Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
79
Rejestracja
27 maja 2010, 18:08
Lokalizacja
Polska
Każdą reklamację (nie ważne czy Play) należy rozpatrzyć do 30 dni od momentu jej zarejestrowania. 26 maj to nie tak dawno. Masz jeszcze trochę czasu. Play też na jej rozwiązanie.emeswu pisze:Czy macie jakiś maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji?
Najwyraźniej w BOKu Playa nie czytają zgłoszeń. Po prostu. U mnie było podobnie, z tym że zasugerowałem, że w tym a tym miejscu powinni sprawdzić konfigurację swojej sieci 2G. Nie odniosło rezultatu, więc na sztywno przełączyłem się na Plusa. Widać Playowi się nie opłaca, żeby ich własny zasięg był "skuteczny". Mi to wisi, płacę tyle samo za SD na Plusie co na Playupawelpp pisze:Chodzi o reklamację jakości połączenia - podałem wszystkie dane zgodnie z formularzem, mimo to w odpowiedziach prosi się mnie o wypełnienie go, czego ja konsekwentnie odmawiam (bo nie będę uzupełniał danych, które znajdują się już w treści reklamacji).
To wiadomo od dawna, ale znalazłem metody, które zmuszają ich do przeczytania i zrozumienia:metpablo pisze:BOKu Playa nie czytają zgłoszeń.
Przepraszamy abonent wybranego numeru nie przyjmuje połączeń przychodzących.
Nie ma takiego numeru.
w związku z tym,że ta oferta trwa dopiero około miesiąca- na dzień dzisiejszy jeszcze tego nikt nie wie:)sql pisze:Czy korzystając z oferty " LongPlay 1 zł MNP" przy przedłużaniu umowy traktowany jestem jak stały klient? Chodzi mi dokładniej czy mogę przedłużyć umowę w taryfie LongPlay bez telefonu z gratisowym "Stanem Darmowym" od abonamentu 34,50zł
Nie jesteś sam Ja okł. tygodnia temu miałem to samo lecz ze stanem darmowym. Zacząłem go włączać i system się zaciął. Nie mogłem sprawdzić czy jestem już wstanie darmowym czy, nie. Zaryzykowałem i doładowałem konto za 30 zł i stan darmowy działał, lecz zakładka usługi dalej nie działała. Trwało to może tydzień. W końcu naprawili i teraz działa jakby lepiej i szybciej. Na dodatek problem z przelogowywaniem do Plusa ustąpił. Mam tylko taką nadzieję, że więcej takich usterek nie będzie.aree1987 pisze:Od 3 dni nie mogę na numerze mamy 100min. do play i stacjonarne. Po wklepaniu kodu bezpośrednio wyskakuje info, że serwis chwilowo niedostepny, to samo przez *111#, przez internet też się nie da po przy wejściu w zakładkę usługi wyskakuje jakiś błąd i numer tego błędu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Mam wrażenie, że e-maile czytają...i P4Y uciekli
Wczoraj aktywowałem SD na 2 nowo przeniesionych numerach.Andrzej24 pisze:Nie mogłem sprawdzić czy jestem już wstanie darmowym czy, nie.
W przypadku osób będących Użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki:
a. Korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od Aktywacji;
b. dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni;
Odpowiedź:Dotyczy: 18740705 Oczekuję wyczerpującej i możliwie dokładniej odpowiedzi na pytania zawarte w treści zgłoszenia. Proszę nie traktować tego zgłoszenia jako odwołanie. Proszę jedynie na odpowiedź na zadane pytania. Oraz na jeszcze jedno: czy konsultant przeczytał treść zgłoszenia?
Na odpowiedzi w nim zawarte czekam od co najmniej dwóch miesięcy.Uprzejmie informujemy, ze odpowiedź została zawarta w zgłoszeniu: 18740705 Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer 17868439 z dnia 9 czerwca 2010 roku. Jednocześnie informujemy, że wyczerpał Pan postępowania reklamacyjnego.
Odpowiedź:Dotyczy: 17868439 W komentarzu zamknięcia reklamacji nie znajdują się wyjaśnienia, o które prosiłem w jej treści. Trudno uznać Państwa odpowiedź za rozpatrzenie odwołania. Zgodnie z ustawą o języku polskim "Języka polskiego używa się w obrocie prawnym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pomiędzy podmiotami polskimi oraz gdy jedną ze stron jest podmiot polski. Dotyczy to w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, reklamy, instrukcji obsługi, informacji o właściwościach towarów i usług, warunków gwarancji, faktur, rachunków i pokwitowań. Podmiotem polskim w rozumieniu ustawy jest: * 1) osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, * 2) osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej " Na tej podstawie proszę o udostępnienie w języku polskim informacji na temat właściwości usługi głosowej. Pytam więc po raz kolejny jakie są normy realizowane przez P4 dotyczące świadczenia usług głosowych na terytorium RP? Na stronie ETSI nie znalazłem treści tych norm w języku polskim. Jeżeli się tam znajdują, to proszę o podanie bezpośredniego odnośnika, pod którym znajdę zrozumiałe, nadające się do przeczytania tłumaczenie. Proszę także o wyjaśnienie następujących kwestii: 1) Jeżeli pakiet danych 500 MB zostanie dla mnie udostępniony w sieci Polkomtel, to przestawię swój telefon w automatyczny wybór operatora. Chciałbym, aby w takim wypadku państwo zagwarantowali mi, że będę zawsze dostępny w sieci, jeżeli tylko mój telefon będzie pokazywał iż ma zasięg. 2) Skoro warunki świadczenia mogą się nieznacznie różnić od siebie, to proszę o wskazanie takich miejsc w X na ul. Y, w których usługi są realizowane prawidłowo w oparciu o Państwa własna infrastrukturę. 3) Proszę o możliwie najdokładniejsze sprecyzowanie zapisu "o jakości zgodnej z normami ETSI". Czy te normy przewidują, że w odległości kilkuset metrów od nadajnika klient może nie mieć zasięgu sieci 2G i 3G wewnątrz budynku?! 4) Zapisy regulaminowe mówią tylko o sytuacjach, w których topologia terenu nie pozwala na prawidłowe realizowanie połączeń. W sieci P4 tam, gdzie jest ona dostępna występują problemy w małym stopniu związane z topologią terenu, a bardziej z przeciążeniem sieci. W takim przypadku na podstawie ustawy Prawo Telekomunikacyjne mam prawo dochodzić swoich roszczeń z tytułu nieprawidłowego wykonywania usług telekomunikacyjnych. Podtrzymuję swoje żądania.
Informujemy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer 17868439 z dnia 9 czerwca 2010 roku. Jednocześnie informujemy, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego.
Tak, ja na jednym z numerów mam podobnie!Pijo pisze:Czy mieliście problem z Poczta Głosową ? Mimo, ze miałem wyłączone wszystkie przekierowania (po za ktoś dzwonil) i kazdy kto do mnie dzwomił automatycznie po jednym beepie był przekierowywany na numer 790200200. i słyszał komunikat " Wprowadz numer skrzynki poczty głosowej .." (czy jakoś tak) . Ja dzwoniąc ze swojego numeru na Pocztę Głosową również słyszałem identyczny komunikat , zamiast "nie masz nowych wiadomości"
Czy ktoś jeszcze zauważył problem z Pocztą Głosową?
Ja wyłączyłem te cholerstwo przez BOK.
za co zapłacił? - z całą pewnościa nie za kartę.pietro90 pisze:Kumpel ostatnio przenosil nr do Play Abonament i zaplacil przy tym 30 zl.