Witam wszystkich

Chciałbym opowiedzieć Wam zabawną historię - jeszcze nie jestem klientem Play, a już mam z nimi jazdy. Otóż postanowiłem przenieść numery z T-mobile do Play (2 aktywacje, taryfa miała być all inclusive max), zadzwoniłem, Pani oddzwoniła, wszystko ładnie ustaliliśmy, podałem dane, poleciałem kserować dokumenty, i grzecznie czekam zalecane 2-5 dni roboczych na kuriera z umową i tel. Dni mijają ale jakoś nic, ale wiadomo, snieg, mróz - zawsze może być jakaś delikatna obsuwa, czekam dalej

Po 10 dniach znów zadzwoniłem zapytać co dzieje się z tą umową, i... okazało się, ze nic takiego nie ma w systemie, bo jak usłyszałem "zapewne pod koniec procedury ktoś kliknął nie tam gdzie trzeba, i zlecenie nie zapisało się"... Oook, dobra, to proszę powtórzyć procedurę mówię - a nie, mówi konsultant, tu Panu nie pomogę, nie mogę też przełączyć pana do nikogo, kto mógłby to zrobić, a najlepiej będzie jak uda się pan do salonu. I taka to trochę zabawna historyjka bez morału z Play w roli głównej

Skończyło się na niczym, bo konsultanci nic nie mogą, DB to "rara avis", a ja tymczasem z przyczyn obiektywnych do salonu wybrać się nie mogę. A inna rzecz, ze już chyba nie chcę
