• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 18 z 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33

 #400910  autor: curly
 24 kwie 2010, 23:57
Witam :) Postanowilam właczyc sie do dyskusji, codziennie w pracy przeglądam ten wątek i koncu nadszedl czas by sie zarejestrować...
Czemu przegladam to w pracy? a to dlatego że jestem jedną z osób o których piszecie w 'samych pozytywach'. Tak tak, pracuje w BOK PLAY.
Każdy kto kiedykolwiek pracowal w CC(a zakładam że jest nas tu troche) wie, czym taka praca sie charakteryzuje :) Wiem że poirytowanego klienta mało obchodzi że po drugiej stronie siedzi człowiek, wiem że Wasze zgłoszenia czasem błądzą w systemach, wiem również że każdy klient wymaga kulturalnej, profesjonalnej,etc. obslugi.
Powiem jednak na swoją obronę, że poziom usług jaki oferuje moja skromna osoba jest na wysokim poziomie. Użytkownik Malibu jak każdy z nas ma prawo do subiektywnej opinii, jednakże w BOK-u siedzi o wiele więcej kompetentnych osób... Nie zaprzeczę, że czasem jeden z nowych pracowników udzieli złej informacji, bądź puści klientowi naszą 'wspaniałą' muzykę o 2minuty za długo. Jak pisalam juz wyżej, wszyscy jestesmy ludzmi i prosilabym Was o wyrozumiałosc.

Narazie tyle, w razie pytań jestem do Waszej dyspozycji ... tutaj albo *500 ;)

Witaj w Play, jak moge Ci pomóc?

 #400918  autor: play4you2
 25 kwie 2010, 00:54
Slawskip pisze:Wystąpił błąd.
Kod błędu: 1272124860350SCBF400

co to oznacza?
Bardzo mi przykro, ale nie jestem informatykiem i szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia co oznacza ten błąd. Zgłoś to jednak do realizacji. Jak sprawa zostanie przekazana do IT z pewnością to wyjaśnią.
Nie_Pokorny pisze:play4you2 nawet mi nie pisze, że tak nie jest
Na Twój post odpowiedziałem powyżej. Pzdr.
Malibu pisze:wiesz przy wyliczeniach moim zdaniem warto jest brać pod uwagę dodatki a wtedy oferta p4 dla części użytkowników przestanie być tą "najkorzystniejszą", "najelastyczniejszą" etc. etc.,
Ok, w takim razie mam do Ciebie prośbę. Przedstaw mi wyliczenia w oparciu o które zamieszczasz powyższą opinię. Jeżeli bedziesz mi mógł to przeddsatwić w formie wyliczeń, to w porządku. Nie będę tego podważał. Z tego co ja wyliczałem bieżące Oferty, nasza jest bezkonkurencyjna. Weż prosze pod uwagę WSZYTKIE koszta i ceny i to co otrzymasz i oczywiście "relatywne" abonamenty. Nie sugerujmy się minutami do jednej sieci czy kosztami połączeń w ramach jednej sieci (w końcu dzwonimy do wszystkich op. a nie tylko do jednego). Bierzmy pod uwagę koszta wszystkich połączeń i aktywności i np. opłat za jakieś pakiety itd. Uwierz mi, nie znalazłem korzystniejszej Oferty...
Malibu pisze:zadzwoń sobie na waszą obsługę klienta (na pewno ktoś z twoich bliskich ma numer w tej sieci, skoro ma tak świetną ofertę)
Oczywiście że mamy aktywacje. Ja mam prywatnie 3, poza tym moja najbliższa rodzina (średnio po 2) i ok, połowa znajomych posiada numer w Play (Abo i Karta). Ok, możesz mi nie wierzyć, ale tak właśnie jest. Powiem Ci więcej, prawie 3/4 osób bardzo mi bliskich poprzenosiło numery z innych sieci (włącznie ze mną). Jednak nie o to tu chodzi. Złożyłeś propozycję, abym sam zadzwonił do BOK Play. Wierz mi lub nie, ale zrobiłem to kilka razy. Musiałem dokonać pewnych zmian, więc jako osoba "prywatna" tak samo jak wy, zadzwoniłem do naszej sieci, zostałem zweryfikowany i złożyłem zgłoszenie. Teraz pewnie pomyślicie, że to zwykły "marketing" lub "populizm" z mojej strony, ale nie miałem ABSOLUTNIE żadnych zastrzeżeń co do jakości obsługi i rozwiązania zgoszenia. Sprawa została rozwiązana w ciągu 5 dni, zostałem pojnformowany o jej rozwiązaniu i już. Jako Klient nie miałem żadnych zastrzeżeń. Reklamacji nie składałem, gdyż nie mam najmniejszych powodów, ponieważ zarówno u mnie jak i u mojej rodziny i znajomych wszystko działa ok. Od razu chcę uciąć spekulacje, że to iż jestem pracownikiem Play nie ma najmniejzszego wpływu na to jak działa mi lub mojej rodzinie lub znajomym nasza usługa i sieć. Powiem więcej, ani razu (mimo iż wiedzą gdzie pracuję) nikt z moich znajomych lub rodziny nie powiedział mi, że mieli jakiekolwiek kłopoty z siecią czy zasięgiem. Dlatego czasami się po prostu dziwię, jak opisujecie takie utrudnienia. Nie oznacza to jednak, że wam nie wierzę. Reasumując, osobiście nie mam żadnych zatrzeżeń.
Malibu pisze:zainwestuj około 30 złotych (jeżeli oczywiście nie masz numeru w innej sieci)
Niestety, jeszcze mam (ale już niedługo). Pozwól jednak, że zgodnie z moją zasadą, nie komentuję działań innych firm. Powiem tylko tyle, że mam skalę porównawczą i prywatne zdanie w tym temacie. Zważywszy jednak na moją zasadę, zachowam je dla siebie.

Pzdr wszystkich serdecznie :smt006

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400919  autor: pawelpp
 25 kwie 2010, 00:57
curly, powiedz mi czy wasza bezradność wynika tylko i wyłącznie z procedur, czy niechęci? Kim są osoby trzymające władzę - rozpatrujące zgłoszenia (chodzi mi o staż pracy, szkolenia, umiejętności, zdolność interpersonalne), czy jest ich dużo? Skoro jesteście tak kompetentni, to dlaczego przy prawie każdym pytaniu musicie przeczytać sobie regulamin? Czy konsultanci specjalizują się w konkretnych ofertach (jak w Orange)?

 #400930  autor: Malibu
 25 kwie 2010, 09:38
curly pisze:Witam :) Postanowilam właczyc sie do dyskusji, codziennie w pracy przeglądam ten wątek i koncu nadszedl czas by sie zarejestrować...
Czemu przegladam to w pracy? a to dlatego że jestem jedną z osób o których piszecie w 'samych pozytywach'. Tak tak, pracuje w BOK PLAY.
Każdy kto kiedykolwiek pracowal w CC(a zakładam że jest nas tu troche) wie, czym taka praca sie charakteryzuje :) Wiem że poirytowanego klienta mało obchodzi że po drugiej stronie siedzi człowiek, wiem że Wasze zgłoszenia czasem błądzą w systemach, wiem również że każdy klient wymaga kulturalnej, profesjonalnej,etc. obslugi.
Powiem jednak na swoją obronę, że poziom usług jaki oferuje moja skromna osoba jest na wysokim poziomie. Użytkownik Malibu jak każdy z nas ma prawo do subiektywnej opinii, jednakże w BOK-u siedzi o wiele więcej kompetentnych osób... Nie zaprzeczę, że czasem jeden z nowych pracowników udzieli złej informacji, bądź puści klientowi naszą 'wspaniałą' muzykę o 2minuty za długo. Jak pisalam juz wyżej, wszyscy jestesmy ludzmi i prosilabym Was o wyrozumiałosc.

Narazie tyle, w razie pytań jestem do Waszej dyspozycji ... tutaj albo *500 ;)
Nie powiedziałem nigdy, że jesteście wszyscy nie kompetentni ale ja akurat trafiałem na takich a nie innych pracowników obsługi klienta, sam pracowałem kiedyś w call center, więc uwierz mi, że nie sypię bluzgami przez telefon, nie krzyczę na tych pracowników ale pewne wymagania mam i w chwili kiedy słyszę, że rozmawiam z osobą conajmniej niekompetentną proszą ją o podanie imienia i nazwiska zdarzyło mi się już usłyszeć, że "firma nie płaci mi za przedstawianie się", jak trafiłem na bezczelną konsultantkę która na mnie krzyczała i poprosiłem ją o połączenie z jej bezpośrednim przełożonym (nie chciała się przedstawić) oczywiście nie ma takiej możliwości i kierownik się tym nie zajmuje, myślę, że team leader w każdym call center oprócz pilnowania konsultantom przerw i tego czy równo siedzą odpowiada też za jakość pracy konsultantów, jeżeli nie team leader to trener, dla mnie to egal ale wydaje mi się, że ktoś z przełożonych słyszy takie rozmowy tych pracowników i mimo, że zdaję sobie sprawę z tego, że pewnie część tych ludków siedzi w jakichś firmach outsourcingowych to myślę, że to nie zwalnia z poziomu na którym powinni wykonywać pracę.

Do Play4you... nie chcesz porównywać lub oceniać działania innych firm, musicie zatem nawet w odczuciu pracowników strasznie blado wypadać na tle konkurencji a jeżeli chodzi o porównywanie ofert, zawsze można określić takie kryteria na podstawie których jedna oferta wydaje się być bezkonkurencyjną w stosunku do pozostałych

 #400956  autor: TomekO
 25 kwie 2010, 11:11
play4you2 pisze:Niestety nie możemy składać reklamacji w imieniu Klientów. Z naszej strony wygląda to tak, że przekazujemy przesyłkę i jest ona odbierana przez dostawcę. Na tym niestety nasza "moc" się kończy, jednak zapewniam Was, że wasze informacje n/t temat nie pozostają bez odzewu. Nie mogę w tej chwili zbyt szeroko o tym mówić, ale powiem tylko tyle, że są poczynione pewne kroki. Nie pytajcie mnie proszę o szczegóły.
Jak wygląda procedura reklamacyjna dla adresata przesyłki która do niego nie dotarła ;) ?
Adresat reklamuje przesyłkę w której firmie kurierskiej ?

Czy podobny regulamin Was obowiązuje ? regulamin Inpost
§18
1.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej prawo wniesienia
reklamacji przysługuje:
a) nadawcy,
b) adresatowi - gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń albo gdy
przesyłka zostanie doręczona adresatowi.
.........................................

 #400961  autor: play4you2
 25 kwie 2010, 11:50
Malibu pisze:nie chcesz porównywać lub oceniać działania innych firm, musicie zatem nawet w odczuciu pracowników strasznie blado wypadać na tle konkurencji
Hmm, powiedz mi, na jakiej podstawie wysuwasz taką teorię?? Ja powiedziałem tylko, że nie będę oceniał działań innych firm i już. To jest moja prywatna decyzja, nie mająca wpływu z firmą, w której pracuję. Jeżeli tylko na podstawie tego zasugerowałeś wypowiedź lub opinię, to gwarantuję Ci, że zdecydowanie tak nie jest.
TomekO pisze:Jak wygląda procedura reklamacyjna dla adresata przesyłki która do niego nie dotarła ?
Adresat reklamuje przesyłkę w której firmie kurierskiej ?
To należy dowiedzieć się u dostawcy przesyłki. Niestety, ja nie wypowiadam się w imieniu innych firm.
TomekO pisze:Czy podobny regulamin Was obowiązuje ? regulamin Inpost
Nie zaprzeczam, nie potwierdzam, nie komentuję :wink:.

Proszę Was, nie "męczcie" mnie już pytaniami dot. firm zewnętrznych, gdyż i tak już mówiłem tyle razy, że nie będę komentował i wyrażał opinii na ich temat. Nie będę także zamieszczał moich prywatnych przemyśleń dot. tych firm. Rozmawiam z Wami TYLKO n/t Play i na tym pozostańmy.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400972  autor: TomekO
 25 kwie 2010, 12:17
Żartujesz sobie chyba ? Klient Play nie ma obowiązku znać firm kurierskich z których Play korzysta. Zgłasza brak faktury Playowi i Wy sobie wyjaśniacie z konkretnym dostawcą reklamacje. Chyba że sobie jaja z klienta robicie i Play twierdzi że wysłał, Inpost że dostarczył a klient niech się bawi. Ciekawe jak udowadniacie dostarczenie rachunku szczegółowego ?

 #400980  autor: Malibu
 25 kwie 2010, 12:31
play4you2 pisze:
Malibu pisze:nie chcesz porównywać lub oceniać działania innych firm, musicie zatem nawet w odczuciu pracowników strasznie blado wypadać na tle konkurencji
Hmm, powiedz mi, na jakiej podstawie wysuwasz taką teorię?? Ja powiedziałem tylko, że nie będę oceniał działań innych firm i już. To jest moja prywatna decyzja, nie mająca wpływu z firmą, w której pracuję. Jeżeli tylko na podstawie tego zasugerowałeś wypowiedź lub opinię, to gwarantuję Ci, że zdecydowanie tak nie jest.
Wiesz chciałbym, żebyśmy się dobrze zrozumieli, firma którą reprezentujesz używa reklam w których porównuje stawki do konkurencji, to, że jesteście we dwójkę obecni na forum stanowi również część komunikacji marketingowej firmy (pt. "play blisko was", nie poradził sobie ok, przepraszamy, specjalna dwójka to wyjaśni- oczywiście to mój subiektywny odbiór) ale jeżeli już chodzi o jakość obsługi i o współpracę z klientami to nie chcecie ani się porównywać ani komentować, a uwierz mi, dyskusja z pracownikami ok, którzy na fakt, że podałem im podstawę prawną odnośnie tego potwierdzenia dokonania przelewu (podałem konkretny artykuł prawa bankowego razem z cytatem konkretnego paragrafu) jeden grał cwaniaka i powiedział, że przecież to nie jest prawo telekomunikacyjne, druga pracownica stwierdziła, że ważniejszy jest regulamin świadczenia usług, a jedna konkretna na którą trafiłem (to było piąte połączenie- czyli wcześniej średnio 4X15 minut połączenia z niekompetentnymi) spisala ten paragraf, pobiegła do "osób które zajmują się wpłatami", spisała ode mnie listę banków, które na potwierdzeniach nie generują informacji o tym, że nie wymaga potwierdzenia banku, pieczątki etc., wróciła do rozmowy i powiedziała, że na razie to się nie zmieni ale że przekaże sprawę dalej, nie rozwiązało to mojego problemu ale poczułem, że rozmawiam z kimś to rozumie nadrzędność prawa nad regulaminem (chyba wiesz co wyżej stoi).
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 07:54 przez Malibu, łącznie zmieniany 1 raz.

 #401049  autor: play4you2
 25 kwie 2010, 18:21
Malibu pisze: to, że jesteście we dwójkę obecni na forum stanowi również część komunikacji marketingowej firmy (pt. "play blisko was", nie poradził sobie ok, przepraszamy, specjalna dwójka to wyjaśni- oczywiście to mój subiektywny odbiór)
Nasza obecność tutaj wynika z zupełnie innego powodu, o którym pisałem już wielokrotnie. Z całą pewnością nie jest to powód który przedstawiasz, jednak jak napisałeś, jest to subiektywna ocena i ją rozumiem.
Malibu pisze:ale jeżeli już chodzi o jakość obsługi i o współpracę z klientami to nie chcecie ani się porównywać ani komentować,
Nie wiem jak p4y1, ale nigdzie nie znajdziesz mojej wypowiedzi w której stwierdziłem, że mam to zabronione (komentowanie i ocena innych firm). Powtórzę więc raz jeszcze, to jest TYLKO I WYŁACZNIE mój wybór i nikt mi go nie narzucił. Po prostu nie widzę powodów, dla których miałbym komentować lub oceniać działania innych firm. To jest prywatna sprawa każdego. Ja skupiam się tylko na Play i niczym innym.

Malibu pisze:wróciła do rozmowy i powiedziała, że na razie to się nie zmieni ale że przekaże sprawę dalej, nie rozwiązało to mojego problemu ale poczułem, że rozmawiam z kimś to rozumie nadrzędność prawa nad regulaminem (chyba wiesz co wyżej stoi).
W zasadzie Regulamin jest napisany w oparciu o Prawo, ale w tym przypadku co opisujesz chodziło o zupełnie coś innego. W zasadzie zgadzam sie co do tego, że już przy 1 kontakcie powinna nastąpić reakcja ze strony pracownika taka, jak przy tym 4 co przedstawiasz. Oczywiście co do dalszych działań to już odrębny temat, ale było zbędnym takie zwlekanie i w tej kwestii przyznaję Ci rację. Niemniej jednak stale poprawiamy naszą jakość obsługi, co mam nadzieję że spowoduje zmianę Twojej oceny, możliwe że już w najbliższym czasie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401073  autor: pawelpp
 25 kwie 2010, 20:55
play4you2 pisze:W zasadzie zgadzam sie co do tego, że już przy 1 kontakcie powinna nastąpić reakcja ze strony pracownika taka, jak przy tym 4 co przedstawiasz.
Ja się nie zgodzę - reakcje powinna być taka "proszę przesłać to potwierdzenie, sprawdzimy i problem będzie rozwiązany". Bank nie ma obowiązku w dokumencie elektronicznym zawierać klauzuli o tym, że nie wymaga on pieczątki - stanowi tak prawo bankowe. To chyba oczywiste, ale nie dla Play?

 #401225  autor: Malibu
 26 kwie 2010, 20:03
play4you2 pisze:
Malibu pisze:wróciła do rozmowy i powiedziała, że na razie to się nie zmieni ale że przekaże sprawę dalej, nie rozwiązało to mojego problemu ale poczułem, że rozmawiam z kimś to rozumie nadrzędność prawa nad regulaminem (chyba wiesz co wyżej stoi).
W zasadzie Regulamin jest napisany w oparciu o Prawo, ale w tym przypadku co opisujesz chodziło o zupełnie coś innego. W zasadzie zgadzam sie co do tego, że już przy 1 kontakcie powinna nastąpić reakcja ze strony pracownika taka, jak przy tym 4 co przedstawiasz. Oczywiście co do dalszych działań to już odrębny temat, ale było zbędnym takie zwlekanie i w tej kwestii przyznaję Ci rację. Niemniej jednak stale poprawiamy naszą jakość obsługi, co mam nadzieję że spowoduje zmianę Twojej oceny, możliwe że już w najbliższym czasie.
Wiesz, ktoś już proponował wyżej, ja to powtórzę, bo z tego rozwiązania nie ukrywam że jestem zadowolony w sieci w której mam telefon (po każdej rozmowie z konsultantem rzeczywiście mógłby dzwonić automat z krótką ankietą), zdaję sobie sprawę, że zdarzy się kilku pieniaczy ale wydaje mi się, że większość użytkowników sieci odpowiadałaby zgodnie z prawdą, wiesz takie rozmowy po których klient odpowiedziałby w ankiecie, że konsultant nie był zaangażowany, nie prowadził rozmowy w sposób zrozumiały i nie był uprzejmy można byłoby odsłuchać i np. trzy wpadki i won (poziom obsługi wzrósłby znacznie), po prostu jeżeli niektórzy nie nadają się do pewnego rodzaju pracy, nie powinni tej pracy wykonywać, niestety działania takich pracowników wpływają na wizerunek firmy
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 07:52 przez Malibu, łącznie zmieniany 1 raz.

 #401261  autor: rio bravo
 26 kwie 2010, 22:29
Dzisiaj nareszcie udało się zrobić duplikat mojej karty sim po interwencji P4Y2. Teraz pytanie czy każdy kto będzie miał taką sytuację jak ja nie będzie mógł zrobić duplikatu i czy konieczne będzie kontaktowanie się przez forum? Pracownicy w punktach sprzedaży i na *500 nie są w stanie nic z tym problemem zrobić. Mam nadzieję, że poprawicie system.

 #401267  autor: lluukk
 26 kwie 2010, 23:11
czy tak działający internet jest OK ?
http://www.youtube.com/watch?v=2vj7xHn-T6o
czy raczej to skandal ;)

lluukk

 #401270  autor: play4you2
 26 kwie 2010, 23:17
Malibu pisze:(po każdej rozmowie z konsultantem rzeczywiście mógłby dzwonić automat z krótką ankietą),
Obiecuję, że przekażę Twoją sugestię do odpowiednich osób. Tylko tyle mogę w tej chwili zrobić.
rio bravo pisze:Dzisiaj nareszcie udało się zrobić duplikat mojej karty sim po interwencji P4Y2.
Cieszę się, że udało nam się Ci pomóc. Niestety nie ja tworzyłem system, ale już przekazałem stosowne informacje w tej sprawie do odpowiedniego działu. Dziękuję Ci za wskazanie nam tego przypadku. Jak napisałem kiedyś, dawno temu, ta sieć jest dla Was i wasze zdania jak i opinie są dla nas bardzo ważne, więc każdemu, kto wskaże pewne niedociągnięcia, co być może my w jakiś sposób przeoczyliśmy, bardzo serdecznie dziękuję.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-04-26, 23:26 ]
lluukk pisze:czy tak działający internet jest OK ?
http://www.youtube.com/watch?v=2vj7xHn-T6o
czy raczej to skandal
Kwestię internetu omawialiśmy już z Tobą kilka razy. Otrzymałeś w tej sprawie nawet oficjalne pismo z tego co pamiętam wraz ze szczegółowymi wyjaśnieniami. Pragnę tylko zaznaczyć, że deklarowana prędkość 1mb/s jest najwyższą z mozliwych do osiągnięcia a nie stałą (w przeciwieństwie do stałego łącza) a to jest usługa "mobilna", więc trudno oczekiwać, aby prędkość była stała, jak w przypadku sieci stacjonarnej. Nie sądzę, abyśmy mieli coś więcej do dodania w tej sprawie. Jednak, jeżeli uważasz, że usługa działa nieprawidłowo, zachęcam do złożenia w tej sprawie oficjalnego zgłoszenia, które zostanie porzekazane do stosownego działu. Jak jeszcze możemy Ci pomóc??

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401272  autor: lluukk
 26 kwie 2010, 23:29
albo to:
http://www.speedtest.net/result/795268718.png

jak możecie pomóc ? nie kpij ! i sprawdź waszą głupią odpowiedź zanim się na nią powołasz - może przyspieszcie, bo mimo kilkukrotnego omawiania dalej działa jak działa - ale taka firma jacy pracownicy :)
...deklarowana prędkość 1mb/s jest najwyższą z mozliwych do osiągnięcia a nie stałą (w przeciwieństwie do stałego łącza) a to jest usługa "mobilna", więc trudno oczekiwać, aby prędkość była stała, jak w przypadku sieci stacjonarnej. Nie sądzę, abyśmy mieli coś więcej do dodania w tej sprawie...
Pzdr.
ponad to, że nawet prędkość 0,01 / 0,02 Mb/s jest zgodna ze standardami play "trudno oczekiwać, aby prędkość była stała, jak w przypadku sieci stacjonarnej" no trudno ale 0,07/0,08 to dość mało - chciałbyś mieć taki net ?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 07:53 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #401277  autor: pawelpp
 27 kwie 2010, 00:08
lluukk pisze: ponad to, że nawet prędkość 0,01 / 0,02 Mb/s jest zgodna ze standardami play "trudno oczekiwać, aby prędkość była stała, jak w przypadku sieci stacjonarnej" no trudno ale 0,07/0,08 to dość mało - chciałbyś mieć taki net ?
Nic nie wskórasz. Play twierdzi, że świadczy usługi mobilne i w zależności od lokalizacji mogą się nieznacznie między sobą różnić. Przy czym "nieznacznie" znaczy "znacząco". Faktycznie wszystko zależy od lokalizacji - w tej, w której najczęściej przebywam, przeprowadzenie rozmowy czasami graniczy z cudem, ale internet działa znośnie (czyli średni ping, średnie straty, ale przepustowość dobra). Korzystałem z neta także w lokalizacjach, w których praktycznie nie było to możliwe - tak jak u ciebie. Poza tym... podpisałeś umowę? Jeżeli tak, to masz jak w banku, że nic się nie poprawi. Musieliby postawić nadajniki, zwiększyć przepustowość, a to kosztuje.

 #401279  autor: play4you2
 27 kwie 2010, 00:27
lluukk pisze:jak możecie pomóc ? nie kpij ! i sprawdź waszą głupią odpowiedź zanim się na nią powołasz - może przyspieszcie, bo mimo kilkukrotnego omawiania dalej działa jak działa - ale taka firma jacy pracownicy
Jak już wspomniałem, nie mam w tej kwestii nic więcej do dodania. Ocena odpwiedzi z Twojej strony jest subiektywna i ja to rozumiem, jednak ją sprawdziłem i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości. Jeżeli uważasz że usługa działa nieprawidłowo, stwórz zgłoszenie. Jeżeli możemy Ci jakoś jeszcze pomóc, zapraszam..
lluukk pisze:chciałbyś mieć taki net ?
Jeżeli pytasz o to czy mam usługę internetu z naszej firmy, to odpowiem Ci że tak i nie mam żadnych zastrzeżeń. W niedługim czasie przedłużę zawartą wcześniej Umowę. Tak przy okazji, dodam że to iż jestem pracownikiem Play nie ma zadnego wpływu na to, jak działa mi usługa. To tak dla ewentualnego sprostowania ewentualnych niedomówień.

Pzdr.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 07:53 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401286  autor: thonka
 27 kwie 2010, 08:08
Malibu, prosze, abys w przyszlosci skracal niepotrzebne cytaty. robi sie przez nie tylko niepotrzebny balagan, bo do konca nie wiadomo, do ktorej czesci wypowiedzi sie odwolujesz.

popoprawialem to, pozamykalem takze kilka cytatow u innych uzytkownikow.

lluukk, juz kiedys Tobie tlumaczylismy, ze znikoma ilosc operatorow stacjonarnych ma wpisana predkosc minimalna w umowach, a Ty wymagasz tego od operatora komorkowego? w umowie masz predkosc do 1mbit/s, masz tez w regulaminie zapisane jakie czynniki moga wplywac na transfery.
jestem w stanie zrozumiec twoje niezadowolenie. reklamowales raz i nie ma poprawy. skoro jej nie widac, a byla chec poprawy z ich strony to zareklamuj drugi raz, trzeci, czwarty. rzecznik sie oglaszal tez jako pomoc w rozwiazywaniu problemow, tez mozesz napisac.
ale z kultura, bez zbednej pyskowki.

pawelpp, koledze lluukk'owi tlumaczylismy swego czasu jak to wszystko dziala (Z reszta w regulaminie jest wszystko napisane dosc przystepnie co wplywa na jakosc transferu). mial on dosc dluga droge reklamacji, w ktora bezposrednio byl zaangazowany P4Y i chyba najlepiej zna przypadek.
lluukk niestety zle wybral operatora, ale my tu na to nic nie jestesmy w stanie poradzic. najwidoczniej w jego konkretnej lokalizacji play ma beznadziejny zasieg, ale jest to usluga badz co badz mniej lub bardziej mobilna i kazdy operator komorkowy mu to powie.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #401303  autor: lluukk
 27 kwie 2010, 09:36
Jeżeli pytasz o to czy mam usługę internetu z naszej firmy, to odpowiem Ci że tak i nie mam żadnych zastrzeżeń. W niedługim czasie przedłużę zawartą wcześniej Umowę. Tak przy okazji, dodam że to iż jestem pracownikiem Play nie ma zadnego wpływu na to, jak działa mi usługa. To tak dla ewentualnego sprostowania ewentualnych niedomówień.

Pzdr.
nie nie zrozumiałeś :) - specjalnie dla Ciebie:
czy chciałbyś mieć taką prędkość
http://www.speedtest.net/result/795268718.png
pawelpp, koledze lluukk'owi tlumaczylismy swego czasu jak to wszystko dziala (Z reszta w regulaminie jest wszystko napisane dosc przystepnie co wplywa na jakosc transferu). mial on dosc dluga droge reklamacji, w ktora bezposrednio byl zaangazowany P4Y i chyba najlepiej zna przypadek.
lluukk niestety zle wybral operatora, ale my tu na to nic nie jestesmy w stanie poradzic. najwidoczniej w jego konkretnej lokalizacji play ma beznadziejny zasieg, ale jest to usluga badz co badz mniej lub bardziej mobilna i kazdy operator komorkowy mu to powie.
problem w tym, że od 1.04 mieszkam nie na ursynowie a na mokotowie w w-wie a play działa tu tak jak na ursynowie - zgodnie z umowa DO 1 mb
http://www.speedtest.net/result/795268718.png
to gdzie do diaska są te dobre lokalizacje - w salonach sprzedaży ?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 09:42 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #401304  autor: thonka
 27 kwie 2010, 09:43
Troche zmienia to postac rzeczy... niemniej jednak sa ludzie, ktorzy takich problemow nie maja (z reszta sam napisales juz w owym temacie).

pisz reklamacje, nic wiecej na tym forum nie zdzialasz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
  • Strona 18 z 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33