• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 156 z 244
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 244

 #459024  autor: kuwejt
 10 lut 2011, 17:55
qper pisze:
Dzisiaj przenieśliśmy z abonamentu 5 numerów do Fresha i od rana co kilka minut otrzymujemy kilkadziesiąt smsów na przemian o treści

"Twoja oferta została zmieniona na Play Fresh. Regulamin oferty dostępny jest na stronie playmobile.pl" oraz

"Twoja oferta została zmieniona na Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play. Regulamin oferty dostępny jest na stronie playmobile.pl".

Obrazek
Podobno jak się ma takie coś to to dodaje +10 lub może nawet +20 minut do wszystkich ale dopiero po weryfikacji przez specjanego Maga zwanego "expertem z BOK". Ważne by napotkany Mag był na przynajmniej 2gim poziomie wtajemniczenia i miał iq min 90. Grałem w to już 3 razy i powiem Ci że nie łatwo takiego spotkać :smt005
A tak na serio to spam jest chyba karany?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2011, 18:01 przez kuwejt, łącznie zmieniany 1 raz.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #459025  autor: Quetzal
 10 lut 2011, 17:56
cudak10 pisze: Konsultant z UKE powiedział również że salon ma obowiązek przyjąć pismo o rezygnacji mimo że mi tego odmówili. Spróbowałem po rozmowie iść do salonu i zapytać czy mogę złożyć rezygnację w salonie, miła pani odpowiedziała że niestety nie ma takiej możliwośći wtedy ja poprosiłem to na piśmie. Miła pani zmieniła nagle zdanie.
Bardzo słuszne posunięcia, choć ja bym prywatnie nie zastawiłbym wypowiedzenia w salonie. To w twoim własnym interesie. Pani z salonu zgubi, nie prześle albo coś a to Ty płacisz abonament.
Wypowiedzenie wysyła się pocztą, oczywiście poleconym - jak coś się po drodze "zagubi" to przynajmniej wiadomo jak droga postępowania.

 #459028  autor: kuwejt
 10 lut 2011, 18:04
Quetzal pisze:
cudak10 pisze: Konsultant z UKE powiedział również że salon ma obowiązek przyjąć pismo o rezygnacji mimo że mi tego odmówili. Spróbowałem po rozmowie iść do salonu i zapytać czy mogę złożyć rezygnację w salonie, miła pani odpowiedziała że niestety nie ma takiej możliwośći wtedy ja poprosiłem to na piśmie. Miła pani zmieniła nagle zdanie.
Bardzo słuszne posunięcia, choć ja bym prywatnie nie zastawiłbym wypowiedzenia w salonie. To w twoim własnym interesie. Pani z salonu zgubi, nie prześle albo coś a to Ty płacisz abonament.
Wypowiedzenie wysyła się pocztą, oczywiście poleconym - jak coś się po drodze "zagubi" to przynajmniej wiadomo jak droga postępowania.
ja mam odmienne zdanie. Składasz w salonie za pisemnym potwierdzenim na kserokopii pracownika salonu. Wtedy nawet jak zgubią to Cie to nie interesuje, baaa nwet bym powiedział, że jeśli masz takie potwierdzenie to w ich interesie jest tego NIE zgubić :) A pocztą nawet za potwierdzeniem odbioru mogą się migać że w kopercie nie było żadnego wypowiedzenia tylko np. gazeta lub pusta kartka

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #459029  autor: qper
 10 lut 2011, 18:39
kuwejt pisze:
Podobno jak się ma takie coś to to dodaje +10 lub może nawet +20 minut do wszystkich ale dopiero po weryfikacji przez specjanego Maga zwanego "expertem z BOK". Ważne by napotkany Mag był na przynajmniej 2gim poziomie wtajemniczenia i miał iq min 90. Grałem w to już 3 razy i powiem Ci że nie łatwo takiego spotkać :smt005
A tak na serio to spam jest chyba karany?
Nie wiem czy spam ale jest to mega uciążliwe.
Moi pracownicy też są wkurzeni. Te smsy ciągle przychodzą. Zgłosiłem to już na play24 oraz dodatkowo dzwoniłem do BOK, aby błagać żeby przestali...

Pomocy play4you...

 #459038  autor: ukefake
 10 lut 2011, 20:29
p4y,
trochę z innej beczki. o ile mi wiadomo nadal jest dostepny longplay za 1pln w mnp klik. chciałbym się dowiedzieć jakie wynoszą kary za zerwanie umowy (z opcją 60min) w ciagu pierwszych 6-ciu miesięcy. z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

 #459047  autor: ChuckyCiechanow
 10 lut 2011, 20:59
ukefake pisze:p4y,
trochę z innej beczki. o ile mi wiadomo nadal jest dostepny longplay za 1pln w mnp klik. chciałbym się dowiedzieć jakie wynoszą kary za zerwanie umowy (z opcją 60min) w ciagu pierwszych 6-ciu miesięcy. z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
Nie ma żadnej kary umowę możesz zerwać w każdej chwili, nie ponosząc kosztów.

 #459048  autor: banderas
 10 lut 2011, 21:04
ukefake pisze:p4y,
trochę z innej beczki. o ile mi wiadomo nadal jest dostepny longplay za 1pln w mnp klik. chciałbym się dowiedzieć jakie wynoszą kary za zerwanie umowy (z opcją 60min) w ciagu pierwszych 6-ciu miesięcy. z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
nie ma żadnych kar z zerwanie umowy longplay za 1 zł

banderassso

 #459054  autor: Jedrker
 10 lut 2011, 21:16
ukefake pisze:p4y,
trochę z innej beczki. o ile mi wiadomo nadal jest dostepny longplay za 1pln w mnp klik. chciałbym się dowiedzieć jakie wynoszą kary za zerwanie umowy (z opcją 60min) w ciagu pierwszych 6-ciu miesięcy
A ja dzwoniłem wczoraj do BOK PLAYA z pytaniem czy nadal obowiązuje ta promocja, pracownik mi powiedział że nie ma już czegoś takiego jak abonament za 1 zł :evil:
Chciałem dać playowi 2 szansę i przenieść do PLAY na razie do abo za 1 zł 2 numery ...
Jutro prawdopodobnie pójdę do salonu i zobaczymy jak to z tym abo za 1 zł jest.
A trzeba brać puki jest, jak nic nie będzie się działo, zmigruję do long play.

 #459089  autor: kerim36
 11 lut 2011, 07:33
Jedrker pisze:A ja dzwoniłem wczoraj do BOK PLAYA z pytaniem czy nadal obowiązuje ta promocja
kolejny punkcik ujemny dla BOK-u Play :twisted:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #459126  autor: play4you2
 11 lut 2011, 10:50
banderas pisze:kiedy ta fukcjonalność zostanie przywrócona?
Jest na produkcji. Niestety, nie znam szczegółów prowadzonych prac. Pewnie niedługo będzie ok.
banderas pisze:czy jak zlece zmiane nr tel w salonie będe miał jakiś wybór?
Nie do końca, ale Możesz np. poprosić w Salonie o utworzenie zgłoszenia i w jego treści zamieść koniecznie informację, aby skontaktowano się z Tobą przed zmianami.
lwiczek pisze:gdyby pani Anna K. raczyła kliknąć dwa razy miała by zapewne dostęp do wszystkich informacji (no chyba, że takowe są ukrywane, to dziwne...)
Zweryfikowałem to zgłoszenie i chcę Cie przeprosić za jego nieprawidłowe zamknięcie. Dane osoby odpowiedzialnej za jego zamknięcie przekazałem do osoby nadzorującej jej pracę. Z mojej strony chcę Ci powiedzieć, że sprawa została ponownie otworzona pod numerem zgłoszenia 27479905 i przekazano je do działu technicznego. Powiedz mi tylko jedną rzecz dla uściślenia, czy to dotyczy twojego numeru telefonu, z końcówką 63?
Ricki1980 pisze:Od drugiego lutego mam zgłoszenie dotyczące problemów z płynnym przejściem z 2G na 3G i na odwrót w miejscowości Rawicz.
Niestety, mozesz je jeszcze mieć, ponieważ są prowadzone prace modernizacyjne. Nie jestem jednak w stanie Ci powiedzieć, kiedy one dokładnie się zakończą. Na chwilę obecną mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z sieci Play w Rawiczu. Roaming Plusa powinien działać bez zarzutów, choć za to nie odpowiadamy.
Ricki1980 pisze:Dodatkowo prosiłem również o wyłączenie uporczywego powiadomienia po przejściu na zasięg plusa przy włączonym pakiecie internetowym i zmianę nazwy miejscowości z Poznan na Rawicz.
Jak masz ten Pakiet i włączoną blokadę transmisji poza Plusem, to informacja ta jest generowana automatycznie, ze względów informacyjnych dla Ciebie, ponieważ dzięki temu, potem jakbyś korzystał z Plusa i złożył np reklamację na rozliczenia, jesteśmy w stanie Ci wówczas przekazać dane, że otrzymałeś informację o tym. Jak Chcesz to wyłączyć, bierzesz wówczas pełną odpowiedzialność za rozliczenia za transfer danych. Co do informacji (tzw Cell info) o miejscowości, często jest to przypisane do jakiegoś nadajnika. Generalnie jak bardzo chcesz to zmienić, to możesz też wyłączyć komunikaty sieciowe w telefonie i wówczas nie będziesz miał żadnej nazwy na ekranie telefonu. Nie zapomnij proszę, że tego typu informacja w żaden sposób nie jest inforacją lokalizacyjną. Jesto to komunikat sieciowy, przypisany do BTS (nadajnika).
playonline pisze:Dzieki. To przekaz jeszcze aby poprawili wyglad bramka.playmobile.pl
Spokojnie, wiemy o tym. Jest na produkcji.
playonline pisze:I dlatego dobrze by bylo gdyby kazdy operator zamieszczal na swojej www aktualne informacje o awariach itp...
Przekażę sugestię.
cudak10 pisze:Widzę że tak samo czytasz pisma jak całą reszta w Playu, sorki że użyje takich słów ale dla mnie macie jakieś problemy z myśleniem.
Odpowiedź juz Ci udzieliłem. Proszę Cię o usunięcie danych osobowych, gdyż narusza to ustawę o ochronie danych osobowych.
luccicare pisze:P4Y, czy są jakieś wolne etaty do pracy jaki ekspert P4?
Informacje o aktualnych rekrutacjach są zamieszczone na www.playmobile.pl w zakładce "kariera".
mPablo pisze: Numery seryjne zdrapek, które kupiłem to:
10000000183871
10000000473374
To podpada pod sprawę dla UOKiKu...


A próbowałeś je wykorzystać? Czy nie dostałeś doładowania? Jak tak, to zgłoś reklamację.
max000 pisze:czy jak mam automatyczne wybieranie sieci i nie ma tej ikonki R to Internet będzie naliczany z pakietów?
Powiem Ci tak. Zamiast zastanawiać się, kiedy jesteś w zasięgu a kiedy nie, to najlepiej ustaw sobie blokadę transmisji danych w sici Plus i po kłopocie. Często bywa tak, że jak nie masz tej blokady, to jesteś w miescu "A" i pobierasz dane z Pakietu, ale wystarczy że przesuniesz się nawet o kilka metrów, do miejsca "B" gdzie akurat w tym miejscu będzie silniejszy zasięg Plusa i wtedy już transfer rozliczy Ci się poza Pakietem.
sql pisze:Osoba odbierające płaci tylko za odebranie połączenia zgodnie z cennikiem za odebranie połączenia w UE?
Generalnie samo przekierowanie oczywiście jest bezpłatne, ale jak jesteś na terenie Unii, to za połączenia odebrane na numerze przekierowanym zapłacisz tak, jakby ktoś dzwonił na niego bezpośrednio. Reasumując, połączeie zagraniczne jest wówczas rozliczane zgodnie z Cennikiem Oferty Biznes.
qper pisze:Dzisiaj przenieśliśmy z abonamentu 5 numerów do Fresha i od rana co kilka minut otrzymujemy kilkadziesiąt smsów na przemian o treści
Nadal masz takie utrudnienia?
kuwejt pisze:A tak na serio to spam jest chyba karany?
No nie. W tej konkretnej sytuacji te SMS - y mogły wyniknąć z różnego powodu. Nie weryfikowałem sprawy, więc trudno mi powiedzieć, czemu tyle ich było. Co do karalności... Jeżeli zgłosisz stosowne zastrzeżenia, to raczej nie jest to kwestia kary, tylko swego rodzaju odpowiedzialności za ewentualne usterki techniczne. Z pewnością za SPAM nikt do więzienia nie pójdzie :D. Gdyby tak było, to chyba 90% osób by siedziało, gdyż na moją skrzynkę mailową (prywatną), dostaję masę SPAMu i nie mogę się tego pozbyć :P. Nie mam zamiaru płacić za pocztę PRO bez spamu a tak... Cóż, trzeba się przemęczyć :-D. Ot wybaczcie, mój prywatny wątek :wink:. Tak przy okazji, może ktoś coś poradzi na te uciążliwe reklamy? Moge powiedzieć, że prywatna pocztę mam na "wp". Niestety, Administrator jakoś nie kwapi się do pomocy :P.
Quetzal pisze:Wypowiedzenie wysyła się pocztą, oczywiście poleconym -
Spoób złożenia wypowiedzenia jak i jego forma, jest ściśle określona w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, w par. 16 (dla usługi głosowej).
ukefake pisze:chciałbym się dowiedzieć jakie wynoszą kary za zerwanie umowy
Na wstępie zachęcam do zapoznania się z Ofertą Promocyjną "LongPlay za 1 PLN". Tam jest wszystko dokładnie ujęte. A odpowiadając na pytanie, nie ma kary.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #459128  autor: qper
 11 lut 2011, 10:59
play4you2 pisze:Nadal masz takie utrudnienia?
SMS ustały koło północy, a od 10 zaczęło się znowu...

Pomocy...

Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 11:09 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #459129  autor: Ricki1980
 11 lut 2011, 11:01
Ricki1980 pisze:Ja się spytam o problemy techniczne. Od drugiego lutego mam zgłoszenie dotyczące problemów z płynnym przejściem z 2G na 3G i na odwrót w miejscowości Rawicz. Dodatkowo prosiłem również o wyłączenie uporczywego powiadomienia po przejściu na zasięg plusa przy włączonym pakiecie internetowym i zmianę nazwy miejscowości z Poznan na Rawicz. Zgłoszenie jest cały czas realizowane i o ile pierwszy problem został rozwiązany, to pozostałe nie, a dodatkowo od kilku dni są problemy z logowaniem się do sieci macierzystej. Telefon szaleje Plus - Play, Play - Plus i tek w kółko. Gorzej jeśli do Plusa nie może się zalogować z winy operatora i trzeba kilka razy wymuszać ręcznie operatora. Dwa dni temu nastąpił wieczorny pad i mimo widoczności sieci Play w eterze zarówno 2G jak i 3G wyskakiwał napis błąd sieci. Przed chwila wyłączono całkowicie BTS'y i NodeB. Może w końcu sie dowiem czy to jakaś awaria, czy co. W domu mam trzy numery Play i na każdym to samo. Znajomi mają to samo, a już najgorzej ci z PO, bo nawet net nie działa. Były już różne problemy z zasięgiem, przeważnie jednak działał GSM, a 3G był tylko widoczny przy wyszukiwaniu sieci bez możliwości logowania, ale to są już jaja, aby tyle czasu trwała usterka i występowała w różnych porach dnia. Mam Prośbę do play4you1 lub play4you2 o zbadanie tej sprawy.
Czy uzyskam jakąkolwiek odpowiedź. Od drugiego lutego mam zgłoszenie w Play24 i nic. Mam już powoli dosyć tej ciuciubabki z pojawianiem sie i znikaniem macierzystego zasięgu. Głownie chodzi o internet, który akurat jak jest potrzebny to nie działa, bo brak zasięgu Play, a jak się go nie potrzebuje to na ironie włączają nadajniki Play w okolicy. Bądźmy poważni. Chciałbym uzyskać konkretna odpowiedz kiedy skończą się te problemy?

 #459130  autor: play4you2
 11 lut 2011, 11:13
Ricki1980 pisze:Czy uzyskam jakąkolwiek odpowiedź.
Przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź powyżej.
qper pisze:Pomocy...
Ok, zobaczę, co się da zrobić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #459131  autor: Ricki1980
 11 lut 2011, 11:23
play4you2 pisze:
Ricki1980 pisze:Czy uzyskam jakąkolwiek odpowiedź.
Przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź powyżej.
qper pisze:Pomocy...
Ok, zobaczę, co się da zrobić.
O.K. dziękuję, widocznie zgraliśmy się w czasie i gdy pisałem tekst dałeś odpowiedź. 10 minut różnicy :oops:

 #459132  autor: play4you2
 11 lut 2011, 11:47
Ricki1980 pisze:O.K. dziękuję, widocznie zgraliśmy się w czasie i gdy pisałem tekst dałeś odpowiedź. 10 minut różnicy
Spoko :P.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #459136  autor: kuwejt
 11 lut 2011, 12:03
play4you2 pisze: dostaję masę SPAMu i nie mogę się tego pozbyć :P. Nie mam zamiaru płacić za pocztę PRO bez spamu a tak... Cóż, trzeba się przemęczyć :-D. Ot wybaczcie, mój prywatny wątek :wink:. Tak przy okazji, może ktoś coś poradzi na te uciążliwe reklamy? Moge powiedzieć, że prywatna pocztę mam na "wp". Niestety, Administrator jakoś nie kwapi się do pomocy :P.
Zwsze możesz zmień poczte na Gmail i włączyć sobie przekierowanie poczty z wp (tak jakby Gmail był Twoim kilentem poczty WP :wink: ), tamtejszy filtr antyspamowy jeszcze mnie nie zawiódł.
EOT

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #459139  autor: play4you2
 11 lut 2011, 12:27
kuwejt pisze:Zwsze możesz zmień poczte na Gmail
Dzięki za radę, skorzystam. Zobaczymy, czy cos to da :D.
qper pisze:Pomocy...
Powinno być już ok :-D. Jakby co, to daj mi info, ale wątpię, aby się to Ci jeszcze pojawiło ;-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #459151  autor: user_delete19
 11 lut 2011, 13:05
play4you2 pisze:Zweryfikowałem to zgłoszenie i chcę Cie przeprosić za jego nieprawidłowe zamknięcie. Dane osoby odpowiedzialnej za jego zamknięcie przekazałem do osoby nadzorującej jej pracę. Z mojej strony chcę Ci powiedzieć, że sprawa została ponownie otworzona pod numerem zgłoszenia 27479905 i przekazano je do działu technicznego. Powiedz mi tylko jedną rzecz dla uściślenia, czy to dotyczy twojego numeru telefonu, z końcówką 63?
Tak, dotyczy to numeru *663 (opiekuję się kilkoma). Dziękuję za reakcję.

 #459154  autor: play4you2
 11 lut 2011, 13:09
lwiczek pisze:Tak, dotyczy to numeru *663
Ok, przekazano do technicznego.

[ Dodano: 2011-02-11, 14:29 ]
lwiczek pisze:Dziękuję za reakcję.
Postaram się, aby jeszcze dziś ktoś do Ciebie zadzwonił z rozwiązaniem sprawy. Zazwyczaj sprawy techniczne są weryfikowane do 5 dni, ale postaram się jakoś przyspieszyć tę kwestię. To tak w ramach przeprosin, że otrzymałeś taką odpowiedź.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 156 z 244
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 244
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 244