• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 168 z 241
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 241

 #547642  autor: DanielR
 14 kwie 2012, 15:12
Quetzal, nie żebym się czepiał, ale czemu chcesz to wiedzieć, skoro jak piszesz
Quetzal pisze:ja mam wszystkie numery w książce z prefiksem
Wystarczy zwyczajnie nabyć nawyk wpisywania każdego nowego numeru w kontaktach z prefiksem. :wink:
Chyba, że chodzi o kogoś innego, nie o Ciebie...

 #547648  autor: Quetzal
 14 kwie 2012, 15:35
DanielR pisze: Chyba, że chodzi o kogoś innego, nie o Ciebie...
DanielR - zadałem proste pytanie techniczne, bo nie chciałem rozpisywać pamiętnika. Ale jeśli chcesz wiedzieć to po pierwsze nie jadę sam za granicę a po drugie nie wiem jak różne osoby w Polsce mają mnie wpisanego do swojej książki adresowej i chce wiedzieć czy mogą się pojawić potencjalne kłopoty.

 #547649  autor: user_delete19
 14 kwie 2012, 15:46
Generalnie potrzebny jest tylko Tobie. Jeżeli byś go nie miał to może pojawić się problem, że założony zostanie prefiks kraju w którym jesteś a nie +48. Dla rozmów/sms przychodzących nie ma to znaczenia jak kto ma Ciebie wpisanego.

 #547652  autor: Quetzal
 14 kwie 2012, 16:11
Dzięki za wyjaśnienie.

 #547829  autor: Marens
 15 kwie 2012, 15:17
Za długo się nie pocieszyłem, w piątek po 23:30 padło wszystko...
Obrazek
Tak jest zawsze w mojej okolicy, że jak coś naprawią/zrobią to działa poprawnie tylko dobę a potem siada znów.

 #547838  autor: pakierhakierxd
 15 kwie 2012, 15:34
Może ludzie aż tak przeciążają sieć :P

Pozdrawiam :)

 #548026  autor: qper
 16 kwie 2012, 13:48
Witam,

Mam takie pytanie do osób korzystających z internetu Play "do codziennego użytku".

Zmieniłem miejsce zamieszkania i na chwilę obecną mam tylko internet play online na kartę z 60 GB kontem.

Mam kilka urządzeń w domu dlatego zamatowałem router Globesurfer X.1 w połączeniu z modemem USB Huawei E180.

Internet chodzi dobrze więc nie narzekam, średnio 3,5 mega i 512 wysyłu.

Problem w tym, że raz na jakiś czas modem zostaje wywalony z nadajnika i nie może się ponownie zalogować do sieci. Router wtedy głupieje i daje komunikat o braku karty sim. Muszę wtedy walnąć reseta i zaczyna wszystko działać dobrze przez kolejne kilka dni.


Używa ktoś może podobnej konfiguracji ? może zaobserwowaliście coś u siebie.

Mam włączony nocny transfer i wyższą prędkość.

 #548029  autor: playonline
 16 kwie 2012, 14:08
qper pisze:Używa ktoś może podobnej konfiguracji ? może zaobserwowaliście coś u siebie.
Kiedyś korzystałem z mobilnego Play i to samo się działo (niezależnie od lokalizacji). Zupgradeowałem soft w modemie i postawiłem od nowa system i było już spoko. W chwili obecnej nie korzystam z Playa @ więc nie wiem jak to teraz wygląda. Co do zasięgu to miałem spoko.

To wszystko działo się na 32 bitach OS. Obecnie używam 64 więc nie wiem jak będzie wyglądała współpraca... No ale co system to inny problem może występować.

 #548031  autor: pakierhakierxd
 16 kwie 2012, 14:13
Mój kolega używa play online na abo jako główny net i nie narzeka więc nie ma takich problemów może jest jakiś problem z nadajnikiem lub z komputerem.

Pozdrawiam :)

 #548042  autor: qper
 16 kwie 2012, 14:43
pakierhakierxd pisze:Mój kolega używa play online na abo jako główny net i nie narzeka więc nie ma takich problemów może jest jakiś problem z nadajnikiem lub z komputerem.
To nie kwestia komputera bo komputery łączą się przez wifi
Bardziej obstawiam coś z tym nadajnikiem.

[ Dodano: 2012-04-16, 14:44 ]
playonline pisze:Zupgradeowałem soft w modemie i postawiłem od nowa system i było już spoko
W modemie i ruterze mam najnowsze firmware i raczej sprzęt porządny.

 #548054  autor: ja.michal
 16 kwie 2012, 15:09
Cyrki z rozłączaniem w modemach były i to była wina firmware Playa. Np. na modemach Sierra Wireless nie było tego problemu.
Druga opcja to karta SIM. Ostatnio w telefonie rozłączało mi rozmowy w Playu i często wyłączał się telefon. Telefon był dwa razy na gwarancji, aż ostatecznie wymieniłem kartę SIM na nową. Od tej pory jak ręką odjął.
Może wymień kartę SIM i zobacz co wtedy. Wymiana jest bezpłatna.

 #548177  autor: agaak
 16 kwie 2012, 20:58
Jak ładnie PLAY jest upierdliwy... Zapytanie na maila (nie podany numer o jaki chodzi), o możliwość migracji numeru karta>abo. A Play sobie wydzwania na numer z bazy.. Pewno po e-mailu/nazwisku sobie znaleźli. Ciekawe, czy obdzwonią wszystkie karty jakie mam zarejestrowane.

 #548191  autor: playonline
 16 kwie 2012, 21:27
agaak pisze:Jak ładnie PLAY jest upierdliwy... Zapytanie na maila (nie podany numer o jaki chodzi), o możliwość migracji numeru karta>abo. A Play sobie wydzwania na numer z bazy.. Pewno po e-mailu/nazwisku sobie znaleźli. Ciekawe, czy obdzwonią wszystkie karty jakie mam zarejestrowane.
Na kontaktowy.

Poza tym dlaczego się burzysz?
qper pisze:W modemie i ruterze mam najnowsze firmware i raczej sprzęt porządny.
Ja nie miałem najnowszego więc zaktualizowałem. Co do kompa to też nie mam co narzekać. :)

Jednak to co napisałem pomogło.
ja.michal pisze:Druga opcja to karta SIM. Ostatnio w telefonie rozłączało mi rozmowy w Playu i często wyłączał się telefon. Telefon był dwa razy na gwarancji, aż ostatecznie wymieniłem kartę SIM na nową. Od tej pory jak ręką odjął.
Zgadzam się.

Tak więc na twoim miejscu wymienił bym SIMkę bo najszybciej. Jak nie pomoże to sprawdź system bo to, że komp jest kombajnem o niczym nie świadczy. Dla przykładu po zainstalowaniu Windows 8 i jego odinstalowaniu zainstalowałem 7 (ponownie) i komp już nie działał jak powinien... (wiadomo, że format musiałem pyknąć). Dopiero całkowite usunięcie partycji i jej ponowna lokacja i instalacja 7 pomogła (choć nie do końca). A kompa mam spoko. :)

 #548235  autor: qper
 17 kwie 2012, 00:00
Takie pytanie do Play4You jeszcze odnośnie programu doładowań i daty wyświetlanej w play24.

Na wszystkich fresh-ach wyświetla się już data ważności programu doładowań a na jednym nie.
O co chodzi? dlaczego tak jest? czy trzeba to zgłaszać czy sami naprawiacie?

Obrazek
Obrazek

 #548271  autor: Edmund
 17 kwie 2012, 09:29
Swojego czasu jak wprowadzali etykietkę i zaczęli wspierać WOŚP to przez jakiś czas można było założyć etykietkę za darmo. Ale obecnie niestety się chyba nie da za darmo w ramach wymiany karty SIM.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #548279  autor: play4you1
 17 kwie 2012, 10:26
Kryniczanin pisze:Pomocy! Przeniosłem jeden nr z T-Mobile do Fresha przeniesienie się odbyło ale nie dochodzą połączenia przychodzące i sms z żadnych sieci komunikat połączenie odrzucone na wszystkich sieciach!
jak tam telefon działa ju. poprawnie? jesli nie to musimy zainterweniować u twojego poprzedniego Operatora, zrób zgłoszenie do OK i podaj mi jego numer

[ Dodano: 2012-04-17, 10:40 ]
qper pisze:Takie pytanie do Play4You jeszcze odnośnie programu doładowań i daty wyświetlanej w play24.

Na wszystkich fresh-ach wyświetla się już data ważności programu doładowań a na jednym nie.
O co chodzi? dlaczego tak jest? czy trzeba to zgłaszać czy sami naprawiacie?
a jesteś 100% pewny że masz na nim aktywny program doładowań? z automatu miało być wszystkim zmienione. na pewno zgłoszenie nie zaszkodzi.

[ Dodano: 2012-04-17, 11:22 ]
Mila89 pisze:Wszyscy mnie do salonu wysylaja a ja chce przez bok/eshop bo zalezy mi na umowie na czas nieokreslony... moglbym prosik o jakis kontakt konsultanta ktory umie zrealizowac umowe z przejsciem z karty na abo? najlepiej jak najszybciej???
Mila oferty Tylko SIM, dla przenoszących z karty na abonament jeszcze nie ma w e-shop na czas nieokreślony. Dzisiaj jest tylko na czas określony. W okolicy najbliższego tygodnia powinna się pojawić taka możliwość.

[ Dodano: 2012-04-17, 11:27 ]
agaak pisze:1 Czy muszę mieć Play Fresh ponad 3mc, aby przejść na: Stan Darmowy 19 Tylko SIM 19 zł / mies. bez telefonu ??? Przez WWW daje komunikat iż oferta nie jest dostępna dla tego numeru... Mam czekać ten miesiąc o którym piszecie na blogu rzecznika, aby to w systemie było wprowadzone?
agaak 1)jak powyżej napisałam. na czas nieokreślony jeszcze nie ma tej oferty, musisz poczekać, chyba że interesuje cie na czas określony np. 12 miesięcy to bez problemu dostaniesz.

 #548344  autor: Mila89
 17 kwie 2012, 15:08
Witam

3 tyg temu zamawialem abonament w sieci play za 29zl gdzie mialobyc 210 min +50 min do wszystkich oraz 1GB neta w umowie na czas nieokreslony wraz z przeniesieniem numeru z karty Play Fresh na abonament... zadzwonilem do nich pare razy i dowiedzialem sie ze maja problem z aktywacja nowego numeru (???) i ze puki co teraz nie da sie tego zrobic... poprosilem zeby anulowali to zamowienie i wreszcie po 2 tyg wyslali nowe... konsultantka do ktorej zadzwonilem na bok zrobila z tego zgloszenie w tresci wpisujac
sprawa zgloszona telefonicznie
czekalem sobie i czekalem w miedzy czasie dostalem takiego sms'a od nich sms'a ze sprawa wymaga dluzeszego czasu i ze specjalista sie tym zajmuje

Dzis dostalem odpowiedz
Komentarz zamknięcia:

Komentarz:

Warszawa, 17 kwietnia 2012 roku
Nr zgłoszenia: 42850303
Nr telefonu:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie telefoniczne z 10 kwietnia 2012 roku, dotyczące zamówienia.
Informuję, że zgodnie z Pana dyspozycją zamówienia zostały anulowane. Jeżeli w dalszym ciągu chce Pan przenieść swój numer do sieci Play prosimy o złożenie dyspozycji w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Prosimy pamiętać, że może Pan skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 500 500 lub *500, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).
Zachęcamy do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem,
xxxxxx xxxxx
Obsługa Klienta Play
No ja bardzo przepraszam jaki "przeniesc numer do sieci play"??? po pierwsze nie bylo w ogole mowy o przenoszeniu nr do play a po drugie ten moj numer JEST W SIECI PLAY zastanawia mnie w jaki sposob ta pani mi odpowiedziala czy na zasadzie kopiuj wklej??? czy naprawde myslala ze nie jestem klientem sieci play i numer moj ktorego sprawa dotyczy tez? jak w takim razie moglem korzystac z play24??

Poziom obslugi play to jest DNO i 5km mułu najgorsze ze mimo zapowiedzi rzecznika NIC Z BOKIEM NIE JEST ROBIONE!!! nie wiem na jakiej zasadzie sa przyjmowane tam osoby ale umiejetnosci rozumienia ze sluchu i czytania ze zrozumieniem to jest poziom szkoły podstawowej

Oczywiscie dalej nikt nie umie mi tego numeru przeniesc na abonament P4U OBIECYWAŁ ze ktos sie ze mna z Bok skontaktuje zamiast tego kontaktowali sie jacys sprzedawcy z call center ktorzy nie moga mi dac umowy na czas nieokreslony i 50 min dodatkowo

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #548485  autor: qper
 17 kwie 2012, 23:05
play4you1 pisze:a jesteś 100% pewny że masz na nim aktywny program doładowań? z automatu miało być wszystkim zmienione. na pewno zgłoszenie nie zaszkodzi.
Tak jestem pewien bo bonusy z programu doładowań są przyznawane na tym numerze.
Nie chciałbym za przeproszenie zawracać du... i pisać do BOKu bo to strata czasu.

Chyba, że może jakoś bezpośrednio do Ciebie podesłać to zgłoszenie.

Przy okazji nie działa wam link na stronie http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/play ... index.html

 #548512  autor: yanek
 18 kwie 2012, 01:39
play4you1 pisze:Mila oferty Tylko SIM, dla przenoszących z karty na abonament jeszcze nie ma w e-shop na czas nieokreślony. Dzisiaj jest tylko na czas określony. W okolicy najbliższego tygodnia powinna się pojawić taka możliwość.
Twoje "dzisiaj" to 17 kwietnia. W dniu wprowadzenia nowych Super-ofert sim only Pan Rzecznik obiecywał, że od 17.04 będą w eshopie działać opcje migracji z Fresha na Super stan darmowy/all inlcusive z umową na czas nieokreślony. Jak kilku moich przedmówców również na to czekam.
Mamy już 18 kwietnia i co? Cały Play, jak zwykle, Gruszki na wierzbie.
Dziwić się, że w BOK-u burdel, skoro na samej górze wcale nie lepiej.
Konkurencji wysyłacie kserokopiarki. Wam należałoby wysłać trochę lecytyny.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #548618  autor: play4you1
 18 kwie 2012, 13:56
@Miła89, twoja sprawa jest rozpatrywana w zgłoszeniu numer 43109663.
Natomiast tak jak wcześniej wpominałem oferty Tylko SIM, dla przenoszących z karty na abonament jeszcze nie ma w e-shop na czas nieokreślony. Dzisiaj jest tylko na
czas określony. W okolicy najbliższego tygodnia powinna się pojawić
taka możliwość.

@qper, podeślij numer na pw sprawdzimy na podglądzie o co chodzi.
  • Strona 168 z 241
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 241
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 241