DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 143 z 241
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 241

 #532896  autor: forum_tg
 05 lut 2012, 17:38
od kilku dni nie da sie uruchomić Programu doładowań, ktoś wie dlaczego?

 #532956  autor: bolek2004
 05 lut 2012, 20:19
Oficjalne info z boku jest takie że mają awarię Programu doładowań i nie wiadomo kiedy zostanie usunięta. Także ani przez kody, ani przez play24, ani nawet w salonie nie aktywujesz tej usługi. Trzeba po prostu czekać aż to naprawią.

 #532973  autor: Daleki
 05 lut 2012, 20:56
Witam, korzystając z roamingu austriackiej sieci T-Mobile, nie mogę wykonywać połączeń. Wysyłanie smsów czy korzystanie z internetu działa normalnie, jak również odbieranie połączeń. Próbowałem skorzystać z Play24, ale o roamingu w ustawieniach numeru tam słowem nie jest wspomniane, z tego co widzę. Numer rzecz jasna poprzedzony jest kierunkowym 0048. Niestety nie mogę na chwilę obecną sprawdzić innych sieci, ponieważ mój telefon, nie wiedzieć dlaczego, łączy się tylko z T-Mobile właśnie, więc ta opcja niestety odpada.
--
Zapomniałem nadmienić, że korzystam z oferty na kartę, jeśli cokolwiek to zmienia.

 #532994  autor: DanielR
 05 lut 2012, 21:43
Daleki pisze:Witam, korzystając z roamingu austriackiej sieci T-Mobile, nie mogę wykonywać połączeń.
Daleki, według wykazu na stronie Play, korzystając z roamingu austriackiego T-Mobile, połączenia wychodzące wykonywać możesz jedynie przy pomocy usługi Tani Roaming.

 #533010  autor: Daleki
 05 lut 2012, 22:35
Dzięki wielkie, nie doczytałem tej kwestii; zawsze myślałem, że to jest usługa dodatkowo płatna, a tu się okazuje, że wystarczyło tylko jedną rzecz włączyć.

 #533019  autor: ikkou
 06 lut 2012, 00:00
Kod: Zaznacz cały
 l.  Niewykorzystane  w  danym  miesiącu  kalendarzowym  jednostki  z  limitu  transferu  danych przyznanego w ramach pakietu danych 250 MB, w ramach Play MIXtura All Inclusive nie przechodzą na kolejne miesiące kalendarzowe. 
ja mam takie pytanie jak to się ma do tego poniżej? mam play mixtura all inclusive 39zł czyli wg operatora taryfa: Play MIXtura III 30
To samo pytanie odnośnie minut.
Kod: Zaznacz cały
Promocyjne MB (nielimitowane)	383 MB	29.02.2012

 #533029  autor: Duke
 06 lut 2012, 08:17
Daleki pisze:W Numer rzecz jasna poprzedzony jest kierunkowym 0048.
A próbowałeś +48...?

 #533125  autor: Andrzej24
 06 lut 2012, 15:00
Witam. Co się dzieje z Play24. Gdzieś od tygodnia okropnie nawala. Co się zaloguję to wywala kod błędu, czasem zadziała a potem znowu kod błędu. Na dłuższą metę nie da się tego używać. Naprawcie to.

 #533147  autor: DanielR
 06 lut 2012, 16:50
A może by tak play4you1/2 wreszcie przestał siecieć cicho i wyjaśnił nam sytuację związaną z (nie)działaniem serwisu Play24...???
Przecież problem ewidentnie występuje już od kilku dni i skutecznie utrudnia życie użytkownikom sieci. :?

 #533151  autor: play4you2
 06 lut 2012, 16:56
Niestety nawet i ja więcej nie napiszę niż to, że wiemy, że niedzila tak jak powinno. Cały czas coś robimy. Zgłosiliśmy problem i trwa naprawa.

[ Dodano: 2012-02-06, 17:09 ]
kerim36 pisze:P4U

prosze o przyspieszenie sprawy:
Numer zgłoszenia: 40368218


dotyczy MNP, a dokladniej braku aktywacji numeru w wyznaczonym terminie
okej przechwiciłam, przekazuje i dzisiaj ktoś się zajmie

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #533154  autor: drcox
 06 lut 2012, 17:11
Co do Play24 to trzeba próbować. Ja jak zaloguje się do Play24 i wywali komunikat błędu to przenoszę się na stronę główną PLAY i klikam Play24 i dopiero wtedy wszystko zazwyczaj działa.

 #533156  autor: DanielR
 06 lut 2012, 17:16
U mnie "wszystko działa" w miarę dobrze od zalogowania do serwisu do momentu chęci obejrzenia kolejnych podstron. Przy wpisaniu hasła i powiedzeniu, wyskakuje błąd. I na tym w zasadzie cała zabawa się kończy. Czaaasem udaje się jeszcze przejrzeć pierwszą stronę połączeń, czasem.

 #533160  autor: bolek2004
 06 lut 2012, 17:26
Co do play24 ostatnio strasznie wywala błędy ale ze sposobów to jak wywala błąd to można wcisnąć F5 (odśwież), właściwie jak nie działa to trzeba parę razy odświeżyć i pójdzie, druga rzecz to wejście na stronę play i spowrotem do play24, trochę wprawy i mimo awarii można sobie poradzić jakoś, chociaż to nie rozwiązuje problemu.

[ Dodano: 2012-02-06, 21:18 ]
Play sobie kpiny urządza. Próbowałem po raz kolejny aktywować program doładowań, pokazało się że usługa zostanie włączona w ciągu 24 godzin, ale patrze że się nic nie dzieje, przechodzę do innej sekcji a tu mi pokazuje że pakiet 100mb za 7pln jest w trakcie włączania. Oczywiście pobrało 7pln. Po cholerę mi ten pakiet jak rano sobie 1gb aktywowałem.
Play4you prośba o przyspieszenie nr 40415221

Reklamacja nie została uznana , trudno, szkoda że przy aktywacji programu doładowań nie zrobiłem print sceena, miałbym dowód,a tak to nie. No nic teraz przy aktywacji każdej usługi przez play24 będę robił print screena bo to co się wyrabia z play24 to jest śmiech na sali. Pani w odpowiedzi na zgłoszenie napisała że nic nie wiedzą o żadnej awarii, a jak wiadomo program doładowań nie działa co najmniej od 01.02.2012r.
Także uważajcie i nie aktywujcie na razie programu doładowań przez play24 bo mogą się włączyć inne pakiety i będziecie tylko stratni.

 #533327  autor: drcox
 07 lut 2012, 13:52
A bonusy za program doładowań się dostaje czy tylko aktywacja nie działa?

 #533355  autor: xenites
 07 lut 2012, 15:43
Gratulacje dla playa! Sprawa, o której tu wspominałem (aktywacja pakietu 0MB za 7 zł :lol: ) nie została jeszcze do tej pory rozwiązana (mijają 3 tygodnie). Świetne tempo! Brawo!
Oby tak dalej! Przecież na g... mi internet w telefonie. :]
Jak słyszę, że sprawę analizuje dział ekspercki to śmiać mi się chce, eksperci jak z koziej d... trąbka :lol: Poza tym sprawa jest ewidentna, nawalili to niech naprawią co zepsuli. Ekspertyzy niech zachowają dla siebie, co mnie to obchodzi? Chyba, że tyle czasu zajmuje im znalezienie, a może stworzenie czegoś, co by dało im podstawy napisać, że u nich wszystko jest w porządku :lol:

Żegnaj playu :smt006 :finga:

 #533378  autor: Quetzal
 07 lut 2012, 18:09
Właśnie dostałem od Play Sms:
"Siema! W tym miesiącu przekazałeś *** zł na WOŚP! Play dziękuje w imieniu Jurka Owsiaka! Im częściej się doładowujesz, tym więcej dla WOŚP! Info na play.pl"

Wszystko się zgadza, wysłałem z tym, ze mam wyraźnie zaznaczony "brak zgody na informacja marketingowe".

Inni też tak mają?
Trzeba pisać zgłoszenie, czy to jednorazowy sms?

 #533383  autor: Robaas
 07 lut 2012, 18:23
drcox, doładowałem 2.02 i bonus dostałem.

xenites, tyle czasu zajmuje poszukanie eksperta który z gotowca wklei, że nie widzą problemu:)

 #533392  autor: playonline
 07 lut 2012, 19:03
No! A ja wlasnie chcialbym podziekowac Playowi. Zgloszenie zostalo rozwiazane szybko (ostatnie bo w zasadzie od kilku miesiecy sie ciagnelo) i jestem zadowolony z odpowiedzi. :) Dziekuje za to pozytywne podejscie. I mam nadzieje, ze wiecej problemow nie bede miec z siecia. :/

Ocenilbym odpowiedz na max ale... Play24 nie dziala... ;)

 #533394  autor: bolek2004
 07 lut 2012, 19:17
Quetzal Wczoraj doładowywałem przez e-doładowania i smsa żadnego później nie dostałem, też mam opcje że nie wyrażam zgody na marketingowe smsy

 #533395  autor: Quetzal
 07 lut 2012, 19:26
Ja ładowałem ok. tydzień temu, więc napisz za kilka dni ;)
  • Strona 143 z 241
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 241
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 241