tricki pisze:Sugeruję o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, zarejestrować nr w BOK. Bez tej formalności reklamacje nie będą rozpatrywane.
Potwierdzam. Zanim zgłosisz sprawę, zarejestruj numer. Zresztą, spróbuj raz jeszcze to aktywować poprzez kody USSD.
ppp1ppp pisze:To należy się zastanowić, czy informacje na www są miarodajne czy nie. Regulamin archiwalny przecież już nie obowiązuje, tylko jego zmieniona wersja od 1/01/2011 - mam rację czy nie?
Zapewniam cię, że informacje na stronie są miarodajne. Ok, przekazałem to odpowiednim osobom, aby wyjaśnili o co w tym chodzi i czemu nie działa ten link.
jahu_2006 pisze:P4Y2
W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!
Obiecałem, że przekażę dyspozycję rozpatrzenia, co nie oznacza, że zgłoszenie zostanie rozwiązane od razu. Wstrzymaj sie proszę i poczekaj na jego rozwiązanie. Zapewniam Cię, że zamieściłem w nim stosowną informację. Samo zamieszczenie informacji nie powoduje zmiany statusu.
kamil1221 pisze:P4Y Proszę Cię o pomoc, bo z tymi "konsultantami" nie mogę już sobie sam poradzić.
Podrzuć mi numer tego zgłoszenia, resztę danych wezmę juz na tej podstawie. Zobaczę co się dzieje i dam Ci info, co trzeba dalej zrobić.
Pajuch pisze:Pisales wczesniej o bezpieczenstwie wiec, napisz kiedy jest to bezpieczne?
Nie ja ustalam zasady, więc skoro zostało to przeanalizowane w ten a nie inny sposób, widocznie są ku temu stosowne przesłanki. Pzdr.
qper pisze:play4you - do działu play24 poprawili ale zjedli spacje
Przekazano
st.konsultant pisze:Dobrze, że nie wymagają jeszcze osobistego stawiennictwa w przypadku złożenia reklamacji
Ja rozumiem, że pewne procedury wydają się Wam śmieszne i bzdurne, ale są one tylko ze względu na bezpieczeństwo informacji. Jakby wyciekło coś co należało do was, wówczas byłyby tu opinie, że jak zwykle nie przestrzegamy prawa, nie chronimy danych itd.. Ok, to akurat nie jest temat do polemiki. Takie są procedury i tego nie zmienimy..
tomektg pisze:W jaki sposób mozna zmienić dane na koncie w play (zmiana serii i numeru dowodu)? potrzebny jest jakiś formularz, czy moze mozna to zrobić nie wychodząc z domu?
Najszybciej to udaj się do Salonu i tam zrób odpowiednie zgłoszenie. Jeżeli jednak nie chcesz w ten sposób, to należy zeskanować dane (dowód osobisty) i poprosić o ich zmianę w oparciu o załączony skan (lub ksero). Jednak istotne jest, że można je zminić na podstawie listu lub wizyty w Salonie. Do listu należy zamieścić jeszcze numer konta lub telefonu oraz oczywiście hasło abonenckie.
sql pisze:Na stronie zaznaczam "tylko 4G ready"
Przekazano.
sql pisze:P.S. Czy możesz zobaczyć zgłoszenie brata 27262295 i dopiąć do bardzo podobnego zgłoszenia podanego wcześniej przezemnie
Wybacz, ale nie za bardzo pamiętam o co Ci chodziło. Jak widzisz, jestem jeden, a spraw baaaardzo dużo. Treść zgłoszenia przeczytałem, ale co w związku z tym oczekujesz z mojej strony?
lolz pisze:Czy sieć mnie jakoś poinformuje że pakiet już sie kończy lub skończył? Czy sam to musze sprawdzać?
Niestety, sam musisz to kontrolować.
qper pisze:Jak masz telefon na kartę (Fresh), to musisz sam pilnować, play o tym nie informuje.
W przypadku abonamentu pakiet sam sie przedłuża co miesiąc.
Potwierdzam.
kovalskybobi pisze:Czy w momencie wygaśnięcia umowy na czas określony mogę zmienić na longplay bez telefonu 29
Tak.
playonline pisze:Czy jesli karta SIM postpaid bedzie aktywna w telefonie ale za granica a wysle smsa z bramka.playmobile.pl to zaplace za takiego smsa jak za roamingowego czy jak za krajowego?
Jak w roamingu.
playonline pisze:I drugie pytanie, czy tego bezplatnego smsa w celu aktywacji TelePlay da rade wyslac z bramka.playmobile.pl ?
O aktywacji wspominałem kilka stron wcześniej (bodajże na 198 str)
playonline pisze:Dlaczego nie ma widocznych wyslanych smsow z bramka.playmobile.pl w historii aktywnosci?
Jeżeli były rozliczone z Pakietów i nie pobrano za nie opłaty, nie będą widoczne.
uwazny pisze:np. za 5 zł pokazuje mi się info iż mam tylko 470 tys smsów do Play a nie DARMOWE SMSY PRZEZ 5 DNI?
Bo jest naliczone proorcjonalnie. W ramach promocji otrzymujesz określony Pakiet SMS i w Regulaminie uwzględniono go na 30 dni. Teraz podziel to proporcjonalnie i wszystko będzie ok. Ja nie widzę tu błędu prawnego. to tak jak z aktywacją wszystkich pozostałych Pakietów. Są też przyznawane proporcjonalnie (jeżeli ich czas jest określony, nie mówmy tu o 1razowych Pakietach).
wiktor pisze:play4you wiadomo co sie dzieje że te kody w dalszym ciągu nie idą????
Jak napisałem powyżej, sprawdź, czy już działa.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.