Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
2682
Rejestracja
02 sie 2009, 22:44
Lokalizacja
Pomorze Zachodnie
Wystarczy zwyczajnie nabyć nawyk wpisywania każdego nowego numeru w kontaktach z prefiksem.Quetzal pisze:ja mam wszystkie numery w książce z prefiksem
DanielR - zadałem proste pytanie techniczne, bo nie chciałem rozpisywać pamiętnika. Ale jeśli chcesz wiedzieć to po pierwsze nie jadę sam za granicę a po drugie nie wiem jak różne osoby w Polsce mają mnie wpisanego do swojej książki adresowej i chce wiedzieć czy mogą się pojawić potencjalne kłopoty.DanielR pisze: Chyba, że chodzi o kogoś innego, nie o Ciebie...
Kiedyś korzystałem z mobilnego Play i to samo się działo (niezależnie od lokalizacji). Zupgradeowałem soft w modemie i postawiłem od nowa system i było już spoko. W chwili obecnej nie korzystam z Playa @ więc nie wiem jak to teraz wygląda. Co do zasięgu to miałem spoko.qper pisze:Używa ktoś może podobnej konfiguracji ? może zaobserwowaliście coś u siebie.
To nie kwestia komputera bo komputery łączą się przez wifipakierhakierxd pisze:Mój kolega używa play online na abo jako główny net i nie narzeka więc nie ma takich problemów może jest jakiś problem z nadajnikiem lub z komputerem.
W modemie i ruterze mam najnowsze firmware i raczej sprzęt porządny.playonline pisze:Zupgradeowałem soft w modemie i postawiłem od nowa system i było już spoko
Na kontaktowy.agaak pisze:Jak ładnie PLAY jest upierdliwy... Zapytanie na maila (nie podany numer o jaki chodzi), o możliwość migracji numeru karta>abo. A Play sobie wydzwania na numer z bazy.. Pewno po e-mailu/nazwisku sobie znaleźli. Ciekawe, czy obdzwonią wszystkie karty jakie mam zarejestrowane.
Ja nie miałem najnowszego więc zaktualizowałem. Co do kompa to też nie mam co narzekać.qper pisze:W modemie i ruterze mam najnowsze firmware i raczej sprzęt porządny.
Zgadzam się.ja.michal pisze:Druga opcja to karta SIM. Ostatnio w telefonie rozłączało mi rozmowy w Playu i często wyłączał się telefon. Telefon był dwa razy na gwarancji, aż ostatecznie wymieniłem kartę SIM na nową. Od tej pory jak ręką odjął.
jak tam telefon działa ju. poprawnie? jesli nie to musimy zainterweniować u twojego poprzedniego Operatora, zrób zgłoszenie do OK i podaj mi jego numerKryniczanin pisze:Pomocy! Przeniosłem jeden nr z T-Mobile do Fresha przeniesienie się odbyło ale nie dochodzą połączenia przychodzące i sms z żadnych sieci komunikat połączenie odrzucone na wszystkich sieciach!
a jesteś 100% pewny że masz na nim aktywny program doładowań? z automatu miało być wszystkim zmienione. na pewno zgłoszenie nie zaszkodzi.qper pisze:Takie pytanie do Play4You jeszcze odnośnie programu doładowań i daty wyświetlanej w play24.
Na wszystkich fresh-ach wyświetla się już data ważności programu doładowań a na jednym nie.
O co chodzi? dlaczego tak jest? czy trzeba to zgłaszać czy sami naprawiacie?
Mila oferty Tylko SIM, dla przenoszących z karty na abonament jeszcze nie ma w e-shop na czas nieokreślony. Dzisiaj jest tylko na czas określony. W okolicy najbliższego tygodnia powinna się pojawić taka możliwość.Mila89 pisze:Wszyscy mnie do salonu wysylaja a ja chce przez bok/eshop bo zalezy mi na umowie na czas nieokreslony... moglbym prosik o jakis kontakt konsultanta ktory umie zrealizowac umowe z przejsciem z karty na abo? najlepiej jak najszybciej???
agaak 1)jak powyżej napisałam. na czas nieokreślony jeszcze nie ma tej oferty, musisz poczekać, chyba że interesuje cie na czas określony np. 12 miesięcy to bez problemu dostaniesz.agaak pisze:1 Czy muszę mieć Play Fresh ponad 3mc, aby przejść na: Stan Darmowy 19 Tylko SIM 19 zł / mies. bez telefonu ??? Przez WWW daje komunikat iż oferta nie jest dostępna dla tego numeru... Mam czekać ten miesiąc o którym piszecie na blogu rzecznika, aby to w systemie było wprowadzone?
czekalem sobie i czekalem w miedzy czasie dostalem takiego sms'a od nich sms'a ze sprawa wymaga dluzeszego czasu i ze specjalista sie tym zajmujesprawa zgloszona telefonicznie
No ja bardzo przepraszam jaki "przeniesc numer do sieci play"??? po pierwsze nie bylo w ogole mowy o przenoszeniu nr do play a po drugie ten moj numer JEST W SIECI PLAY zastanawia mnie w jaki sposob ta pani mi odpowiedziala czy na zasadzie kopiuj wklej??? czy naprawde myslala ze nie jestem klientem sieci play i numer moj ktorego sprawa dotyczy tez? jak w takim razie moglem korzystac z play24??Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Warszawa, 17 kwietnia 2012 roku
Nr zgłoszenia: 42850303
Nr telefonu:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie telefoniczne z 10 kwietnia 2012 roku, dotyczące zamówienia.
Informuję, że zgodnie z Pana dyspozycją zamówienia zostały anulowane. Jeżeli w dalszym ciągu chce Pan przenieść swój numer do sieci Play prosimy o złożenie dyspozycji w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy pamiętać, że może Pan skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 500 500 lub *500, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).
Zachęcamy do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem,
xxxxxx xxxxx
Obsługa Klienta Play
Tak jestem pewien bo bonusy z programu doładowań są przyznawane na tym numerze.play4you1 pisze:a jesteś 100% pewny że masz na nim aktywny program doładowań? z automatu miało być wszystkim zmienione. na pewno zgłoszenie nie zaszkodzi.
Twoje "dzisiaj" to 17 kwietnia. W dniu wprowadzenia nowych Super-ofert sim only Pan Rzecznik obiecywał, że od 17.04 będą w eshopie działać opcje migracji z Fresha na Super stan darmowy/all inlcusive z umową na czas nieokreślony. Jak kilku moich przedmówców również na to czekam.play4you1 pisze:Mila oferty Tylko SIM, dla przenoszących z karty na abonament jeszcze nie ma w e-shop na czas nieokreślony. Dzisiaj jest tylko na czas określony. W okolicy najbliższego tygodnia powinna się pojawić taka możliwość.