• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 16 z 244
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 244

 #409653  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 21:25
Andrzej24 pisze:A czy jest możliwa rejestracja wypełniając blankiet pobrany z internetu i wysłanie go pocztą?
W innych sieciach jest taka możliwość. A w Play?
Raczej nie.

Poza tym z tego co wiem to w Plusie tak już nie zrobisz. Kiedyś dawali koperty i formularze a teraz już nie. Kilka miesięcy temu podczas przedłużania umowy w Plusie z ciekawości o to zapytałem i powiedziano mi, że już tylko w Salonie dokonuje się rejestracji. Więc chyba nie w każdej sieci tak idzie.

Swoją drogą aby zarejestrować numer w wRodzinie to trzeba udać się do... Warszawy.. :D Współczuję tym co mieszkają na zachodzie kraju czy w jakiejkolwiek innej jego części...

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409661  autor: Pijo
 08 cze 2010, 21:47
TrustNoOne pisze:Poza tym z tego co wiem to w Plusie tak już nie zrobisz.
Akurat w Plusie akurat rejestracja jest najłatwiejsza. Wystarczy zalogować się na Plus Online i wypełnić dane. I tyle. Nigdzie nie trzeba sie udawac ani niczego wysyłac.

 #409665  autor: play4you2
 08 cze 2010, 21:59
TrustNoOne pisze:nie wziąłeś (jeśli mogę takiej formy użyć) pod uwagę czynnika ludzkiego..
W zasadzie wziąłem, chodzi tylko o to, jak szybko ktoś na to zareaguje i tak samo jest w przypadku Play 24 i zgłoszenia telefonicznego.
TrustNoOne pisze:A jednak dziwnym trafem przez telefon połączenie jest lepsze.. Stabilniejsze.
Hmm, to niestety nie umiem Ci na to odpowiedzieć. Z technicznego punktu widzenia nie powinno mieć to żadnego znaczenia.
TrustNoOne pisze:Z utęsknieniem czekam na LTE... i mam nadzieję, że Play pomimo zaprzeczeń podniesie w najbliższych kilku miesiącach limit prędkości i ilości danych..
Hmm, co do odpowiedzi powiem że to... Tajemnica ;-)
TrustNoOne pisze:znam zasadę działania BTSów czy NodeB. Trochę czytam wiadomości w internecie..
Ależ nawet w to nie wątpię. Po prostu przekazałem Ci informacje, które są adekwatne do zdarzenia na chwilę obecną. Lokaqlizacja może nie ma znaczenia, ale gęstość nadajników już tak. Choć oczywiście zgodzę się z Tobą, że nie musi.
TrustNoOne pisze:Najbardziej te ciemne...
:mrgreen:
Andrzej24 pisze:A czy jest możliwa rejestracja wypełniając blankiet pobrany z internetu i wysłanie go pocztą?
Niestety nie, ponieważ dane te należy zweryfikować również z Twoim Dowodem Osobistym i dokonuje tego nasz Sprzedawca w Salonie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #409671  autor: muchakk
 08 cze 2010, 22:21
To teraz ja mam pytanie. Dzisiaj dokonałem ostatniego doładowania Play Mixtura Pro 50 (umowa podpisana w listopadzie ubiegłego roku). Byłem dzisiaj w salonie z zamiarem przejścia na abo, niestety zostałem poinformowany, że w systemie jeszcze tego nie widać i że mam czekać do 30 dni. Chciałbym właśnie spytać ile to zazwyczaj trwa i czy jestem wstanie sam sprawdzić kiedy mogę udać się po abonament?

 #409672  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 22:34
Pijo pisze:Wystarczy zalogować się na Plus Online i wypełnić dane. I tyle.
A czy ta rejestracja będzie tyle samo warta? Wiesz w Play24 też możesz się zarejestrować a nie jest to ta sama rejestracja co w Salonie...

Za granicą Polski (przynajmniej w niektórych krajach UE) nie kupisz prepaida nie rejestrując go przy zakupie.
W sumie w Polsce też by się to przydało. Nie byłoby tylu nieaktywnych kart, nadmuchanych danych o użytkownikach (niedługo abonentach) a poza tym taka osoba zanim by zaczęła myśleć np o żarcie z podłożeniem bomby zastanowiłaby się z 2 razy.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409675  autor: Pijo
 08 cze 2010, 22:36
TrustNoOne pisze:A czy ta rejestracja będzie tyle samo warta?
Jak najbardziej. Trzy Simplusy po takiej rejestracji przeniosłem do innej sieci.

 #409676  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 22:46
Pijo pisze:Trzy Simplusy po takiej rejestracji przeniosłem do innej sieci.
Hmm to dziwne (wierzę Tobie) gdyż Plus musiał jakoś potwierdzić, że jesteś tym za kogo się podajesz. Nawet przy MNP nie podawałeś żadnych danych osobiście?

Poza tym jeśli jest tak jak mówisz to co z tym, że Użytkownik ma być traktowany jak Abonent?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409702  autor: bleckwarrior
 09 cze 2010, 07:58
muchakk pisze:To teraz ja mam pytanie. Dzisiaj dokonałem ostatniego doładowania Play Mixtura Pro 50 (umowa podpisana w listopadzie ubiegłego roku). Byłem dzisiaj w salonie z zamiarem przejścia na abo, niestety zostałem poinformowany, że w systemie jeszcze tego nie widać i że mam czekać do 30 dni. Chciałbym właśnie spytać ile to zazwyczaj trwa i czy jestem wstanie sam sprawdzić kiedy mogę udać się po abonament?
zazwyczaj 48 godziny:)

[ Dodano: 2010-06-09, 08:00 ]
TrustNoOne pisze: A czy ta rejestracja będzie tyle samo warta? Wiesz w Play24 też możesz się zarejestrować a nie jest to ta sama rejestracja co w Salonie...
rejestracja w play24 nie jest niestety rejestracją karty, na dzień dzisiejszy tylko i wyłącznie w punkcie możecie zarejestrować play fresh-a.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409706  autor: elVariaTo
 09 cze 2010, 08:24
muchakk pisze:To teraz ja mam pytanie. Dzisiaj dokonałem ostatniego doładowania Play Mixtura Pro 50 (umowa podpisana w listopadzie ubiegłego roku). Byłem dzisiaj w salonie z zamiarem przejścia na abo, niestety zostałem poinformowany, że w systemie jeszcze tego nie widać i że mam czekać do 30 dni. Chciałbym właśnie spytać ile to zazwyczaj trwa i czy jestem wstanie sam sprawdzić kiedy mogę udać się po abonament?


Wg mnie na ofertę abonamentową będziesz mógł przejść po zakończeniu Twojego okresu rozliczeniowego, która zapewne jest od 1 każdego miesiąca.

 #409707  autor: muchakk
 09 cze 2010, 08:32
Ok, a czy jestem wstanie sam sprawdzić czy jest już możliwość przejścia na abo?

 #409715  autor: bleckwarrior
 09 cze 2010, 09:11
muchakk pisze:Ok, a czy jestem wstanie sam sprawdzić czy jest już możliwość przejścia na abo?
niestety z poziomu konta, albo telefonu nie - tylko salon/BOK

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409814  autor: TrustNoOne
 09 cze 2010, 18:20
bleckwarrior pisze:rejestracja w play24 nie jest niestety rejestracją karty, na dzień dzisiejszy tylko i wyłącznie w punkcie możecie zarejestrować play fresh-a.
Chyba nie mnie chciałeś zacytować.. ;)

Quot capita, tot sententiae...

 #409828  autor: pawelpp
 09 cze 2010, 19:37
Dawno mnie nie było, więc znów wkleję trochę kwiatków:
Proszę o wskazanie podstawy prawne pozwalającej Państwu na przyznanie minut w ramach rekompensaty ze nienależyte świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Bardzo związana z pytaniem odpowiedź:
W dopowiedzi informujemy, że dokładnie zapoznaliśmy się ze sprawą. Powiadamiamy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer X. Jednocześnie informujemy, że została wyczerpana drogę postępowania reklamacyjnego.[...] W związku z powyższym w chwili obecnej może Pan dochodzić swoich roszczeń w trybie postępowania sądowego, zgodnie z art. 109 i 110 Prawa Telekomunikacyjnego z dnia 16 lipca 2004 roku.
W jednej z reklamacji poprosiłem o kontakt telefoniczny w chwili rozpatrzenia zgłoszenia (bo podobno jest to teraz możliwe). Oczywiście nikt nie zadzwonił, więc ponowiłem swoją prośbę. oto odpowiedź:
W związku z rozwiązaniem kwestii poruszanej w kontakcie X został wykonany z naszej strony kontakt telefoniczny na numer 793XXXXXX, który odbył się 14:42. Z powodu nie odebrania z Pańskiej strony telefonu został wysłany SMS potwierdzający rozwiązanie powyższego zgłoszenia.
Problem w tym, że mój numer telefonu to 792XXXXXX. Ciekawe... Oczywiście to nie była literówka konsultanta, bo w historii połączeń nie ma takiej próby połączenia. W ogóle miło, że napisali kiedy dzwonili. 14:42 ale w jakim dniu?
Nie pytałem o to, z która siecią mam się łączyć. Tym samym nie uzyskałem odpowiedzi na pytania: dlaczego telefon zawiesza się TYLKO i WYŁĄCZNIE podczas przełączania pomiędzy sieciami P4 i Polkomtel? Za granicą przełącza się dużo częściej pomiędzy innymi operatorami i mimo to problem NIE WYSTĘPUJE. Jak to jest możliwe?
Odpowiedź:
Zmiana sieci nie wpływa na świadczone przez nas usługi. Zawieszanie się telefonu może wynikać z nieprawidłowych ustawień lub braków technicznych. Prosimy o skonfigurowanie telefonu tak, aby łączył się z siecią PLAY (wybór operatora/ wybór sieci). Zaznacza Pan, że wyraża chęć korzystania wyłącznie z zasięgu Play. Wówczas nie będzie potrzebne restartowanie aparatu.
Pytanie:
Chciałbym, aby państwo wskazali w regulaminie lub ustawie PT punkt mówiący o tym, że mam obowiązek
a) wpisać dane do formularza, mimo iż znajdują się one w treści zgłoszenia (tylko nie w formie formularza) - nie można takiej sytuacji nazwać "uzupełnieniem danych"
b) złożyć reklamację w ciągu 2/3 dni od chwili wykonania połączenia
Odpowiedź:
a) Prośba o uzupełnienie formularza wynika z wewnętrznych procedur obsługi zgłoszeń technicznych. Jest on niezbędny, abyśmy w przejrzystej formie mogli uzyskać informacje potrzebne do sprawdzenia zaistniałej niedogodności. Odpowiedź na powyższe pytania, mimo nie zachowania formy formularza, jest wystarczająca do rozwiązania sprawy.
b) b. Zgodnie z regulaminem na uzupełnienie reklamacji przewidziany jest okres 14 dni. Prośba o podanie połączeń z 3 ostatnich dni potwierdza występowanie niedogodności. Ponadto powyższe wymogi wynikają z rozwiązań systemowych Play.
Szkoda tylko że w kolejnych zgłoszeniach dostaję ZAWSZE formularz do wypełnienia.
I wyszło na jaw, że P4 w gdzieś prawo, bo w Play reklamację można złożyć w ciągu 3 dni a nie 12 miesięcy.

 #409849  autor: TrustNoOne
 09 cze 2010, 21:31
@ Play4You - czy Wasz dział sieci może już potwierdzić, że problemy już nie występują jeśli chodzi o dzisiejszą awarię? Czy "spece" z Plusa dali jakiś dłuższy termin na usunięcie "usterki"? Swoją drogą często słychać, że problemy na Plusie występują (w Play). Czy Play w ogóle zgłasza takie pojedyncze przypadki do Plusa czy tylko masowe jak dziś?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409851  autor: Pijo
 09 cze 2010, 21:39
TrustNoOne pisze:czy Wasz dział sieci może już potwierdzić,
Przeciez Gruszka napisal , ze juz gra i trąbi zespół Kombi.

Na reszte pytań to raczej nie dostaniesz odp . Company policy ;)

 #409852  autor: TrustNoOne
 09 cze 2010, 21:52
Pijo pisze:Przeciez Gruszka napisal
Jak zauważyłeś po niektórych postach na telepolis - Gruszka potrafi czasami dużo mówić.. ;)

Dlatego zapytałem czy Play4You poprzez ich techników może to potwierdzić.

Pozdrawiam.

PS Co do reszty pytań - wiem, że odpowiedzi nie padną nigdy. ;)

Quot capita, tot sententiae...

 #409854  autor: play4you2
 09 cze 2010, 22:02
TrustNoOne pisze:Dlatego zapytałem czy Play4You poprzez ich techników może to potwierdzić.
Dziękuję za wasze zaufanie do mnie, ale w tym temacie potwierdzam to samo, co powiedział nasz Rzecznik. Szczegóły wypowiedzi znajdziecie TUTAJ. Na resztę pytań, wybaczcie, ale nie udzielam odpowiedzi z wiadomych przyczyn.

Pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #409855  autor: TrustNoOne
 09 cze 2010, 22:10
No tak. Rzecznik napisał. "Podczas prac związanych z rekonfiguracją łączy część z nich została błędnie podłączona co skutkowało łączeniem połączeń głosowych w sposób niewłaściwy." Dziwne, że tylko dotknęło tych co mają Play i korzystają z plusowego zasięgu.. ;) ale wszyscy rozumiemy - tajemnica. :(

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409999  autor: DanielR
 10 cze 2010, 18:55
play4you2, czy Play przeprowadza (w tej chwili) jakąś "kosmetykę" Poczty Głosowej...?

 #410000  autor: emeswu
 10 cze 2010, 19:25
A ja mam pytanie do play4you. Czy macie jakiś maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamację złożyłem 26 maja. Do dziś wisi jako "rozpatrywana". Dziś dostałem list z numerem zgłoszenia(mam e-fakturę i nie chcę makulatury, ten numer zgłoszenia który był w liście widzę również na stronie, więc nie rozumiem sensu wysłania potwierdzeń pocztą, szkoda kasy).
Mój problem dotyczy pakietu play online w telefonie 500MB. Mam w swoim panelu usług 2 takie pakiety, oba włączone, za oba pobierana jest opłata 15zł/miesiąc. Oczywiście transferu mam tylko 500MB a nie 1GB. Pakiet 30 minut e-faktura też mam włączony podwójnie ale on jest na 6 miesięcy za darmo więc mnie za niego nie obciążacie.
Po zgłoszeniu reklamacji oba pakiety play online mają status "włączony w trakcie realizacji" więc nie mogę ich wyłączyć sam. Czuję że następna faktura też będzie błędna.
Jeśli mogę liczyć na jakieś przyspieszenie sprawy byłbym niezmiernie wdzięczny. Nr zgłoszenia to: 18342349

pozdrawiam
  • Strona 16 z 244
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 244
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 244