• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #633347  autor: Edmund
 16 maja 2013, 15:58
mjan, jeszcze pytanie jest takie - czy mieszkasz w jakimś naprawdę dużym mieście. Powiem szczerze, że przeniesienie numeru do Orange na kartę nie jest łatwe - bo wiele salonów nie otrzymuje prowizji za ten proces i mówi "że się nie da, ale możemy na zetafona czy minutofona".. Zarówno w Poznaniu jak i Katowicach istnieje tylko po jednym salonie gdzie da się przenieść numer na ofertę prepaid..

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #633377  autor: Sahim
 16 maja 2013, 17:53
orson_dzi pisze:Ktoś kiedyś zrobił błąd i jeśli wyłączasz pocztę samodzielnie, to wyłącza się niepoprawnie.

Nie lepiej byłoby napisać że samodzielnie poczty nie można wyłączyć?
Ps. Wyłączałem przez ich stronę i otrzymałem smsa potwierdzającego wyłączenie a następnego dnia poczta dalej działała więc napisałem do BOK. Kod ##002# oczywiście nie działa.

 #707066  autor: ChuckyCiechanow
 30 mar 2014, 21:45
Dzwoniłem ostatnio do BOK NJU w sprawie wyłączenia PIN co konsultant to inna odp.

1) Pin wyłączę przez stronę www

2) Możliwość wyłączenia jest tylko dla nowych kart (chyba LTE jeśli dobrze pamiętam)

 #707077  autor: korkodyl
 30 mar 2014, 22:41
Powiem Wam jak ja poradziłem sobie z pinem na kartach orange prepaid. Kupiłem czytnik kart (nazywa się chyba konrad 81 w 1, kosztował 15 zł.), do niego dołączony jest na płytce program SimEdt. I w tym programie za pomocą kilku kliknięć wyłącza się permanentnie żądanie kodu pin.

 #707082  autor: goral2099
 30 mar 2014, 23:00
Zaciekawił mnie ten czytnik i program...mógłbyś opisać co jeszcze można zrobić z kartą sim przy jego pomocy?

 #707092  autor: korkodyl
 30 mar 2014, 23:42
Z kartą sim nie zrobisz nic niezwykłego, ot przejrzysz, skopiujesz smsy, kontakty, połączenia no i wyłączysz lub włączysz ten nieszczęsny pin. A tu ten czytnik, z tym, że ja kupiłem z ogłoszenia na tablicy. http://www.conrad.de/ce/de/product/4100 ... aet-USB-20

 #707120  autor: user_delete19
 31 mar 2014, 10:57
Hm, w nju pewnie jak w Orange - pismo do bok z błogosławieństwem 'świadom niebezpieczeństw chce wyłączenia żadania pin blablabla'...

 #707131  autor: orson_dzi
 31 mar 2014, 11:33
Hm, w nju pewnie jak w Orange - pismo do bok z błogosławieństwem 'świadom niebezpieczeństw chce wyłączenia żadania pin blablabla'...
Dokładnie tak to wygląda ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #707149  autor: wojtysikrobert79
 31 mar 2014, 13:41
Edmund pisze:mjan, jeszcze pytanie jest takie - czy mieszkasz w jakimś naprawdę dużym mieście. Powiem szczerze, że przeniesienie numeru do Orange na kartę nie jest łatwe - bo wiele salonów nie otrzymuje prowizji za ten proces i mówi "że się nie da, ale możemy na zetafona czy minutofona".. Zarówno w Poznaniu jak i Katowicach istnieje tylko po jednym salonie gdzie da się przenieść numer na ofertę prepaid..

Ja mieszkam w małym mieście i nie miałem z tym żadnego problemu. Numer przeniesiony bez najmniejszego problemu. Fakt, trochę to trwało.

 #707183  autor: Xavi
 31 mar 2014, 16:56
Ja co prawda wysłałem wiadomość ze swojego konta klienta z prośbą o wyłączenie Pinu i tą formułką że świadom konsekwencji itd ale chyba w międzyczasie sam sobie poradziłem.
Zgłoszenie wysłałem w sobotę a w niedzielę zauważyłem że pomogło zwykłe wyłączenie żądania kodu pin w ustawieniach w Lumii. Nie sądzę aby to Nju tak szybko wyłączyło tym bardziej w niedziele więc chyba wystarczy w ustawieniach to zrobić. Numer przeniesiony do abo nju.

 #707849  autor: mikkel
 03 kwie 2014, 14:21
Ja zdejmowałem pin na kilku numerach i zawsze wystarczał kontakt z boa. Ewentualnie oddzwaniali do mnie żeby się upewnić czy zadziałało. Dowiedziałem się że nie na każdej karcie można to zrobić. No a pocztę głosową trzeba włączyć i wyłączyć i wtedy jest naprawdę wyłączona.
Z nju to trochę jest jak z plejem, do d**y ale tanio.

 #752820  autor: marcinleg
 30 wrz 2014, 15:54
Podepnę się pod temat i zapytam ekspertów co się stanie jeśli żądanie pin jest wyłączone a ja nie złożyłem oświadczenia, że "Zostałem poinformowany o zagrożeniach, które mogą zaistnieć w sytuacji gdy moja karta SIM nie jest zabezpieczona kodem PIN i biorę pełną odpowiedzialność za nieautoryzowany dostęp do karty SIM." ??

 #752875  autor: bazooka
 30 wrz 2014, 19:19
Mam bardzo ciekawy i podobny problem, z tymże dotyczy on orange na kartę. Numer był kiedyś w abo, od przeniesienia go do prepaid miał PIN, ale teraz już go nie chcę...
Pół roku walczę z BOK w tym temacie, dzwoniła do mnie w tej sprawie też konsultantka - jednolitego rozwiązania nie ma. Jeden konsultant mojemu znajomemu polecił co innego, mi kazali pisać co wyżej, a ja żonie kartę SIM wymieniłem na nową i mogłem PIN wyłączyć, by nie pytał.
Tymczasem moja nowa karta SIM, wymieniona dziś nie chce dać się odblokować - salon, w którym wymieniałem robi duże oczy jak Centrala może zmienić coś na mojej karcie zdalnie i umożliwić mi wyłączenie pytania o PIN... :?:
Ale nie pozostało mi nic innego jak napisać regułkę i zobaczyć co się wydarzy.

 #753047  autor: marcinleg
 01 paź 2014, 11:54
Chyba źle się wyraziłem, najbardziej ciekawi mnie po co oświadczenie, że "Zostałem poinformowany o zagrożeniach, które mogą zaistnieć w sytuacji gdy moja karta SIM nie jest zabezpieczona kodem PIN i biorę pełną odpowiedzialność za nieautoryzowany dostęp do karty SIM." I jakie możliwości daje to mnie jako użytkownikowi który nie ma żądania pinu i nie złożył powyższego oświadczenia. Bo ja mam taką sytuację, przeniosłem numer, karta sim mi została bo przeszedłem z orange do nju (ciekawostka, nie dostałem nowej karty sim), żądanie pin nigdy nie było włączone i takiego oświadczenia nigdzie nie składałem, i już mnie kusi bo w jakimś określonym celu to oświadczenie jest przez orange wymagane. No właśnie, przed czym chroni to operatora ? Bo jest tu luka. Czyżbym mógł podważyć wysokość rachunku, bo karta sim nie była zabezpieczona kodem pin i tym samym nie zostałem poinformowany o zagrożeniach, które mogą zaistnieć w sytuacji gdy moja karta SIM nie jest zabezpieczona kodem PIN i nie mogę brać pełnej odpowiedzialności za nieautoryzowany dostęp do karty SIM ? :mrgreen:
 #837534  autor: Stalone
 30 lis 2015, 22:22
Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN
------------------------------------------------------------------------------------------------
W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać:
> Witam.

> Dziękuję za zgłoszenie.

> Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin.

> Pozdrawiam
> Joanna Łabenda
> Doradca Klienta
> Nju Mobile



> Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia
> nie odpowiadac – poczta nie bedzie odczytana.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: 1484584969

Dzień Dobry

Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby
wyłączyć kod PIN?

Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie"

Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy na nią
odpowiadać – poczta będzie odczytana.

Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków.

Pozdrowienia
 #837727  autor: Stalone
 01 gru 2015, 21:15
Karta Orange Nju do kosza, bo brak możliwości wyłączenia kodu PIN na karcie SIM Nju Orange

Leming co opracował system ,,komunikacji" z klientem oraz wymyślił nieusuwalny PIN ze swoimi pomysłami niech idzie do kabaretu. Orange dalej myśli ze jest monopolistą.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
W liście datowanym 1 grudnia 2015 można przeczytać:
Re: 1484584969
> W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji informuję Pana, że ze
> względów bezpieczeństwa
nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN na karcie SIM.

> Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

> Pozdrawiam

> Komputer Andrzej Grabowski wygenerowal odpowiedz automatycznie, prosimy na nia nie odpowiadac
> Doradca Klienta
> Nju Mobile

> Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia
> nie odpowiadac – poczta nie bedzie odczytana.
> Zapraszamy do komunikacji z Nami, uzywajac  formularza
> zamieszczonego na naszej stronie internetowej

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ps. W Polsce jest obowiązek używania polskich znaków.
 #837916  autor: Stalone
 02 gru 2015, 17:52
Stalone pisze:Leming co opracował system ,,komunikacji" z klientem oraz wymyślił nieusuwalny PIN ze swoimi pomysłami niech idzie do kabaretu. Orange dalej myśli ze jest monopolistą.
Złożyłem reklamację na brak możliwości wyłączenia kodu PIN na karcie SIM Nju Orange.

Zamiast odpowiedzi otrzymuję od nju spam od 12:00 to już 24 SMS tej samej treści

2015-12-02 12:09:39 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:14:54 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:20:07 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:25:22 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 12:55:36 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 13:25:49 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 13:56:04 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 14:56:17 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 15:56:31 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 16:56:43 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 17:32:13 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570

Cd spamu od Orange, na szczęście spamerską kartę nju mam w dodatkowym telefonie w którym wyłączyłem dźwięki i tylko archiwizuje zachowanie BOK nju.
2015-12-02 18:56:57 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 20:57:11 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-02 22:57:29 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 00:57:43 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 02:57:58 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 04:58:12 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 06:58:25 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 08:58:40 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 10:58:52 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
2015-12-03 12:09:23 in 2334 2334 Potwierdzamy przyjecie reklamacji. Wiekszosc spraw wyjasniamy do 14 dni. Pozdrawiamy, NJU Mobile Nr zgloszenia 1484705570
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 12:28 przez Stalone, łącznie zmieniany 1 raz.
 #837918  autor: Stalone
 02 gru 2015, 18:06
Wczoraj wyłączyłem roaming
A dzisiaj spam od Orange nju.
Zwrócicie uwagi na daty, ile razy informują mnie że wczoraj wyłączą usługę. :lol:
2015-12-02 08:03:52 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 08:09:08 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 08:14:31 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 08:19:46 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 08:49:58 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 09:20:11 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 09:50:25 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 11:36:45 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 12:36:59 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 13:37:13 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 15:37:24 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile

Cd spamu od Orange, na szczęście spamerską kartę nju mam w dodatkowym telefonie w którym wyłączyłem dźwięki i tylko archiwizuje zachowanie BOK nju.
2015-12-02 19:37:55 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 21:38:07 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-02 23:38:21 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-03 01:38:35 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-03 03:38:48 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-03 05:39:03 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-03 07:39:16 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-03 08:03:52 in nju mobile nju mobile Dziekujemy za zgloszenie. Usluga roaming zostanie wylaczona w dniu 2015-12-01. Pozdrawiamy. nju mobile
2015-12-03 11:14:52 in nju mobile nju mobile Witam, przeslane zgloszenie jest zamkniete bez merytorycznego rozpatrzenia. Pozdrawiam, nju mobile
2015-12-03 11:20:06 in nju mobile nju mobile Witam, przeslane zgloszenie jest zamkniete bez merytorycznego rozpatrzenia. Pozdrawiam, nju mobile
2015-12-03 11:25:20 in nju mobile nju mobile Witam, przeslane zgloszenie jest zamkniete bez merytorycznego rozpatrzenia. Pozdrawiam, nju mobile
2015-12-03 11:30:34 in nju mobile nju mobile Witam, przeslane zgloszenie jest zamkniete bez merytorycznego rozpatrzenia. Pozdrawiam, nju mobile
2015-12-03 12:00:47 in nju mobile nju mobile Witam, przeslane zgloszenie jest zamkniete bez merytorycznego rozpatrzenia. Pozdrawiam, nju mobile