• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 155 z 244
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 244

 #458710  autor: sumix
 09 lut 2011, 11:04
Czy dalo by sie coś zrobić z pewnym szczegółem który postaram się opisać ?

opłata za fakture / przelew 4.02.2011

dnia 8.02.2011 godz 8:30
*101# - widać, że zdjęło kwotę w pozycji saldo niezapłaconych faktur i kwoty poza abonamentem
*124# - po saldzie nie widać, że zapłacono
*125# - faktura widnieje, że do zapłaty

dnia 8.02.2011 godz 14:00
*101# - widać, że zdjęło kwotę w pozycji saldo niezapłaconych faktur i kwoty poza abonamentem
*124# - saldo 0
*125# - faktura widnieje, że do zapłaty

dnia 8.02.2011 godz 15:30
*101# - widać, że zdjęło kwotę w pozycji saldo niezapłaconych faktur i kwoty poza abonamentem
*124# - saldo 0
*125# - faktura zapłacona

Te same informacje uzyskałem przez Play24.

Można coś z tym zrobić ?

 #458713  autor: play4you2
 09 lut 2011, 11:20
sumix pisze:Można coś z tym zrobić ?
Wybacz, ale nie wiem do końca o co Ci chodzi. Czy mógłbyś powiedzieć precyzyjniej, co chcesz przedstawić w tym opisie? Jak dla mnie to jest ok.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #458714  autor: qper
 09 lut 2011, 11:23
play4you2 pisze:
sumix pisze:Można coś z tym zrobić ?
Wybacz, ale nie wiem do końca o co Ci chodzi. Czy mógłbyś powiedzieć precyzyjniej, co chcesz przedstawić w tym opisie? Jak dla mnie to jest ok.
Chyba chodziło o to, aby wszystko rozliczyło się w jednym momencie :)

 #458716  autor: sumix
 09 lut 2011, 11:30
Konkretniej chodzi mi o wyeliminowanie duzego delay w update poszczegolnych pozycji.

Przyklad idealnego dzialania:
wszystkie dane pokrywają się w ze sobą w tym samym czasie, z możliwie jak najmniejszym opóźnieniem
lub dane uaktualniają się dopiero w momencie gdy każdy z wpisów o płatności jest aktualny

Mam nadzieje, że wyraziłem się w miare jasno.
Nie jest to duza wada, ale spytac zawsze mozna.

 #458717  autor: play4you2
 09 lut 2011, 11:30
qper pisze:Chyba chodziło o to, aby wszystko rozliczyło się w jednym momencie
Rozlicza się cyklicznie, po kolejnych etapach księgowania. Dane te, są "zaciągane" bezpośrednio z systemu, więc dopóki ktoś ich tam nie wprowadzi, to pod tym kodem nie będzie żadnych innych wiadomości. Jak się rozliczy ostatecznie, wówczas i pod *125# widać to tak, jak jest w systemie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #458735  autor: banderas
 09 lut 2011, 13:23
play4you
od powstania nowego wizerunku strony zauważyłem brak możliwości wyboru numeru telefonu w eShopie, stąd moje dwa pytania
kiedy ta fukcjonalność zostanie przywrócona?
czy jak zlece zmiane nr tel w salonie będe miał jakiś wybór?

banderassso

 #458745  autor: user_delete19
 09 lut 2011, 14:35
Nosz do diabła, wysłałem zgłoszenie (27056984, wzglednie kompletne) 01.02.2011, dostałem odpowiedź dnia 07.02.2011 (już pomijam, ze wtedy nie mialem zupelnie dostepu do internetu) z wybitnie debilnym dopiskiem:

"Uprzejmie informuję, że w celu weryfikacji oraz rozwiązania problemu, proszę o wypełnienie poniższego szablonu z danymi sprzed maksymalnie 2 dni". Czy ja wyglądam, jakbym miał maszynę czasu?!

Konsultant zaśpiewał sobie:
•Nr abonenta:
to nie widac w zgloszeniu?!

•Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS) / automatyczne)?
•Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus) / automatyczne)?
•Częstotliwość problemu (rzadko / często / cały czas)?
był dopisek, że tak jak w poprzednich zgłoszeniach - chyba można sprawdzić (generalnie zgłoszenie było w tonie "problem znowu się powtarza)

•Miasto, w którym wystąpił problem:
•Dzielnica, w której wystąpił problem:
•Ulica, przy której wystąpił problem:
Lokalizacja podana

•Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)?
•Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku / na zewnątrz)?
vide poprzednie zgloszenia

•Model telefonu:
Podany

•Komunikat na wyświetlaczu:
Ba, nawet zdjęcie podesłałem...

•Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
Zgloszenie dotyczylo braku mozliwosci nawiazania polaczenia w ogole / 'tylko 112'

•Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)?
Brawo - bledne kolo... napisze, ze nie bylo to i tak nie bedzie to istntne bo problem wystapil wczesniej niz 2 dni

•Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
•Godziny w jakich wystąpił problem:
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Dokladnie podane


I teraz lekki rant: OK, zgloszenie nie bylo idealnie z punktami (wybieranie, siec). Ale byla informacja ze jest to juz *kolejne* wystapienie problemu, wiec gdyby pani Anna K. raczyła kliknąć dwa razy miała by zapewne dostęp do wszystkich informacji (no chyba, że takowe są ukrywane, to dziwne...)

Z drugiej strony - po tygodniu raczycie odpowiedziec na zgloszenie i rzucacie *NIEREALNYM* zadaniem podania szczegolow zdarzenia sprzed dwoch dni. Ktoś tu ma lekko nierowno pod sufitem. Juz pomijajac fakt, ze brak jakiejkolwiek informacji o odpowiedzi oznacza ze po wykonaniu zgloszenia trzeba co chwile wchodzic na play24 bo moze cudownie ktos raczy odpowiedzeic :/

:evil:

</rant>

 #458746  autor: Ricki1980
 09 lut 2011, 14:53
Ja się spytam o problemy techniczne. Od drugiego lutego mam zgłoszenie dotyczące problemów z płynnym przejściem z 2G na 3G i na odwrót w miejscowości Rawicz. Dodatkowo prosiłem również o wyłączenie uporczywego powiadomienia po przejściu na zasięg plusa przy włączonym pakiecie internetowym i zmianę nazwy miejscowości z Poznan na Rawicz. Zgłoszenie jest cały czas realizowane i o ile pierwszy problem został rozwiązany, to pozostałe nie, a dodatkowo od kilku dni są problemy z logowaniem się do sieci macierzystej. Telefon szaleje Plus - Play, Play - Plus i tek w kółko. Gorzej jeśli do Plusa nie może się zalogować z winy operatora i trzeba kilka razy wymuszać ręcznie operatora. Dwa dni temu nastąpił wieczorny pad i mimo widoczności sieci Play w eterze zarówno 2G jak i 3G wyskakiwał napis błąd sieci. Przed chwila wyłączono całkowicie BTS'y i NodeB. Może w końcu sie dowiem czy to jakaś awaria, czy co. W domu mam trzy numery Play i na każdym to samo. Znajomi mają to samo, a już najgorzej ci z PO, bo nawet net nie działa. Były już różne problemy z zasięgiem, przeważnie jednak działał GSM, a 3G był tylko widoczny przy wyszukiwaniu sieci bez możliwości logowania, ale to są już jaja, aby tyle czasu trwała usterka i występowała w różnych porach dnia. Mam Prośbę do play4you1 lub play4you2 o zbadanie tej sprawy.

 #458750  autor: playonline
 09 lut 2011, 15:14
play4you2 pisze:Sprawę przekazałem stosownym osobom.
Dzieki. To przekaz jeszcze aby poprawili wyglad bramka.playmobile.pl bo przycisk wyloguj i "Klient biznesowy" sa w tych samych miejscach. O ile z kompa latwo w miare kliknac to co sie chce to z telefonu nawet przy powiekszeniu juz nie...
Ricki1980 pisze:Mam Prośbę do play4you1 lub play4you2 o zbadanie tej sprawy.
I dlatego dobrze by bylo gdyby kazdy operator zamieszczal na swojej www aktualne informacje o awariach itp...
lwiczek pisze:Juz pomijajac fakt, ze brak jakiejkolwiek informacji o odpowiedzi oznacza ze po wykonaniu zgloszenia trzeba co chwile wchodzic na play24 bo moze cudownie ktos raczy odpowiedzeic
Tez tak kiedys mialem... ;)

 #458765  autor: user_delete19
 09 lut 2011, 17:05
Nosz kuzwa... zmiana profilu wylacza tez 'zbieraj minuty'?! Grr... Wiedzialem, ze resetuje to 'pakiety', ale zupelnie nie przypuszczalem ze taka 'nieczasowa' usluge tez to wylacza... bleh >:

Tak czy inaczej - pod Opera nie da sie wlaczac uslug - przyciski wstecz/dalej zupelnie sie rozjezdzaja i nie mozna w nie kliknac...

 #458766  autor: cudak10
 09 lut 2011, 17:06
play4you2 pisze:
cudak10 pisze:Zobaczcie jak sieć Play traktuje swoich klientów.
Play4you co teraz powiesz??
Niestety, ale w tej sytuacji nie masz racji. Już dostałes odpowiedź na Twoje pytanie 20 11 2010r, po tym jak złozyłeś odwołanie od odpowiedzi na reklamację (zresztą tam też podano Ci te dane o które prosisz). Rozumiem, że możesz być zdenerwowany, ale w tej sytuacji Twoja ocena jest zdecydowanie niesprawiedliwa, gdyż Twoja sprawę rozpatrzono prawidłowo. Jak wspomniałem, złożyłeś odwołanie, więc zgodnie z prawem, nie możesz juz ponownie składać na tą samą sprawę reklaamcji (lub ponownie odwołania). Jak zapoznasz się z klauzulą pod pismem z 20 11 2010r, tam masz wyjasnione, co mozesz jeszcze w tej sprawie zrobić.
Przykro mi, ale z naszej strony sprawa uznana jest za zamkniętą.
Widzę że tak samo czytasz pisma jak całą reszta w Playu, sorki że użyje takich słów ale dla mnie macie jakieś problemy z myśleniem.
Czy to uważasz za odpowiedz na moje pytanie??
Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie telefoniczne z 18 listopada 2010 roku, będące odwołaniem od wyniku rozpatrzenia zgłoszenia numer 22816000. Sprawa dotyczyła naliczenia opłaty za wysłanie wiadomości SMS na numer 60440.
Uprzejmie informujemy, że widomości SMS wysłane zostały z numeru 883963943
15 października 2010 roku o godzinach: 12:05:23, 12:08:00, 12:09:25.
Zgodnie z rozwiązaniem reklamacji należność za wysłanie SMS na numer 60440, została pobrana zgodne z Regulaminem konkursu „Jesienna Fiesta w Play”. Za każdą wiadomością pobrano opłatę 10 gr z przysługującego Panu w abonamencie „Pakietu Złotówek”.
Na tej podstawie zmuszeni byliśmy uznać Pana odwołanie za niezasadne.
Dla Pana wygody zapewniamy kontakt z naszą firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Z poważaniem,

S.P.
Lider zespołu ds. obsługi klienta


Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.


Proszę sobie zobaczyć zrzut z billingu i smsy o których mówi Play4you. To były smsy o treści STOP i były wysłąne po tym jak ja otrzymałem od nich płatne SMS-y

http://zapodaj.net/5edb5853e3d1.jpg.html

Tu chodzi o smsy o treści STOP które wysłałem a ja chce wiedziec KIEDY I W JAKI SPOSÓB AKTYWOWAŁEM TEN ŚMIESZNY KONKURS. Zobacz kiedy ja wysłałem te smsy a kiedy dostałem od was płatne. No chyba że można konkurs aktywować po otrzymaniu od was SMS-ów i nie pisz głupot tylko podaj na publicznym forum date, dzień i godzinę i w jaki sposób aktywowałem ten wasz konkurs.
Tu zrzut z billingu i zobacz sobie datę wysłania sms-ów przeze mnie a datę kiedy smsy przyszły od was. Nie pisz że to nie jest wasz konkurs bo jesteście cwaniacką firmą która zleca konkursy innej firmie i naciągacie tylko ludzi na pieniądze, można to nazwać kradzieżą i ja się tak czuje bo od 5 słownie pięciu miesięcy nikt nie udzielił mi informacji kiedy i jak uaktywniłem ten konkurs mimo 11 telefonów na waszą infolinię, wysłąniu kilku reklamacji (sam nawet pisałeś że mam czekać na rozpatrzenie to udzielicie mi tej informacji, to były twoje publiczne słowa i co ??? okłamałeś mnie. Jeżeli uwazasz że jest inaczej to podaj mi te info publicznie ja to porównam z moim bilingiem i wrzucę te daty które podasz publicznie na forum i wtedy przekonamy się kto jest nieuczciwy Ty i Play czy Ja. Nie ściemnia w swoich odpowiedziach tylko odpowiedz na proste pytanie.
Jeżeli pobieracie odemnie pieniądze to waszym zasranym obowiązkiem jest podanie mi tych danych

Jak już używasz Ctrl+C > Ctrl+V to przynajmniej później skasuj dane osobowe konsultanta.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 10:39 przez cudak10, łącznie zmieniany 1 raz.

 #458771  autor: ukefake
 09 lut 2011, 17:15
cudak10, przygotuj historię twoich reklamacji (z "odpowiedziami") a następnie kliknij TU - dalej będziesz wiedział co robić ;)
play4mersi to co mogli zrobić na swoim poziomie już zrobili i nie warto już zawracać im głowy ani obrażać. Pora, żeby inni pracownicy się wykazali.

 #458782  autor: cudak10
 09 lut 2011, 17:45
ukefake pisze:cudak10, przygotuj historię twoich reklamacji (z "odpowiedziami") a następnie kliknij TU - dalej będziesz wiedział co robić ;)
play4mersi to co mogli zrobić na swoim poziomie już zrobili i nie warto już zawracać im głowy ani obrażać. Pora, żeby inni pracownicy się wykazali.
Ja nikogo nie obrażam ja tylko stwierdzam fakty , nie lubię jak ktoś ze mnie robi idiotę a sieć Play stara się tak ze mną robić. Do UKE już dzwoniłem i to nie tylko w tej sprawie. Powiedzieli mi że mam poczekać na odpowiedź z sieci Play na moje pytanie wtedy porównamy to z moimi Bilingami które na wszelki wypadek zrzuciłem na dysk żeby coś "dziwnego" się na nich nie wydarzyło. Mam jeszcze drugą sprawę z siecią Play mianowicie napisałem wypowiedzenie za internet. Pismo wysłałem 7 grudnia (14 grudnia dotarło do sieci Play, mam na to potwierdzenie z Poczty) a oni je niby otrzymali 21 Grudnia (umowę miałem do 26 stycznia) czyli i tak ponad miesiąc przed zakończeniem umowy dotarła. Oni policzyli sobie okres rozliczeniowy który mam od 20. Mimo że mam zapisek w umowie o treści:
Pkt.9 Umowa zawarta na czas określony przekształca się po upływie czasu, na jaki została zawarta, w umowę zawartą na czas nieokreślony, chyba że abonent na 30 dni przed upływem okresu, na który umowa została zawarta, zawiadomi operatora na piśmie, że nie zamierza korzystać z usług operatora.
Nie wiem czy ja to źle interpretuję czy sieć Play, ale dla mnie jest to jasno napisane.

Konsultant z UKE powiedział również że salon ma obowiązek przyjąć pismo o rezygnacji mimo że mi tego odmówili. Spróbowałem po rozmowie iść do salonu i zapytać czy mogę złożyć rezygnację w salonie, miła pani odpowiedziała że niestety nie ma takiej możliwośći wtedy ja poprosiłem to na piśmie. Miła pani zmieniła nagle zdanie.

 #458899  autor: luccicare
 10 lut 2011, 00:50
P4Y, czy są jakieś wolne etaty do pracy jaki ekspert P4? Rozważam zmianę pracy, a ta widać po postach wydaje się dość lajtowa. Nie trzeba rozmawiać z klientami, zamiast odpowiedzieć na zgłoszenie można na szybko wysłać formularz do wypełnienia i zgłoszenie z głowy, jeśli brakuje czasu można też po prostu odpowiedzieć nie na temat. Wobec tego co teraz mam wydaje się to istne niebo mlekiem i miodem płynące. Nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o sieci komórkowe, ale szybko się uczę i zawsze zajmuję się sprawami klientów, tak jakbym sam się swoimi sprawami zajmował, pewnie szybko stałbym się u was P4 Star. Na jaki adres można wysłać aplikację?

 #458904  autor: kerim36
 10 lut 2011, 07:30
luccicare,
zapomniales dodac, ze jak klient Ci sie znudzi to zawsze mozesz wyslac formulke o zakonczeniu postepowania w playu - a zatem idz sobie kliencie do sadu

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #458915  autor: mPablo
 10 lut 2011, 08:57
W Playzone w Złotych Tarasach w Warszawie sprzedawane są stare zdrapki Play, te o nieregularnym kształcie, z datą ważności 2009-01-23. Sprzedawca twierdził, że w systemie ich ważność została przedłużona, ale na pytanie do kiedy już nie odpowiedział. Numery seryjne zdrapek, które kupiłem to:
10000000183871
10000000473374
To podpada pod sprawę dla UOKiKu...

 #458941  autor: sql
 10 lut 2011, 11:36
Mam pytanie. Jeśli ustawiłbym przekierowanie połączeń z jednego numeru na drugi (Play Biznes ->Play Biznes z nieograniczonymi połączeniami do Play i stacjonarne) to nie płaciłbym za przekierowanie ponieważ zawarte byłoby to w kwocie abonamentu? Czy takie przekierowanie działa także w roamingu czyli jeden numer zostawiam w szafie. Ktoś z Polski dzwoni na ten numer więc zostaje przekierowany na drugi numer Play który znajduje się w roamingu na terenie UE? Osoba odbierające płaci tylko za odebranie połączenia zgodnie z cennikiem za odebranie połączenia w UE?
 #458959  autor: max000
 10 lut 2011, 12:45
Chciałbym się upewnić, czy dobrze rozumiem działanie pakietów. Aktywując "Play Online w telefonie" powinienem dostać 100MB za 5zł, które będzie działało gdy jestem w zasięgu sieci Play. Mam telefon z androidem, jak ściągne w dól pasek z góry ekranu to mam napisane PLAY. Czy to oznacza, że jestem w zasięgu? W opcjach sieci mam do wyboru "POL", oraz "Plus". Po zalogowaniu do plusa obok wskaźnika zasięgu pojawia się literka R na niebieskim tle. Wtedy jestem podłączony do plusa (i Internet nie będzie naliczany z pakietu)- tak?
Podsumowując, czy jak mam automatyczne wybieranie sieci i nie ma tej ikonki R to Internet będzie naliczany z pakietów?
Z góry dziekuje za odpowiedz. :wink:

 #458970  autor: remi89
 10 lut 2011, 13:55
Niektóre telefony informują użytkownika czy znajduje się w zasięgu sieci macierzystej czy roamingowej. Gdy na ekranie pokazuje się literka R oznacza to że jesteś w roamingu Plusa i przy posiadanym pakiecie Play Online, kasa będzie pobierana z konta a nie z pakietu. Bo jak sam napisałeś Play Online działa na zasięgu macierzystym. Zawsze możesz sprawdzić za pomocą kodu: *140# czy jesteś w strefie taniego internetu w Play czy nie.

P@weŁ

 #459003  autor: qper
 10 lut 2011, 15:28
sql pisze:Mam pytanie. Jeśli ustawiłbym przekierowanie połączeń z jednego numeru na drugi (Play Biznes ->Play Biznes z nieograniczonymi połączeniami do Play i stacjonarne) to nie płaciłbym za przekierowanie ponieważ zawarte byłoby to w kwocie abonamentu? Czy takie przekierowanie działa także w roamingu czyli jeden numer zostawiam w szafie. Ktoś z Polski dzwoni na ten numer więc zostaje przekierowany na drugi numer Play który znajduje się w roamingu na terenie UE? Osoba odbierające płaci tylko za odebranie połączenia zgodnie z cennikiem za odebranie połączenia w UE?
Jeżeli ustawisz przekierowanie z taryfy "Biznes" na "Biznes" i masz nieograniczone rozmowy to w Polsce nie płacisz - wszystko się rozlicza w ramach abonamentu.

W przypadku roamingu numer dzwoniący ma za darmo w ramach abonamentu, a drugi numer w roamingu płaci za odebranie.

[ Dodano: 2011-02-10, 17:04 ]
Play4you bardzo proszę Cię o pomoc w zgłoszeniu 27456873.

Dzisiaj przenieśliśmy z abonamentu 5 numerów do Fresha i od rana co kilka minut otrzymujemy kilkadziesiąt smsów na przemian o treści

"Twoja oferta została zmieniona na Play Fresh. Regulamin oferty dostępny jest na stronie playmobile.pl" oraz

"Twoja oferta została zmieniona na Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMSy w Play. Regulamin oferty dostępny jest na stronie playmobile.pl".

Obrazek
  • Strona 155 z 244
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 244
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 244