• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 163 z 244
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 244

 #461261  autor: Claudec
 22 lut 2011, 16:01
play4you2, dziękuję za interwencje w sprawie mojego zgłoszenia.
W sumie to myślałem że mnie olałeś i nie liczyłem na cokolwiek.
Miła niespodzianką było dostać list z przeprosinami i bonusem 30zl rekompensaty.
Jednak problem z zasięgiem pozostał i nawet w trybie automatycznym telefon nie wybiera najlepszego zasięgu.
Jeśli telefon ma do wyboru slaby zasięg Play i dobry zasięg Plusa to zawsze Play jest wybierany.
Obecne ustawiłem telefon na automat 2G/3G oraz automatyczny wybór operatora.
Jest szansa ze Play wprowadzi kiedyś rozliczanie transmisji danych od 1KB?
Przynajmniej w Pakietach by to mogli zrobić bo mój Wave czasem łączy się na chwile z internetu żeby pobrać 10KB :(

 #461270  autor: play4you2
 22 lut 2011, 16:45
fidel29 pisze:Mam prośbę czy mógłbyś zerknąć na zgłoszenie nr: 27737326.
W zasadzie to nie obeicuję, że coś się uda pomóc w tej kwestii, gdyż akurat to o co w nim prosisz (zgłoszeniu) jest raczej nienegocjowalne, ale może uda się znaleść kompromis, zadowalający wszystkie strony :wink:.
Claudec pisze:play4you2, dziękuję za interwencje w sprawie mojego zgłoszenia.
W sumie to myślałem że mnie olałeś i nie liczyłem na cokolwiek.
Jak już mówiłem, nigdy nikogo nie olewam. Jak mogę, to pomagam. Odpowiedzi też udzielam, no chyba że ktoś pyta się mnie po raz któryś z rzędu o to samo, to doskonale wiecie, że wtedy już nie udzielam żadnych odpowiedzi, gdyż temat uznałem za zakończony.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #461283  autor: Ricki1980
 22 lut 2011, 17:11
Moje zgłoszenie zostało już co prawda zamknięte, jednak nie do końca zrealizowane. Co prawda działa już płynne przejście z 2G na 3G i odwrotnie, również Cell Info zmieniono na Rawicz, jednak nie spełniono jednej mojej prośby, którą zgodnie z wpisem na blogu rzecznika można wykonać. Chodzi o wyłączenie "upierdliwego" komunikatu przy wykupionym pakiecie danych w obrębie sieci Play "Jesteś poza strefą taniego Internetu. Nie korzystasz z pakietu Play Online w telefonie, koszt transferu danych zgodny z Cennikiem". Wiem, że można włączyć blokadę transmisji w roamingu, ale niestety nie można wtedy odbierać wiadomości MMS jak i też ich wysyłać. Moje zamknięte zgłoszenie to 27121362.

 #461303  autor: Claudec
 22 lut 2011, 18:03
Można wyłączyć ten komunikat "Jesteś poza strefą taniego Internetu"?
Kiedyś może by się to do czegoś przydało, ale obecnie w Samsungu Wave mam ikonkę R (roaming).

 #461315  autor: Matyk
 22 lut 2011, 18:26
Claudec, - zaloguj się na play24 wejdz w zakładkę 'usługi' i wyłącz "Blokada transferu danych"

 #461317  autor: Claudec
 22 lut 2011, 18:31
No ale ja korzystam z internetu na sieci Plusa, chociaż obecnie mam pakiet danych tylko na siec Play.
Nie można wyłączyć tylko tego komunikatu bez blokady internetu na roamingu Plusa?

 #461339  autor: playonline
 22 lut 2011, 20:02
Chciałbym także przeprosić za schematyczną odpowiedź na poprzednie zgłoszenie wynikającą z kwestii nietypowości Pana sprawy.

W związku z tym, że sieci Play zależy na pozytywnych relacji z Klientami, chcę Panu zaproponować jednorazowy Pakiet 500 MB na połączenia internetowe, przyznawany za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Informuję, że Pakiet będzie można aktywować po wykorzystaniu we wskazanym Okresie Rozliczeniowym środków w wysokości co najmniej 500 MB. Jeżeli odpowiada Panu taka forma zadośćuczynienia, proszę o powołanie się w korespondencji zwrotnej na numer powyższej wiadomości xxxxxxxxx i złożenie dyspozycji aktywacji Pakietu.
Dzieki za rozpatrzenie sprawy... ;) Aha zapomnialbym, od dluzszego czasu nie mam juz tego numeru internetu a ta odpowiedz przyszla dzis... :D

 #461354  autor: diobel007
 22 lut 2011, 21:09
"Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informujemy, że w taryfie Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play, opłaty za SMSy wysyłane z Bramki SMS rozliczne są z podstawowego pakietu złotówek lub z pakietu promocyjych złotówek."

Jak to rozumiecie? Na chwile obecna jak wysyłam SMS-a z bramki w tej taryfie, to nie nalicza żadnych opłat. Ktoś, bo się nie podpisał w odpowiedzi na zgłoszenie, z BOK nie wie o czym pisze czy ja coś źle rozumiem?

 #461362  autor: Matyk
 22 lut 2011, 21:53
diobel007, tzn. że pieniądze z konta lecą :) albo z głównego albo z promocyjnego :)

[ Dodano: 2011-02-22, 21:55 ]
Claudec pisze: chociaż obecnie mam pakiet danych tylko na siec Play.
i właśnie dlatego wyskakuje Ci takowy komunikat jeśli tel. zaloguje się do plusa :)
ustaw sztywno play :)

 #461373  autor: pakierhakierxd
 22 lut 2011, 22:16
Można wyłączyć ja napisałem zgłoszenie i mi wyłączono dobijał mnie ten komunikat:)

 #461422  autor: kerim36
 23 lut 2011, 08:54
Zapytanie do P4Y:

Czy Play zamierza wprowadzic opcje wideorozmow na 3G plusa??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #461423  autor: playonline
 23 lut 2011, 09:13
HTTP Status 403 -
Chce zalogowac sie do Play24 a tutaj... powyzszy komunikat...

Dla proby chce na bramka Play i komunikat jak nizej..
Service Temporarily Unavailable
Cos sie powaznego stalo czy przenosiny na www.play.pl?

 #461429  autor: pakierhakierxd
 23 lut 2011, 09:57
Co nie działają:P
Chyba sprawdzę kiedy mi się wydaje że powinny działać:]

[ Dodano: 2011-02-23, 09:58 ]
Z tym play24 to jak zwykle problemy potem może będzie dobrze:P

 #461431  autor: playonline
 23 lut 2011, 10:15
ok Play24 i bramka play juz dzialaja.
 #461432  autor: wiktor
 23 lut 2011, 10:16
Mam od kilkudziesieciu dni taki problem z pozycji telefonu nie moge włączyć tego pakietu wpisuje *111*34*1# wyskakuje komunikat usługa czasowo nie dostępna (od początku grudnia)myślałem że samo jakoś przejdzie i ratowałem się uruchamianiem przez play24 ale wczoraj na play24 próbuje włączyc (możliwe do włączenia 3 pakiety) potwierdzam i jest znienawidzony komunikat usługa czasowo nie dostępna.Myśle sprawdze sobie na innym numerze przełożyłem do tego telefonu na którym miałem taki komunikat pierwsza próba i zdziwienie pakiet zostanie aktywowany w ciagu 24 godzin przekladam ponownie karte próba i komunikat usługa czasowo itd itp.

Co to jest u licha ??? playforyou mozesz jakos pomóc juz raz skladalem zgloszenie przez play24 ale otrzymalem odpowiedz ze z racji tego ze mam aktywny pakiet do 15 stycznia wiec kolejnego włączyć nie mogę dopiero po 15 stycznia co oczywiscie bylo nie prawda bo w play 24 widzialem ze mam jeszcze 2 pakiety w zapasie ale juz zignorowałem tą odpowiedz bo nie chciałem czekać na wymijającą odpowiedz 3 tygodnie.PROSZE O POMOC zgłoszenie zrobiłem wczoraj (27919957) ale odpowiedz prawdopodobnie bedzie taka sama.

 #461520  autor: play4you2
 23 lut 2011, 17:18
kerim36 pisze:Czy Play zamierza wprowadzic opcje wideorozmow na 3G plusa??
Generalnie wideo rozmowy działają bez zarzutu. Przynajmniej jak ktoś jest w 3G. A miałeś z tym jakieś kłopoty?
wiktor pisze:PROSZE O POMOC zgłoszenie zrobiłem wczoraj (27919957)
Dodałem odpowiedni komentarz do sprawy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #461521  autor: playonline
 23 lut 2011, 17:36
play4you2 pisze:Generalnie wideo rozmowy działają bez zarzutu. Przynajmniej jak ktoś jest w 3G. A miałeś z tym jakieś kłopoty?
A od kiedy w Play mozna wykonywac polaczenia WIDEO w zasiegu Plus 3G?

 #461522  autor: play4you2
 23 lut 2011, 17:43
playonline pisze:A od kiedy w Play mozna wykonywac polaczenia WIDEO w zasiegu Plus 3G?
No fakt... Przepraszam... Przeoczyłem tą informację. Myślałem, że chodzi w ogóle o wideorozmowy do Plus, ale rzeczywiście, w 3G Plus te rozmowy nie działają, tyko w 3G Play.

Dzięki za zwrócenie uwagi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #461527  autor: ukefake
 23 lut 2011, 18:05
play4you2 pisze: No fakt... Przepraszam... Przeoczyłem tą informację(...), rzeczywiście, w 3G Plus te rozmowy nie działają, tyko w 3G Play.
zatem pytanie nadal jest aktualne: kiedy play zamierza udostępnic mozliwość korzystania z video-połączeń na 3g (a w przyszłości na 4g) plusa?

 #461531  autor: DanielR
 23 lut 2011, 18:45
ukefake pisze:zatem pytanie nadal jest aktualne: kiedy play zamierza udostępnic mozliwość korzystania z video-połączeń na 3g (a w przyszłości na 4g) plusa?
Dołączam się do powyższego. :)
  • Strona 163 z 244
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 244
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 244