DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 154 z 244
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 244

 #458162  autor: qper
 06 lut 2011, 15:42
Quetzal pisze:Naprawili już usługi?
Pakiety włączają się w ciągu 24 h czy nadal trzeba czekać 2-3 dni?
Powinno być juz ok.
2 dni temu włączałem 10 zł za 5 zł i włączył sie po kilku godz.

 #458180  autor: forum_tg
 06 lut 2011, 17:17
playonline pisze:
tomektg pisze:W jaki sposób mozna zmienić dane na koncie w play (zmiana serii i numeru dowodu)? potrzebny jest jakiś formularz, czy moze mozna to zrobić nie wychodząc z domu?
Do salonu trzeba iść. Musisz dowód okazać.
Dzięki za informacje.

BTW: Zmiana dowodu w dzisiejszych czasach to bardzo duże utrudnienie, trzeba tyle rzeczy zmieniać, że szkoda mówić ;)
 #458182  autor: wiktor
 06 lut 2011, 17:27
warunki spelnione tylko tu jest inny problem nie mozna polecic bo jest komunikat ze usługa czasowo nie dostępna tak jak by ktos z play wyłączył możliwosc polecenia bo po wpisaniu *111*69*1*791******# powinien byc komunikat aby podac swoje imie zamiast tego jest komunikat juz od 28 stycznia , na wyswietlaczu po wpisaniu kodu pojawia sie komunikat Przepraszamy Usługa jest czasowo nie dostępna.Sprobuj pozniej namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.



play4you wiadomo co sie dzieje że te kody w dalszym ciągu nie idą????

 #458184  autor: forum_tg
 06 lut 2011, 17:40
na Facebooku Play napisał tak:
Play pisze:Ubiegły rok minął pod znakiem nielimitowanych połączeń i SMSów. W tym roku dodamy coś ekstra. Już jutro kolejne nowości w PLAY. Jak widać na filmie nie tylko w PLAY jest stan darmowy ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=3UXgun33Ufc
Ktoś wie o co może chodzić i jakie to mogą być nowości? Ciekawość to straszna rzecz ;)

 #458187  autor: ukefake
 06 lut 2011, 17:47
evolucja pisze:2. Nie skomentuję już tego "nie odnotowałam" z podpisem pod zgłoszeniem - "Marcin".
w Playu na infolinii normą jest ty-kanie zaś w odpowiedziach pisemnych dowolne operowanie zwrotem Szanowny Panie/Szanowna Pani wobec klienta niezależnie od płci - wygląda na to, że taki mają standard. Ale, w kontekście twojej sprawy ta odpowiedź nadawałaby się na demota ;)
ps. odpowiedzi na zgłoszenie udzielił Maciej, a nie Marcin

 #458210  autor: ppp1ppp
 06 lut 2011, 19:18
tomektg pisze:na Facebooku Play napisał tak:
Play pisze:Ubiegły rok minął pod znakiem nielimitowanych połączeń i SMSów. W tym roku dodamy coś ekstra. Już jutro kolejne nowości w PLAY
Ktoś wie o co może chodzić i jakie to mogą być nowości? Ciekawość to straszna rzecz ;)
Pewnie zaprezentują nową ofertę dostępu do internetu

 #458245  autor: evolucja
 06 lut 2011, 22:18
tomektg pisze:Ktoś wie o co może chodzić i jakie to mogą być nowości? Ciekawość to straszna rzecz
Pewnie nielimitowany(z limitem :mrgreen: ) dostęp do internetu za 30zł.
ukefake pisze:normą jest ty-kanie
Masz na myśli zwracanie się do Ciebie jak do kolegi, na ty?! Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie dzwoniłem do BOK - szkoda kasy. Wolę zgłoszenie napisać albo samemu spróbować jakoś problem rozwiązać. Z tego co większość pisze i tak nic tam nie wiedzą, więc nie widzę sensu sobie dodatkowo nastroju psuć ;)
ukefake pisze:ps. odpowiedzi na zgłoszenie udzielił Maciej, a nie Marcin
Trafnie! Poprawiłem ;)

 #458266  autor: zoltan666
 06 lut 2011, 23:20
Moglibyście sprawdzic u siebie (uzytkownicy Fresha), czy po ściagnięciu na kompa historii połączeń za styczeń w formacie .xls też brakuje wam niektórych tabelek po otwarciu pliku?

 #458366  autor: play4you2
 07 lut 2011, 14:30
tricki pisze:Sugeruję o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, zarejestrować nr w BOK. Bez tej formalności reklamacje nie będą rozpatrywane.
Potwierdzam. Zanim zgłosisz sprawę, zarejestruj numer. Zresztą, spróbuj raz jeszcze to aktywować poprzez kody USSD.
ppp1ppp pisze:To należy się zastanowić, czy informacje na www są miarodajne czy nie. Regulamin archiwalny przecież już nie obowiązuje, tylko jego zmieniona wersja od 1/01/2011 - mam rację czy nie?
Zapewniam cię, że informacje na stronie są miarodajne. Ok, przekazałem to odpowiednim osobom, aby wyjaśnili o co w tym chodzi i czemu nie działa ten link.
jahu_2006 pisze:P4Y2
W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!
Obiecałem, że przekażę dyspozycję rozpatrzenia, co nie oznacza, że zgłoszenie zostanie rozwiązane od razu. Wstrzymaj sie proszę i poczekaj na jego rozwiązanie. Zapewniam Cię, że zamieściłem w nim stosowną informację. Samo zamieszczenie informacji nie powoduje zmiany statusu.
kamil1221 pisze:P4Y Proszę Cię o pomoc, bo z tymi "konsultantami" nie mogę już sobie sam poradzić.
Podrzuć mi numer tego zgłoszenia, resztę danych wezmę juz na tej podstawie. Zobaczę co się dzieje i dam Ci info, co trzeba dalej zrobić.
Pajuch pisze:Pisales wczesniej o bezpieczenstwie wiec, napisz kiedy jest to bezpieczne?
Nie ja ustalam zasady, więc skoro zostało to przeanalizowane w ten a nie inny sposób, widocznie są ku temu stosowne przesłanki. Pzdr.
qper pisze:play4you - do działu play24 poprawili ale zjedli spacje
Przekazano :)
st.konsultant pisze:Dobrze, że nie wymagają jeszcze osobistego stawiennictwa w przypadku złożenia reklamacji
Ja rozumiem, że pewne procedury wydają się Wam śmieszne i bzdurne, ale są one tylko ze względu na bezpieczeństwo informacji. Jakby wyciekło coś co należało do was, wówczas byłyby tu opinie, że jak zwykle nie przestrzegamy prawa, nie chronimy danych itd.. Ok, to akurat nie jest temat do polemiki. Takie są procedury i tego nie zmienimy..
tomektg pisze:W jaki sposób mozna zmienić dane na koncie w play (zmiana serii i numeru dowodu)? potrzebny jest jakiś formularz, czy moze mozna to zrobić nie wychodząc z domu?
Najszybciej to udaj się do Salonu i tam zrób odpowiednie zgłoszenie. Jeżeli jednak nie chcesz w ten sposób, to należy zeskanować dane (dowód osobisty) i poprosić o ich zmianę w oparciu o załączony skan (lub ksero). Jednak istotne jest, że można je zminić na podstawie listu lub wizyty w Salonie. Do listu należy zamieścić jeszcze numer konta lub telefonu oraz oczywiście hasło abonenckie.
sql pisze:Na stronie zaznaczam "tylko 4G ready"
Przekazano.
sql pisze:P.S. Czy możesz zobaczyć zgłoszenie brata 27262295 i dopiąć do bardzo podobnego zgłoszenia podanego wcześniej przezemnie
Wybacz, ale nie za bardzo pamiętam o co Ci chodziło. Jak widzisz, jestem jeden, a spraw baaaardzo dużo. Treść zgłoszenia przeczytałem, ale co w związku z tym oczekujesz z mojej strony?
lolz pisze:Czy sieć mnie jakoś poinformuje że pakiet już sie kończy lub skończył? Czy sam to musze sprawdzać?
Niestety, sam musisz to kontrolować.
qper pisze:Jak masz telefon na kartę (Fresh), to musisz sam pilnować, play o tym nie informuje.

W przypadku abonamentu pakiet sam sie przedłuża co miesiąc.
Potwierdzam.
kovalskybobi pisze:Czy w momencie wygaśnięcia umowy na czas określony mogę zmienić na longplay bez telefonu 29
Tak.
playonline pisze:Czy jesli karta SIM postpaid bedzie aktywna w telefonie ale za granica a wysle smsa z bramka.playmobile.pl to zaplace za takiego smsa jak za roamingowego czy jak za krajowego?
Jak w roamingu.
playonline pisze:I drugie pytanie, czy tego bezplatnego smsa w celu aktywacji TelePlay da rade wyslac z bramka.playmobile.pl ?
O aktywacji wspominałem kilka stron wcześniej (bodajże na 198 str)
playonline pisze:Dlaczego nie ma widocznych wyslanych smsow z bramka.playmobile.pl w historii aktywnosci?
Jeżeli były rozliczone z Pakietów i nie pobrano za nie opłaty, nie będą widoczne.
uwazny pisze:np. za 5 zł pokazuje mi się info iż mam tylko 470 tys smsów do Play a nie DARMOWE SMSY PRZEZ 5 DNI?
Bo jest naliczone proorcjonalnie. W ramach promocji otrzymujesz określony Pakiet SMS i w Regulaminie uwzględniono go na 30 dni. Teraz podziel to proporcjonalnie i wszystko będzie ok. Ja nie widzę tu błędu prawnego. to tak jak z aktywacją wszystkich pozostałych Pakietów. Są też przyznawane proporcjonalnie (jeżeli ich czas jest określony, nie mówmy tu o 1razowych Pakietach).
wiktor pisze:play4you wiadomo co sie dzieje że te kody w dalszym ciągu nie idą????
Jak napisałem powyżej, sprawdź, czy już działa.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #458373  autor: wiktor
 07 lut 2011, 14:54
play4you2 pisze:
tricki pisze:Sugeruję o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, zarejestrować nr w BOK. Bez tej formalności reklamacje nie będą rozpatrywane.
Potwierdzam. Zanim zgłosisz sprawę, zarejestruj numer. Zresztą, spróbuj raz jeszcze to aktywować poprzez kody USSD.

no uwierz mi probuje kilkanascie razy dziennie za kazdym razem to samo zamiast komunikatu aby podac imie jest komunikat ze usluga czasowo nie dostepna poprostu zapytac trzeba kogos odpowiedzialnego co jest grane albo sciagnijcie ta oferte ze strony a nie robicie jakies wirtualne promocje to samo jest ze strony play24 wpisuje w rubryczce numer klikam i jest komunikat NIE MOZNA PRZEJSC DALEJ

 #458374  autor: cudak10
 07 lut 2011, 14:59
play4you2 pisze:
cudak10 pisze:Nie powiesz mi że przez ponad 4 miesiące nikt nie jest mi w stanie podać kiedy i jak ktoś to aktywował.
Oczywiście że jesteśmy w stanie to zweryfikować. Należy tylko wysłac to dostawcy (nie my jesteśmy organizatorem konkursu) i wszystko się dowiemy. Zresztą, sam nawet możesz tak zrobić, jednak jak już złożyłeś zgłoszenie, poczekaj na finisz sprawy.

Zobaczcie sobie jak Play odpowiedział mi na proste pytanie "Proszę o podanie daty godziny oraz w jaki sposób aktywowałem konkurs Jesienna Fiesta w Play"
2 miesiące czekałem na odpowiedź, wczesniej wysłałem ponaglenie na które otrzymałem taką odpowiedź: 20.01.2011

Opis:
Nie wiem czy wy sobie jaja ze mnie robicie ale na rozpatrzenie zgłoszenia jest 30dni a ja na poprzednie czekam od 4 Grudnia a dzisiaj jest 11 stycznia. Potrzebuję odpowiedzi ponieważ sprawę chcę skierować do UOKIK. Poprzednie zgłoszenie z powodu długiego oczekiwania zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Jedno proste pytanie a wy nie potraficie odpowiedzieć??



Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie dotyczące Obsługi Klienta (pytania, opinie, sugestie), które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 stycznia 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że pan zgłoszeni numer 24641602 jest w trakcie rozpatrywania przez dział ekspertów. W chwili w której zostanie one rozpatrzone odrazy poinformujemy Pana o tym. Do tego czasu proszę Jadnak o cierpliwość.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.
A teraz odpowiedź od siecie Play na moje pytanie.

http://zapodaj.net/d146425b5a47.jpg.html


Zobaczcie jak sieć Play traktuje swoich klientów.
Play4you co teraz powiesz??
To jest według ciebie finisz sprawy, potrzebowaliście 2 miesięcy żeby takie coś do mnie wysłąć??????????
Jesteście niepoważną firmą tak jak powiedziałem wszystkie jaja które sobie robicie opiszę na stronie nad którą właśnie pracuję.

 #458381  autor: jahu_2006
 07 lut 2011, 15:40
play4you2 pisze:jahu_2006 napisał/a:
P4Y2
W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!


Obiecałem, że przekażę dyspozycję rozpatrzenia, co nie oznacza, że zgłoszenie zostanie rozwiązane od razu. Wstrzymaj sie proszę i poczekaj na jego rozwiązanie. Zapewniam Cię, że zamieściłem w nim stosowną informację. Samo zamieszczenie informacji nie powoduje zmiany statusu.
Dzięki za wyjaśnienie teraz już będę wiedział :)

 #458382  autor: playonline
 07 lut 2011, 15:55
P4Y... Czyli jesli nie posiadam pakietu sms i od dawien dawna na jednym numerze abo jak i na drugim numerze abo (a takze freshe) i wysylam smsy z bramki a nigdy ich nie bylo w historii polaczen to blad od strony operatora? Bez urazy ale czy jestes pewien, ze powinny one tam byc zakladajac, ze konto jest ok? Moim zdaniem ktos dal ciala bo ani smsy ani tez mmsy nigdy nie byly tam widoczne. Jak mozesz to zwweyfikuj to lub experci podepna taka opcje pod play24 bo Klient skoro uzywa danej uslugi to powinien miec wglad w koszta a operator jest ZOBOWIAZANY do udzielenia podsfawowych informacji takich jak nry, czas i koszt aktywnosci. Tutaj niestety jest ich brak...

 #458387  autor: qper
 07 lut 2011, 16:24
playonline pisze:P4Y... Czyli jesli nie posiadam pakietu sms i od dawien dawna na jednym numerze abo jak i na drugim numerze abo (a takze freshe) i wysylam smsy z bramki a nigdy ich nie bylo w historii polaczen to blad od strony operatora? Bez urazy ale czy jestes pewien, ze powinny one tam byc zakladajac, ze konto jest ok? Moim zdaniem ktos dal ciala bo ani smsy ani tez mmsy nigdy nie byly tam widoczne. Jak mozesz to zwweyfikuj to lub experci podepna taka opcje pod play24 bo Klient skoro uzywa danej uslugi to powinien miec wglad w koszta a operator jest ZOBOWIAZANY do udzielenia podsfawowych informacji takich jak nry, czas i koszt aktywnosci. Tutaj niestety jest ich brak...
Podobny problem już zgłosiłem, problem w tym, że u mnie na 6 wysłanych smsów w historii zapisują się tylko 3. O numerach nie wspomnę bo się nie wyświetlają, a według mnie powinny .

 #458482  autor: evolucja
 07 lut 2011, 23:31
Ciekawe co tym razem
Serwis niedostępny.
Trwają prace
modernizacyjne.
Zapraszamy za 30 minut.
fajne jest to "za 30 minut" - może mi się tak pokazywać w nieskończoność :-D

 #458521  autor: sql
 08 lut 2011, 11:44
Czyli rozumiem że promocja "RePlay Ekstra LongPlay z minutami” pozostaje?
Ta promocja znajduje się z zakładce "bieżące" http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... index.html
Edit
TelePlay padł czyli nie można aktywować go SMS-em. Wiem że to wersja testowa.Chciałbym zauważyć również że inny jest numer na który należy wysłać SMS-a w celu aktywacji na stronie "SMS o treści START na bezpłatny numer 18353 " a inny gdy wejdziemy na stronę logowania się lecz nie wysłaliśmy wcześniej SMS-a czyli "SMS o treści START pod bezpłatny numer 8083"

 #458650  autor: qper
 08 lut 2011, 21:24
TelePlay padł czyli nie można aktywować go SMS-em. Wiem że to wersja testowa.Chciałbym zauważyć również że inny jest numer na który należy wysłać SMS-a w celu aktywacji na stronie "SMS o treści START na bezpłatny numer 18353 " a inny gdy wejdziemy na stronę logowania się lecz nie wysłaliśmy wcześniej SMS-a czyli "SMS o treści START pod bezpłatny numer 8083"
Jeżeli chodzi o numery, to różnica wynika z tego, że numer 8083 był (i chyba dalej jest) do aktywacji usługi z Polski, natomiast drugi numer 18353 został kilka dni temu uruchomiony i umożliwia bezpłatną aktywację usługi z krajów UE (w roamingu). Jak sam zauważyłeś jest to beta i widocznie nie wszystko jeszcze poprawili po wprowadzeniu zmian.
Widzę, że zaktualizowali już stronę tele.playmobile.pl więc nie jest tak źle ;)

PLAY4YOU zgłoś niedziałający link do admina strony

Obrazek

Obrazek

Obrazek



PS. kiedy zaktualizujecie stronę doladowania.playmobile.pl ?- jest paskudna w porównaniu do nowego wizerunku. Przydałoby się odświeżenie ;)

Plus dla PLAYa bo zaktualizował już stronę
http://przeniesnumer.playmobile.pl/mnpstatus/ do nowego wyglądu ;)

pozdrawiam

 #458692  autor: Pajuch
 09 lut 2011, 04:43
qper pisze:PS. kiedy zaktualizujecie stronę doladowania.playmobile.pl ?- jest paskudna w porównaniu do nowego wizerunku. Przydałoby się odświeżenie
Dwa razy ładowałem i nigdy wiecej, prawie 24h czekałem... przez polpay trwa to "klik"
1sekunde...
Kod: Zaznacz cały
Wystąpiły następujące błędy: 
- Podano błędny identyfikator abonamentu Postpaid.
przejscie z p24 po kliknieciu w link oferty playonline, wczesniej bylo ok.

 #458701  autor: play4you2
 09 lut 2011, 09:40
wiktor pisze:klikam i jest komunikat NIE MOZNA PRZEJSC DALEJ
Ok, zróbmy tak. Jak nie masz zarejestrowanego numeru, to koniecznie to zrób (kolega również) i zrób zgłoszenie w BOK (może być poprzez Play24) i podaj mi jego numer. Ja przekażę to do odpowiednich osób. Najpierw zostanie przeprowadzona weryfikacja, czy możesz skorzystać z promocji. Po rozwiązaniu sprawy, dostaniesz odpowiedź.
cudak10 pisze:Zobaczcie jak sieć Play traktuje swoich klientów.
Play4you co teraz powiesz??
Niestety, ale w tej sytuacji nie masz racji. Już dostałes odpowiedź na Twoje pytanie 20 11 2010r, po tym jak złozyłeś odwołanie od odpowiedzi na reklamację (zresztą tam też podano Ci te dane o które prosisz). Rozumiem, że możesz być zdenerwowany, ale w tej sytuacji Twoja ocena jest zdecydowanie niesprawiedliwa, gdyż Twoja sprawę rozpatrzono prawidłowo. Jak wspomniałem, złożyłeś odwołanie, więc zgodnie z prawem, nie możesz juz ponownie składać na tą samą sprawę reklaamcji (lub ponownie odwołania). Jak zapoznasz się z klauzulą pod pismem z 20 11 2010r, tam masz wyjasnione, co mozesz jeszcze w tej sprawie zrobić.
Przykro mi, ale z naszej strony sprawa uznana jest za zamkniętą.
playonline pisze:P4Y... Czyli jesli nie posiadam pakietu sms i
Sprawę przekazałem stosownym osobom.
qper pisze:PLAY4YOU zgłoś niedziałający link do admina strony
Przekazano :)

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #458703  autor: qper
 09 lut 2011, 10:03
Pajuch pisze: Dwa razy ładowałem i nigdy wiecej, prawie 24h czekałem... przez polpay trwa to "klik"
1sekunde...
Powiem Ci, że to o czym piszesz jest uzależnione od banków i umów z PayU obsługującego doladowania.playmobile.pl

Dla przykładu jakieś kilka miesięcy płacąc za pomocą ING czekałem na doładowania kilka godzin lub na drugi dzień. Tak księgował ich system.

Teraz podpisali jakąś umowę i doładowania robię kiedy chce i dochodzą do 3 minut. Dodatkowo wszystko w banku wypełnia się automatycznie, a ja muszę tylko zatwierdzić.

Jaki masz bank?
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 11:05 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 154 z 244
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 244
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 244