• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 158 z 241
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 241

 #542083  autor: LucasQ
 21 mar 2012, 19:30
MADMAX pisze:
LucasQ pisze:DAJE, niemożność rozwiązania umowy występuje tylko wtedy gdy nastąpiła ZMIANA prawa telekomunikacyjnego i za tym zmiana regulaminu.
Wprawdzie na forum prawnym oraz w paru innych miejscach gdzie wątek ten był poruszany niejednokrotnie jasno wyjaśniano, że niestety nic z tego nie będzie ale nie jestem prawnikiem tak więc z ciekawością czekam na finał sprawy :-)
Ja też jestem ciekawy, poradziłem się znajomego prawnika, pokazał bardzo konkretny paragraf, który był gdzieś już na forum cytowany i powiedział, że jest wielka szansa by udało się tą umowę rozwiązać, no bo w końcu czemu Play ma sobie bezkarnie łamać prawo, bez konsekwencji?

 #542087  autor: ja.michal
 21 mar 2012, 20:00
Fajnie. Też mam RB Mobile a taryfa Long Play. :]

 #542194  autor: bolek2004
 22 mar 2012, 08:55
play4you Ile jeszcze potrwa naprawa Programu Doładowań? Już to prawie miesiąc trwa. Dziwne działało i się popsuło. Dziś na jednym numerze próbowałem aktywować i jest kod dla ciebie niedostępny, na innym z aktywnym programem nie da się sprawdzić niczego, w play24 też nie ma wogóle opcji PD. Nie chcę być złośliwy ale wg mnie to celowe działanie a nie awaria, po likwidacji 30za10 i obcięciu bonusów przy doładowaniu i dalszym cięciu kosztów udajecie teraz awarie żeby ludzie za dużych bonusów nie podostawali, przykre że tak sobie play pogrywa.

 #542198  autor: KC-KARLOS
 22 mar 2012, 09:19
agaak pisze:- jakaś opłata aktywacyjna? w regulaminie nic nie ma.
W tej ofercie NIE MA opłaty aktywacyjnej. Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony.
agaak pisze:- wystarczy dowód osobisty?
Zgadza się :) Wystarczy dowód i podanie swojego numeru telefonu, który jest zarejestrowany na Ciebie w Orange. Pamiętaj, że musisz wygadać środki z karty Orange przed jej dezaktywacją.

[ Dodano: 2012-03-22, 09:22 ]
Dodatkowo: w tej chwili tylko jedna osoba może zakupić tą ofertę.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #542230  autor: margeo
 22 mar 2012, 11:33
Mam pytanie podobne jak w tym wątku: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=57596
Żona dostała dziś sms z numeru 9999 o treści: "Twoje obecne ustawienia internetu niebawem wygasna. Za chwile otrzymasz sms z nowa konfiguracja- zaakceptuj zmiany. ciesz sie szybszym polaczeniem. DziekujemyPlay"

Play4You - coś zmieniacie w ustawieniach? Rozumiem, że to od Was pochodzą te sms? Wszyscy dostaną takiego sms i ustawienia?

**********************
POZDRAWIAM!

 #542237  autor: Samuraj
 22 mar 2012, 12:02
Jest to po prostu przeniesienie wszystkich użytkowników z WAP na bardziej korzystne i szybsze polaczenie APN INTERNET, które polepszy jakość korzystania z internetu w telefonie.

Jam Samuraj, skumaj, honor i duma u nas
To Skor, Mati, Bukarini, K.D.W.A. - StyliSuma
Anno Domini ku anatomii miliardów
Sztuka artu synu, na linii startu tu

 #542239  autor: user_delete19
 22 mar 2012, 12:09
Samuraj pisze:Jest to po prostu przeniesienie wszystkich użytkowników z WAP na bardziej korzystne i szybsze polaczenie APN INTERNET, które polepszy jakość korzystania z internetu w telefonie.
To teraz pytanie poboczne - jak się to ma do korzystania z m.play24.pl czy aplikacji na androida? tam zmiany na koncie możliwe były tylko przy wykorzystaniu apn wap właśnie...

 #542240  autor: margeo
 22 mar 2012, 12:12
A jeśli było ustawione APN INTERNET? Rozumiem, że wysyłają kolejno do wszystkich? Jest jakiś oficjalny komunikat na ten temat w sieci (o zmianach)?

**********************
POZDRAWIAM!

 #542245  autor: Samuraj
 22 mar 2012, 12:20
margeo, wysyłka leci zapewne do użytkowników, którzy w ostatnim czasie korzystali z WAP'a. Ja np. nie otrzymałem SMSa - korzystam z APN internet

wojciech, mocne - ciekawe czy o tym pomysleli

Jam Samuraj, skumaj, honor i duma u nas
To Skor, Mati, Bukarini, K.D.W.A. - StyliSuma
Anno Domini ku anatomii miliardów
Sztuka artu synu, na linii startu tu

 #542248  autor: margeo
 22 mar 2012, 12:43
Samuraj pisze:margeo, wysyłka leci zapewne do użytkowników, którzy w ostatnim czasie korzystali z WAP'a. Ja np. nie otrzymałem SMSa - korzystam z APN internet
No właśnie - zapewne... ;-)
O ile mi wiadomo był tam raczej ustawiony APN INTERNET, bo chyba tak ustawiałem Żonie (ja przynajmniej tak mam ustawiony swój). No cóż - aby mieć pewność, poczekam aż Play4You rozwinie zagadnienie i rozjaśni wszystkie nasze wątpliwości :-)

**********************
POZDRAWIAM!

 #542387  autor: yogurcik
 22 mar 2012, 21:43
P4you1 or 2 Help numery zgłoszeń dotyczą tego samego jednego problemu a odpowiedzi i rozwiązania rożne . Sprawa prosta ale w waszej SIECI już nie :( Mija 3 miesiąc i problem nie rozwiązany a szkoda . Pozdrawiam
42201110
41861390
42131407
42130848
42124081
42200011
Dziś tj piątek kolejny raz zgłaszam prośbę o przeksięgowanie kasy na odpowiednie konta .
Czy naprawdę jest to taki problem w sieci P4 ?
zgłoszenie nr 42221076

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #542569  autor: play4you1
 23 mar 2012, 21:21
margeo pisze:Mam pytanie podobne jak w tym wątku: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=57596
Żona dostała dziś sms z numeru 9999 o treści: "Twoje obecne ustawienia internetu niebawem wygasna. Za chwile otrzymasz sms z nowa konfiguracja- zaakceptuj zmiany. ciesz sie szybszym polaczeniem. DziekujemyPlay"

Play4You - coś zmieniacie w ustawieniach? Rozumiem, że to od Was pochodzą te sms? Wszyscy dostaną takiego sms i ustawienia?
Dowiem się i dam znać. Sama otrzymałam takiego smsa.

[ Dodano: 2012-03-23, 21:26 ]
yogurcik pisze:P4you1 or 2 Help numery zgłoszeń dotyczą tego samego jednego problemu a odpowiedzi i rozwiązania rożne . Sprawa prosta ale w waszej SIECI już nie :( Mija 3 miesiąc i problem nie rozwiązany a szkoda . Pozdrawiam
42201110
41861390
42131407
42130848
42124081
42200011
Dziś tj piątek kolejny raz zgłaszam prośbę o przeksięgowanie kasy na odpowiednie konta .
Czy naprawdę jest to taki problem w sieci P4 ?
zgłoszenie nr 42221076
Ok przekazane

[ Dodano: 2012-03-23, 21:29 ]
bolek2004 pisze:play4you Ile jeszcze potrwa naprawa Programu Doładowań? Już to prawie miesiąc trwa. Dziwne działało i się popsuło. Dziś na jednym numerze próbowałem aktywować i jest kod dla ciebie niedostępny, na innym z aktywnym programem nie da się sprawdzić niczego, w play24 też nie ma wogóle opcji PD. Nie chcę być złośliwy ale wg mnie to celowe działanie a nie awaria, po likwidacji 30za10 i obcięciu bonusów przy doładowaniu i dalszym cięciu kosztów udajecie teraz awarie żeby ludzie za dużych bonusów nie podostawali, przykre że tak sobie play pogrywa.
Nie mam takiej informacji. Gdybym wiedziała-powiedziałabym.

 #542784  autor: mPablo
 25 mar 2012, 14:33
Czy oferta "Program doładowań" dla Fresha jest jeszcze aktualna? W Play24 ciągle nie widać tej usługi (czy włączona czy nie, a jeśli tak, to do kiedy). Kod z regulaminu usługi na sprawdzenie statusu, czyli *111*50*3#, daje mi odpowiedź "Kod dla Ciebie niedostępny". Fajnie, że macie oferty promocyjne, ale upie***iwe jest bujanie się z ciągłymi problemami z nimi :evil:

 #542798  autor: DanielR
 25 mar 2012, 15:30
agaak pisze:Czy w Play nadal jest ta usługa z darmowym wysłaniem SMS z nazwą kraju, a w odp. ma się ceny roamingu w nim?
Ktoś pamięta ten numer :)
Taaa... Powiedzmy, że "działa". Ten numer, to 115.
Ja w tym temacie już jakiś czas temu sygnalizowałem problem z tą właśnie usługą.
Otóż po wpisaniu strefy roamingowej w treści SMS-a, np. dla Unii Europejskiej "E", a dla innych stref odpowiednio "1", "2" i "3", przychodzi do mnie jedynie jeden (pierwszy z trzech) SMS zwrotny, a powinny wszystkie trzy, tak jak kiedyś...
Sprawdź, jak jest u Ciebie.

 #542801  autor: Quetzal
 25 mar 2012, 15:45
A ja mam pytanie odnośnie roamingu.
Czy przed wyjazdem za granicę trzeba zrobić zgłoszenie w Play aby aktywowali roaming, czy jest on automatycznie dostępny na koncie?
Sprawdzałem w Play24 ale nie ma tam nic o roamingu.

 #542803  autor: Samuraj
 25 mar 2012, 16:00
Quetzal pisze:Czy przed wyjazdem za granicę trzeba zrobić zgłoszenie w Play aby aktywowali roaming, czy jest on automatycznie dostępny na koncie?
A masz prepaid czy postpaid ?

Ja na swoim numerze na abo miałem automatycznie aktywowany, ale dla własnego spokoju zadzwoń do OK lub zrób zgłoszenie z prośbą o aktywację.

Jam Samuraj, skumaj, honor i duma u nas
To Skor, Mati, Bukarini, K.D.W.A. - StyliSuma
Anno Domini ku anatomii miliardów
Sztuka artu synu, na linii startu tu

 #542805  autor: Quetzal
 25 mar 2012, 16:07
Mam Fresha
Samuraj pisze: ale dla własnego spokoju zadzwoń do OK lub zrób zgłoszenie z prośbą o aktywację.
Dzwonienia wolałbym uniknąć - najpierw wyłącza mi transmisję danych, potem włącza notkę sms, a do tego zaproponują przejście na abonament... a na koniec interweniować będzie musiał Play4you ;)
Ale chyba najbezpieczniej będzie napisać do nich.

 #542808  autor: nemo2009
 25 mar 2012, 16:23
Quetzal pisze:Dzwonienia wolałbym uniknąć - najpierw wyłącza mi transmisję danych, potem włącza notkę sms, a do tego zaproponują przejście na abonament... a na koniec interweniować będzie musiał Play4you ;)
Ale chyba najbezpieczniej będzie napisać do nich.
Nic dodać,nic ująć.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #542819  autor: pakierhakierxd
 25 mar 2012, 17:30
Mam pytanie ostatnio wyłączyłem usługę etykietka i liczyłem na to że jak to zrobię to zmieni mi nazwę z powrotem na domyślną play ale niestety tak się nie stało a przy wysłaniu smsem odpowiedniej komendy pisze że jest przywrócona domyślna etykietka,sprawdzałem programem w telefonie co pisze przy operator i pisze unavaible kiedy wcześniej pisało w tym miejscu play.
Napisałem ostatnio zgłoszenie nr 42239243 i dostałem odpowiedź w stylu tak powinno być ale myślę że powinno być normalnie bo na innej karcie sieci play mam cały czas play :)
Proszę o pomoc jak coś to mogę napisać 2 x zgłoszenie

Pozdrawiam :)

 #542855  autor: ppp1ppp
 25 mar 2012, 19:32
nemo2009 pisze:Nic dodać,nic ująć.
to jak z roamingiem we fresh?
  • Strona 158 z 241
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 241
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 241