle takiego wypowiedzenia przyjąć i odsyłają mnie, abym to sam sobie wysłał, ale ja chcę przez salon aby było szybciej. Dzwonią do mnie z BOK, abym opłacił faktury i tylko tyle, jak ja wyraźnie im umówię, że czekam na rozwiązanie w trybie natychmiastowym i tak już od 4 miesięcy... ręce opadają.

 #464171  autor: avt31
 09 mar 2011, 12:56
ywis pisze:Ja chcę rozwiązać teraz umowę na Play Online i robią mi takie problemy jakich mało, specjalnie przestałem również płacić za rachunki i niestety nie mogę się doprosić wypowiedzenia, ...
Niepłacenie to nie jest dobre rozwiązanie. Sam sobie robisz krzywdę. Nie rozumiem tego.
Wypowiadasz umowę listem poleconym z potwierdzeniem odbioru wysłanym na Komorniki i jest po sprawie.

 #464187  autor: wiktor
 09 mar 2011, 15:55
Mateusz550 pisze:Witam,
Przepraszam, że się wcinam, ale mam pewne pytanie. Otóż podpisywałem 6 grudnia 2010 umowę w Play Mixtura (przeniesienie nr - jedna wizyta w Play). Z powodu problemu z wcześniejszym operatorem postanowiłem jednak zrezygnować z ubiegania się o przeniesienie nr i używać nr tymczasowy. Powiedziano mi w Play, że umowa dopiero zacznie mnie obowiązywać po 3 miesiącach. Ok. W okresie tych trzech miesięcy doładowałem konto tylko raz za 30zł. 6 marca bieżącego roku zaczęła obowiązywać mnie umowa. Zauważyłem to, gdy sprawdzałem stan konta (Wcześniej nie pisało mi: dodatkowo w ramach środków promocyjnych masz 0,00zł do wykorzystania do No Expiration Date.) Mój stan konta wynosi 0,17zł. Dzwonię do wszystkich jak na razie za darmo - to dziwne. Na pewno nie włączałem żadnego pakietu (sms jednak nie da się wysyłać). Przecież dzień przed zaczęciem obowiązywania umowy płaciłem za połączenia ;/ Co to ma być??? Nie chcę mieć później jakichś nieprzyjemności.
Pomyślałem sobie, że może to dodatkowe minuty za to, że niby przenosiłem nr. Jednak nie, bo gdy sprawdzałem to kodem *102# i pisze, że mam 0,00zł. Nie wiem czy mam doładowywać w końcu konto (mam ważność do 05.04.2011 i na koncie 0,17zł)??? Niepokoi mnie to, iż te rozmowy mam za darmo. Proszę o radę. Raczej nie wiem, czy mogę coś liczyć na kompetencję osób w Play w moim miejscu zamieszkania, choć w najgorszym wypadku chyba będę musiał prosić ich o porady.
Za przeniesienie numeru do mixtury byl bonus minutowy sprawdz *104#
 #464199  autor: fidel29
 09 mar 2011, 16:49
No Panowie!
W końcu zgłoszenie numer 27737326 zostało sfinalizowane.Najprościej,najszybciej i tak co by klient się nie namęczył czytając odpowiedz.Czyli jak????
Zgłoszenie numer 27737326 zostało usunięte z mojego konta-REWELACJA :!: :!: :!:
Kultura osobista i cenzura tego forum nie pozwala mi napisać małej cenzurki dla BOK Play.
Żenujące....
  • Strona 171 z 244
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 244
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 244