• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 159 z 241
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 241

 #542859  autor: KC-KARLOS
 25 mar 2012, 19:41
ppp1ppp, jest automatycznie aktywny na wszystkich kartach prepaid w Play po pierwszym połączeniu wychodzącym.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #542860  autor: Quetzal
 25 mar 2012, 19:42
Jemu chyba chodziło o poziom BOK a nie o roaming.
A co do meritum to napisałem zgłoszenie - czekam co mi odpiszą.

 #542861  autor: KC-KARLOS
 25 mar 2012, 19:43
agaak pisze:Ktoś pamięta ten numer
SMS na darmowy numer 115.
Można też zadzwonić na numer 790500115 (też jest darmowy w Polsce i strefie EURO).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #543048  autor: osachorzow
 26 mar 2012, 17:27
Mam Fresha który mimo doładowania ma błędne saldo i terminy ważności połączeń przychodzących i wychodzących więc napisałem do BOK. Odpowiedź jaką dostałem utwierdziła mnie w przekonaniu, że pracują tam ludzie z łapanki:
Ostatnio numer został doładowany 29 listopada 2011 roku. Aby była możliwość wykonywania połączeń należy doładować telefon.

Pomijam fakt, że podana data doładowania jest błędna, ale jakby była prawidłowa to 29.11.2011 + 1 rok to chyba późniejsza data niż dziś? A może Play jest tak nowoczesny, że jest już kilka lat przed nami i stąd problem z określeniem jaka na Ziemi jest data?

W sumie to jest zabawnie, 3 ostatnie zgłoszenia i odpowiedzi nt. ostatniego doładowania:
Ostatnio numer został doładowany 29 listopada 2011 roku.
Uprzejmie informuję, że ostatnie doładowanie numeru 48xxxxxx miało miejsce 1 czerwca 2011 roku.
(to jest prawda)
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że numer xxxxxxxx aktywowany 29 listopada 2011, nie był nigdy doładowywany.
Śmiać się czy płakać?

EDIT 19:45.
Festiwal niekompetencji trwa:
W odpowiedzi uprzejmie informuje, że przeanalizowałam Pana konto. Analiza wykazała, iż aktywacja usługi w ofercie podstawowej Play Fresh 9 nastąpiła 28 listopada 2011 roku.
Czyli brniemy dalej, ale i tak zaskoczymy abonenta
Od 29 listopada następowało zużycie posiadanych środków, w kwocie 9,00 złotych.
Fakt: karta nieużywana więc środki wyzerowane po blokadzie wychodzących, ale po co to sprawdzać, lepiej napisać że się 'zużyły'...

Jak myślicie, do 20 zgłoszeń wyrobią się z przywróceniem stanu faktycznego po błędzie w ich systemie?

 #543093  autor: Quetzal
 26 mar 2012, 20:46
osachorzow pisze: W sumie to jest zabawnie, 3 ostatnie zgłoszenia i odpowiedzi nt. ostatniego doładowania
(...)
Jak myślicie, do 20 zgłoszeń wyrobią się z przywróceniem stanu faktycznego po błędzie w ich systemie?
Na Twoim miejscu napisał bym skargę do UKE co najmniej 3 zgłoszenia temu.

 #543103  autor: osachorzow
 26 mar 2012, 21:20
Quetzal, spokojnie, ja mam czas ;) najpierw muszę zebrać trochę faktów bo nie wszystkie daty pamiętam. Jak już będę miał pełen obraz niekompetencji to skontaktuję się z UKE. Na chwilę obecną łączenie przynajmniej od 6 miesięcy mam zablokowane połączenia wychodzące mimo, iż ostatnie doładowanie Fresha było w czerwcu.

Teraz nieco nerwowym tonem dostałem odpowiedź, z prawidłowymi datami (ponowne potwierdzenie faktu doładowania w czerwcu) i informacją, że jak chcę mieć aktywne połączenia to mam doładować :D Aaaa i najważniejsze, panienka proponuje 15 zł rekompensaty :D :D (słychać werble) na 1 cykl rozliczeniowy :D :D :D doceniam gest i kłaniam się do stóp... ale pytam też, co to jest cykl rozliczeniowy w pre-paidzie :D takie rzeczy tylko w P4 :D Ale w sumie to tupet mają, 6 miesięcy głuchy telefon a oni 15zł proponują.... a no i pod warunkiem że najpierw doładuję :D

Jak już zbiorę wszystkie fakty to spróbuję oszacować satysfakcjonujące mnie zadośćuczynienie, ale będę domagał się tej rekompensaty na konto... bankowe. I wtedy pewnie zacznie się Meksyk, z UKE w roli mediatora...

 #543105  autor: KC-KARLOS
 26 mar 2012, 21:27
osachorzow, jest takie coś, jak cykl rozliczeniowy w prepaid.
Rozliczanie kosztów w billingu jest od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Cała reszta (poza pakietami złotówkowymi czy minutami przyznanych w ramach ustaleń z BOK PLAY) lecą zgodnie z terminami ustalonymi przez klienta poprzez doładowanie konta i zakup pakietów oraz usług.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #543106  autor: Robaas
 26 mar 2012, 21:28
osachorzow, pewnie chodzi o 15 zł na konto promocyjne ważne 30 dni.

 #543111  autor: osachorzow
 26 mar 2012, 21:43
Karlos20, tak to wszystko kojarzyłem, dlatego zdziwił mnie ten cykl rozliczeniowy który - jak sam piszesz - jest dosyć płynny (w zasadzie dla każdego włączonego pakietu jest inny).

Robaas, dokładnie o to chodzi bo to ich ulubiona rekompesata :) Ale sam przyznasz, jakby panienka napisała:
15zł na konto promocyjne do wykorzystania na połączenia i smsy z wyłączeniem m.in. premium sms i roamingu ważne przez 30 dni od włączenia
to nie będzie to wyglądało już tak fajnie jak
zostanie Panu przyznana rekompensata w postaci doładowania 15zł do wykorzystania przez jeden okres rozliczeniowy
A z tego co pamiętam ktoś tu opisywał swoje przeboje, z rekompensatą na konto główne zamiast promocyjnego... a jak widać powyżej obsługa klienta nie informuje, że ten ich wspaniałomyślny gest dotyczy konta bonusowego. Za to pisząc 'w postaci doładowania' sugeruje, że to na konto główne (jak każde doładowanie).

 #543115  autor: DK
 26 mar 2012, 21:45
a co wy na to, że pracownik salonu Play oszukuje mnie jako klienta mówiąc bym przyszedł w późniejszym terminie by złożyć rezygnację po czym nagle okazuje się, że to już za późno? co najlepsze w dni rezygnacji nadal trzyma się swojej wersji ale umowa mimo to jest dłuższa o miesiąc. Co ciekawsza w odpowiedzi na reklamacje otrzymuje odpowiedź, że,"pracownik się do sytuacji nie przyznaje"? i uznajecie reklamacje za niezasadna? ciekawsze jeszcze bardziej jest to, że mam swiadka który był przy tych rozmowach? no wypowiedz się drogi playu

 #543117  autor: osachorzow
 26 mar 2012, 21:50
DK, ani trochę mnie to nie dziwi... pracowników Play pytam tylko aby potwierdzić to co sam ustaliłem i jeśli są rozbieżności to drążę temat. Gdy pytam o nowe rzeczy to później potwierdzam je studiując regulaminy. Jest to przykre ale po prostu nie wierzę w ich kompetencje.

A w mojej sprawie znów ciekawie... w ostatnim zgłoszeniu potwierdzają kiedy numer był aktywowany (2009), potem kiedy ponownie aktywowany w związku z błędem (11.2011) po czym na prośbę o podanie dokładnej daty blokady połączeń wychodzących w lipcu ubiegłego roku otrzymuję odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że w związku z tym, że numer 48xxxxx został aktywowany 28 listopada 2011 roku, nie było możliwości blokady połączeń w lipcu 2011 roku. Jeśli miał Pan na myśli inny numer telefonu, proszę o jego podanie w korespondencji zwrotnej.
Ale za jedną rzecz mają plus: odpisują w mniej niż godzinę od wysłania...
a że bez sensu odpowiadają... to co :) grunt że OK działa sprawnie... w statystykach :D
Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 22:11 przez osachorzow, łącznie zmieniany 1 raz.

 #543123  autor: grzechotnik31
 26 mar 2012, 22:10
Play4you czy możesz się zająć zgłoszeniem nr 41849789? Są tam dwa proste pytania a nikt z Play nie potrafi na nie odpowiedzieć od dwóch tygodni. Z góry dziękuję.

 #543135  autor: playonline
 26 mar 2012, 23:19
osachorzow pisze:A z tego co pamiętam ktoś tu opisywał swoje przeboje, z rekompensatą na konto główne zamiast promocyjnego
M. in. ja się wypowiadałem tylko, że u mnie sytuacja trochę inna była bo przebywam za granicami Polski więc taka rekompensata na nic by mi się zdała. Póki co to Play już mnie nie zaskakuje negatywnie. :) No ale fakt faktem tutaj też nie sprecyzowano o jakie konto chodzi... ;)

 #543150  autor: Robaas
 26 mar 2012, 23:46
osachorzow, to ja właśnie walczyłem o doładowanieł na konto główne łącznie z UKE :)

 #543212  autor: nav
 27 mar 2012, 12:45
Ja mam takie pytanie, a właściwie to dwa. Niedługo kończy mi się umowa na play online. Chcę ją rozwiązać i przejść do oferty na kartę, bo mam strasznie łatwy numer telefonu. Czy jest możliwość przeniesienia nr do taryfy głosowej play fresh czy czegokolwiek innego od razu, czy tylko jedynie do play online na kartę i w związku z tym, że mam 6 pakietów po 500MB które dostałam za eko fakturę, muszę je wykorzystać czy przejdą ze mną do nowej oferty. Byłoby fajnie bo razem z promocyjnym 1GB za przejście miałabym w sumie 4. Dziękuję za odpowiedź.

 #543213  autor: playonline
 27 mar 2012, 13:00
nav pisze:Ja mam takie pytanie, a właściwie to dwa. Niedługo kończy mi się umowa na play online. Chcę ją rozwiązać i przejść do oferty na kartę, bo mam strasznie łatwy numer telefonu. Czy jest możliwość przeniesienia nr do taryfy głosowej play fresh czy czegokolwiek innego od razu, czy tylko jedynie do play online na kartę i w związku z tym, że mam 6 pakietów po 500MB które dostałam za eko fakturę, muszę je wykorzystać czy przejdą ze mną do nowej oferty. Byłoby fajnie bo razem z promocyjnym 1GB za przejście miałabym w sumie 4.
Powiem krótko - zapomnij o przeniesieniu pakietów więc je wykorzystaj. Co do zmiany typu karty z neta na głos to też zapomnij. ;)

 #543266  autor: osachorzow
 27 mar 2012, 16:28
A P4 nadal leci w kulki... jak wiemy
ROZPORZĄDZENIE pisze:Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi telekomunikacyjnej, lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana,
tymczasem na pytanie o stan konta w momencie blokady połączeń wychodzących w wyniku błędu systemu dostałem odpowiedź:
W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, iż w naszych systemach maksymalny czas sprawdzenia stanu konta to 3 miesiące.
Więc albo OK kłamie albo mają gdzieś polskie prawo skoro w przypadku reklamacji nie są w stanie odtworzyć tak podstawowej rzeczy, jak stan konta.

Poprosiłem o weryfikację powyższej odpowiedzi i takie coś dostałem:
Numer 72xxxx nie był aktywny w podanym przez Pana terminie.
Napisałem ponownie, ale czy otrzymam sensowną odpowiedź?

Wcześniejsze zgłoszenia dopiero za trzecim razem doczekały się właściwej odpowiedzi. Najwyraźniej P4 lubi zabawę 'do trzech razy sztuka'. Ścieżka do uzyskania daty blokady połączeń wychodzących:
Uprzejmie informuję, że w związku z tym, że numer 48xxxxxxxx został aktywowany 28 listopada 2011 roku, nie było możliwości blokady połączeń w lipcu 2011 roku.
Uprzejmie informuję, iż potwierdzam informacje, których udzieliła konsultantka w poprzednim zgłoszeniu. Numer 48xxxxxxxxx aktywowany został 28 listopada 2011 roku. Nie ma więc możliwości aby w lipcu 2011 był on zawieszany.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że Pana numer został zablokowany dnia 3-07-2011 z powodu braku płatności. Przepraszam za błędy konsultantów odpowiadających na zgłoszenia 42xxxxx oraz 42xxxxx.
Czyli cud bo nagle się okazało, że numer został dezaktywowany w lipcu, kłamstwem jest powód bo doładowanie było... tylko coś się spieprzyło i nagle daty się skasowały. No ale grunt że datę podali. Kompletacja faktów trwa... opornie... bo to P4.

Dodane 20:48

Otrzymałem sensowną odpowiedź! Bo była trzecia...
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że reklamacja jest rozpatrywana przez specjalny dział, kóry ma dostęp do szerszego sprawdzenia aktywności konta jak i stanu konta. Konsultanci mają możliwość sprawdzenia tylko i wyłącznie do 3 miesięcy wstecz.
Czyli pozostaje złożyć reklamację mając większość danych. Póki doliczyłem się około 210 dni (7 miesięcy!) w których miałem zablokowane połączenia wychodzące mimo, że ostatnie doładowanie było w czerwcu 2011r.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 20:58 przez osachorzow, łącznie zmieniany 1 raz.

 #543318  autor: ukefake
 27 mar 2012, 20:52
osachorzow pisze:Jak już zbiorę wszystkie fakty to spróbuję oszacować satysfakcjonujące mnie zadośćuczynienie, ale będę domagał się tej rekompensaty na konto... bankowe. I wtedy pewnie zacznie się Meksyk, z UKE w roli mediatora...
wg mnie nie masz podstawy żądać tej kwoty na konto bankowe. O ile pamiętam, rozporządzenie daje możliwość przelewu na konto ALE dla kwot uznanych w wyniku reklamacji (czyli op źle naliczył, a teraz zwraca). Rekompensata to tylko i wyłącznie dobra wola operatora.
A co do kwestii doładowania tymi 15pln - skoro nie napisali, że to będzie doładowanie na konto promocyjne to masz szansę dostać je na główne. Obawiam się jednak, że bez UKE się nie obejdzie (tak jak u Robaasa) - ale skoro masz czas :-D
nav pisze:Niedługo kończy mi się umowa na play online. Chcę ją rozwiązać i przejść do oferty na kartę, bo mam strasznie łatwy numer telefonu
wydaje się, że tego play nie potrafi. Ale zawsze można przenieść do np orange-a i wrócić na play fresh

 #543319  autor: osachorzow
 27 mar 2012, 20:54
ukefake, na szczęście w rozporządzeniu jest to jasno określone:
§ 2. 1. Reklamacja powinna zawierać: (...)
7) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty;
8 ) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku, o którym mowa w pkt 7;


[ Dodano: 2012-03-27, 20:57 ]
ukefake pisze:to masz szansę dostać je na główne.
Ta... pod warunkiem, że teraz doładuje tel. bo mam zablokowane przychodzące, a nie mam zamiaru... konto powinno być ważne do czerwca 2012 więc czemu miałbym doładować teraz?

 #543325  autor: ukefake
 27 mar 2012, 21:07
osachorzow, co do rozporządzenia to dawno go nie stosowałem stąd moja wątpliwość. Skoro jednak prawnie istnieje taka możliwość to ja bym też chciał tę rekompensatę na konto. A jak będą się ociągać to ustawowe odsetki :twisted:
osachorzow pisze:konto powinno być ważne do czerwca 2012
takie czekanie może być zgubne. do czerwca raptem 3 miesiące (w przybliżeniu) a biorąc pod uwagę jakość dotychczasowych odpowiedzi to może być za mało. Dlatego dołączam się do głosu, aby zebrać wszystkie materiały które masz i uderzyć do UKE (żeby chociaż aktywowali ci numer, a potem można zacząć zabawę z przelewem na konto)
  • Strona 159 z 241
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 241
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 241