• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 151 z 241
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 241

 #538507  autor: bolek2004
 03 mar 2012, 00:10
Tak jak mówiłem wcześniej, skoro play jest taki oporny to nie mogliby do tego zatrudnić jakiegoś stażysty? Ludzie piszą na forum że coś nie działa więc taki koleś aktywuje na przykład PD w karcie , sprawdza i lipa więc widać że ludzie nie kłamią więc dzwonią do techników i technicy to naprawiają . Czy to takie trudne? Nie ale play z takich właśnie awarii zarabia. Być może to celowe awarie.
Jak coś się dzieje to wszyscy od rzecznika w dół palą Jana, nie wierze że nie wiedzą że coś nie działa. Wszyscy w koło wiedzą tylko play4you i rzecznik nie wiedzą . To znaczy co tylko 4 użytkowników to zgłosiło na forum , poza tym nikt na 7 milionów klientów?? Przestańmy ściemniać. Skoro wy od playa nie wiecie o podstawowych awariach to po co tu jesteście tak na prawdę??

 #538531  autor: ukefake
 03 mar 2012, 02:12
bolek2004, play4mersi są tu po to, zeby teksty o unikalnych cechach boku nie wypływały na blogu rzecznika tudzież na FB. Niestety, ich aktywność zamiast maleć raczej rośnie (rzecznik kiedyś wrzucał trochę statystyk). A to oznacza, że jakość sieci jak i obsługi pozostawia coraz więcej do życzenia. nie bez powodu ten wątek ma tyle stron...
Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 11:48 przez ukefake, łącznie zmieniany 1 raz.

 #538710  autor: Robaas
 04 mar 2012, 11:45
właśnie dostałem smsa w sprawie ważności programu doładowań:
Witamy. Informujemy, ze zgloszenie xxxxx jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokladnej analizy przez ekspertów, po której udzielimy odpowiedzi.
to tak w ramach porównywania odpowiedzi i działania.

 #538734  autor: bolek2004
 04 mar 2012, 13:02
Też dostałem odpowiedź odnośnie PD, chociaż dla mnie to jest bełkot a nie odpowiedź, sam powołałem się na punkty z regulaminu a Pani w odpowiedzi to samo zacytowała co ja wcześniej. Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Oto część tego "bełkotu":
"W odpowiedzi uprzejmie informuję, że data widziana w serwisie Play24 jest spowodowana działaniem systemu bilingowego. Widoczne daty ważności przyznanych środków są jedynie naszym wewnętrznym oznaczeniem związanym ze specyfiką systemu billingowego. Nie mają one żadnego wpływu na rzeczywisty czas obowiązywania limitów, który zawsze zgodny jest z okresami rozliczeniowymi. Przepraszam za niedogodności związane z niejasną informacją."
Nie wiem co tu mają okresy rozliczeniowe do rzeczy to po pierwsze , a po drugie to jeszcze przed awarią daty PD były pokazywane tak jak powinny być czyli ostatni dzień miesiąca, skoro to są tylko "wewnętrzne oznaczenia" to ja już nie wiem.
Poczekam w takim razie do końca ważności PD, jeśli nie będzie aktywny tak jak powinien to znowu złożę reklamacje.

 #538942  autor: forum_tg
 05 mar 2012, 09:08
play4you1 pisze:
tomektg pisze:PLAY4YOU2
mam prośbę, przekaż do kompetentnej osoby rozwiązanie problemu sprawy: 41097257, de facto ona trwa długo, ale pracownicy BOKu nie potrafią sobie z nią poradzić, a tak na prawdę nie potrafią odsłuchać rozmowy, gdzie podałem im wszystkie dane.

Zgodnie z tym, co napisałem w przedmiotowym zgłoszeniu, chce dostać rekompensatę przyznaną przez wymienioną w nim konsultantkę, oraz dodatkową w tej samej kwocie za permanentnie popełniane błędu. jesli to nie zostanie zrobione, to przez opieszałość i wykazywanie się wielką indolencją pracowników play będę musiał w ciągu kilku dni ponownie zgłosić sprawę do UKE.

W dniu dzisiejszym moja żona zgłosiła do UKE sprawę przeciwko pracownikom Play, którzy od dnia 10.01.2012 nie potrafią rozstrzygnąć sprawy, a na zaproponowaną przez nią rekompensatę nic nie odpisują, tylko ją ignorują i zbywają.
Do sprawy dotrzesz szybko, gdyż (po nazwisku i dacie niezamkniętej sprawy)
Przekazałam do pilnej realizacji.
Dziękuję za pomoc, mój problem wreszcie został rozwiązany. Jestem przekonany że gdyby nie Twoja interwencja to dalej byłby problem z odsłuchaniem felernej rozmowy. Spawa załatwiona bardzo szybko i polubownie.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
 #539248  autor: Gordek
 06 mar 2012, 11:19
Witam!

Posiadam ofertę Play Online dla posiadaczy modemów 69 od 11.02.2012. W ramach tej usługi mam aktywny Nocny transfer, który sam musiałem włączyć, w menu Usługi mam informację, że jest włączony i nawet na pierwszej fakturze przyszła informacja, że jest udzielony na nią rabat.

Niestety mniej więcej od 1.03.2012 zaczął strasznie szybko maleć mój limit posiadanych MB. Z obserwacji przeprowadzonych wczoraj okazało się, że od 24 do 8 rano pobrałem 1100 MB i odliczyło mi tę wartość z limitu. W innym temacie http://www.telepolis.pl/forum/printview ... 48&start=0 znalazłem informację, że powinienem się sam rozłączać przed 24 i po 9, ale nigdzie w regulaminie nie ma takiego zapisu. Dodatkowo wg opinii wielu użytkowników, Play powinien robić to automatycznie i właściwie do 29 lutego wszystko było ok. Innym problemem świadczącym o tym, że coś popsuło się 1 marca jest brak informacji o wykonanych połączeniach w zakładce Połączenia po 29 lutym(ostatni wpis 29 luty 13:30).

Oczywiście zgłosiłem na Play24 ten problem i czekam na odpowiedź, ale obawiam się negatywnej reakcji ze strony BOKu.

Przyznam, że takie rozłączanie w danych godzinach jest problematyczne. Posiadam router wifi i do niego wpięty modem i nie bawi mnie zupełnie konieczność resetowania go 2 razy na dobę, bo Play nie potrafi rozłączać połączenia niektórym klientom(tak, tak niektórym wszystko poprawnie działa). Mój modem to E173-U2, router wifi TP-Link TL-MR3420.

Serdecznie dziękuję za jakieś porady.

 #539262  autor: nowy57
 06 mar 2012, 13:06
witam
potrzebuje szybko skonsolidowac konta

obsluga play dokonuje tego juz 2tyg

numer zgloszenia 41128337

bardzo prosze o wsparcie w tej srpawie / dziekuje !

 #539263  autor: wednes
 06 mar 2012, 13:06
[quote][ Dodano: 2012-03-01, 21:53 ]
wednes napisał/a:
Doładowałem wczoraj ok 20 konto za 50zł.
Po północy zapuściłem sciaganie.
Dzis rano sie budze a mam na koncie 3 zł i zero mb promocyjnych.
Zadzwonilem i powiedzieli mi ze musze sie zarejestrowac, to polecialem do salonu bo mam blisko i zarejestrowalem.
Zadzwonilem znowu i gosciu mi mowi ze 5gb sciagniete zaksiegowali ok 22.30.
A ja przeciez nie sciagnalem nic przez ten czas.
Przypisalo nocny trnasfer tej godzinie 22.30 co sie połączyłem chyba... Ale on na infolinii nie wiedzial tylko przekazal dalej technikom opisujac moje stwierdzenia i teraz czekam na rozpatrzenie.
A i dodam że nocny transfer mam wciąż aktywowany bo do 3.03.2012.

Miał ktoś podobnie? Zwrócili komuś kasę? Jest szansa?
moze Play4you2 pomoże? nr zgłoszenia: 41353732


POnaglone.[/quote]


Ponaglone, ponaglone, a tu wciąż w play24 - "rozpatrywane". Mam czekac te ustawowe 30 dni?Co tu rozpatrywać tyle czasu.
Zresztą, należą mi się spowrotem moje pieniądze i to jak najszybciej, jesli ich nie dostane to play może być pewne ze opiszę to gdzie tylko się da - jak to play kantuje na transferze nocnym. Wiecej straci niż jakby mi mialo oddac moje marne 50zł.

 #539264  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 13:13
wednes, przypominam: do godz. 23:59 środki z transmisji danych lecą z bonusu, a potem z konta. Po 00:00 do godz. 9:00 leci z NOCNEGO TRANSFERU.
Tłumaczenie, że "nic nie pobierałeś" przed godz. 24 jest nie na miejscu, gdyż inne aplikacje, działające na komputerze też konsumują co jakiś czas małą lub większą ilość danych w tle (a nawet może w tym czasie system pobrać aktualizacje).

Ja pół roku temu miałem też zamieszanie z NOCNYM TRANSFEREM, ale z konta nic extra nie zjadało - mało tego: NT działał parę dni nawet do godziny 11 (!), w sytuacji, gdy powinno mnie rozłączyć o 9-tej (brak środków i bonusu na koncie).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #539271  autor: wednes
 06 mar 2012, 13:43
Nie chcesz mi Karlos20 powiedziec ze jakies aplikacje typu avast czy adobe rader w przypadku jakby sie aktualizowały zjadły mi 5gb. Zwlaszcza w 2,5 godziny poniewaz ok20 doladowalem konto a o 22.30 juz wg ich naliczania nie bylo kasy.

To jest śmieszne. Pozatym chyba nie doczytałeś i nie rozumiesz mojego problemu.

Zreszta nie jestem jedynym któremu się takie coś zdarzyło.

a i skoro mówisz ze nocny transfer działa czasem dłużej do tej godz 11 to znaczy ze cos jest z nim nie tak skoro sie nie wyłącza i mogły wystapic problemy opisane przeze mnie typu nie przełączenia mnie na tenze nocny transfer

 #539276  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 14:09
wednes pisze:Nie chcesz mi Karlos20 powiedziec ze jakies aplikacje typu avast czy adobe rader w przypadku jakby sie aktualizowały zjadły mi 5gb. Zwlaszcza w 2,5 godziny poniewaz ok20 doladowalem konto a o 22.30 juz wg ich naliczania nie bylo kasy.
A inne aplikacje, niż te wymienione przez Ciebie? A Windows Update? Trzeba też zauważyć, że: im wyższa prędkość - tym szybkiej dane są transferowane.
wednes pisze:To jest śmieszne. Pozatym chyba nie doczytałeś i nie rozumiesz mojego problemu.
Czytać to ja umiem.
wednes pisze:a i skoro mówisz ze nocny transfer działa czasem dłużej do tej godz 11 to znaczy ze cos jest z nim nie tak skoro sie nie wyłącza i mogły wystapic problemy opisane przeze mnie typu nie przełączenia mnie na tenze nocny transfer
Opisałem tylko mój problem - problem na moją korzyść, z tym, że w momencie, kiedy nie miałem środków na koncie. W tej chwili on nie występuje.

Jeszcze jedno - rozliczanie trwa w czasie sesji transmisji danych, jeśli "wybije" ta 24-ta, wtedy rozliczają Cię z NT do godziny 9-tej (w tym czasie ubędzie z konta wyłącznie w przypadku, jeśli w sesji poprzedzającej NT i po zakończeniu NT, gdy trwa ta sama sesja danych np. z dnia poprzedniego)

[ Dodano: 2012-03-06, 14:13 ]
Prościej? Jeśli połączyłeś się 1 marca o 20-stej, a rozłączyłeś sesję 2 marca o 12-stej, płacisz za dane - z przed NT i po zakończeniu działania opcji (po godz. 9-tej).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #539278  autor: playonline
 06 mar 2012, 14:20
wednes pisze:Nie chcesz mi Karlos20 powiedziec ze jakies aplikacje typu avast czy adobe rader
U mnie Avast bardzo czesto sie aktualizuje. Wiec te 5MB to taka normalna aktualka...

Na twoim miejscu zainstalowalbym sobie jakis program co by zapisywal info ile i kiedy danych zostalo pobranych. Jednym z popularniejszych jest NetLimiter. Masz wyroznione co do godziny info ile danych zostalo pobranych a ile wyslanych (upload tez sie liczy przeciez), sa tam tez dostepne procesy, ktore w danej chwili sa przetwarzane.

Jezeli to blad Play to powinni zwrocic tobie srodki, jezeli faktycznie to wina twojego systemu (obstawiam, ze jakas aplikacja zaktualizowala sie) to mowi sie trudno...

 #539279  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 14:28
playonline pisze:Jezeli to blad Play to powinni zwrocic tobie srodki, jezeli faktycznie to wina twojego systemu (obstawiam, ze jakas aplikacja zaktualizowala sie) to mowi sie trudno...
Zgadzam się z kolegą - są dwie opcje: błąd w naliczaniu od Play, albo wina systemu i zainstalowanych aplikacji.
Na wszelki wypadek - sprawdź aplikacje na kompie, zainstaluj programik, zliczający dane wysłane i odebrane, wyłącz aplikacje uruchamiające się wraz ze startem systemu oraz - napisz zgłoszenie ewentualne o dokładne sprawdzenie rozliczania Cię z NT w Play Online.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #539280  autor: playonline
 06 mar 2012, 14:36
Link do programu w wersji trial na Dobrych Programach:

NET LIMITER

 #539284  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:02
[quote="Karlos20"][quote="playonline"]Jezeli to blad Play to powinni zwrocic tobie srodki, jezeli faktycznie to wina twojego systemu (obstawiam, ze jakas aplikacja zaktualizowala sie) to mowi sie trudno...[/quote]
Zgadzam się z kolegą - są dwie opcje: błąd w naliczaniu od Play, albo wina systemu i zainstalowanych aplikacji.
Na wszelki wypadek - sprawdź aplikacje na kompie, zainstaluj programik, zliczający dane wysłane i odebrane, wyłącz aplikacje uruchamiające się wraz ze startem systemu oraz - napisz zgłoszenie ewentualne o dokładne sprawdzenie rozliczania Cię z NT w Play Online.[/quote]

Koledzy, nie miejcie mnie za jakiegoś lamusa, wiem co to aktualizacje i jak je wyłączyć. Z reszta mam XPka i wszystko powyłączane aby system sprawnie działał i NA PEWNO żadnych aktualizacji (zwłaszcza windowsowych) nie mam uruchomionych oprócz avasta. Swoja droga Windows XP musiałby sie chyba całkowicie z 8 razy ściągnąć żeby naaktualizowac 5gb.

Wcześniej przez 2 miesiace mialem play i nocny transfer i wszystko działało, aczkolwiek wtedy zawsze resetowalem polaczenie. Tym razem tego nei zrobilem i jeb.
Mam program z mojego huawei i zawsze sprawdzam ile mi na dzien pobiera i waha sie to w granicach 50-100mb przy całodziennym użytkowaniu internetu (nie korzytsam z jutuba). Nigdy jakoś mi nie pobrało w tym czasie nic ponad te ~100mb/dzień.

Dodatkowe stwierdzenie moje przemawiające po stronie mojej racji to to ze SMS przyszedł do mnie ok 3 w nocy z informacja ze pozostało mi mniej jak 50mb na koncie promocyjnym . Wtedy chyba sie przełączyło na nocny transfer jak już mi 3 zł zostało na koncie.

playonline: na napisałem 5GB a nie 5mb!!!! czytać ze zrozumieniem!

Dodano: 2012-03-06, 15:03
[quote="Karlos20"]Prościej? Jeśli połączyłeś się 1 marca o 20-stej, a rozłączyłeś sesję 2 marca o 12-stej, płacisz za dane - z przed NT i po zakończeniu działania opcji (po godz. 9-tej).[/quote]

akurat tak się u mnie nie stało...

 #539285  autor: playonline
 06 mar 2012, 15:06
wednes pisze:playonline: na napisałem 5GB a nie 5mb!!!!
Moj blad.
wednes pisze:czytać ze zrozumieniem!
Melise sobie zaparz. Moze wtedy na spokojnie wszystko sprawdzisz u siebie w systemie...

[ Dodano: 2012-03-06, 15:09 ]
wednes pisze:Mam program z mojego huawei
Tez mialem to zainstalowane przy okazji jak modem instalowalem. Czasami roznilo sie to od tego co pokazywal Windows czy program typu NetLimiter.

 #539286  autor: Gordek
 06 mar 2012, 15:11
Moim zdaniem coś jest nie tak z NT od początku marca, może końca lutego. Przecież u mnie też wszystko działało do 29 lutego, a potem nagle zaczęło naliczać w godzinach 24:00-9:00 i specjalnie do 24 komputer był wyłączony, wiec wina ewidentnie leży po stronie Playa.

 #539287  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:13
wednes pisze:Mam program z mojego huawei
buhaha... Wierzysz miernikowi zużytego transferu z apki dostępowej do neta? BŁĄD.
Wyniki z niej nie są dokładne. Nie radzę się tym sugerować, bo szybciej pozbędziesz się kasy i MB na koncie, niż Ci się to wydaje. :P

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #539288  autor: wednes
 06 mar 2012, 15:14
playonline:
- coś sporo błędów u was...,

- mój system jest w porządku i nie pobiera nic zbędnego,

- może i sie różnic, ale zapewne są to jakiś kilkuprocentowe różnice w transferze. U mnie od 2 miesięcy się zgadza mniej więcej z tym co ubywa z konta.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 15:15 przez wednes, łącznie zmieniany 1 raz.

 #539289  autor: KC-KARLOS
 06 mar 2012, 15:15
Gordek pisze:Moim zdaniem coś jest nie tak z NT od początku marca, może końca lutego. Przecież u mnie też wszystko działało do 29 lutego, a potem nagle zaczęło naliczać w godzinach 24:00-9:00 i specjalnie do 24 komputer był wyłączony, wiec wina ewidentnie leży po stronie Playa.
A nawiązałeś jakąś transmisję danych parę minut po 24-tej, na sprawdzenie, czy NT działa prawidłowo? Skąd można wiedzieć, czy jednej osobie zadziałało NT a drugiej nie?!

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 151 z 241
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 241
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 241