• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 160 z 244
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 244

 #460288  autor: jahu_2006
 18 lut 2011, 09:33
wezysko pisze:W grudniu przedłużyłem umowę na Lp 69 za 59 zł- umowa obowiązuje od 14.02.2011 - czy mogę przenieść abo na All Inclusive 59 ?? Jeśli tak, to prosiłbym o informacje jak tego najłatwiej dokonać. Najbardziej w tym abo zależy mi na pakiecie internetowym - mój syn jest niezadowolony z motorolii jak musiałem mu go wyłączyć bo zaciągnęło mi 58 zł poza abo. A z tego co widzę All Inclusive ma to o co mojemu synowi chodzi
Możesz przejść na All Inclusive 79. Zawsze migracja musi być na wyższe kwotowo abo.
Zawsze możesz kupić pakiet internetowy 250 mb za 20 zł bez kombinacji po całej sieci plus i play. Jeżeli nie zależy ci na zasięgu plusa wtedy 500 mb masz za 15 zł. Przelicz dobrze pakiet zawsze możesz wyłączyć a taryfę na mniejszą ci już nie zmienią.
Pamiętaj że po migracji nie dostajesz zniżki którą dostaje nowy użytkownik przy podpisywaniu umowy!

 #460289  autor: wezysko
 18 lut 2011, 09:37
To znaczy, że na All Inclusive 59 nie mam szans?? Nie można migrować na ta samą kwote abonamentu??

 #460295  autor: jahu_2006
 18 lut 2011, 10:26
wezysko pisze:To znaczy, że na All Inclusive 59 nie mam szans?? Nie można migrować na ta samą kwote abonamentu??
Nie można!
Dowiedziałem się tego wczoraj od play4you1.
Po za tym all inclusive 59 to jest mniejszy abonament bo tam jest 240 minut podstawą jest w nim LP 49.
Sam chciałem zmienić LP29 na LP II 29. I nie da się :(

 #460296  autor: TomekO
 18 lut 2011, 10:31
jahu_2006 pisze:Zawsze migracja musi być na wyższe kwotowo abo.
Tak nie jest. Kluczowa jest taryfa na której masz promocję. Migrując z LP69 za 59 zł. tracisz 10 zł. rabatu i można wybrać co najmniej All Inclusive LP69 + 250 MB za 10 zł. czyli razem 79 zł. Można wybrać AI LP69 + 1 GB za 69+16=85 zł. Przewaga pakietu w AI jest taka że jest też na nadajnikach Plusa i po wykorzystaniu pakietu danych nie są naliczane opłaty ale spada "znacząco" transfer. Przykładowo jeżeli mi zmienią taryfę będę płacił mniej. Mam LP69+2GB za 99 zł. i zmieniam na AI LP69+250MB za 79 zł.

[ Dodano: 2011-02-18, 10:39 ]
jahu_2006 pisze:Sam chciałem zmienić LP29 na LP II 29. I nie da się
Dlaczego nie możesz tak migrować ? Z regulaminu migracji:
a) Zmiany na Ofertę LongPlay II 29, decydując się jednocześnie na zakup Pakietu Smartfon 250 MB,
moŜe dokonać Abonent, który zawarł Umowę w ramach:
Oferty Promocyjnej „Play Lajt”, Oferty Promocyjnej „Nowy Play Abonament 30”, Oferty Rozmawiaj i pisz
20 zł, One Play 25, Oferty Nowy Play Abonament 30, Oferty LongPlay 29, Oferty LongPlay TEL 29.
Tylko będziesz płacił np. 39 zł. ( LP29 + 10 zł. za 250 MB) lub z pakietem 1 GB 45 zł.

 #460303  autor: davidoff9
 18 lut 2011, 11:08
Witam.
Nie wiem czy w całym wątku padały pytania o tą promocję, wybaczcie jest zbyt długi żeby go czytać. Jeżeli tak było, proszę informację, wtedy już poszukam:)

Mam pytanie dotyczące oferty play związanej z poleceniem klientów i otrzymaniem w zamian PS3.

Regulamin

Nie rozumiem zapisu :
"Do kwoty 150 zł, a której mowa w pkt 2 powyżej, nie są zaliczane Abonamenty w ramach ofert
dostępnych tylko i wyłącznie dla osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie
posiadających osobowości prawnej prowadzących działalność gospodarczą oraz podmiotów
posiadających numer REGON."

Czy ktoś potrafi to rozkodować które abonamenty są wliczane?

Druga sprawa:

"W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej osoby, o których mowa w pkt I ust. 1 lit a) niniejszej Oferty
Promocyjnej mogą zawrzeć z P4 za pośrednictwem kanału telesprzedaży Umowę o świadczenie
Usług Telekomunikacyjnych z Abonamentem LongPlay 1 zł i w takim przypadku przysługuje im
prawo do zakupu PlayStation po cenach podanych w tabeli poniżej, uzależnionych od wysokości
kwoty Abonamentu wybranej przez osobę która przeniosła numer do Sieci Telekomunikacyjnej P4/
od sumy wartości Abonamentów wybranych przez osoby przenoszące numer do Sieci
Telekomunikacyjnej P4 ."

Czyli po spełnieniu warunku uzbierania odpowiedniej kwoty 150/250 należy podpisać dodatkowo abonament LongPlay 1zł żeby mieć możliwość pobrania sprzętu? Gdzie jest regulamin tego abonamentu, na jak długo zawierany? Podejrzewam że na kwotę 1zł co jest napisane w dalszej części regulaminu, lecz brakuje szczegółów.

Jeszcze jedna sprawa, czy są dostępne jeszcze zestawy z move? Na stronie widnieją tylko zestawy Singstar + dwa mikrofony i zestaw z dwiema grami.

PS3 Play

Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

 #460305  autor: jahu_2006
 18 lut 2011, 11:17
TomekO pisze:Dlaczego nie możesz tak migrować ? Z regulaminu migracji:
Masz rację ja chciałem bez neta :)
Ale generalnie mówiłem dobrze że musi zmienić co najmniej na all inclusive 79.

[ Dodano: 2011-02-18, 11:18 ]
davidoff9 pisze:Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
Play4You miał się dowiedzieć bo była nieścisłość ale jak na razie cisza !

 #460307  autor: TomekO
 18 lut 2011, 11:23
W takim razie czym się różni LP29 od AI LP29 bez internetu ? Promocyjny pakiet złotówek jest też na smsy i transfer danych a w LP29 był promocyjny pakiet minut ?

 #460311  autor: jahu_2006
 18 lut 2011, 11:26
TomekO pisze:W takim razie czym się różni LP29 od AI LP29 bez internetu ? Promocyjny pakiet złotówek jest też na smsy i transfer danych a w LP29 był promocyjny pakiet minut ?
Ja zmieniałem w tamtym roku taryfę z OP25 na LP29 myśląc że dostanę 120 minut niestety myliłem się i mam teraz 74 minut.
Czytając regulamin LPII29 wydaje mi się że gdyby teraz zmieniał dostałbym pakiet złotówek czyli miałbym 120 minut.

 #460313  autor: play4you2
 18 lut 2011, 11:34
TomekO pisze: Mam jeszcze jedno pytanie do play4you2
W zasadzie ja tu błędu nie widzę. Jest napisane wyraźnie, że Pakiet Złotówek nie może być właśnie w tych konkretnych planach wykorzystany na transfer danych. Generalnie zawsze jest tak, że Regulamin danej Oferty Promocyjnej (jeżeli Oferta ta nie została wycofana) jest nadrzędnym dokumentem, określającym rozliczenia, o ile one są w tym dokumencie wymienione. Jeżeli nie jest coś uwzględnione, wówczas zastosowanie mają przepisy określone w Cenniku danej Oferty.
qper pisze:Dowiesz się czy to faktycznie tak ma być. Było dobrze jeszcze dziś rano.
Ok, sprawe przekazałem.
sebanop pisze:Abonament płacę więc chyba nie ma mowy o jakims blokowaniu i chcialbym wiedziec o co kaman...
Stwórz do nas zgłoszenie techniczne i wypełnij szablon w rozmowie z konsultantem, lub napisz poprzez Play24 zgłoszenie, z prośbą o kontakt w celu właśnie uzupełnienia tego szablonu. Sprawa wówczas zostanie przekazana do technicnzego i zweryfikujemy co może być przyczyną. Od razu mówię, że bez szablonu sprawa ta nie przejdzie.
wezysko pisze:W grudniu przedłużyłem umowę na Lp 69 za 59 zł- umowa obowiązuje od 14.02.2011 - czy mogę przenieść abo na All Inclusive 59 ??
Niestety nie, gdyz obowiązuje Cię Abonament 69 a to, na co Chcesz się przenieść, to Abnament kosztuje 49 + 10 PLN Pakiet, stąd kwota 59. Przykro mi, ale możesz wybrać równorzędny Abonament (bez ceny Pakietu) lub wyższy. Informuję Cię jednak, że nie otrzymasz żadnych zniżek i rabatów, jakie byś np. miał dostać w ramach zawarcia nowej Umowy. Dodatkowo, zniżki które masz aktualnie (upust 10 PLN na Abo) również stracisz. Przemyśl, czy mimo wszystko jest toopłacalne. Może lepiej zakup Pakiet internetowy do tego co masz?
jahu_2006 pisze:Możesz przejść na All Inclusive 79. Zawsze migracja musi być na wyższe kwotowo abo.
Jak wspomniałem powyżej, można przenieść na alternatywnie zbizlony Abo, nie jest koniecznością, że zawsze musi być wyższy (jeżeli różnica będzie np wynosiła +-5 PLN)
TomekO pisze:Dlaczego nie możesz tak migrować ? Z regulaminu migracji:
Jeszcze raz chcę zaznaczyć, że nie bierzemy pod uwagę opłaty za Pakiet internetowy, tylko opłatę za SAM ABO. Czyli nie liczymy tu tak, że All 49 + 10 = 59, tylko mówimy o All 49 jako samym Abo. Dlatego właśsnie nie można migrować z LP 69 (upusty rónież nie są w tej sytuacji rozliczane, tylko podstawowa kwota za Abo, wynikająca z Umowy).
davidoff9 pisze:Czy ktoś potrafi to rozkodować które abonamenty są wliczane?
Tu chodzi o Abonamenty zawierane głównie przez firmy (za jednym razem jedna firma mogłaby zawrzeć x aktywacji, co nie jest zgodne z tym Regulaminem). Mówimy w tym przypadku głównie o osobach "prywatnych", które zawierają z nami Umowy.
davidoff9 pisze:Czyli po spełnieniu warunku uzbierania odpowiedniej kwoty 150/250 należy podpisać dodatkowo abonament LongPlay 1zł żeby mieć możliwość pobrania sprzętu?
Tak, ale TYLKO po kontakcie z naszej strony. Jeżeli "uzbierasz" odpowiednią ilość osób (kwoty Abonamentu przez nich podpisane), wówczas jesteś "dodawany" do specjalnej listy osób uprawnionych do skorzystania z promocji i kontaktujemy się z Tobą osobiście w ramach zawarcia Umowy na LP 1
davidoff9 pisze:Gdzie jest regulamin tego abonamentu, na jak długo zawierany?
Jest to prostu Abonament, który zawierany jest od razu na czas nieokreślony i możesz go w zasadzie rozwiązać jak zechcesz zaraz po jego podpisaniu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów. Tak naprawdę zapłacisz tylko 1,00 PLN za to. Chodzi o to, że jak "dalibyśmy" Ci to Playstation "za darmo", musiałbyś opłacic podatek od darowizny, a tak otrzymasz w ramach Umowy i w ten sposób nie bedziesz musiał opłacać podatku. Działanie to jest wówczas zgodne z prawem.
davidoff9 pisze:Jeszcze jedna sprawa, czy są dostępne jeszcze zestawy z move?
To już powinien powiedzieć Ci konsultant, który do Ciebie zadzwoni, jak spełnisz warunki.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #460314  autor: davidoff9
 18 lut 2011, 11:35
jahu_2006 pisze:davidoff9 napisał/a:
Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

Play4You miał się dowiedzieć bo była nieścisłość ale jak na razie cisza !
No to czekam na P4Y. Dzieki

Dodano: Dzieki P4Y za info

 #460318  autor: TomekO
 18 lut 2011, 11:57
play4you2 pisze:TomekO napisał/a:
Mam jeszcze jedno pytanie do play4you2



W zasadzie ja tu błędu nie widzę. Jest napisane wyraźnie, że Pakiet Złotówek nie może być właśnie w tych konkretnych planach wykorzystany na transfer danych. Generalnie zawsze jest tak, że Regulamin danej Oferty Promocyjnej (jeżeli Oferta ta nie została wycofana) jest nadrzędnym dokumentem, określającym rozliczenia, o ile one są w tym dokumencie wymienione. Jeżeli nie jest coś uwzględnione, wówczas zastosowanie mają przepisy określone w Cenniku danej Oferty.
Chyba nie zrozumiałeś pytania. Mnie chodzi o "promocyjny" pakiet złotówek z regulaminu migracji. Przy migracji do AI LP69 promocyjny pakiet wynosi 32,50 zł. Na co można przeznaczyć ten pakiet ?
Promocyjny pakiet złotówek może być wykorzystany na usługi podstawowe wymienione w
Cenniku Oferty LongPlay (Plan Cenowy II) w Tabeli nr 2, z zastrzeżeniem, że w Abonamencie
LongPlay II 99 oraz LongPlay II 129 promocyjne pakiet złotówek nie jest wymienny na transfer
danych.
Tabela nr 2 Planu Cenowego II "Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi podstawowe rozliczane poza Pakietem Złotówek" określa opłaty za transfer danych. Czy jeżeli dobrze rozumuje to ten promocyjny pakiet złotówek mogę przeznaczyć na transfer danych poza abonamentem, ale skoro mam pakiet np. 250 MB ( nielimitowany bo poza pakietem nie są naliczane opłaty ), to na nic tego nie mogę wydać ? Według mnie zakręcone. W regulaminie migracji powinna być chyba mowa o tabeli nr 1 Planu Cenowego II ?

 #460320  autor: jahu_2006
 18 lut 2011, 12:05
play4you2 pisze:Jak wspomniałem powyżej, można przenieść na alternatywnie zbizlony Abo, nie jest koniecznością, że zawsze musi być wyższy (jeżeli różnica będzie np wynosiła +-5 PLN)
P4Y
Ale przecież nie można przejść z LP29 na LP II 29 bez internetu czyli kwotowo abo takie same tyle że po migracji pakiet złotówek nie przepada jak to miało miejsce z pakietem minut w LP29. Resztę wyjaśniłem w poprzednim poście.
Czyli nawet jakby ktoś chciał móc wysyłać więcej sms-ów w ramach środków z abo to powinien mieć możliwość przejścia z starego LP na odświeżone ?

 #460372  autor: kartusa
 18 lut 2011, 15:49
P4Y: bardzo Cię proszę, zgłoszenie 27784897 - OK zabawia się w wysyłanie mi sygnałków. Lekko denerwujące.

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #460395  autor: qper
 18 lut 2011, 18:39
Brawo dla Playa za przerobienie strony http://doladowania.playmobile.pl :)

 #460399  autor: user_delete19
 18 lut 2011, 19:28
qper pisze:Brawo dla Playa za przerobienie strony http://doladowania.playmobile.pl
+1

Ale informacje o bonusach/regulaminach przerzucilbym pod formularz bo zeby dotzrec do najwazniejszych rzeczy trzeba przewijac strone w wiekszosci przypadkow...

 #460471  autor: kartusa
 19 lut 2011, 08:11
Bardzo szybko dostałem odpowiedź (tego samego dnia). Dla przypomnienia - zgłoszenie dotyczyło wysyłania mi sygnałków przez OK. Oto odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące połączeń, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 18 lutego 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż w momencie gdy sprawa będzie ważna kontakt z Biura Obsługi Klienta będzie do Pana ponowiony. Za, krótkie połączenia bardzo serdecznie przepraszam.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.

Z poważaniem
M
Czyli rozumiem, że w sprawach "mniej ważnych" OK nadal będzie wysyłał głuche telefony?

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #460504  autor: Kerion
 19 lut 2011, 12:56
Witam!
Aktualnie posiadam 4 numery w plusie, czy przechodząc do playa wszystkimi mam szanse na jakieś bonusy? (np. tańsze telefony?)

 #460518  autor: Sikor28
 19 lut 2011, 13:44
Współpraca z firmą Play to dramat. Obsługa klienta praktycznie nie istnieje, niczego się nie uczycie i nic nie poprawiacie. Oczywiście nie będę gołosłowny i opiszę co mnie dręczy i męczy. Mam u Was kilkanaście numerów przeniesionych z Ery, kolejnych 16 miałem przenieść (bo kończą mi się aneksy), ale grubo się nad tym zastanawiam.
Napisałbym, że ratują Was ceny - ale moja cena to dodatkowe zajęcia związane z obsługą Play. Ale przejdźmy do rzeczy.

1. Doradca biznesowy - mam porównanie z Erą, gdzie obsługa jest perfekcyjna. W Waszym wydaniu nie wiem po co jest to stanowisko. Absolutnie nie można NIC załatwić. Doradca jest wiecznie zdziwiony, oczywiście zawsze się ze mną zgadza i obiecuje załatwić sprawę. Nic nie załatwia, znowu obiecuje i tak w kółko. W Erze przez BOK nie załatwiam niczego, bo od tego mam dwóch doradców u Was odwrotnie.

2. Faktury - takiego bałaganu nigdy w życiu nie spotkałem. Na początku myślałem, że to "choroby wieku dziecięcego", tylko ze dzieci się uczą a Wy nie. Do tej pory nie otrzymałem wszystkich faktur za niektóre miesiące roku 2010. Rzekomo wysyłane były duplikaty, ale nigdy nie doszły. Doradca twierdzi, że to nie jest możliwe i to pewnie wina poczty z naszego rejonu, więc może zmienić adres na drugi, który mamy (kpina !). No i sprawdziliśmy kto jest bałaganiarzem. Wysłałem do Was pismo w którym żądam wysyłania faktur za potwierdzeniem odbioru a jeśli nadal nie będę ich dostawał zawiadomię UKE oraz Urząd Kontroli Skarbowej. Poskutkowało na tyle, że teraz wiem jak sobie radzicie. Faktura wystawiona 1 października, data nadania 12 listopada. Słabo ? Takich kwiatków jest dużo bo ZAWSZE przysyłacie mi je po terminie płatności. Już raz mi groziliście odłączeniem numerów za niezapłacone rachunki,. Tylko, że ja płacę na podstawie FAKTUR, które macie obowiązek mi przysłać a nie na podstawie ogólnej informacji na Play24 - płaci się na podstawie dokumentu.

3. Niechlujstwo - no tu mieliśmy dobry ubaw, ale do czasu - bo chodzi o kasę.
Otóż co za ludzie u Was pracują, skoro nie są w stanie poprawnie wpisać nazwy firmy do systemu ? Moja firma nazywa się P.B. HYDROBUD. Nazwa niezbyt skomplikowana, ale widocznie dla Was tak. Jak można ją przekręcić ? A można napisać na fakturze P.B. HUDROBUD albo P.B. HYDROBUS - wodnym autobusem nie jesteśmy. Trudno Play znaleźć na tyle kumatych ludzi, żeby mogli umowę poprawnie wbić do systemu. Z resztą jak można kilkakrotnie na zmianę pisać na fakturach te durne zmienione nazwy firmy ? Czy to nie zostaje na stałe ? To już zostało załatwione, po kilku miesiącach (!), bo u Was nie liczy się godzin i lat - jak w piosence, każda sprawa musi nabrać mocy urzędowej zanim zostanie załatwiona przez "grono ekspertów" jak piszecie a powinniście dodać "niekompetentnych ekspertów".

4. Dziwne praktyki - co to za dziwne praktyki, że dzwoni do mnie jakiś gość, twierdzi, że jest z Play i chce tylko zapytać czy numer kontaktowy się nie zmienił. Ponieważ to mój numer służy do kontaktów, więc dlatego ten człowiek dzwoni do mnie. Tylko po cholerę on chce ode mnie wszelkie dane firmy łącznie z hasłem konta abonenckiego ? Bo oczywiście nie wystarcza potwierdzenie z mojej strony, że nic się nie zmieniło. A ja przecież nie wiem czy to ściema czy nie. Nie wiem kto dzwoni, może się równie dobrze przedstawić jako Prezydent RP. Raz zamotany powiedziałem te dane, ale drugi raz opieprzyłem gościa. Przy zawieraniu umowy było mówione, że to Doradca wszystko załatwia i służy do kontaktów. No ale w tym bałaganie wszystko jest możliwe.

5. Jakość połączeń - zdecydowanie gorsza niż w Erze. Z resztą połączenia z Play do Ery z innymi pracownikami bardzo często są gorszej jakości. Jakość sygnału w Warszawie bardzo często pozostawia wiele do życzenia. nagminnie zdarzają się zerwania połączenia podczas jazdy samochodem po mieście. Wrażenie jest takie jakby w trakcie rozmowy w ruchu były problemy z przelogowaniem sie do kolejnego BTS-a. Wtedy zasięg spada do zera. To są dane z tych kilkunastu numerów z których w sumie korzystamy, wiec to nie jest wina aparatu.

Mieliśmy jeszcze jeden duży problem z mnogością kont abonenckich (lubicie tworzyć) i scaleniu tego w całość, ale po miesiącach walk zostało to załatwione.

Nie wystarczy nazwać sal konferencyjnych Sting, Garou czy Madonna, żeby być profesjonalnym, atrakcyjnym i cool.
Weźcie się uczciwe za pracę, żeby życie codzienne i praca nie kręciła się wokół problemów z Play. Umowy kończą mi się w sierpniu i jak do tego czasu nic się nie poprawi to ja w sumie z 30 kartami (Play i Ery) poszukam innego operatora (może dalej Era ?), który zapewni odpowiednią jakość usług za dobra cenę.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 09:26 przez Sikor28, łącznie zmieniany 1 raz.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #460531  autor: sumix
 19 lut 2011, 14:40
Mam pytanie dotyczące blokady transferu danych w Play.

Rozumiem, że wyłącza ona możliwośc pobierania danych oraz odbioru/wysyałania MMS poza nadajnikami Play.

Jak wygląda sprawa MMSów wysłanych do mnie. Przepadają ? Nadawca dostaje info, że MMS nie doszedł ? Czy ja dostane jakieś info o tym, że ktoś do mnie napisał MMS ? Czy jak pojawie sie w zasięgu play to MMS dopiero wtedy przyjdzie ?

 #460549  autor: banderas
 19 lut 2011, 15:54
witanm
dziś♠ przedłużałem oferte na all inclusive bez telefonu, jednkaże nie mogę znależć regulaminu promocji "Replay Ekstra All Inclusive (12)",
play4you czy możeśż gdzieś zgłosić o uzupełnienie o ten regulamin stronę www

banderassso
  • Strona 160 z 244
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 244
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 244