DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 152 z 241
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 241

 #539290  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:19
A w jaki sposób człowiek ma się zorientowaćczy NT działa prawidłowo?

 #539291  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:20
wednes pisze:- mój system jest w porządku i nie pobiera nic zbędnego
a GG (lub inne komunikatory), Avast (lub inny antywirus), uTorrent (lub inne programy p2p i podobnego typu), Windows Update wraz z Defenderem (jeśli masz aktywne aktualizacje) oraz inne procesy systemowe, które pobierają dane z neta, a także odświeżanie stron internetowych, itp.
Trzeba też pamiętać, że z każdym miesiącem konsumujemy coraz więcej MB na codzienne korzystanie ze stron internetowych. W moim przypadku dziennie zużywam do max. 300 MB na transmisję danych. I ta liczba sukcesywnie się zwiększa.

[ Dodano: 2012-03-06, 15:22 ]
wednes pisze:A w jaki sposób człowiek ma się zorientować czy NT działa prawidłowo?
TO PROSTE! Połącz się z netem parę minut po godz. 0:00 i pobierz np. "suchy" plik ze stronki http://noc.gts.pl o wartości 5 czy 10 MB, a po pobraniu rozłącz się i sprawdź stan konta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539293  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:26
Karlos juz nie ma do Ciebie siły:
- mam gadu-gadu, ale gadu gadu stare i takie, któro pobiera kilkanascie kilobajtów dziennie, sprawdzilem to jzu dawno.
- avast nie pobierze 5gb w dwie godziny,
- w utorrent mam tak ustowaiony harmonogram, ze pobiera tylko w godzinach 00.00 do 8.59
- windows update i inne duperele mam powylaczane na pewno!
- nie mam outlooka, nie gram w zadne gry przez internet,

Nie ma opcji sciagniecia czegokolwiek ponad 100 czy 150mb max przez caly dzien a tu w 2,5h 5gb. o to mi sie rozchodzi, nie neguje ze tranfer sie zuzywa, ale ze play popelnilo błąd w naliczaniu.

a co do tego sprawdzania konta to w play24 nie odrazu księguje transfer, mam czekac ileśtam czasu zeby sprawdzić czy na pewno mi bierze z NT? Nie po to mam internet zeby sie w takie perdoły zabawiać.

 #539295  autor: playonline
 06 mar 2012, 15:29
wednes pisze:coś sporo błędów u was...
Bledow? Co masz na mysli?
wednes pisze:może i sie różnic, ale zapewne są to jakiś kilkuprocentowe różnice w transferze. U mnie od 2 miesięcy się zgadza mniej więcej z tym co ubywa z konta.
Nie byly kilkuprocentowe. Raz (jakies 2 lata temu) na jednej z kart wcielo mi jakies 1GB. Mialem wtedy wlasnie owy Huaweiowy program zainstalowany i tam sprawdzilem. Porownalem z tym co bylo na Play24 i co dostalem w odpowiedzi. Wyszlo, ze blad "mojej" aplikacji. Od tamtego momentu jak korzystam z mobilnego neta to TYLKO i WYLACZNIE program typu netlimiter uzywam.
Troche odbiegne od tematu ale kiedys zerwalo mi polaczenie podczas sciagania testowej wersji Windy 7 i po napisaniu reklamacji zwrocili mi MB z jakas tam rekompensata dodatkowych MB. Bledy sie zdarzyc moga po kazdej stronie... dlatego warto pisac zgloszenia czy reklamacje.

 #539297  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:31
wednes, wszystko jest możliwe - możesz mieć nawet programik, który "wyssał" dane z neta (trojan, wirus, itp.), a Ty o nim nie wiesz.
wednes pisze:o to mi sie rozchodzi, nie neguje ze tranfer sie zuzywa, ale ze play popelnilo błąd w naliczaniu.
Jeśli twierdzisz, że nastąpił błąd platformy billingowej w naliczaniu danych - zgłoś reklamację. Poproś Play4You o pomoc - SPRAWDZI TO.
Jedno jest pewne - w tej sprawie obie strony są winne. Niestety.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539299  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:34
Ty popełniasz błędy, sieć popełnia błędy, w Play to chyba normalka...

A co do reklamacji to czekam na rozpatrzenie, mam tylko nadzieje ze nie bede musial czekac 30 dni... PLAY4YOU napisal tylko ze ponaglił rozpatrzanie ale nic to jak widać nie daje.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 15:36 przez wednes, łącznie zmieniany 1 raz.

 #539300  autor: playonline
 06 mar 2012, 15:35
wednes pisze:przez caly dzien a tu w 2,5h 5g
Troche zaironizuje... Masz w koncu internet 4G.. ;)
wednes pisze:play24 nie odrazu księguje transfer,
Informacja na Play24 (nie liczac awarii) o historii polaczen pojawia sie maxymalnie do 30 minut.
wednes pisze:w utorrent mam tak ustowaiony harmonogram, ze pobiera tylko w godzinach 00.00 do 8.59
Powinienes sobie ustawic jakas wieksza roznice np od 00:05 do 8:55 nie wiesz czy masz idealnie ten sam czas co w Play co nie?

 #539301  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:37
wednes pisze:Ty popełniasz błędy, sieć popełnia błędy, w Play to chyba normalka...
Nie zawsze, ale to Twoje zdanie.
wednes pisze:A co do reklamacji to czekam na rozpatrzenie, mam tylko nadzieje ze nie bede musial czekac 30 dni.
A znasz dokładnie zasady działania reklamacji w firmach telekomunikacyjnych?
Musisz te max 30 dni czekać. Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi - reklamacja uznana i możesz liczyć na zwrot MB, jeśli będzie jakieś "ale" ze strony Play - odpiszą, lecz też mogą Ci jakąś rekompensatę odpalić.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 15:38 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539303  autor: playonline
 06 mar 2012, 15:37
Karlos20 pisze:Poproś Play4You o pomoc - SPRAWDZI TO
Watpie, ze P4Y to sprawdzi... Raczej przekaze dalej. ;)
Ty popełniasz błędy, sieć popełnia błędy, w Play to chyba normalka...
Play ma swoje za uszami ale w kazdej firmie tak jest... mam numery tez w Plusie i wierz mi, ze tak jest...

 #539304  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:39
playonline pisze:Watpie, ze P4Y to sprawdzi... Raczej przekaze dalej.
No właśnie :) Ale dzięki niemu, zgłoszenia trwają nieco szybciej - nie oszukujmy się

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539305  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:40
playonline:

to ja mam pol godziny w nocy czekać zeby sprawdzić czy aby na pewno mi przełączyło transfer. Śmiechu warte. On sam sie ma przełączać wg regulaminu.

Nawet jakbym mial od 23.55 do 9.05 ustawiony transfer w utorencie to i tak powinno mi pobrac za 10min transferu. to nie ma znaczenia różnica tych kilka minut

 #539307  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:44
Nawet jakbym mial od 23.55 do 9.05 ustawiony transfer w utorencie to i tak powinno mi pobrac za 10min transferu. to nie ma znaczenia różnica tych kilka minut
Dlatego sprawdź SAM, czy NT funkcjonuje poprawnie - jeśli pobiorą te kilka/kilkanaście MB za kilka minut przed i po NT, a samo NT nie naliczy transferu - wszystko będzie w porządku. Jeśli nie - REKLAMUJ. Prosta sprawa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539308  autor: playonline
 06 mar 2012, 15:45
wednes pisze:to ja mam pol godziny w nocy czekać zeby sprawdzić czy aby na pewno mi przełączyło transfer. Śmiechu warte. On sam sie ma przełączać wg regulaminu.
A kto ci kaze to sprawdzac? Napisalem tylko, ze po takim czasie (max) pojawia sie w Play24. Co bys zrobil gdyby Play24 nie bylo? Zaloguj sie po 00:00 kilka minut i po sprawie. Jakby byl jakis problem to zgloszenie czy tez reklamacja.
wednes pisze:to nie ma znaczenia różnica tych kilka minut
Chodzi o zasade i to, ze wtedy mialbys czysta sytuacje... a tak to sciezka sie wydluza...

[ Dodano: 2012-03-06, 15:48 ]
No właśnie :) Ale dzięki niemu, zgłoszenia trwają nieco szybciej - nie oszukujmy się
Roznie bywa... :) Widze, ze jestes czestym uzytkownikiem tego forum. Zapewne widziales ile czasu meczylem sie z roznymi sprawami... Najdluzej nierozwiazana sprawa byl problem z aktywnosciami w roamingu na jednym numerze. W koncu udalo im sie to naprawic. Po kilku miesiacach. Jednak ciesze sie, ze sie udalo!

Teraz zaczyna sie u mnie problem ze spamem (BOK Play dzwoni do mnie z reklamami / ankietami)... Jak byla cisza to od chyba 2 tygodni zaczeli dzwonic. Co sie okazalo podczas jednej rozmowy to to, ze jakiejs opcji nie mialem wylaczonej... Hmm chyba musiala dojsc nowa bo na papierku takowej nie bylo... Trzeba znowu napisac maila co by mi to zablokowali... Szkoda tylko, ze z default'u taki spam nie jest wylaczony.

 #539309  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:55
Karlos20:
Jednego dnia działa, a drugiego może nie zadziałać. Za każdym razem mam sprawdzać, czy NT funkcjonuje poprawnie? To jest juz bardzo śmieszne.

 #539311  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:58
wednes pisze:ednego dnia działa, a drugiego może nie zadziałać. Za każdym razem mam sprawdzać, czy NT funkcjonuje poprawnie? To jest juz bardzo śmieszne.
Wcale nie musisz. To Twoja wola.
A ty jesteś żałosny swoimi komentarzami... Zachowaj je dla siebie!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539313  autor: wednes
 06 mar 2012, 16:01
To wy jestescie śmieszni broniac play jak niedzwiedzica potomstwa.
Płace - żądam. Ja przestrzegam regulaminu - niech i play przestrzega do tego do czego się zobowiązują.

 #539315  autor: playonline
 06 mar 2012, 16:05
wednes pisze:To wy jestescie śmieszni
Rozumiem, ze jestes zdenerwowany ale na chwile obecna nic wiecej nie zrobisz... Poczekaj za odpowiedzia i tyle...

Ja sie wylaczam z tematu (twojego problemu).

 #539316  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 16:07
wednes pisze:To wy jestescie śmieszni broniac play jak niedzwiedzica potomstwa.
Płace - żądam. Ja przestrzegam regulaminu - niech i play przestrzega do tego do czego się zobowiązują.
Nie pasują warunki w Play - droga wolna :)
playonline pisze:a sie wylaczam z tematu (twojego problemu).
Ja również. Radź sobie sam, jeśli nie chcesz naszych rad.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #539334  autor: wednes
 06 mar 2012, 17:12
Nie ma tak ze nie pasują warunki to idź gdzie indziej. Warunki są ok, tylko ze są niezachowywane. Jeśli za coś płacę to chcę to mieć, a nie teraz muszę czekać miesiąc na to aby łaskawie mi oddano moje pieniądze.

A wasze rady były dobre tylko dla play, próbowaliście tylko mi wmówić ze wina leży po mojej stronie, a play jest święte.

 #539336  autor: Gordek
 06 mar 2012, 17:17
Karlos20 pisze:
Gordek pisze:Moim zdaniem coś jest nie tak z NT od początku marca, może końca lutego. Przecież u mnie też wszystko działało do 29 lutego, a potem nagle zaczęło naliczać w godzinach 24:00-9:00 i specjalnie do 24 komputer był wyłączony, wiec wina ewidentnie leży po stronie Playa.
A nawiązałeś jakąś transmisję danych parę minut po 24-tej, na sprawdzenie, czy NT działa prawidłowo? Skąd można wiedzieć, czy jednej osobie zadziałało NT a drugiej nie?!
Tak się złożyło, ze nawiązałem połączenie i to o 4 rano, tak tak niektórzy w nocy nie śpią. Najpierw sprawdziłem limit MB i był taki jak powinien być. O 8 rano sprawdzam i jest o 1100 MB mniej. I jak to można wytłumaczyć inaczej niż tym, że Play pobiera mi transfer z limitu MB pomimo aktywnej usługi NT. I tak mam od początku marca, tylko zorientowałem się dopiero niedawno, że coś jest nie tak i tak wsiąkło 8GB.
  • Strona 152 z 241
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 241
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 241