• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 142 z 241
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 241

 #532094  autor: bolek2004
 01 lut 2012, 16:04
play4you2 Wszystko fajnie , muzyczka zniknęła ale w play24 jak było do tej pory "usługa w trakcie wyłączania" ponad 24 godziny, to teraz jest "w trakcie włączania"
Już nie mówiąc o tym, że napisali w smsie że rekompensata wynosi 5pln a jej do tej pory nie ma (może będzie później)

 #532122  autor: KC-KARLOS
 01 lut 2012, 17:32
bolek2004, rekompensatę dadzą Tobie 1 marca 2012 r. Widzę, że nie chcą zwrócić kasy za swój błąd...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #532247  autor: macs
 02 lut 2012, 11:00
Witam wszystkich :D Chciałbym opowiedzieć Wam zabawną historię - jeszcze nie jestem klientem Play, a już mam z nimi jazdy. Otóż postanowiłem przenieść numery z T-mobile do Play (2 aktywacje, taryfa miała być all inclusive max), zadzwoniłem, Pani oddzwoniła, wszystko ładnie ustaliliśmy, podałem dane, poleciałem kserować dokumenty, i grzecznie czekam zalecane 2-5 dni roboczych na kuriera z umową i tel. Dni mijają ale jakoś nic, ale wiadomo, snieg, mróz - zawsze może być jakaś delikatna obsuwa, czekam dalej ;) Po 10 dniach znów zadzwoniłem zapytać co dzieje się z tą umową, i... okazało się, ze nic takiego nie ma w systemie, bo jak usłyszałem "zapewne pod koniec procedury ktoś kliknął nie tam gdzie trzeba, i zlecenie nie zapisało się"... Oook, dobra, to proszę powtórzyć procedurę mówię - a nie, mówi konsultant, tu Panu nie pomogę, nie mogę też przełączyć pana do nikogo, kto mógłby to zrobić, a najlepiej będzie jak uda się pan do salonu. I taka to trochę zabawna historyjka bez morału z Play w roli głównej :) Skończyło się na niczym, bo konsultanci nic nie mogą, DB to "rara avis", a ja tymczasem z przyczyn obiektywnych do salonu wybrać się nie mogę. A inna rzecz, ze już chyba nie chcę :)

 #532291  autor: ChuckyCiechanow
 02 lut 2012, 15:27
agaak pisze:Witam mam PlayOnline na Kartę - jeśli z migruję kodem do oferty podstawowej Play Fresh - rozumiem iż karta będzie logować się normalnie, a nie tylko do 3/4G?
Nie ma możliwości migracji z Play Online na kartę na Play Fresh za pomocą kodu.

 #532301  autor: playonline
 02 lut 2012, 16:03
Play4You - W koncu udalo sie wam (po kilku miesiacach mojego narzekania) prawidlowo skonfigurowac moje konto na numerze 790! :) SMSy w koncu docieraja. :) Problem jednak jest w czyms innym...

Sami napisaliscie, ze reklamacje uznaliscie za zasadna... Przyznaliscie mi 50zl (choc chcialem zwrot srodkow za niewykorzystany abonament, no ale i ta kwota jest dobra), jednak dlaczego sami decydujecie kiedy rekompensata ma byc zaktywowana?? Ja jej teraz nie potrzebuje bo nie mieszkam w Polsce. Poza tym napisalem, ze srodki maja trafic na konto glowne a w odpowiedzi nie napisaliscie na jakie przyznacie. Skoro zgodziliscie sie, ze popelniliscie blad i zgadzacie sie ze mna to prosze mi przyznac te srodki na konto glowne. Tutaj nie moge ich wykorzystac... Jak to zostanie spelnione to bede mogl powiedziec, ze jest ok.

[ Dodano: 2012-02-02, 16:06 ]
Chce napisac zgloszenie a tutaj... "Usługa chwilowo niedostępna"...

PS Jeszcze jedno... Napisaliscie, ze nie odnotowaliscie przerwy w dzialaniu uslugi... Jasne, ze nie gdyz w Polsce wszystko dzialalo... Za granica nie... Wiec nie widzicie logow... ;) A jezeli nie widzicie to znaczy, ze w tym momencie usluga nie byla swiadczona... :/ To tak w skrocie aby i innym klientom zaczac wierzyc.

[ Dodano: 2012-02-02, 16:18 ]
40266765

Play4You - to jest numer zgloszenia nawiazujacego do wczesniejszej reklamacji. Prosze przekaz to do osoby, ktora mi odpowiadala.

Dziekuje.

 #532372  autor: ukefake
 02 lut 2012, 21:48
playonline, ktoś już w tym wątku przerabiał rekompensatę na konto główne we freshu. Możesz sam poszukać lub od razu mogę napisać, że wniosek z tego był taki: UKE.

 #532397  autor: playonline
 02 lut 2012, 23:23
ukefake pisze:playonline, ktoś już w tym wątku przerabiał rekompensatę na konto główne we freshu. Możesz sam poszukać lub od razu mogę napisać, że wniosek z tego był taki: UKE.
Wiem. :) Dzieki. :) Tzn, wiem, ze temat byl poruszany.

 #532410  autor: bolek2004
 03 lut 2012, 00:31
Mnie też to zastanawia dlaczego play jak daje rekompensaty to na konto promocyjne a nie główne?? Dla przykładu tak teoretycznie jak by komuś się wyzerowało konto, jeśli play uznałby reklamacje za zasadną to co też by na konto promocyjne środki wskoczyły? To jest nieuczciwe. U mnie za niesłusznie pobrane 2 pln z konta głównego oddali w zamian 5 na promocyjne tylko co z tego jak ładuje po 30pln i wykupuje tylko pakiety za 5 i 10pln więc jestem stratny bo będę musiał doładować konto wcześniej bo nie wykupie pakietu za pozostałe 3pln zamiast 5. Wole 2pln na konto główne niż 5 na promocyjne.

 #532416  autor: playonline
 03 lut 2012, 07:20
bolek2004 pisze:Mnie też to zastanawia dlaczego play jak daje rekompensaty to na konto promocyjne a nie główne?? Dla przykładu tak teoretycznie jak by komuś się wyzerowało konto, jeśli play uznałby reklamacje za zasadną to co też by na konto promocyjne środki wskoczyły? To jest nieuczciwe. U mnie za niesłusznie pobrane 2 pln z konta głównego oddali w zamian 5 na promocyjne tylko co z tego jak ładuje po 30pln i wykupuje tylko pakiety za 5 i 10pln więc jestem stratny bo będę musiał doładować konto wcześniej bo nie wykupie pakietu za pozostałe 3pln zamiast 5. Wole 2pln na konto główne niż 5 na promocyjne.
Nie fair jest to, ze ja napisalem, ze chce na glowne a oni nie wspomnieli na jakie ale znajac zycie bedzie na promocyjnym. Tak czy owak MUSZA zmienic. Przyklad wczesniejszego kolegi i UKE pokazal, ze Play jest w bledzie.

Druga rzecz jest taka, ze na jakiej podstawie sami ustalaja kiedy rekompensata ma wejsc w zycie?

 #532494  autor: ukefake
 03 lut 2012, 16:38
playonline pisze:Druga rzecz jest taka, ze na jakiej podstawie sami ustalaja kiedy rekompensata ma wejsc w zycie?
Zapewne to kwestia wygody i ustawień systemu. Np w abonamencie łatwiej podpiąć dodatkową usługę która załaduje się razem z nowym okresem rozliczeniowym. Przy włączaniu "od ręki" coś może się wysypać, a to potem trzeba naprawić, czytaj: ktoś musi nad tym posiedzieć i poświęcić czas. W przypadku pre-paidów "okresem rozliczeniowym" jest początek każdego miesiąca.
Pewnym rozwiązaniem byłoby informowanie klienta o możliwych terminach włączenia rekompensaty. Spotkałem się kiedyś z taką propozycją ale wygląda na to, ze to był wyjątek od reguły.
Co do rekompensaty na konto główne a promocyjne. Jak zapewne pamiętasz dla osób z BOK-u oczywistą oczywistością jest przyznanie jej na na konto promocyjne i tłumaczenie to była strata czasu. Dlatego lepiej przekazać to UKE, dzięki temu sprawę załatwimy jak trzeba i dodatkowo można prosić o dodatkową rekompensatę do przyznanej rekompensaty. dziwnie to brzmi, ale jak to w playu - najprostsze sprawy wymagają kombinatoryki stosowanej ;) (jak np wyłączanie etykietki)

 #532510  autor: playonline
 03 lut 2012, 20:12
ukefake pisze:Zapewne to kwestia wygody i ustawień systemu.
Dla abonamentu ustawia(c) sie powinno z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego lub z dniem kiedy abonent sobie tego zazyczy. Jezeli chodzi o prepaid to w dowolnym dniu jezeli abonent sobie tego zazyczy... Ok moge im powiedziec, ze chce rekompensate w dniu 5, 10 czy 27 ale po jaka cholere sami wlaczaja a nie pytaja samego zainteresowanego?????! Watpie, ze chodzi o procedury... Na poczatku mialem info, ze mam rekompensate i jezeli chce ja wykorzystac to wystarczy abym sie odezwal... Dlaczego teraz sami decyduja? Poczekam na odp. Jezeli nie bedzie pozytywnej... Zwroce sie do UKE, teraz mam czas. :) Swoja droga zobaczymy jak nowe rzady sobie poradza... ;)

 #532531  autor: play4you1
 03 lut 2012, 21:25
playonline pisze:Play4You - W koncu udalo sie wam (po kilku miesiacach mojego narzekania) prawidlowo skonfigurowac moje konto na numerze 790! :) SMSy w koncu docieraja. :) Problem jednak jest w czyms innym...

Sami napisaliscie, ze reklamacje uznaliscie za zasadna... Przyznaliscie mi 50zl (choc chcialem zwrot srodkow za niewykorzystany abonament, no ale i ta kwota jest dobra), jednak dlaczego sami decydujecie kiedy rekompensata ma byc zaktywowana?? Ja jej teraz nie potrzebuje bo nie mieszkam w Polsce. Poza tym napisalem, ze srodki maja trafic na konto glowne a w odpowiedzi nie napisaliscie na jakie przyznacie. Skoro zgodziliscie sie, ze popelniliscie blad i zgadzacie sie ze mna to prosze mi przyznac te srodki na konto glowne. Tutaj nie moge ich wykorzystac... Jak to zostanie spelnione to bede mogl powiedziec, ze jest ok.

[ Dodano: 2012-02-02, 16:06 ]
Chce napisac zgloszenie a tutaj... "Usługa chwilowo niedostępna"...

PS Jeszcze jedno... Napisaliscie, ze nie odnotowaliscie przerwy w dzialaniu uslugi... Jasne, ze nie gdyz w Polsce wszystko dzialalo... Za granica nie... Wiec nie widzicie logow... ;) A jezeli nie widzicie to znaczy, ze w tym momencie usluga nie byla swiadczona... :/ To tak w skrocie aby i innym klientom zaczac wierzyc.

[ Dodano: 2012-02-02, 16:18 ]
40266765

Play4You - to jest numer zgloszenia nawiazujacego do wczesniejszej reklamacji. Prosze przekaz to do osoby, ktora mi odpowiadala.

Dziekuje.
Ok Przekazane.

[ Dodano: 2012-02-03, 21:42 ]
bolek2004 pisze:Mnie też to zastanawia dlaczego play jak daje rekompensaty to na konto promocyjne a nie główne?? Dla przykładu tak teoretycznie jak by komuś się wyzerowało konto, jeśli play uznałby reklamacje za zasadną to co też by na konto promocyjne środki wskoczyły? To jest nieuczciwe. U mnie za niesłusznie pobrane 2 pln z konta głównego oddali w zamian 5 na promocyjne tylko co z tego jak ładuje po 30pln i wykupuje tylko pakiety za 5 i 10pln więc jestem stratny bo będę musiał doładować konto wcześniej bo nie wykupie pakietu za pozostałe 3pln zamiast 5. Wole 2pln na konto główne niż 5 na promocyjne.
W niektórych przypadkach przyznajemy na konto główne, jeżeli sprawa tego wymaga.

 #532592  autor: playonline
 04 lut 2012, 08:36
play4you1 pisze:Ok Przekazane.
Thx.

[ Dodano: 2012-02-04, 10:31 ]
Teraz zobaczylem jeszcze jedna rzecz... ;)
W ramach rekompensaty z tytułu występujących niedogodności przyznałam Panu doładowanie w wysokości 50,00 zł na 30 dni dla numeru 790883295. Doładowanie to nastąpi 3 lutego 2012 roku.
Czyli jezeli doladowanie jest na 30 dni od 3 lutego to powinno byc wazne do 2 marca... ;)

Obrazek

No nic, mimo wszystko nie chce tej rekompensaty na 30 dni i w dodatku zaktywowanej ot tak sobie kiedy im sie podoba no i na koncie promocyjnym...

 #532620  autor: bolek2004
 04 lut 2012, 11:36
Z tego co czytam w internecie to od kilku dni nie działa program doładowań "Usługa jest chwilowo niedostępna". Chciałem doładować konto ale wcześniej aktywować PD. Co się dzieje?? Kiedy to zostanie naprawione, chyba że się play wycofał z tej promocji już??

 #532635  autor: drcox
 04 lut 2012, 12:46
Nie, ostatnio wszystko po prostu raz działa raz nie, USSD, Play24, sprawdzanie środków i to nie tylko PD tylko w sumie wszytsko.

 #532656  autor: bolek2004
 04 lut 2012, 14:58
Byłem w salonie i konsultant też nie dał rady tego aktywować także widać że play leży i robi pod siebie. Już mam dość ciągłego narzekania na tą sieć, coś się od początku stycznia cały czas dzieje negatywnego w tej sieci.

 #532758  autor: DanielR
 04 lut 2012, 22:18
A może zaczynają wdrażać sugestie czytelników bloga, dotyczące Play24...?

 #532764  autor: bolek2004
 04 lut 2012, 23:25
Możliwe, jeśli tak jest to chociaż mogli o tym napisać na blogu rzecznika że przez kilka dni będą problemy z tym czy tamtym, zresztą trochę to długo trwa jak na modernizacje, play mógłby wziąć przykład z mbanku który robi wdrożenia sobota/niedziela w nocy gdy mało ludzi korzysta z systemu. Przypomina mi się simplus i jego problemy z platformą parę lat temu, tak samo w play to wygląda na dzień dzisiejszy.
Chcę doładować konto dość pilnie i potrzebuje programu doładowań.

 #532782  autor: avt31
 05 lut 2012, 09:46
Rok temu też leżał Play24 i kody USSD. Bałagan zaczął się w grudniu 2010 i trwał także na początku 2011. Pakiety nie uruchamiały się albo uruchmiały się grubo ponad 24 h Nawet 2-3 dni. Wystarczy przejrzeć forum na Telepolis. Może powtórka z rozrywki.
Play to inna telefonia komórkowa. :-D

 #532864  autor: kerim36
 05 lut 2012, 15:39
P4U

prosze o przyspieszenie sprawy:
Numer zgłoszenia: 40368218


dotyczy MNP, a dokladniej braku aktywacji numeru w wyznaczonym terminie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
  • Strona 142 z 241
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 241
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 241